ایمان، محمدتقی و نوشادی، محمودرضا (1390). تحلیل محتوای کیفی. پژوهش، 3(2)، 15-44.
بروج، اشکان (1391). مطالعۀ تطبیقی اقامتگاههای بومگردی مناطق بیابانی از منظر توسعۀ پایدار گردشگری، پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران.
تشکر، زهرا (1383). درآمدی بر اقتصاد و فرهنگ. تهران: انتشارات مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی.
تقدیسی زنجانی، سیمین و دانشور عنبران، فاطمه (1386). توریسم روستایی، تصویری مجازی یا الگویی حقیقی در برنامهریزی روستایی. جغرافیا و توسعۀ ناحیهای، 4(8)، 179-192.
خداوردی، حسن (1387). متدولوژی پژوهش کیفی. رهآورد سیاسی، (21)، 41-62.
شفیعی، زاهد (1396). طرح جامع گردشگری حسنآباد با تأکید بر بومگردی، شهرداری حسنآباد و دانشگاه تهران.
شفیعی، زاهد و ربانی، راضیه (1397). بومگردی و اقامتگاههای دوستدار طبیعت. تهران: انتشارات مهکامه.
فلیک، اووه (1393). درآمدی بر تحقیق کیفی، ترجمۀ هادی جلیلی. تهران: نشر نی.
کریمزاده، علیرضا (1394). سفر، مهمانپذیری، مهماننوازی. تهران: انتشارات مهکامه.
گنجی، محمد و حیدریان، امین (1393). سرمایۀ فرهنگی و اقتصاد فرهنگ (با تأکید بر نظریههای پییر بوردیو و دیوید تراسبی). راهبرد، 23(72)، 73-94.
محمدپور، احمد (1388). تحلیل دادههای کیفی: رویهها و مدلها. مجلۀ انسانشناسی، 2(10)، 127-160.
مؤمنیراد، اکبر، علیآبادی، خدیجه، فردانش، هاشم و مزینی، ناصر (1392). تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج. اندازهگیری تربیتی، 4(14)، 187-222.
ناظمی اردکانی، مهدی و صیادی، محمد (1393). بررسی وضعیت مؤلفههای اقتصاد فرهنگ در ایران؛ مقایسـۀ تطبیقی با کشورهای منتخب دنیا و ارائـۀ راهکارهـای بهبـود وضعیت اقتصاد فرهنگ در کشور. فصلنامۀ راهبرد اجتماعی فرهنگی، 14(13)، 191-225.
Castéran, H., & Roederer, C. (2013). Does authenticity really affect behavior? The case of the Strasbourg Christmas Market. Tourism Management, 36, 153-163.
Chhabra, D. (2012). Authenticity of the objectively authentic. Annals of Tourism Research, 39(1), 499-502.
Cohen, E. (1988). Authenticity and commoditization in tourism. Annals of tourism research, 15(3), 371-386.
Cohen, S. A., & Cohen, E. (2019). New directions in the sociology of tourism. Current Issues in Tourism, 22(2), 153-172.
Drumm, A., & Moore, A. (2005). An introduction to ecotourism planning. Volume I: Publication for Capacity Building, The Nature Conservancy, 2005, Worldvide office, Arlington, USA.
Gilmore, J. H., & Pine, B. J. (2007). Authenticity: What consumers really want. Harvard Business Press.
Glaser, B., G. & Strauss, A. L. (1967). The discovery of grounded theory. London: Weidenfield & Nicolson.
Goulding, C. (2000). The commodification of the past, postmodern pastiche, and the search for authentic experiences at contemporary heritage attractions. European Journal of Marketing, 34(7), 835-853.
Jóhannesson, G. Þ., Skaptadóttir, U. D., & Benediktsson, K. (2003). Coping with social capital? The cultural economy of tourism in the north. Sociologia Ruralis, 43(1), 3-16
John, O. A., & Clementina, O. E. (2020) Revitalisation of Cultural Authenticity for Tourism and Community Development in Selected Heritage Sites. Journal of Tourism and Heritage Studies, 9(2), 59-84.
Kolar, T., & Zabkar, V. (2010). A consumer-based model of authenticity: An oxymoron or the foundation of cultural heritage marketing? Tourism management, 31(5), 652-664.
Krippendorff, K. (2009). The content analysis reader. Sage.
Krippendorff, K. (2018). Content analysis: An introduction to its methodology. Sage publications.
Kyngäs, H., Mikkonen, K., & Kääriäinen, M. (Eds.). (2020). The Application of Content Analysis in Nursing Science Research. Springer Nature.
Lashley, C. (2008). Studying hospitality: insights from social sciences. Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, 8(1), 69-84.
Lu, A. C. C., Gursoy, D., & Lu, C. Y. (2015). Authenticity perceptions, brand equity and brand choice intention: The case of ethnic restaurants. International Journal of Hospitality Management, 50, 36-45.
MacCannell, D. (1973). Staged authenticity: Arrangements of social space in tourist settings. American journal of Sociology, 79(3), 589-603.
MacLeod, N. (2006). Cultural tourism: Aspects of authenticity and commodification. Cultural tourism in a changing world: Politics, participation and (Re) presentation, 177-190.
Novelli, M., Tisch-Rottensteiner, A., Moufakkir, O., & Burns, P. M. (2012). Authenticity versus development: Tourism to the hill tribes of Thailand. Controversies in tourism, 54-72.
Pandey, J. (2019). Deductive approach to content analysis. In Qualitative Techniques for Workplace Data Analysis (pp. 145-169). IGI Global.
Patton, M. Q. (2014). Qualitative research & evaluation methods: Integrating theory and practice. Sage publications.
Poulston, J., & Pernecky, T. (2017). Accommodating New Age: Understanding the needs of a growing segment. Hospitality & Society, 7(3), 245-262.
Prentice, R. (2001). Experiential cultural tourism: Museums & the marketing of the new romanticism of evoked authenticity. Museum Management and Curatorship, 19(1), 5-26.
Ramkissoon, H., & Uysal, M. (2014). Authenticity as a value co-creator of tourism experiences. Creating experience value in tourism, 113-124.
Suansri, P. (2003). Community based tourism handbook. Bangkok: Responsible Ecological Social Tour-REST.
The International Ecotourism Society (2006). Fact Sheet, Global Ecotourism International. Washington DC, USA.
Throsby, D. (2001). Economics and culture. Cambridge university press.
Wang, N. (1999). Rethinking authenticity in tourism experience. Annals of Tourism Research, 26(2), 349-370.
Yeoman, I., Brass, D., & McMahon-Beattie, U. (2007). Current issue in tourism: The authentic tourist. Tourism Management, 28(4), 1128-1138.
Yi, X., Fu, X., Yu, L., & Jiang, L. (2018). Authenticity and loyalty at heritage sites: The moderation effect of postmodern authenticity. Tourism Management, 67, 411-424.
Zeppel, H. (2006). Indigenous ecotourism: Sustainable development and management (Vol. 3). Cabi.
Zhou, Q. B., Zhang, J., Zhang, H., & Ma, J. (2015). A structural model of host authenticity. Annals of Tourism Research, 55, 28-45.