کلیدواژه‌ها = گردشگری
تعداد مقالات: 34
1. ارایه الگوی بازاریابی گردشگری در تهران با رویکرد پژوهش آمیخته و اعتباریابی آن

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آذر 1399

عباس اسدی؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش؛ منصوره علیقلی


2. تحلیل مضامین موثر بر خلق ارزش از طریق زنجیره تامین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 شهریور 1399

عذرا عزیزی؛ حمید ضرغام بروجنی؛ محمدتقی تقوی فرد


3. ارائه چارچوب مشارکت عمومی- خصوصی در گردشگری برمبنای فراترکیب مطالعات پیشین

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 شهریور 1399

ندا زرندیان؛ محمدرضا فرزین؛ علی اصغر شالبافیان؛ اکبر پورفرج؛ سید مجتبی محمودزاده


4. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت برندسازی گردشگری کویری موردمطالعه: دریاچه نمک قم

دوره 9، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 173-190

رسول عباسی؛ حسین معینی؛ سمانه سادات نصیری


6. ظرفیت ایجاد اشتغال صنعت گردشگری با رویکرد پویایی سیستم ها

دوره 9، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 153-172

عزیزاله جعفری؛ زهرا نادعلی پور؛ زهرا حیدری فر؛ محسن باقری


7. مدل‌سازی فازی توسعه گردشگری در استان لرستان با رویکرد آمیخته

دوره 9، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 183-196

محمد حکاک؛ مریم احمدی فرد؛ آرش حبیبی


8. چارچوب مفهومی هوشمندی مقصدهای گردشگری شهری با رویکرد فراترکیب

دوره 9، شماره 1، بهار 1399، صفحه 188-213

محمود ضیائی؛ علی دلشاد؛ محمدتقی تقوی فرد؛ ابوالفضل اردشیر تاج زاده نمین


9. طراحی مدل توسعه بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه

دوره 9، شماره 1، بهار 1399، صفحه 25-46

حشمت مرادی؛ علیرضا پورسعید؛ مرجان واحدی؛ محمد باقر آرایش


10. رهیافت‌های پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلان‌شهر تهران

دوره 9، شماره 1، بهار 1399، صفحه 1-24

ناصر بیات؛ ابراهیم داودی دهاقانی؛ محمدحسن سوری


11. روند جهانی پژوهش در حوزه کانال های توزیع گردشگری: یک تحلیل کتاب سنجی

دوره 8، شماره 4، زمستان 1398، صفحه 59-81

نیما سلطانی نژاد؛ حمیدرضا ایرانی؛ مرتضی سلطانی؛ حمیدرضا یزدانی


13. اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری سلامت ایران در افق 1414 با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری

دوره 8، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 1-29

کیوان پلویی؛ صفر فضلی؛ فرهاد درویشی سه تلانی؛ روح الله بیات؛ اسماعیل قادری


15. ارائه چارچوبی برای شناسایی و تجاری‌سازی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری تندرستی

دوره 8، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 1-22

نادر سیدامیری؛ زهرا رحمانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور


17. تأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل

دوره 8، شماره 1، بهار 1398، صفحه 102-119

شهرام خلیل نژاد؛ امید سلیمان‌زاده؛ مرضیه کراقلی


18. فرصت های اجتماعی اشتغال زنان در گردشگری

دوره 8، شماره 1، بهار 1398، صفحه 82-101

الهام حبیبی؛ محمدصادق مهدوی؛ مصطفی ازکیا


19. مقایسه الگوریتم های تناظریابی برای تهیه تور مجازی

دوره 8، شماره 1، بهار 1398، صفحه 41-64

عادل زنگانه؛ ابوالقاسم صادقی نیارکی؛ مسعود ورشوساز


20. بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت در توسعه گردشگری سلامت

دوره 7، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 100-118

فهیمه عباسی؛ یوسف رمضانی؛ محمود هوشمند


21. بررسی پیوندهای پسین و پیشین صنعت هتلداری برای افزایش تولید و اشتغال در ایران

دوره 7، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 18-37

پریسا یعقوبی منظری؛ سیدامید آقامیری


22. بررسی تأثیر نوسانات نرخ ارز بر بخش گردشگری ایران

دوره 7، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 1-17

علیرضا تمیزی؛ ساناز شهبازی


23. تحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌های اجتماعی

دوره 6، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 139-159

حنانه محمدی کنگرانی؛ مهناز حسین زاده؛ محمد سپاهی پارسا


25. تاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران)

دوره 6، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 190-207

پرویز آقایی؛ لطفعلی کوزه گر کالجی؛ حیدر محمدی