احمدیزاده، آرمان، ورماقانی، مریم و کفچه، پرویز (1395). تأثیر صنعت گردشگری بر بازاریابی الکترونیکی. مجلۀ تحقیقات مدیریت بازرگانی، 9(17)، ۱۹۸-224. .doi: 10.29252 / BAR.9.17.197
امین عشایری، آسو (1400). تأثیر شیوع ویروس کووید-۱۹ بر بازاریابی دیجیتال صنعت گردشگری ایران. پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، 5(76)، ۱۰۷-118. http://majournal.ir/index.php/ma/article/view/997.
بازرگان هرندی، عباس، حسنقلی، طهمورث و بودلایی، حسن (1387). روش تحقیق ترکیبی: رویکردی برتر در مطالعات مدیریت. فصلنامۀ
دانش مدیریت،
21(4)، ۱۹-۳۶. doi:
10.22108/nmrj.2020.122047.2058.
پناهنده، امیر، حسنقلی، طهمورث و بودلایی، حسن (1400). استراتژیهای بازاریابی مبتنیبر رسانههای اجتماعی در کسبوکارهای گردشگری. تحقیقات بازاریابی نوین، 11(40)، 201-216. doi: 10.22108/nmrj.2020.122047.2058.
داناییفرد، حسن، الوانی، مهدی و آذر، عادل (1393)، روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع. تهران: صفار.
رضوانی، مهران، سیدامیری، نادر و میرزایی، بهنام (1399). شناسایی تأثیر بازاریابی کلامی الکترونیک در شبکههای اجتماعی بر خلق ارزش مشترک در استارتاپهای گردشگری. پژوهشنامۀ مدیریت اجرایی، 15(23)، 211-238. doi: 10.22080 / jem.2020.18135.3116.
زارعی، عظیم، ورمقانی، سارا و ورمقانی، مریم (1399). بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بهکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان. مطالعات بازاریابی ورزشی، 1(2)، ۷۶-99. https://gsmsmr.uok.ac.ir/article_61538.html..
سعیدبخش، سعید، کاظمی، علی و رنجبریان، بهرام (1399). طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی گردشگری پزشکی کشور. تحقیقات بازاریابی نوین، 10(2)، 105-128. doi: 10.22108 / NMRJ.2020.119729.1923.
ماجدی، نوید و شایق، امیرحسین (1400). شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت. مدیریت بهداشت و درمان، 12(39)، 79-91. doi: 20.1001.1.24763012.1400.12.39.6.3.
مینایی، رضا، نمامیان، فرشید و مرادی، علیرضا (1398). مدلی از تأثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش میزان انطباق آن با رفتار گردشگران ایرانی. فصلنامۀ مطالعات گردشگری اجتماعی، 7(14)، 259-284. doi: 13981016204548).
نادریفر، مهین، گلی، حمیده و قلجایی، فرشته (1396). گلولهبرفی روشی هدفمند در نمونهگیری تحقیقات کیفی.
گامهای توسعه در آموزش پزشکی،
14(41)، 101-121.
https://www.magiran.com/paper/1771426..
Ahmadizad, A., Varmaghani, M., & Kafcheh, P. (2017). The Tourism Industry’s Impact on E-Marketing. Journal of Business Management Research, 9(17), 198-224. DOI: 10.29252 / BAR.9.17.197. [in Persian]
Amin Ashayeri, A. (2021). the impact of the Covad-19 virus outbreak on Iran's tourism industry digital marketing.
New research approaches in accounting and management,
5(76), 107-118.
http://majournal.ir/index.php/ma/article/view/997. [in Persian]
Bazargan Harandi, A. (2008), the Mixed Research Method: A Superior Approach in Management Studies.
Management Knowledge Quarterly,
21(4), 19-36. doi:
10.22108/nmrj.2020.122047.2058. [in Persian]
Coutinho, D., Sousa, B., & Fernandes, P. O. (2021, June). The role of e-marketing as in specific contexts of sports tourism. In 2021 16th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI) (pp. 1-5). IEEE. doi: https://doi.org/10.23919/CISTI52073.2021.9476575.
Ďaďová, I., & Soviar, J. (2021). The application of online marketing tools in marketing communication of the entities with the tourism offer in 2020 in Slovakia. Transportation Research Procedia, 55, 1791-1799. doi: https://doi.org/10.1016/j.trpro.2021.07.170.
Danaiifard, H., Alvani, M., & Azar, A. (2014). Methodology of Qualitative Management Research: A Comprehensive Approach. Tehran: Saffar Publications. [in Persian]
Hai-ling, G., & Liang-qiang, W. (2011). A GIS-based approach for information management in ecotourism region. Procedia Engineering, 15, 1988-1992. doi: https://doi.org/10.1016/j.proeng.2011.08.371.
Labanauskaitė, D., Fiore, M., & Stašys, R. (2020). Use of E-marketing tools as communication management in the tourism industry. Tourism Management Perspectives, 34, 100652. doi: https://doi.org/10.1016/j.tmp.2020.100652.
Majidi, N., & Sheikh, A. H. (2021). Identification and ranking of the factors influencing e-marketing in promoting health tourism destinations’ brands. Health Management, 12(39), 79-91. DOI: 20.1001.1.24763012.1400.12.39.6.3. [in Persian]
Minaii, R., Namamian, F., Maroufi, F., & Moradi, A. (2019), A model of the influence of e-tourism on the purchasing tourism services and measuring its compliance with the Iranian tourists’ behavior. Social Tourism Studies Quarterly, 7(14), 259-284. DOI: 13981016204548. [in Persian]
Naderifar, M. Goli, H., & Qaljaei, F. (2017). Snowball sampling: a purposeful technique in qualitative research sampling.
Journal of Medical Education Developmental Steps.
14(41), 101-121.
https://www.magiran.com/paper/1771426. [in Persian]
Panahandeh, A. Hasangholi, T., & Boudlaii, H. (2021). marketing strategies based on Social media in tourism businesses. Modern Marketing Research, 11(40), 201-216. DOI: 10.22108/ NMRJ.2020.122047.2058 [in Persian]
Patro, C. S. (2021). Digital Tourism: Influence of E-Marketing Technology. In Impact of New Media in Tourism (pp. 234-254): IGI Global. doi: 10.4018/978-1-7998-7095-1.ch014.
Priansa, D. J., & Suryawardani, B. (2020). Effects of E-Marketing and Social Media Marketing on E-commerce Shopping Decisions. JurnalManajemen Indonesia, 20(1), 76-82. doi: https://doi.org/10.25124/jmi.v20i1.2800.
Ramadhani, R., Suswanta, S., & Shaddiq, S. (2021). E-Marketing of village tourism development strategy (Case study in the tourist village puncak sosok). Journal of Robotics and Control (JRC), 2(2), 72-77. doi: https://doi.org/10.18196/jrc.2255
Ramaj-Desku, B., & Ukaj, F. (2021). The E-Marketing Strategy Process in the Tourism Industry-Case Study Kosovo and Albania. Journal of Information and Organizational Sciences, 45(1), 137-169. doi: https://doi.org/10.31341/jios.45.1.8.
Rezaii, E., & Azami, M. (2021). Investigating the impact of e-marketing on Hamedan tourism industry promotion and development.
New research approaches in accounting and management,
5(52), 25-35.
http://majournal.ir/index.php/ma/article/view/655 [in Persian]
Rezvani, M., Sidamiri, N., & Mirzaei, B. (2020). Investigating the influence of oral e-mail marketing in social networks on the creation of shared value in tourism startups. Journal of Executive Management. 15(23), 211-238. DOI: 10.22080 / jem.2020.18135.3116. [in Persian]
SaiidBakhsh, S., Kazemi, A., & Ranjbarian, B. (2020). Designing an e-marketing model for medical tourism in Iran with the recommender system approach. Modern Marketing Research, 10(2), 105-128. DOI: 10.22108 / NMRJ.2020.119729.1923. [in Persian]
Zeraii, A., Varmaghani, S., & Varmagani, M. (2020). E-marketing: Acceptance and applications in sports tourism, Kurdistan province. Sports Marketing Studies, 1(2), 99-76. https://gsmsmr.uok.ac.ir/article_61538.html. [in Persian]