تقوی، مهدی و قلیپور سلیمانی، علی (1388). «عوامل مؤثر بر رشد صنعت گردشگری ایران». پژوهشنامۀ اقتصادی، سال نهم، شمارۀ سوم.
رحیمپور، علی و کرباسی یزدی، امیر (1390). «اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعۀ صنعت گردشگری جمهوری اسلامی با استفاده از روش رمبراند».
گردشگری و توسعه. دورۀ 1، شمارۀ 1.
شاهنوشی، ناصر، رفیعی دارایی، هادی و عدالتیان، علی (1390). «بررسی عوامل ساختاری و عملکردن مؤثر بر رضایت بیمهگذاران از بیمۀ محصولات کشاورزی». اقتصاد کشاورزی؛ جلد 5، شمارۀ 1.
شمسآبادی، حسن، میرزازاده, زهرا سادات و طاهری تربتی، حمیدرضا (1394). «نقش ابزارهای تبلیغاتی در جذب گردشگران ورزشی». اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی.
فرجیراد، خدر، پریشان، مجید و یاری حصار، ارسطو (1396). «تحلیل چالشهای توسعۀ گردشگری تجاری در شهر مرزی بانه از دیدگاه تسهیلات و زیرساختهای گردشگری». گردشگری شهری، شمارۀ 2.
فیاضی، مرجان و افشار، زهرا (1394). «تأثیر فناوری اطلاعات بر کارکردهای مدیریت منابع انسانی در صنعت بیمه». فصلنامۀ مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، شمارۀ 13.
مطیعی لنگرودی، سید حسن، فردوسی، سجاد و شاهمحمدی، حمیدرضا (1396). «تبیین اثرات رضایتمندی گردشگران در بازاریابی گردشگری دریایی». فصلنامۀ برنامهریزی منطقهای، شمارۀ 26.
مهرافروز، مصطفی، مرتضوی، سعید و کفاشپور، آذر (1392). «نقش تعدیلگری مهارتهای فروش در تأثیر فروشگرایی و مشتریگرایی بر عملکرد نیروی فروش نمایندگیهای شرکت بیمه». تحقیقات بازاریابی نوین، سال نهم، شمارۀ 2.
میرمحمد صادقی، جواد، محبوبی و شریفدوست، مریم (1391). «برآورد تابع تقاضای گردشگری داخلی در شهرستان مشهد». نشریۀ جغرافیا و مطالعات محیطی، دورۀ 1؛ شمارۀ 3.
نادری مهدیی، کریم، اذانی، مهری، یعقوبی فرانی، احمد و روستایی، مریم (1392). «واکاوی اثرات گردشگری در روستای ابیانه با استفاده از تکنیک SWOT». فصلنامۀ تحقیقات جغرافیایی، سال 28، شمارۀ 4.
Williams, Allan M., Baláž, Vladimír (2014). Tourism Risk and Uncertainty, Journal of Travel Research,Vol. 54, p.p 271-287.
Andriotis, K., & Vaughan, R. D. (2003). Urban residents’ attitudes toward tourism development: The case of Crete. Journal of travel research, 42(2), 172-185.
Azimi, F. & Avetisyan, S. (2016). On the Status of Rural Tourism and Tourism Economy in Iran, vol. 5852, pp. 71–77.
Boluk, K., Cavaliere, C. T., & Higgins-Desbiolles, F. (2017). Critical thinking to realize sustainability in tourism systems: reflecting on the 2030 sustainable development goals: Guest Editors
Bramwell, B., Higham, J., Lane, B., & Miller, G. (2017). Twenty-five years of sustainable tourism and the Journal of Sustainable Tourism: looking back and moving forward
Diacon, S. R., & Ennew, C. T. (1996). Ethical issues in insurance marketing in the UK. European Journal of Marketing, 30(5), 67-80.
Jensen, Ø., Li, Y., & Uysal, M. (2017). Visitors’ satisfaction at managed tourist attractions in Northern Norway: Do on-site factors matter?. Tourism Management, 63, 277-286.
Kozmenko, O., & Abramitova, D. (2015). The methodical approach to the establishment of interdependencies in the development of insurance and tourism markets. Problems and Perspectives in Management, 13(1), 113-120.
Li, Y., Hu, C., Huang, C., & Duan, L. (2017). The concept of smart tourism in the context of tourism information services. Tourism Management, 58, 293-300.
Mills, E. (2009). A global review of insurance industry responses to climate change. The Geneva Papers on Risk and Insurance-Issues and Practice, 34(3), 323-359.
Moliner, M. A., Sánchez, J., Rodríguez, R. M., & Callarisa, L. (2007). Relationship quality with a travel agency: The influence of the postpurchase perceived value of a tourism package. Tourism and Hospitality Research, 7(3-4), 194-211.
Olya, H. G., & Altinay, L. (2016). Asymmetric modeling of intention to purchase tourism weather insurance and loyalty. Journal of Business Research, 69(8), 2791-2800.
Pei, Z., & Xiangmin, Z. (2011). Tourism Insurance Research Status and Trend in Chinese Mainland: The Content Analysis based on TRMC Category System [J]. Journal of Beijing International Studies University, 5, 005.
Peng, K. H., & Tzeng, G. H. (2017). Exploring heritage tourism performance improvement for making sustainable development strategies using the hybrid-modified MADM model. Current Issues in Tourism, 1-27.
Shan, L., Zhao, M., Ning, N., Hao, Y., Li, Y., Liang, L. & Liang, C. (2018). Dissatisfaction with current integration reforms of health insurance schemes in China: are they a success and what matters?. Health policy and planning, 33(3), 345-354.
Vanhove, N. (2017). The Economics of Tourism Destinations: Theory and Practice. Routledge.
Williams, A. M., & Baláž, V. (2015). Tourism risk and uncertainty: Theoretical reflections. Journal of Travel Research, 54(3), 271-287.
Wong, K. M., Velasamy, P., & Arshad, T. N. T. (2014). Medical tourism destination SWOT analysis: A case study of Malaysia, Thailand, Singapore and India. In SHS Web of Conferences (Vol. 12, p. 01037). EDP Sciences.