کلیدواژه‌ها = گردشگری
1. تأثیر اقدامات بازاریابی رابطه مند آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایرانگردی مورد مطالعه:آژانس‏های مسافرتی شهر تهرن

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1396

طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ فاطمه باقری


2. شناسایی و تحلیل عوامل تاثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعه راف و نتنوگرافی (مطالعه موردی: شیراز، اصفهان و تهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1396

فاطمه سجادیان؛ رضا شیخ؛ محمد احسان سوری


3. پهنه بندی اکوتوریسم منطقه صادق آباد بافق، استان یزد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1396

مرضیه حبیبی؛ سید سعید هاشمی


4. بکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1396

مریم ورمقانی؛ آرمان احمدی زاد؛ پرویز کفچه


5. مدل سازی ساختاری عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پدیده های گردشگری مصنوعی (نمونه موردی پارک و دریاچه چیتگر تهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1396

رسول حیدری سورشجانی


6. ارزیابی پتانسیل های گردشگری بخش رستاق با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1396

علیرضا بستانی


7. تاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1396

پرویز آقایی؛ لطفعلی کوزه گر کالجی؛ حیدر محمدی


8. عوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1396

پیمان سیدی؛ امیرعباس وفایی؛ مهدی کروبی


9. ارائه الگوی مفهومی رقابت پذیری مقصدگردشگری در چارچوب توسعه پایدار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1396

محمدحسین ایمانی خوشخو؛ زهرا نادعلی پور


10. بخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1396

عاطفه محمدزاده خلیل آبادی؛ احمد شعرباف عیدگاهی؛ یاسر آسمان دره


11. عرضه خدمات اقامتی تجربه‌محور از طریق  باززنده‌سازی خانه‌های تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علی‌قلی‌آقا، اصفهان، ایران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1396

سحر موحدی؛ مینا کشانی همدانی؛ مهری شاه زیدی


12. تأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل

دوره 8، شماره 1، بهار 1398، صفحه 102-119

شهرام خلیل نژاد؛ امید سلیمان‌زاده؛ مرضیه کراقلی


13. مقایسه الگوریتم های تناظریابی برای تهیه تور مجازی

دوره 8، شماره 1، بهار 1398، صفحه 41-64

عادل زنگانه؛ ابوالقاسم صادقی نیارکی؛ مسعود ورشوساز


14. فرصت های اجتماعی اشتغال زنان در گردشگری

دوره 8، شماره 1، بهار 1398، صفحه 82-101

الهام حبیبی؛ محمدصادق مهدوی؛ مصطفی ازکیا


15. بررسی پیوندهای پسین و پیشین صنعت هتلداری برای افزایش تولید و اشتغال در ایران

دوره 7، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 18-37

پریسا یعقوبی منظری؛ سیدامید آقامیری


16. بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت در توسعه گردشگری سلامت

دوره 7، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 100-118

فهیمه عباسی؛ یوسف رمضانی؛ محمود هوشمند


17. بررسی تأثیر نوسانات نرخ ارز بر بخش گردشگری ایران

دوره 7، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 1-17

علیرضا تمیزی؛ ساناز شهبازی


18. تحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌های اجتماعی

دوره 6، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 139-159

حنانه محمدی کنگرانی؛ مهناز حسین زاده؛ محمد سپاهی پارسا


21. تأثیر ارزش ویژة برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه مورد مطالعه: موزة ملی ایران

دوره 6، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 190-207

لطفعلی کوزه گر کالجی؛ پرویز آقایی؛ حیدر محمدی