بورقانی فراهانی، سهیلا، فرهنگی، علیاکبر و مشهدی، سحر (۱۳۹۲). تحلیل شاخصهای مؤثر بر توسعۀ گردشگری روستایی (پیمایشی پیرامون روستای گرمه). مدیریت دولتی، 5(13)، ۴۱-۶۴.
پیراننژاد، علی، داوری، الهه و افخمی، مهدی (1396). چالش معاصر مدیریت منابع انسانی، شناسایی عوامل و پیامدهای آن. مطالعات رفتار سازمانی،6(21)،147-176.
تقدیر، ملیحه، غیور، سیدمرتضی و رجوعی، مرتضی (1396). بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویتپذیری و عشق به برند در هتلهای پنجستارۀ شهر مشهد. گردشگری و توسعه، 6(13)، 121-138.
جهانیان، منوچهر، آقایی، محمد و واحدی، الهام (1397). تحلیل ساختاری استراتژیهای خلق ارزش برند مقصد گردشگری یزد. گردشگری و توسعه، 8(18)، 172-209.
حاجی بابایی، حسین و اسماعیلپور، حسن (1397). واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعیها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند. تحقیقات بازاریابی نوین، 8(4)، 1-26.
خاکی، غلامرضا (1392). روش تحقیق موردپژوهی. تهران: انتشارات فوژان.
دلاور،علی (1380). مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی وا جتماعی. تهران: انتشارات رشد.
دلشاد، علی (1396). تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه و تکامل مقصدهای گردشگری. گردشگری و توسعه، 6(10)، ۱۴۹-۱۳۵
رضوانی، علیاصغر (1374). جغرافیا و صنعت گردشگری. تهران، انتشارات دانشگاه پیام نور.
کاظمی،علی، صنایعی، علی، رنجبریان، بهرام و آذربایجانی، کریم (1389). شناسایی مزیتهای رقابتی در صنعت گردشگری بهمنظور جذب گردشگران خارجی، مورد مطالعه: استان اصفهان. مطالعات و پژوهشهای شهری و منطقهای، 2(5)، 93-110.
محمدشفیعی، مجید، طبائیان، ریحانه السادا و توکلی، هدی (1397). تأثیر تجربه خاطرهانگیز از مقصد گردشگری در عشق به برند مقصد با نقش میانجی هویتیابی مشتری با برند: مطالعه گردشگران اصفهان. گردشگری و توسعه، 7(3)، 127-141.
محمودی پاچال، زینب، زارعی، قاسم و باشکوه اجیرلو، محمد (1396). ارائه مدل ارزش ویژه برند مشتریمحور در مقصد گردشگری سرعین. گردشگری و توسعه، 6(12)، 116-138.
همتی، رضا و زهرانی، داوود (1393). بررسی عوامل مؤثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان بهمثابه برند گردشگری. برنامهریزی و توسعه گردشگری، 3(10)، 182-204.
Echtner, C.M. and Ritchie, J.R.B. (2013). The measurement of destination image: an empirical assessment. Journal of Travel Research, 31(4), 3-13.
Aaker, D. A. (1996(. Measuring brand equity across products and markets. California management review, 38(3), 102-120.
Aro, K., Suomi, K., & Saraniemi, S. (2018). Antecedents and consequences of destination brand love—A case study from Finnish Lapland. Tourism Management, 67, 71-81.
Bagozzi, R. P.,; Batra, R., and & Ahuvia, A. C. (2016). Brand love: development and validation of a practical scale., Marketing Letters, 1(28), 1-14.
Batra, R.,; Ahuvia, A., and & Bagozzi , R. (2012). Brand Love., Journal of Marketing, 76(2), 1-16.
Blain, C., Levy, S. E., and & Brent Ritchie, J. RB. (2005). Destination Branding: Insights and Practices from Destination Management Organizations, Journal of Travel Research, 43(4),: 328-338.
Carroll, B. A., and & Ahuvia, A. C. (2006). Some antecedents and outcomes of brand love., Marketing Letters, 17(2), 79-89.
Cheng, C. -K., & Kuo, H. -Y. (2015). Bonding to new place never visited: Exploring the relationship between landscape elements and place bonding. Tourism Management, 46, 546e560.
Corbin, J., & Strauss, A. (2008). Basiscs of Qualitative Research: Techniques and procedures for developing Grounded Theory (3rd ed) Thousand Oaks, CA: sag
Echtner, C. M., & Ritchie, J. R. B. (2013). The measurement of destination image: an empirical assessment. Journal of Travel Research, 31(4), 3-13.
Ferns, B. H., & Walls, A. (2012). Enduring travel involvement, destination brand equity, and travelers’ visit intentions9 A structural model analysis7 analysis. Journal of Destination Marketing and Management, 1(1-2),: 27–35.
Govers, R., & Go, F. (2009). Place branding: Glocal, virtual and physical identities, constructed, imagined and experienced. Houndmills, Basingstoke, Hampshire, UK: Palgrave Macmillan.
Guzel, O., and & Dortyol, T. (2016). Exploring the Multi-Sensory Based Memorable Tourism Experiences: A Study of Adam&Eve Hotel in Turkey. Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 2(4), 28-39.
Gyau, aA., & Somogyi, S. A. (2012). Exploring the multi – dimensional nature of price satisfaction in business to business supplier’s relationship performance. Journal of Business Mark Manage, 5(1), 42-53.
Hammitt, W. E., Kyle, G. T., & Oh, C.-O. (2009). Comparison of place bonding models in recreation resource management. Journal of Leisure Research, 41(1), 57e72.
Horng, J. S., Tsai, C. Y., and & Chung, Y. C. (2016). Measuring practitioners’ creativity in the Taiwanese tourism and hospitality industry. Thinking Skills and Creativity, 19, 269-278.
Jiang, K. (2019). An Exploration of Destination Brand Love among Theme-Park Based Tourists and Excursionists. UWSpace. http://hdl.handle.net/10012/14469.
Kendall, J. (1999). Axial Coding and Grounded Theory. Western Journal of Nursing Research, 743-757.
Konecnik, M., and & Gartner, W. C. (2007). Customer-Based Brand Equity for a Destination, Annals of Tourism Research, (34() 2), 400–421.
Kvale, S. (1996). Inter Views: An introduction to qualitative research writing. Thousand Oaks, Calif: Sage Publications.
Lee, K. -H., & Hyun, S. S. (2016). The effects of perceived destination ability and destination brand love on tourists' loyalty to post-disaster tourism destinations: The case of Korean tourists to Japan. Journal of Travel & Tourism Marketing, 33, 613e627.
Moilanen, T., and & Rainisto, S. (2009). How to Brand Nations, Cities and Destinations. A Planning Book for Place Branding., UK: Palgrave MacMillan, 65-75.
Prayag, G., & Ryan, C. (2012). Antecedents of tourists’ loyalty to Mauritius: The role and influence of destination image, place attachment, personal involvement, and satisfaction. Journal of travel research, 51(3), 342-356.
Schmid, D., and & Huber, F.(2019). Brand love: Emotionality and development of its elements across the relationship lifecycle., Psychology & marketing, 3(30), 1-16.
Sleuwaegen, L., and & Boiardi, P. (2014). Creativity and regional innovation: Evidence from EU regions. Research Policy, 43(9), 1508-1522.
Steinberg, R. J. (1986). A Triangular Theory of Love., Psychological Review, 93(2), 119-135.
Steplan, Williams. (2006)., Quality Tourism Experiences. Oxford: Else-vier Butterworth Heinermann.
Venkatachalam, B. V., and & Venkateswaran, R. N. (2010). Destination Branding: Making India Relevant and Competitive in Uncertain Environment., South Asian Journal of Tourism and Heritage, (3) 1:3(1), 81-91.
Wang, Y.,; Qub, H., and & Yange, J. (2019). The formation of sub-brand love and corporate brand love in hotel brand portfolios., International Journal of Hospitality Management, 1(77), 375-384.
Williams, A. (2006) Tourism and hospitality marketing: fantasy, feeling and fun. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 18(2), 482-495