دوره و شماره: دوره 10، شماره 2 - شماره پیاپی 27، تیر 1400، صفحه 1-296 (تابستان) 
طراحی مدل برندسازی جزیرۀ کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریۀ داده‌بنیاد

صفحه 93-108

10.22034/jtd.2020.233971.2051

خدیجه قائم مقامی تبریزی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ عبداله نعامی؛ ناصر آزاد


طراحی چارچوب مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری برمبنای فراترکیب مطالعات پیشین

صفحه 251-276

10.22034/jtd.2020.238477.2074

ندا زرندیان؛ محمدرضا فرزین؛ علی اصغر شالبافیان؛ اکبر پورفرج؛ سید مجتبی محمودزاده