اکبری، مرتضی، مهرعلی، مریم، سیدامیری، نادر، دانش، مژگان و رمضانپور نرگسی، قاسم (1397). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری و جایگاه برند با نقش میانجی ارزش مشتری. فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی گردشگری و توسعه، 34(2)، ص1-22.
احمدیزاد، آرمان، کفچه، پرویز و فرزانه، پاریاد (1399). تأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تأکید بر شناسایی و رضایت )مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان(. فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی گردشگری و توسعه، ۱۰(۲)، ص ۳۳-۵۰.
ایمانی خوشخو، محمدحسین، فرهادی یونکی، مجید و دوستی ایرانی، مهناز (1398). تأثیرگذاری زیرساخت گردشگری بر انتخاب مقصد، مطالعۀ موردی: شهر اصفهان. فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی گردشگری و توسعه، ۸(۴)، ص ۱۲۶-147.
بیاتی صداقت، مهدیه، سرداری، احمد و یزدانی، ناصر (1396). بررسی رابطۀ بین ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت حمل و نقل مسافری رجاء). دو فصلنامۀ علمی- پژوهشی دانشگاه شاهد، سال بیست و چهارم، دورۀ جدید، 9، ص ۷۷-۹۰.
حسام، مهدی (1398). شناسایی موانع تأسیس و توسعه اقامتگاههای بومگردی در نواحی روستایی استان گیلان. فصلنامۀ پژوهشهای روستایی، ۱۰(۳)، ص۵۴۶-559.
حسینی امیری، سید محمود و خراسانی اجبارکلایی، زهرا (1397). کارکردهای مسئولیت اجتماعی بر ارتقای سطح عملکرد کسب و کارها. نشریه علمی ـ پژوهشی کاوشهای مدیریت بازرگانی، 10(20)، 91-113.
رمضاننژاد، یاسر و رکنالدین افتخاری، عبدالرضا (1396). ارزیابی فرهنگ محیط زیستی جامعه در مقاصد گردشگری ساحلی روستایی استان گیلان، مطالعات جغرافیای روستایی و ساحلی، ۱(۱)، ص ۳۷-56.
سرمد، زهره، بازرگان، عباس و حجازی، الهه (1392). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: نشر آگه.
عباسی، عباس، زندی لک، مسعود و خلیفه، مجتبی (1394). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک شده و ارزش برند. چشمانداز مدیریت بازرگانی، ۱۴(۲۵)، ص ۳۱-۴۴.
فراستخواه، مقصود (1395). روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی با تأکید بر نظریۀ برپایه (گراندد تئوری GTM)، تهران: نشر آگه.
فرزینفر، زهره، سعیدا اردکانی، سعید و نادری بنی، محمود (1395). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت (مورد مطالعه هتلهای سه ستاره و چهار ستاره یزد). فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 11(33)، 63-83.
فعلینیا، آزاده و کیاکجوری، داود (1398). شناسایی شاخصهای اثربخش تصویرپردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی. فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی برنامهریزی و توسعۀ گردشگری، ۸(۲)، ص ۲۱۵-232.
قبادی، علیرضا و پوررجبی، میلاد (1398). بررسی نقش مدیریت شهری بر توسعۀ صنعت گردشگری )مطالعۀ موردی: شهرستان صومعهسرا(. فصلنامۀ توسعۀ پایدار محیط جغرافیایی، ۱(۲)، ص ۶۸-84.
Artigas, E., Yrigoyen, C., Torres Moragac, E., & Barra Villalónc, C (2017). Determinants of trust towards tourist destinations.
Journal of Destination Marketing & Management,
6(4), 327-334.
Dedeoğlu, B., Van Niekerk, M., Weinland, J., & Celuch, K (2019). Re-conceptualizing customer-based destination brand equity. Journal of Destination Marketing & Management, 11, 211-230.
ElGammal, W., El-Kassar, A., & Canaan Messarra, L (2018). Corporate ethics, governance and social responsibility in MENA countries. Management Decision, 56(1), 273-291.
Gorondutse, A., Hilman, H., & Nasidi, M (2014). Relationship between Corporate Reputation and Customer Loyalty on Nigerian Food and Beverages Industry: PLS Approach. International Journal of Management and Business Research, 4(2), 125-136.
Horng, J., Hsu, H., & Tsai, Ch (2018). An assessment model of corporate social responsibility practice in the tourism industry. Journal of Sustainable Tourism, 26(7), 1085-1104.
Mariño-Romero, J. M., Hernández-Mogollón, J. M., Campón-Cerro, A. M., & Folgado-Fernández, J. A. (2020). Corporate social responsibility in hotels: A proposal of a measurement of its performance through marketing variables. Sustainability, 12(7), 2961.
Martínez, P., Pérez, A., &., del Bosque, I (2013). Measuring Corporate Social Responsibility in tourism: Development and validation of an efficient measurement scale in the hospitality industry. Journal of Travel & Tourism Marketing, 30, 365–385.
Palacios-Florencio, B., del Junco, J., Castellanos-Verdugo, M., & Rosa-Díaz, I (2018). Trust as mediator of corporate social responsibility, image and loyalty in the hotel sector. Journal of Sustainable Tourism, 7(26), 1273-1289.
Park, J., Lee, H., & Kim, C (2013). Corporate social responsibilities, consumer trust and corporate reputation: South Korean consumers' perspectives".
Journal of Business Research, 67(3), 295-302.
Seetanah, B., Teeroovengadum, V., & Nunkoo, R (2018). Destination satisfaction and revisit intention of tourists: does the quality of airport services matter?. Journal of Hospitality & Tourism Research, 1(44), 134-148.
Sindhu, M. I., & Arif, M (2017). Corporate Social Responsibility and Loyalty: Intervening influence of Customer Satisfaction and Trust. Cogent Business Management, 4(1), 1-20.
Su, L., Hsu, M., & P. Marshall, K (2014). Understanding the Relationship Of Service Fairness, Emotions, Trust, And Tourist Behavioral Intentions At A City Destination In China. Journal of Travel & Tourism Marketing, 31, 1018–1038.
Su, L., & Huang, Y (2019). How does perceived destination social responsibility impact revisit intentions: The mediating roles of destination preference and relationship quality. Sustainability, 11(1), 133.
Su, L., Huang, S., & Pearceb, J (2018). How does destination social responsibility contribute to environmentally responsible behaviour? A destination resident perspective, Journal of Business Research, 86, 179–189
Su, L., Lian, Q., & Huang, Y (2020). How do tourists' attribution of destination social responsibility motives impact trust and intention to visit? The moderating role of destination reputation. Journal of Tourism Management, 77, 103970.
Su, L., & Swanson, S. R (2017). The effect of destination social responsibility on tourist environmentally responsible behavior: Compared analysis of firsttime and repeat tourists. Tourism Management, 60, 308-321.
Su, L., Swanson, S. R., & He, X. (2020). A scale to measure residents perceptions of destination social responsibility. Journal of Sustainable Tourism, 28(6), 873-897.
Tran, h., Hwang, Y., Yu, C., & Yoo, S (2018). The Effect of Destination Social Responsibility on Tourists’ Satisfaction: The Mediating Role of Emotions. sustainability, 10, 3044.
Yu, C., & Hwang, Y. S. (2019). Do the social responsibility efforts of the destination affect the loyalty of tourists?. Sustainability, 11(7), 1998.