افشار، امیرحسین، پویا، علیرضا و خوراکیان، علیرضا (1395). شناسایی تواناسازها و توانمندیهای چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعهٔ تطبیقی آن با بخش تولید
. مطالعات مدیریت گردشگری،
36(11)، 85-108. Doi:
https://doi.org/10.22054/tms.2017.7249
پاکدل، محمدرضا، نایبزاده، شهناز و دهقاندهنوی، حسن (1390). ارزیابی تأثیر بازارگرایی، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسبوکار (مطالعهٔ موردی: گروه پوشاک پل). مدیریت بازاریابی، ۶(۱۰)، 1-26.
حسنزاده، محمدرضا (1398). بررسی رابطهٔ بازارگرایی و عملکرد کسبوکار در 159 بیمارستان مراقبتهای ویژه.
توسعهٔ کارآفرینی،
24(۲)، 211-229. Doi:
10.22108/NMRJ.2018.108466.1523
حسینزاده شهری، معصومه، حبیبی، معصومه و حیدری، وجیهه (1396). بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر حسگری و شکلگیری استراتژی خلاق و بهموقع بازاریابی. تحقیقات بازاریابی نوین، 16(5)، 107-128.
حقیقی، محمد، حسینی، حسن، اصغریه اهری، حامد، آرین، ابوالفضل و دریکنده، علی (1391). بررسی تأثیر تاکتیکهای بازاریابی رابطهای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت ایرانسل. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(2)، 43-60.
حکمیان، حمید، صبحیه، محمدحسین، اقدسی، محمد و شامیزنجانی، مهدی (1397). توسعهٔ مدل نظری سازمانهای یادگیرندهٔ پروژهمحور: رویکرد نظریهٔ دادهبنیاد. پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، 29(8)، 67-88.
حیدرزاده، کمال (1385). ارزیابی تأثیر بازاریابی بر عملکرد کسبوکار شرکتهای تولیدی. رسالهٔ دکتری مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، تهران.
کثیری، زهرا، ترابیفارسانی، ندا و موذنجمشیدی، سیده هما (1398). بررسی سلایق گردشگران داخلی دربارهٔ هتلهای موضوعی (نمونهٔ پژوهش: شهر اصفهان).
جغرافیا و برنامهریزی محیطی،
75(30)، ۱۱۴-۹۹. Doi:
10.22108/GEP.2020.120166.1229
کرمی دهکردی، مهدی، کوهستانی عینالدین، حسین و کرباسیون، مصطفی (1394). واکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی با استفاده از نظریهٔ مبنایی (مورد مطالعه: روستای شگفت سرآقاسید-شهرستان کوهرنگ). برنامهریزی منطقهای، 18(5)، 141-156.
کرمی دهکردی، مهدی، کلانتری، خلیل و خراسانی، محمدامین (1395). واکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از نظریهٔ مبنایی با تأکید بر روستای دیمه، شهرستان کوهرنگ.
برنامهریزی و توسعهٔ گردشگری،
19(5)، 179-202. Doi:
10.22080/JTPD.2017.1436
وارثی، حمیدرضا و رضایی، میثم (1391). تحلیل فضایی و مکانیابی مراکز اقامتگاهی در شهرهای تاریخی (مطالعهٔ موردی: هتلهای شهر شیراز). آمایش محیط، 19(5)، 1-26.
Afshar, A., Pooya, A., & Khodaviyan, A. (2016). Identifying enablers and capabilities of agility in the hotel service industry with a comparative study of it with the production sector.
Tourism Management Studies,
36(11), 85-108. Doi:
https://doi.org/10.22054/tms.2017.7249 [In Persian]
Bader, E. E. (2005). Sustainable hotel business practices.
Journal of Retail & Leisure Property,
5, 70-77. Doi:
10.1057/palgrave.rlp.5090008
Bearman, M., Brubacher, S. P., Timms, L., & Powell, M. (2019). Trial of three investigative interview techniques with minimally verbal adults reporting about occurrences of a staged repeated event.
Psychology, Public Policy, and Law,
25(4), 239. Doi:
10.1037/law0000206
Boselli, A. M., Caravello, G. U., Scipioni, A., & Baroni, A. (1997). Sustainable tourism development in Nepal: evaluation and perspectives.
Journal of Human Ecology,
8(1), 1-12. Doi:
10.1080/09709274.1997.11907229
Charmaz, K., & Belgrave, L. (2012). Qualitative interviewing and grounded theory analysis.
The SAGE handbook of interview research: The complexity of the craft,
2, 347-365. Doi:
10.4135/9781452218403.N25
Fuentes, R., & Navarrete, L. (2016). Tourists in hotels versus holiday homes: Economic impact and characterization.
Tourism Review International,
20(4), 177-195. Doi:
10.3727/154427216X14791579617416
Getz, D., & Petersen, T. (2005). Growth and profit-oriented entrepreneurship among family business owners in the tourism and hospitality industry.
International journal of hospitality management,
24(2), 219-242. Doi:
10.1016/j.ijhm.2004.06.007
Glaser, B., Bailyn, L., Fernandez, W., Holton, J. A., & Levina, N. (2013).
What Grounded Theory Is…. In Academy of Management Proceedings (Vol. 2013, No. 1, p. 11290). Briarcliff Manor, NY 10510: Academy of Management. Doi:
10.1177/1094428114565028
Gu, H., Ryan, C., Bin, L., & Wei, G. (2013). Political connections, guanxi and adoption of CSR policies in the Chinese hotel industry: Is there a link?
Tourism Management, 34, 231-235. Doi:
10.1016/j.tourman.2012.01.017
Haghighi, M., Hosseini, H., Asgharieh Ahari, H., Arian, A., & Darikandeh, A. (2012). Investigating the effect of relational marketing tactics on customer loyalty from the perspective of Irancell customers. Modern Marketing Research, 7(2), 43-60. [In Persian]
Hakamian, H., Sobhieh, M., Aghdasi, M., & Shamizanjani, M. (2018). Development of a theoretical model of project-based learning organizations: a data base theory approach. Enterprise Resource Management Research, 29(8), 67-88. [In Persian]
Haldorai, K., Kim, W. G., Pillai, S. G., Park, T. E., & Balasubramanian, K. (2019). Factors affecting hotel employees’ attrition and turnover: Application of pull-push-mooring framework.
International Journal of Hospitality Management, 83, 46-55. Doi:
10.1016/j.ijhm.2019.04.003
Hassanzadeh, M. (2019). Investigating the relationship between market orientation and business performance in 159 special care hospitals.
Entrepreneurship Development,
24(2), 211-229. Doi:
10.22108/NMRJ.2018.108466.1523 [In Persian]
Heydarzadeh, K. (2006). Evaluating the impact of marketing on the business performance of manufacturing companies. PhD Thesis in Business Management, Azad University, Science and Research Unit, Tehran. [In Persian]
Hosseinzadeh Shahri, M., Habibi, M., & Heydari, V. (2017). Investigating the effect of marketing capabilities on sensing and forming a creative and timely marketing strategy. Modern Marketing Research, 16(5), 107-128. [In Persian]
Karami Dehkordi, M., Kohestani Ainuddin, H., & Kerbation, M. (2015). Qualitative analysis of rural tourism problems using grounded theory (case study: Saraghasid village, Kohrang city). Regional Planning, 18(5), 141-156. [In Persian]
Karami Dehkordi, M., Kalantari, K., & Khorasani, M. (2016). Qualitative analysis of rural tourism problems in Chaharmahal and Bakhtiari province using grounded theory with emphasis on Dimeh village, Kohrang county.
Tourism Planning and Development,
19(5), 179-202. Doi:
10.22080/JTPD.2017.1436 [In Persian]
Kasiri, Z., Torabi Farsani, N., & Mozen Jamshidi, S. (2019). Investigating the tastes of domestic tourists about thematic hotels (research sample: Isfahan city).
Geography and Environmental Planning,
75(30), 114-99. Doi:
10.22108/GEP.2020.120166.1229 [In Persian]
Lester, J. N., Cho, Y., & Lochmiller, C. R. (2020). Learning to do qualitative data analysis: A starting point.
Human Resource Development Review,
19(1), 94-106. Doi:
10.1177/1534484320903890
Lin, L., Horng, J. S., Chen, Y. C., & Tsai, C. Y. (2011). Factors affecting hotel human resource demand in Taiwan.
International Journal of Hospitality Management, 30(2), 312-318. Doi:
10.1016/j.ijhm.2010.08.004
Lincoln, Y. S., & Guba, E. G. (1985). Naturalistic inquiry. Newberry Park. Doi: 10.1016/0147-1767(85)90062-8
McGehee, N. G. (2012). Interview techniques. In Handbook of Research Methods in Tourism. Edward Elgar Publishing. Doi: 10.4337/9781781001295.00025
Morse, J. M., Stern, P. N., Corbin, J., Bowers, B., Charmaz, K., & Clarke, A. E. (2016).
Developing grounded theory: The second generation (Vol. 3). Routledge. Doi:
10.4324/9781315430577
Pakdel, M., Naibzadeh, S., & Dehghan Dehnavi, H. (2011). Evaluating the impact of market orientation, innovation and customer loyalty on business performance (Case Study: Paul Garment Group). Marketing Management, 6(10), 1-26. [In Persian]
Sechelski, A. N., & Onwuegbuzie, A. J. (2019). A call for enhancing saturation at the qualitative data analysis stage via the use of multiple qualitative data analysis approaches.
The Qualtative Report,
24(4), 795-821. Doi:
10.46743/2160-3715/2019.3554
Slee, B., Farr, H., & Snowdon, P. J. (1997). The economic impact of alternative types of rural tourism.
Journal of agricultural economics,
48(1‐3), 179-192. Doi:
10.1111/j.1477-9552.1997.tb01144.x
Smith, S. J., Parsa, H., Bujisic, M., & van der Rest, J. P. (2015). Hotel cancelation policies, distributive and procedural fairness, and consumer patronage: A study of the lodging industry.
Journal of Travel & Tourism Marketing, 32(7), 886-906. Doi:
10.1080/10548408.2015.1063864
Turner, M. J., Way, S. A., Hodari, D., & Witteman, W. (2017). Hotel property performance: The role of strategic management accounting.
International Journal of Hospitality Management, 63, 33-43. Doi:
10.1016/j.ijhm.2017.02.001
Varesi, H., & Rezaei, M. (2012). Spatial analysis and location of accommodation centers in historical cities (case study: Shiraz city hotels). Amayesh Environment, 19(5), 1-26. [In Persian]
Zervas, G., Proserpio, D., & Byers, J. W. (2017). The rise of the sharing economy: Estimating the impact of Airbnb on the hotel industry.
Jouranl of marketing research,
54(5), 687-705. Doi:
10.2139/ssrn.2366898