آموزش طبیعت گردیبررسی تأثیر آموزش طبیعت گردی در رفتار حمایت از حیوانات و رفتار حفاظت از محیط زیست دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 267-278]
آموزش گردشگریآسیب شناسی نظام آموزش های کوتاه مدت گردشگری ایران از رویکرد ذی نفعان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-88]
آوای کارکنانبررسی صداقت رهبر بر آوای کارکنان با میانجیگری رفتارهای توانمندسازانه رهبر(مورد مطالعه :آژانس های مسافرتی شهر یزد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 241-256]
ا
ادراک گردشگرانتحلیل و اولویتبندی ابعاد مؤثر در ادراک گردشگران رویداد بزرگداشت فردوسی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-68]
اربعینسنجش وتحلیل میزان احساس امنیت وآسایش گردشگران مذهبی در سفر به عتبات عالیات (مطالعه موردی مرز بین المللی مهران اربعین 96و97) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 143-158]
ارزش آفرینی اقتصادی و اجتماعینقش مشارکت مشتریان در ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی در اکوسیستم کسبوکار گردشگری مورد مطالعه: مشتریان شرکتهای فعال حوزۀ گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 113-126]
ارزش ویژه برندبررسی نقش تصویر برند در ارزش ویژه برند گردشگری اصفهان از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
ارزیابی اهمیت - عملکردارزیابی راهنمایان تور از دیدگاه گردشگران خارجی در استان یزد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 45-62]
ارزیابی اولیهبررسی تأثیر ارزیابی اولیه در رفتارهای تقابلی فعالانه و منفعلانۀ مشتریان با نقش میانجی عوامل شناختی و احساسی مورد مطالعه: هتل بینالمللی قصر طلایی مشهد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 215-229]
ارزیابی عملکردارزیابی عملکرد انجمن گردشگری ورزشی به روش کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 263-273]
استان آذربایجان شرقیارزیابی کیفیت مقاصد ژئوتوریستی شهروندان کلانشهر تبریز با استفاده از روش VQE مطالعۀ موردی: استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 109-122]
استان زنجانتبیین راهبردی پیشرانهای رقابتپذیری گردشگری در دستیابی به بازارهای هدف گردشگری مورد مطالعه: استان زنجان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-49]
استان زنجانتوزیع فضایی و رتبهبندی کارایی نسبی زیرساختهای گردشگری استان زنجان با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 81-92]
استان زنجانواکاوی موانع اقتصادی توسعة گردشگری در نواحی روستایی با استفاده از نظریة بنیانی مطالعة موردی: روستاهای هدف گردشگری استان زنجان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 277-296]
استان سیستان و بلوچستانرتبهبندی شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان براساس ظرفیت گردشگری فرهنگی و میراثی با استفاده از روش آراس [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 175-198]
استان کرمانشاهتحلیل دیدگاه جوامع روستایی دربارۀ میزان تأثیرپذیری کیفیت زندگی از گردشگری؛ موردمطالعه: استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 149-160]
استان گیلانتحلیل فضایی زیرساخت های گردشگری در استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 221-240]
استان مازندرانتحلیل فضایی جاذبههای گردشگری غذا موردمطالعه: استان مازندران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
استان همدانمدل ارزیابی آمادگی گردشگری الکترونیک (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 63-80]
استفاده و رضایتمندینقش نوآوری و رضایتمندی بر بهزیستی ذهنی و قصد رفتاری در گردشگری واقعیت مجازی در شرایط شیوع کرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-24]
استنادیمرور نظاممند مطالعات حوزۀ گردشگری ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 231-250]
اصفهانتحلیل آثار اجتماعی ـ فرهنگی گردشگری در مقصدهای مذهبی و تاریخی مورد مطالعه: شهرهای قم و اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 137-148]
اطلاعات منفیواکاوی پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی: نقش میانجی هویتیابی مشتری با برند در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 51-62]
اعتقاد به یکپارچگیواکاوی عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری دانش در مورد مقصد گردشگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 173-188]
افراد دارای معلولیت جسمی حرکتیالگوی عوامل محیطی توسعه گردشگری دسترسپذیر برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
اقتصاد گردشگریتحلیل پیچیدگی و پویایی ابعاد و مؤلفههای گردشگری پایدار از منظر اقتصادی با استفاده از الگوی تفسیری پویاییهای سیستم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 215-229]
اکوتوریسمراهکارهای توسعۀ اکوتوریسم پایدار مبتنی بر قابلیتهای جوامع محلی منطقۀ گردشگری کهمان در شهرستان سلسله [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 185-199]
اکوتوریسم پایداربرنامه ریزی توسعه گردشگری روستایی مبتنی بر اکوتوریسم پایدار مورد پژوهی ناحیه کجور در استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 89-111]
اکوسیستم کسب وکارنقش مشارکت مشتریان در ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی در اکوسیستم کسبوکار گردشگری مورد مطالعه: مشتریان شرکتهای فعال حوزۀ گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 113-126]
انتشار نوآورینقش نوآوری و رضایتمندی بر بهزیستی ذهنی و قصد رفتاری در گردشگری واقعیت مجازی در شرایط شیوع کرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-24]
انجمن گردشگری ورزشیارزیابی عملکرد انجمن گردشگری ورزشی به روش کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 263-273]
ایرانطراحی الگوی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 167-180]
ایرانتحلیل اثرگذاری هوشمندی در رقابتپذیری مقصدهای گردشگری مورد مطالعه: دوازده مقصد شهری منتخب در ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 247-261]
ب
بازار گردشگریتبیین راهبردی پیشرانهای رقابتپذیری گردشگری در دستیابی به بازارهای هدف گردشگری مورد مطالعه: استان زنجان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-49]
بازاریابیارائۀ الگوی بازاریابی گردشگری در شهر تهران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 31-50]
بازاریابیتحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتلداری با رویکرد ترکیبی نگاشتشناختی فازی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 55-66]
بازاریابی گردشگریارائۀ الگوی بازاریابی گردشگری در شهر تهران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 31-50]
بازدیدکنندهنقش معماری خانههای روستایی در تمایلات رفتاری بازدیدکنندگان موزۀ میراث روستایی گیلان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 131-145]
برنامهریزی توسعهبرنامه ریزی توسعه گردشگری روستایی مبتنی بر اکوتوریسم پایدار مورد پژوهی ناحیه کجور در استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 89-111]
برنامهریزی فضاییارائۀ الگویی برای توسعۀ پایدار مقصدهای گردشگری روستایی با رویکرد برنامهریزی فضایی مورد مطالعه: شرق استان مازندران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 161-184]
برندتحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتلداری با رویکرد ترکیبی نگاشتشناختی فازی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 55-66]
برندسازیطراحی مدل برندسازی جزیرۀ کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 93-108]
برند گردشگریبررسی نقش تصویر برند در ارزش ویژه برند گردشگری اصفهان از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
برند مقصدبررسی نقش تصویر برند در ارزش ویژه برند گردشگری اصفهان از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
بهزیستی ذهنینقش نوآوری و رضایتمندی بر بهزیستی ذهنی و قصد رفتاری در گردشگری واقعیت مجازی در شرایط شیوع کرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-24]
بومگردیتحلیل چالشها و نقش سازمانهای غیردولتی در توسعۀ بومگردی در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 201-2014]
بینابینی و بردار ویژه)تحلیل فضایی جاذبههای گردشگری غذا موردمطالعه: استان مازندران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
پ
پارک اکسونبررسی تأثیر تجربیات واقعیت مجازی در هواخواهی تجربی گردشگران در بازدید از پارک واقعیت مجازی اکسون [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 181-200]
پایداریتعیین عوامل مؤثر بر رقابتپذیری زنجیرۀ تأمین پایدار گردشگری پزشکی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-136]
پایداریراهکارهای توسعۀ اکوتوریسم پایدار مبتنی بر قابلیتهای جوامع محلی منطقۀ گردشگری کهمان در شهرستان سلسله [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 185-199]
پویاییهای سیستمتحلیل پیچیدگی و پویایی ابعاد و مؤلفههای گردشگری پایدار از منظر اقتصادی با استفاده از الگوی تفسیری پویاییهای سیستم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 215-229]
پیشبینی تعداد گردشگرانپیشبینی تعداد گردشگران بر اساس رکوردهای اطلاعاتی گوگل ترندز با روش یادگیری ماشینی (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-79]
ت
تأثیرات اجتماعی ـ فرهنگیتحلیل آثار اجتماعی ـ فرهنگی گردشگری در مقصدهای مذهبی و تاریخی مورد مطالعه: شهرهای قم و اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 137-148]
تابآوریواکاوی پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی: نقش میانجی هویتیابی مشتری با برند در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 51-62]
تبریزبررسی عوامل مؤثر بر تقاضای غذای محلی در جذب گردشگران غذایی (مورد مطالعه: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 95-106]
تبریزبررسی نقش واسط رضایت شغلی در تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 257-272]
تبلیغات گردشگریطراحی مدلی برای خطمشیگذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 17-34]
تجارب غذاییبررسی عوامل مؤثر بر تقاضای غذای محلی در جذب گردشگران غذایی (مورد مطالعه: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 95-106]
تجربیات واقعیت مجازیبررسی تأثیر تجربیات واقعیت مجازی در هواخواهی تجربی گردشگران در بازدید از پارک واقعیت مجازی اکسون [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 181-200]
تحلیل شبکهتحلیل فضایی جاذبههای گردشگری غذا موردمطالعه: استان مازندران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
تحلیل شبکههای اجتماعیتحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتلداری با رویکرد ترکیبی نگاشتشناختی فازی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 55-66]
تحلیل فضاییتحلیل فضایی زیرساخت های گردشگری در استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 221-240]
تحلیل محتواتعیین کننده ها و راهبردهای توسعۀ گردشگری پزشکی با رویکرد یکپارچه سازی خدمات نمونۀ موردمطالعه: استان های مرزی منطقۀ سۀ سلامت [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 199-214]
تحلیل مضمونآسیب شناسی نظام آموزش های کوتاه مدت گردشگری ایران از رویکرد ذی نفعان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-88]
تصمیمگیری چندشاخصهتعیین کننده ها و راهبردهای توسعۀ گردشگری پزشکی با رویکرد یکپارچه سازی خدمات نمونۀ موردمطالعه: استان های مرزی منطقۀ سۀ سلامت [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 199-214]
تصویر برندبررسی نقش تصویر برند در ارزش ویژه برند گردشگری اصفهان از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
تصویرذهنی گردشگراننقش معنای مکان در شکل گیری تصویرذهنی گردشگران(مطالعه موردی:محله جنت شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 125-142]
تعهد سازمانیتأثیر مدیریت منابع انسانی سبز در عملکرد محیطی با میانجیگری عوامل توانمندساز فرهنگ سازمانی سبز، تعهد سازمانی و رفتار زیستمحیطی مورد مطالعه: هتلهای شهر یزد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 231-247]
تفکر سیستمیتحلیل پیچیدگی و پویایی ابعاد و مؤلفههای گردشگری پایدار از منظر اقتصادی با استفاده از الگوی تفسیری پویاییهای سیستم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 215-229]
تقاضای گردشگریپیشبینی تعداد گردشگران بر اساس رکوردهای اطلاعاتی گوگل ترندز با روش یادگیری ماشینی (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-79]
تکنیک تحلیل عرصههای تصمیمگیری مرتبطارائة راهبردهای برنامهریزی شهرهای رویدادمدار بر مبنای اصول ارتقای رقابتپذیری یک مقصد گردشگری؛ مطالعة موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-115]
تکنیک سواتتعیین کننده ها و راهبردهای توسعۀ گردشگری پزشکی با رویکرد یکپارچه سازی خدمات نمونۀ موردمطالعه: استان های مرزی منطقۀ سۀ سلامت [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 199-214]
تکنیک کوداستحلیل دیدگاه جوامع روستایی دربارۀ میزان تأثیرپذیری کیفیت زندگی از گردشگری؛ موردمطالعه: استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 149-160]
تمایلات رفتارینقش معماری خانههای روستایی در تمایلات رفتاری بازدیدکنندگان موزۀ میراث روستایی گیلان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 131-145]
تمایل به اشتراک گذاری دانشواکاوی عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری دانش در مورد مقصد گردشگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 173-188]
توزیع فضاییتوزیع فضایی و رتبهبندی کارایی نسبی زیرساختهای گردشگری استان زنجان با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 81-92]
توسعة منابع انسانیآسیب شناسی نظام آموزش های کوتاه مدت گردشگری ایران از رویکرد ذی نفعان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-88]
توسعه روستایینقش گردشگری دانش محور در توسعه جوامع محلی ( مطالعه موردی: ژئوپارک قشم) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 189-202]
توسعه گردشگریتوزیع فضایی و رتبهبندی کارایی نسبی زیرساختهای گردشگری استان زنجان با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 81-92]
توسعه مقاصد گردشگریقدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی آنلاین در توسعۀ مقصد گردشگری قشم با رویکرد تحلیل روایت [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 203-220]
توسعۀ پایدارتحلیل دیدگاه جوامع روستایی دربارۀ میزان تأثیرپذیری کیفیت زندگی از گردشگری؛ موردمطالعه: استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 149-160]
توسعۀ پایدارارائۀ الگویی برای توسعۀ پایدار مقصدهای گردشگری روستایی با رویکرد برنامهریزی فضایی مورد مطالعه: شرق استان مازندران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 161-184]
توسعۀ روستاییراهکارهای توسعۀ اکوتوریسم پایدار مبتنی بر قابلیتهای جوامع محلی منطقۀ گردشگری کهمان در شهرستان سلسله [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 185-199]
توسعۀ گردشگریشناسایی و دستهبندی چالشهای توسعۀ گردشگری شهر گرمی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-95]
ج
جزیره قشمنقش گردشگری دانش محور در توسعه جوامع محلی ( مطالعه موردی: ژئوپارک قشم) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 189-202]
جزیره کیشطراحی مدل برندسازی جزیرۀ کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 93-108]
چ
چالشهاتحلیل چالشها و نقش سازمانهای غیردولتی در توسعۀ بومگردی در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 201-2014]
چالشهاشناسایی و دستهبندی چالشهای توسعۀ گردشگری شهر گرمی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-95]
ح
حس تعلق به برندمکانطراحی مدل برندسازی جزیرۀ کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 93-108]
خ
خبرگان صنعت گردشگریارائۀ الگوی بازاریابی گردشگری در شهر تهران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 31-50]
خطمشیگذاریطراحی مدلی برای خطمشیگذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 17-34]
خلق ارزشتحلیل مضامین موثر بر خلق ارزش از طریق زنجیره تامین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 321-335]
خلق محصولات جدیدپیامدهای مشارکت مشتری بهمنظور خلق محصولات جدید در صنعت گردشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-245]
د
دانش آموزبررسی تأثیر آموزش طبیعت گردی در رفتار حمایت از حیوانات و رفتار حفاظت از محیط زیست دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 267-278]
درجۀ بازبودن اقتصادمطالعۀ تطبیقی تأثیر عوامل مؤثر در گردشگری بینالمللی در کشورهای توسعهیافته و درحال توسعۀ منتخب با تأکید بر شاخص نهادی ICRG (شاخص راهنمای بینالمللی ریسک کشوری) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-15]
ر
راهبردهای بازاریابیتأملی بر راهبردهای بازاریابی پساکرونا در صنعت گردشگری و هتلداری در جهان: مطالعهای مروری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
راهنمای تورارزیابی راهنمایان تور از دیدگاه گردشگران خارجی در استان یزد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 45-62]
رسانههای اجتماعیقدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی آنلاین در توسعۀ مقصد گردشگری قشم با رویکرد تحلیل روایت [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 203-220]
رضایت شغلیبررسی نقش واسط رضایت شغلی در تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 257-272]
رفتار حفاظت از محیط زیستبررسی تأثیر آموزش طبیعت گردی در رفتار حمایت از حیوانات و رفتار حفاظت از محیط زیست دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 267-278]
رفتار حمایت از حیواناتبررسی تأثیر آموزش طبیعت گردی در رفتار حمایت از حیوانات و رفتار حفاظت از محیط زیست دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 267-278]
رفتار زیستمحیطیتأثیر مدیریت منابع انسانی سبز در عملکرد محیطی با میانجیگری عوامل توانمندساز فرهنگ سازمانی سبز، تعهد سازمانی و رفتار زیستمحیطی مورد مطالعه: هتلهای شهر یزد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 231-247]
رفتار شهروندی سازمانیبررسی نقش واسط رضایت شغلی در تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 257-272]
رفتارهای توانمندسازانه رهبربررسی صداقت رهبر بر آوای کارکنان با میانجیگری رفتارهای توانمندسازانه رهبر(مورد مطالعه :آژانس های مسافرتی شهر یزد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 241-256]
رقابتپذیریتعیین عوامل مؤثر بر رقابتپذیری زنجیرۀ تأمین پایدار گردشگری پزشکی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-136]
رقابت پذیریتحلیل اثرگذاری هوشمندی در رقابتپذیری مقصدهای گردشگری مورد مطالعه: دوازده مقصد شهری منتخب در ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 247-261]
رقابتپذیری گردشگریتبیین راهبردی پیشرانهای رقابتپذیری گردشگری در دستیابی به بازارهای هدف گردشگری مورد مطالعه: استان زنجان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-49]
رقابتپذیری مقصدارائة راهبردهای برنامهریزی شهرهای رویدادمدار بر مبنای اصول ارتقای رقابتپذیری یک مقصد گردشگری؛ مطالعة موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-115]
روستاهای هدف گردشگریواکاوی موانع اقتصادی توسعة گردشگری در نواحی روستایی با استفاده از نظریة بنیانی مطالعة موردی: روستاهای هدف گردشگری استان زنجان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 277-296]
روش ARASرتبهبندی شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان براساس ظرفیت گردشگری فرهنگی و میراثی با استفاده از روش آراس [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 175-198]
روش VQEارزیابی کیفیت مقاصد ژئوتوریستی شهروندان کلانشهر تبریز با استفاده از روش VQE مطالعۀ موردی: استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 109-122]
روش دلفی فازیراهکارهای توسعۀ اکوتوریسم پایدار مبتنی بر قابلیتهای جوامع محلی منطقۀ گردشگری کهمان در شهرستان سلسله [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 185-199]
رویدادهای فرهنگیتحلیل و اولویتبندی ابعاد مؤثر در ادراک گردشگران رویداد بزرگداشت فردوسی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-68]
رویکرد آمیختهطراحی مدلی برای خطمشیگذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 17-34]
رویکرد قابلیتگرائیرابطۀ محیط قابلیتگرا و کسب مزیت رقابتی پایدار در هتلهای ایران موردمطالعه: هتلهای تهران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 127-140]
رویکرد یکپارچهتعیین کننده ها و راهبردهای توسعۀ گردشگری پزشکی با رویکرد یکپارچه سازی خدمات نمونۀ موردمطالعه: استان های مرزی منطقۀ سۀ سلامت [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 199-214]
ریسک سیاسیمطالعۀ تطبیقی تأثیر عوامل مؤثر در گردشگری بینالمللی در کشورهای توسعهیافته و درحال توسعۀ منتخب با تأکید بر شاخص نهادی ICRG (شاخص راهنمای بینالمللی ریسک کشوری) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-15]
ز
زنجیره تامینتحلیل مضامین موثر بر خلق ارزش از طریق زنجیره تامین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 321-335]
زنجیرۀ تأمینتعیین عوامل مؤثر بر رقابتپذیری زنجیرۀ تأمین پایدار گردشگری پزشکی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-136]
زیرساختتوزیع فضایی و رتبهبندی کارایی نسبی زیرساختهای گردشگری استان زنجان با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 81-92]
زیرساختهای حملونقلمطالعۀ تطبیقی تأثیر عوامل مؤثر در گردشگری بینالمللی در کشورهای توسعهیافته و درحال توسعۀ منتخب با تأکید بر شاخص نهادی ICRG (شاخص راهنمای بینالمللی ریسک کشوری) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-15]
زیرساخت های گردشگریتحلیل فضایی زیرساخت های گردشگری در استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 221-240]
ژ
ژئوپارکنقش گردشگری دانش محور در توسعه جوامع محلی ( مطالعه موردی: ژئوپارک قشم) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 189-202]
ساختاریمرور نظاممند مطالعات حوزۀ گردشگری ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 231-250]
ساخت و اعتباریابی مقیاسساخت و اعتباریابی مقیاس وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 159-172]
سازمانهای غیردولتیتحلیل چالشها و نقش سازمانهای غیردولتی در توسعۀ بومگردی در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 201-2014]
سطح کلانطراحی مدلی برای خطمشیگذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 17-34]
سناریو ویزاردتبیین راهبردی پیشرانهای رقابتپذیری گردشگری در دستیابی به بازارهای هدف گردشگری مورد مطالعه: استان زنجان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-49]
سنجشسنجش وتحلیل میزان احساس امنیت وآسایش گردشگران مذهبی در سفر به عتبات عالیات (مطالعه موردی مرز بین المللی مهران اربعین 96و97) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 143-158]
سنندجشناسایی و اولویت بندی جاذبه های موسیقایی مؤثر در توسعۀ گردشگری کودک (مطالعۀ موردی: شهر خلاق سنندج) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 279-295]
سهولت ادراک شدهواکاوی عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری دانش در مورد مقصد گردشگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 173-188]
سیستم اطلاعات جغرافیاییتحلیل فضایی زیرساخت های گردشگری در استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 221-240]
ش
شاخص اعتبار محتوا(CVI)شاخص سازی گردشگری خلاق شهری با رویکرد ایرانی اسلامی (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-17]
شاخص نهادیمطالعۀ تطبیقی تأثیر عوامل مؤثر در گردشگری بینالمللی در کشورهای توسعهیافته و درحال توسعۀ منتخب با تأکید بر شاخص نهادی ICRG (شاخص راهنمای بینالمللی ریسک کشوری) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-15]
شبکة ذینفعانآسیب شناسی نظام آموزش های کوتاه مدت گردشگری ایران از رویکرد ذی نفعان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-88]
شبکه مضامینتحلیل مضامین موثر بر خلق ارزش از طریق زنجیره تامین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 321-335]
شرق مازندرانارائۀ الگویی برای توسعۀ پایدار مقصدهای گردشگری روستایی با رویکرد برنامهریزی فضایی مورد مطالعه: شرق استان مازندران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 161-184]
شناختاریمرور نظاممند مطالعات حوزۀ گردشگری ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 231-250]
شهر خلاقشاخص سازی گردشگری خلاق شهری با رویکرد ایرانی اسلامی (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-17]
شهر خلاق موسیقیشناسایی و اولویت بندی جاذبه های موسیقایی مؤثر در توسعۀ گردشگری کودک (مطالعۀ موردی: شهر خلاق سنندج) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 279-295]
شهر رویدادمدارارائة راهبردهای برنامهریزی شهرهای رویدادمدار بر مبنای اصول ارتقای رقابتپذیری یک مقصد گردشگری؛ مطالعة موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-115]
شهر گرمیشناسایی و دستهبندی چالشهای توسعۀ گردشگری شهر گرمی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-95]
شهرهای ایرانی اسلامیشاخص سازی گردشگری خلاق شهری با رویکرد ایرانی اسلامی (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-17]
شهروندان کلانشهر تبریزارزیابی کیفیت مقاصد ژئوتوریستی شهروندان کلانشهر تبریز با استفاده از روش VQE مطالعۀ موردی: استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 109-122]
شهروندی شرکتیشناسایی عوامل اثرگذار و اثرپذیر بر پذیرش شهروندی شرکتی در کسب وکارهای گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 303-319]
شهر یزدپیشبینی تعداد گردشگران بر اساس رکوردهای اطلاعاتی گوگل ترندز با روش یادگیری ماشینی (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-79]
شیرازارائة راهبردهای برنامهریزی شهرهای رویدادمدار بر مبنای اصول ارتقای رقابتپذیری یک مقصد گردشگری؛ مطالعة موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-115]
ص
صداقت رهبربررسی صداقت رهبر بر آوای کارکنان با میانجیگری رفتارهای توانمندسازانه رهبر(مورد مطالعه :آژانس های مسافرتی شهر یزد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 241-256]
صنعت گردشگرینقش مشارکت مشتریان در ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی در اکوسیستم کسبوکار گردشگری مورد مطالعه: مشتریان شرکتهای فعال حوزۀ گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 113-126]
صنعت گردشگری و هتلداریتأملی بر راهبردهای بازاریابی پساکرونا در صنعت گردشگری و هتلداری در جهان: مطالعهای مروری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
صنعت هتلداریتحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتلداری با رویکرد ترکیبی نگاشتشناختی فازی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 55-66]
صنعت هتلداریبررسی نقش واسط رضایت شغلی در تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 257-272]
صنعت ورزشطراحی الگوی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 167-180]
ض
ضریب اعتبار محتوا (CVR)شاخص سازی گردشگری خلاق شهری با رویکرد ایرانی اسلامی (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-17]
ع
علم خدماتمرور نظاممند روند جهانی پژوهش در حوزۀ همآفرینی در گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
عملکرد محیطیتأثیر مدیریت منابع انسانی سبز در عملکرد محیطی با میانجیگری عوامل توانمندساز فرهنگ سازمانی سبز، تعهد سازمانی و رفتار زیستمحیطی مورد مطالعه: هتلهای شهر یزد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 231-247]
عملکردیمرور نظاممند مطالعات حوزۀ گردشگری ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 231-250]
عوامل احساسیبررسی تأثیر ارزیابی اولیه در رفتارهای تقابلی فعالانه و منفعلانۀ مشتریان با نقش میانجی عوامل شناختی و احساسی مورد مطالعه: هتل بینالمللی قصر طلایی مشهد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 215-229]
عوامل توانمندساز فرهنگ سازمانی سبزتأثیر مدیریت منابع انسانی سبز در عملکرد محیطی با میانجیگری عوامل توانمندساز فرهنگ سازمانی سبز، تعهد سازمانی و رفتار زیستمحیطی مورد مطالعه: هتلهای شهر یزد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 231-247]
عوامل شناختیبررسی تأثیر ارزیابی اولیه در رفتارهای تقابلی فعالانه و منفعلانۀ مشتریان با نقش میانجی عوامل شناختی و احساسی مورد مطالعه: هتل بینالمللی قصر طلایی مشهد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 215-229]
عوامل محیطیالگوی عوامل محیطی توسعه گردشگری دسترسپذیر برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
غ
غذای محلیبررسی عوامل مؤثر بر تقاضای غذای محلی در جذب گردشگران غذایی (مورد مطالعه: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 95-106]
ف
فراترکیبطراحی چارچوب مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری برمبنای فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 251-276]
قدرت داستانسراییقدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی آنلاین در توسعۀ مقصد گردشگری قشم با رویکرد تحلیل روایت [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 203-220]
قشمقدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی آنلاین در توسعۀ مقصد گردشگری قشم با رویکرد تحلیل روایت [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 203-220]
قمتحلیل آثار اجتماعی ـ فرهنگی گردشگری در مقصدهای مذهبی و تاریخی مورد مطالعه: شهرهای قم و اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 137-148]
ک
کارت امتیازی متوازنارزیابی عملکرد انجمن گردشگری ورزشی به روش کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 263-273]
کروناتأملی بر راهبردهای بازاریابی پساکرونا در صنعت گردشگری و هتلداری در جهان: مطالعهای مروری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
کسب و کار جدید"تحلیل نقش توسعۀ گردشگری در رونق کسبوکارهای خُرد روستایی مطالعۀ موردی: دهستان باروق، شهرستان میاندوآب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 147-166]
کسب و کارهای گردشگریشناسایی عوامل اثرگذار و اثرپذیر بر پذیرش شهروندی شرکتی در کسب وکارهای گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 303-319]
کوید 19گردشگری راهبرانه-مسئولانه: رویکردی برای مقابله با بحران کوید 19 [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 25-40]
کوید 19تأملی بر راهبردهای بازاریابی پساکرونا در صنعت گردشگری و هتلداری در جهان: مطالعهای مروری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
کیفیت رابطه تجربیبررسی تأثیر تجربیات واقعیت مجازی در هواخواهی تجربی گردشگران در بازدید از پارک واقعیت مجازی اکسون [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 181-200]
کیفیت زندگیتحلیل دیدگاه جوامع روستایی دربارۀ میزان تأثیرپذیری کیفیت زندگی از گردشگری؛ موردمطالعه: استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 149-160]
کیفیت مقاصد ژئوتوریستیارزیابی کیفیت مقاصد ژئوتوریستی شهروندان کلانشهر تبریز با استفاده از روش VQE مطالعۀ موردی: استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 109-122]
کیوآرکدتبیین و ارائۀ مدل کارکرد و توسعۀ کیوتوریسم در گردشگری پایدار (مورد مطالعه: مجموعۀ شیخ صفی، شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 141-158]
کیوتوریسمتبیین و ارائۀ مدل کارکرد و توسعۀ کیوتوریسم در گردشگری پایدار (مورد مطالعه: مجموعۀ شیخ صفی، شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 141-158]
گ
گردشگران استان یزدارزیابی راهنمایان تور از دیدگاه گردشگران خارجی در استان یزد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 45-62]
گردشگران خارجیارائۀ الگوی بازاریابی گردشگری در شهر تهران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 31-50]
گردشگران خارجیارزیابی راهنمایان تور از دیدگاه گردشگران خارجی در استان یزد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 45-62]
گردشگران داخلی. مرز مهران.سنجش وتحلیل میزان احساس امنیت وآسایش گردشگران مذهبی در سفر به عتبات عالیات (مطالعه موردی مرز بین المللی مهران اربعین 96و97) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 143-158]
گردشگریطراحی چارچوب مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری برمبنای فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 251-276]
گردشگریتحلیل مضامین موثر بر خلق ارزش از طریق زنجیره تامین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 321-335]
گردشگریمرور نظاممند روند جهانی پژوهش در حوزۀ همآفرینی در گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
گردشگریساخت و اعتباریابی مقیاس وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 159-172]
گردشگریتأثیر استفاده از واقعیت مجازی در عصر کرونا بر افزایش تعداد گردشگران بینالمللی در دورۀ پساکرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-54]
گردشگریمطالعۀ تطبیقی تأثیر عوامل مؤثر در گردشگری بینالمللی در کشورهای توسعهیافته و درحال توسعۀ منتخب با تأکید بر شاخص نهادی ICRG (شاخص راهنمای بینالمللی ریسک کشوری) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-15]
گردشگری الکترونیکتبیین و ارائۀ مدل کارکرد و توسعۀ کیوتوریسم در گردشگری پایدار (مورد مطالعه: مجموعۀ شیخ صفی، شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 141-158]
گردشگری پایدارشناسایی عوامل اثرگذار و اثرپذیر بر پذیرش شهروندی شرکتی در کسب وکارهای گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 303-319]
گردشگری پایدارتحلیل پیچیدگی و پویایی ابعاد و مؤلفههای گردشگری پایدار از منظر اقتصادی با استفاده از الگوی تفسیری پویاییهای سیستم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 215-229]
گردشگری پزشکیتعیین کننده ها و راهبردهای توسعۀ گردشگری پزشکی با رویکرد یکپارچه سازی خدمات نمونۀ موردمطالعه: استان های مرزی منطقۀ سۀ سلامت [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 199-214]
گردشگری پزشکیتعیین عوامل مؤثر بر رقابتپذیری زنجیرۀ تأمین پایدار گردشگری پزشکی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-136]
گردشگری تاریخیتحلیل آثار اجتماعی ـ فرهنگی گردشگری در مقصدهای مذهبی و تاریخی مورد مطالعه: شهرهای قم و اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 137-148]
گردشگری خلاقشناسایی و اولویت بندی جاذبه های موسیقایی مؤثر در توسعۀ گردشگری کودک (مطالعۀ موردی: شهر خلاق سنندج) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 279-295]
گردشگری دسترسپذیرالگوی عوامل محیطی توسعه گردشگری دسترسپذیر برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
گردشگری راهبرانه ـ مسئولانهگردشگری راهبرانه-مسئولانه: رویکردی برای مقابله با بحران کوید 19 [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 25-40]
گردشگری روستاییتحلیل دیدگاه جوامع روستایی دربارۀ میزان تأثیرپذیری کیفیت زندگی از گردشگری؛ موردمطالعه: استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 149-160]
گردشگری روستاییبرنامه ریزی توسعه گردشگری روستایی مبتنی بر اکوتوریسم پایدار مورد پژوهی ناحیه کجور در استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 89-111]
گردشگری روستاییواکاوی موانع اقتصادی توسعة گردشگری در نواحی روستایی با استفاده از نظریة بنیانی مطالعة موردی: روستاهای هدف گردشگری استان زنجان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 277-296]
گردشگری رویدادتحلیل و اولویتبندی ابعاد مؤثر در ادراک گردشگران رویداد بزرگداشت فردوسی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-68]
گردشگری غذاییبررسی عوامل مؤثر بر تقاضای غذای محلی در جذب گردشگران غذایی (مورد مطالعه: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 95-106]
گردشگری فرهنگیتحلیل آثار اجتماعی ـ فرهنگی گردشگری در مقصدهای مذهبی و تاریخی مورد مطالعه: شهرهای قم و اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 137-148]
گردشگری فرهنگی و میراثیرتبهبندی شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان براساس ظرفیت گردشگری فرهنگی و میراثی با استفاده از روش آراس [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 175-198]
گردشگری کودکشناسایی و اولویت بندی جاذبه های موسیقایی مؤثر در توسعۀ گردشگری کودک (مطالعۀ موردی: شهر خلاق سنندج) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 279-295]
گردشگری مجازینقش نوآوری و رضایتمندی بر بهزیستی ذهنی و قصد رفتاری در گردشگری واقعیت مجازی در شرایط شیوع کرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-24]
گردشگری مذهبیتحلیل آثار اجتماعی ـ فرهنگی گردشگری در مقصدهای مذهبی و تاریخی مورد مطالعه: شهرهای قم و اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 137-148]
گردشگری مسئولانهگردشگری راهبرانه-مسئولانه: رویکردی برای مقابله با بحران کوید 19 [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 25-40]
گردشگری هوشمندطراحی الگوی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 167-180]
گردشگریورزشیمرور نظاممند مطالعات حوزۀ گردشگری ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 231-250]
گوگل ترندزپیشبینی تعداد گردشگران بر اساس رکوردهای اطلاعاتی گوگل ترندز با روش یادگیری ماشینی (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-79]
م
متخصصانارائۀ الگوی بازاریابی گردشگری در شهر تهران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 31-50]
مجموعه شیخ صفیتبیین و ارائۀ مدل کارکرد و توسعۀ کیوتوریسم در گردشگری پایدار (مورد مطالعه: مجموعۀ شیخ صفی، شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 141-158]
محله جنتنقش معنای مکان در شکل گیری تصویرذهنی گردشگران(مطالعه موردی:محله جنت شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 125-142]
محیط خردالگوی عوامل محیطی توسعه گردشگری دسترسپذیر برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
محیط کلانالگوی عوامل محیطی توسعه گردشگری دسترسپذیر برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
مدل پذیرش سیستم انگیزش لذتجویانهتأثیر استفاده از واقعیت مجازی در عصر کرونا بر افزایش تعداد گردشگران بینالمللی در دورۀ پساکرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-54]
مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)شناسایی و دستهبندی چالشهای توسعۀ گردشگری شهر گرمی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-95]
مدیریت گردشگریگردشگری راهبرانه-مسئولانه: رویکردی برای مقابله با بحران کوید 19 [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 25-40]
مدیریت منابع انسانی سبزتأثیر مدیریت منابع انسانی سبز در عملکرد محیطی با میانجیگری عوامل توانمندساز فرهنگ سازمانی سبز، تعهد سازمانی و رفتار زیستمحیطی مورد مطالعه: هتلهای شهر یزد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 231-247]
مردمیسازیقدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی آنلاین در توسعۀ مقصد گردشگری قشم با رویکرد تحلیل روایت [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 203-220]
مرکزیت (درجهتحلیل فضایی جاذبههای گردشگری غذا موردمطالعه: استان مازندران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
مرور نظاممندمرور نظاممند مطالعات حوزۀ گردشگری ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 231-250]
مزیت رقابتی پایداررابطۀ محیط قابلیتگرا و کسب مزیت رقابتی پایدار در هتلهای ایران موردمطالعه: هتلهای تهران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 127-140]
مزیت های کاربردیواکاوی عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری دانش در مورد مقصد گردشگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 173-188]
مسئولیت اجتماعی"تحلیل ادراک ذینفعان از مسئولیت اجتماعی مجتمع های گردشگری مطالعة موردی: مجتمع های گردشگری روستایی استان تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 33-44]
مسئولیتپذیری اجتماعیشناسایی عوامل اثرگذار و اثرپذیر بر پذیرش شهروندی شرکتی در کسب وکارهای گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 303-319]
مشارکت عمومی- خصوصیطراحی چارچوب مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری برمبنای فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 251-276]
مشارکت مشتریپیامدهای مشارکت مشتری بهمنظور خلق محصولات جدید در صنعت گردشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-245]
مشارکت مشترینقش مشارکت مشتریان در ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی در اکوسیستم کسبوکار گردشگری مورد مطالعه: مشتریان شرکتهای فعال حوزۀ گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 113-126]
مطالعه نگاشت نظاممندمرور نظاممند روند جهانی پژوهش در حوزۀ همآفرینی در گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
معماری روستایینقش معماری خانههای روستایی در تمایلات رفتاری بازدیدکنندگان موزۀ میراث روستایی گیلان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 131-145]
معنای مکاننقش معنای مکان در شکل گیری تصویرذهنی گردشگران(مطالعه موردی:محله جنت شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 125-142]
مقابلۀ فعالانهبررسی تأثیر ارزیابی اولیه در رفتارهای تقابلی فعالانه و منفعلانۀ مشتریان با نقش میانجی عوامل شناختی و احساسی مورد مطالعه: هتل بینالمللی قصر طلایی مشهد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 215-229]
مقابلۀ منفعلانهبررسی تأثیر ارزیابی اولیه در رفتارهای تقابلی فعالانه و منفعلانۀ مشتریان با نقش میانجی عوامل شناختی و احساسی مورد مطالعه: هتل بینالمللی قصر طلایی مشهد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 215-229]
مقصد گردشگریطراحی مدل برندسازی جزیرۀ کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 93-108]
مقصدهای گردشگریارائۀ الگویی برای توسعۀ پایدار مقصدهای گردشگری روستایی با رویکرد برنامهریزی فضایی مورد مطالعه: شرق استان مازندران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 161-184]
مقصدهای گردشگری شهریتحلیل اثرگذاری هوشمندی در رقابتپذیری مقصدهای گردشگری مورد مطالعه: دوازده مقصد شهری منتخب در ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 247-261]
منابع انسانیرابطۀ محیط قابلیتگرا و کسب مزیت رقابتی پایدار در هتلهای ایران موردمطالعه: هتلهای تهران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 127-140]
منافع اجتماعی برندواکاوی پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی: نقش میانجی هویتیابی مشتری با برند در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 51-62]
منطقۀ گردشگری کهمانراهکارهای توسعۀ اکوتوریسم پایدار مبتنی بر قابلیتهای جوامع محلی منطقۀ گردشگری کهمان در شهرستان سلسله [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 185-199]
موانع اقتصادیواکاوی موانع اقتصادی توسعة گردشگری در نواحی روستایی با استفاده از نظریة بنیانی مطالعة موردی: روستاهای هدف گردشگری استان زنجان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 277-296]
موانع گردشگریواکاوی موانع اقتصادی توسعة گردشگری در نواحی روستایی با استفاده از نظریة بنیانی مطالعة موردی: روستاهای هدف گردشگری استان زنجان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 277-296]
موزه میراث روستایی گیلاننقش معماری خانههای روستایی در تمایلات رفتاری بازدیدکنندگان موزۀ میراث روستایی گیلان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 131-145]
موسیقیشناسایی و اولویت بندی جاذبه های موسیقایی مؤثر در توسعۀ گردشگری کودک (مطالعۀ موردی: شهر خلاق سنندج) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 279-295]
موفقیت رویدادتحلیل و اولویتبندی ابعاد مؤثر در ادراک گردشگران رویداد بزرگداشت فردوسی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-68]
میراث فرهنگیرتبهبندی شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان براساس ظرفیت گردشگری فرهنگی و میراثی با استفاده از روش آراس [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 175-198]
میکمک (MICMAC)شناسایی و دستهبندی چالشهای توسعۀ گردشگری شهر گرمی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-95]
ن
ناحیه کجوربرنامه ریزی توسعه گردشگری روستایی مبتنی بر اکوتوریسم پایدار مورد پژوهی ناحیه کجور در استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 89-111]
نظریة بنیانیواکاوی موانع اقتصادی توسعة گردشگری در نواحی روستایی با استفاده از نظریة بنیانی مطالعة موردی: روستاهای هدف گردشگری استان زنجان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 277-296]
نظریه دادهبنیادطراحی مدل برندسازی جزیرۀ کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 93-108]
نظریه داده بنیادطراحی الگوی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 167-180]
نظریۀ زمینهایتحلیل چالشها و نقش سازمانهای غیردولتی در توسعۀ بومگردی در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 201-2014]
نقشه پرداختی مکاننقش معنای مکان در شکل گیری تصویرذهنی گردشگران(مطالعه موردی:محله جنت شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 125-142]
نگاشتشناختی فازیتحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتلداری با رویکرد ترکیبی نگاشتشناختی فازی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 55-66]
نوآوریرابطۀ محیط قابلیتگرا و کسب مزیت رقابتی پایدار در هتلهای ایران موردمطالعه: هتلهای تهران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 127-140]
و
واژگان کلیدی:گردشگری خلاقشاخص سازی گردشگری خلاق شهری با رویکرد ایرانی اسلامی (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-17]
واقعیت مجازیتأثیر استفاده از واقعیت مجازی در عصر کرونا بر افزایش تعداد گردشگران بینالمللی در دورۀ پساکرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-54]
وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستیطراحی مدلی برای خطمشیگذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 17-34]
وفاداری به مقصدساخت و اعتباریابی مقیاس وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 159-172]
ویروس کرونانقش نوآوری و رضایتمندی بر بهزیستی ذهنی و قصد رفتاری در گردشگری واقعیت مجازی در شرایط شیوع کرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-24]
ویروس کروناتأثیر استفاده از واقعیت مجازی در عصر کرونا بر افزایش تعداد گردشگران بینالمللی در دورۀ پساکرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-54]
ه
هتلرابطۀ محیط قابلیتگرا و کسب مزیت رقابتی پایدار در هتلهای ایران موردمطالعه: هتلهای تهران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 127-140]
همآفرینیمرور نظاممند روند جهانی پژوهش در حوزۀ همآفرینی در گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
همانندی مشتری با مشتریواکاوی پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی: نقش میانجی هویتیابی مشتری با برند در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 51-62]
هنجارهای ذهنیواکاوی عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری دانش در مورد مقصد گردشگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 173-188]
هواخواهی تجربیبررسی تأثیر تجربیات واقعیت مجازی در هواخواهی تجربی گردشگران در بازدید از پارک واقعیت مجازی اکسون [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 181-200]
هوشمندیتحلیل اثرگذاری هوشمندی در رقابتپذیری مقصدهای گردشگری مورد مطالعه: دوازده مقصد شهری منتخب در ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 247-261]
هوش هیجانیبررسی نقش واسط رضایت شغلی در تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 257-272]
هویتیابی مشتری با برندواکاوی پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی: نقش میانجی هویتیابی مشتری با برند در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 51-62]
ی
یادگیری ماشینیپیشبینی تعداد گردشگران بر اساس رکوردهای اطلاعاتی گوگل ترندز با روش یادگیری ماشینی (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-79]
یکپارچگی الکترونیکیتحلیل مضامین موثر بر خلق ارزش از طریق زنجیره تامین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 321-335]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد