احمدی، مسعود (1391). روش تحقیق (اصول، مفاهیم با رویکرد پایاننامهنویسی). ساری: انتشارات پژوهشهای فرهنگی. چاپ اول.
بیات، ناصر، بدری، سیدعلی، رضوانی، محمدرضا و فرجی سبکبار، حسنعلی (1392). «ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﮔﺮدﺷﮕﺮی روﺳﺘﺎﻳﻲ در اﻳﺮان: ارائۀ ﺗﺤﻠﻴﻠﻲ اﺳﻨﺎدی از ﻣﻘﺎﻻت اﻧﺘﺸﺎرﻳﺎفتۀ ﻓﺎرسی». مجلۀ برنامهریزی و توسعۀ گردشگری، سال دوم، شمارۀ 6، ص 109-128.
پاپلی یزدی، محمدحسین و سقایی، مهدی (1392). گردشگری (ماهیت و مفاهیم). تهران: انتشارات سمت. چاپ هشتم.
توانگر، معصومه، خاکسار آستانه، حمیده و رحمانی، فاطمه (1391). «مدیریت گردشگری در شهرهای مذهبی ـ زیارتی (بررسی تطبیقی مشهد و واتیکان)». دوفصلنامۀ مطالعات اجتماعی گردشگری، دورۀ اول، سال اول، شمارۀ 2، ص 1-22.
حبیبی، فاتح، کرماجیان، زاهد (1395). «بررسی عوامل اثرگذار در انتخاب مقصد مسافرتی در میان مشتریان آژانسهای گردشگری استان کردستان». فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی گردشگری و توسعه، شمارۀ 2، ص 96-115.
حسینی، سیدعلی و محمدی، جلیل (1391). «تحلیل قابلیتها و تنگناهای گردشگری سلطانیه بهمنظور برنامهریزی راهبردی با استفاده از الگوی تحلیلی سوات». دوفصلنامۀ مطالعات اجتماعی گردشگری، دورۀ اول، سال اول، شمارۀ 1، ص 35-49.
داناییفرد، حسن، الوانی، سیدمهدی و آذر، عادل (1393). روششناسی پژوهش کمّی در مدیریت: رویکردی جامع. تهران: انتشارات صفار. چاپ نهم.
رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد و تسلیمی بابلی، امین (1395). «مقایسۀ انگیزههای زنان و مردان گردشگر از سفر به شهر اصفهان». دوفصلنامۀ مطالعات اجتماعی گردشگری، سال چهارم، شمارۀ 7، ص 36-57.
سجادی، ژیلا، مسلمی، آرمان و صمدی، رقیه (1395). «برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (موردپژوهی: رودبار قصران)». فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، سال یازدهم، شمارۀ 35، ص 1-18.
شاهآبادی، ابوالفضل، مهری تلیابی، فریبا (1395). «تأثیر نهاد حکمرانی کشور میزبان بر درآمد گردشگری کشورهای درحالتوسعۀ منتخب». مجلۀ برنامهریزی و توسعۀ گردشگری، سال پنجم، شمارۀ 16، ص 8-30.
ضیایی، محمود و تراب احمدی، مژگان (1392). شناخت صنعت گردشگری با رویکرد سیستمی. تهران: نشر علوم اجتماعی. چاپ سوم.
کروبی، مهدی، قادری، اسماعیل، سلطانی هوراند، امین و محمدیان محمودجیق، نسیم (1395). «بررسی و اولویتبندی محدودیتهای گردشگران کرهای در ایران». مجلۀ برنامهریزی و توسعۀ گردشگری، سال پنجم، شمارۀ 19، ص 33-57.
Bierzynski, A. (2011). Destination Branding and First Impressions An Analysis of Grenada’s Tourism Promotion. Thethis in Masters of Arts in Public Communication, American University, Washington.
Dwivedi, Y. K., Venkitachalam, K., Sharif, A. M., Al-Karaghouli, W. and Weerakkody, V. (2011). “Research trends in knowledge management: analyzing the past and predicting the future”. Inf. Syst. Manage. 28 (1), 43–56.
Hoz-Correa, A., Munoz-Leiva, F. and Bakucz, M. (2018). “Past themes and future trends in medical tourism research: A co-word analysis”. Journal of Tourism Management, 65, 200-211.
Koseoglu, M. A., Rahimi, R., Okumus, F. and Liu, J. (2016). “Bibliometric studies in tourism”. Journal of Annals Tourism Research, 61, 180-198.
Law, R., Leung, D. and Cheung, C. (2012). “A systematic review, analysis, and evaluation of research articles in the Cornell Hospitality Quarterly”. Cornell Hosp, 53 (4), 365-381.
Musinguzi, D. (2016). “Trends in tourism research on Qatar: A review of journal publications”. Journal of Tourism Managemen Perspectives, 20, 265-268.
Richards, G. (2018). “Cultural tourism: A review of recent research and trends”. Journal of Hospitality and Tourism Management, 36, 12-21.
Ryan, C. (2017). “Future trends in tourism research–Looking back to look forward: The future of ‘Tourism Management Perspectives”. Journal of Tourism Management Perspectives, in press.
Shinae Kim, C., Hui Bai, B., Beomcheol Kim, P. and Chon, K. (2018). “Review of reviews: A systematic analysis of review papers in the hospitality and tourism literature”. International Journal of Hospitality Management, 70, 49-58.
Timothy, D. J. (2017). “Making sense of heritage tourism: Research trends in a maturing field of study”. Journal of Tourism Management Perspectives, in press.