افشاریپور، میثم (1397). ارزیابی رضایتمندی شهروندان از کیفیت زندگی شهری موردپژوهی شهر جیرفت. پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشگاه یزد.
امیری، علی، فرجی، فریده و خوشدل، علی (1397). بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی بر جریان وجود نقد آزاد در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار. مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری، ۴(۴)، ۲۳۸-249.
بارزانی، هلیا (1391). آسیبشناسی برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکدۀ مدیریت و حسابداری.
بولو، قاسم، باباجانی، جعفر و ابراهیمی، مهدی (1390). ملاحظۀ محتوای اطلاعاتی اجزای سود توسط مدیران و سرمایهگذاران در پیشبینی سود. پژوهشهای حسابداری مالی، 4(1)، ۴۷-66.
بیرانوندزاده، مریم، عارفی، اعظم، فتحاللهی، فرشته و سبحانی، نوبخت (1394). بررسی قابلیتهای گردشگری در استان لرستان، مطالعۀ موردی: روستای ایستگاه بیشه. همایش بینالمللی معماری شهرسازی، مهندسی عمران، هنر و افقها و چشماندازهای محیطی آینده، تهران.
بیکر، بیل (1393). برندسازی مقصد گردشگری؛ ضروریاتی برای موفقیت در برندسازی مکان. ترجمۀ علی صمیمی و ساسان قاسمی، تهران: انتشارات دنیای اقتصاد.
پورمحمد، محمدرضا، حکیمی، هادی و میرزایی، علی (1398). سنجش میزان رضایت ساکنان سکونتگاههای غیررسمی از خدمات ارائه شدۀ مدیریت شهری (مطالعه موردی: محلۀ پاسداران تبریز)، مطالعات برنامهریزی سکونتگاههای انسانی، ۱۴(۳)، ۵۸۵-603.
حمزهلو، یوسف، معینفرد، محمدرضا و شوشینسب، پروین (1393). اثرات توسعۀ ورزش بر فرآیند جهانی شدن ایران. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، ۱۴(۲۸)، ۳۹-54.
دلاور، علی (1370). روشهای تحقیق در علوم تربیتی و روانشناسی، تهران: نشر دانشگاه پیامنور.
رضوانی، محمدرضا، فرجیسبکبار، حسنعلی، دربانآستانه، علیرضا و کریمی، سیدهادی (1396). شناسایی و اعتبارسنجی عوامل و شاخصهای کیفیت محیطی مؤثر در برندسازی مقاصد گردشگری روستایی با استفاده از روش تحلیل محتوا (مورد مطالعه: منطقۀ قومی فرهنگی اورامانات در استانهای کردستان و کرمانشاه)، پژوهشهای روستایی، ۸(۲)، ۳۱۸-345.
شفیعی، اعظم (1394). ساخت و مدیریت نظاممند برند مقصد گردشگری (مطالعۀ موردی: کاشان). پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشگاه هنر اصفهان.
شفیعی، زاهد، ترابیفارسانی، ندا و عبداللهپور، مریم (1395). پارامترهای کلیدی در ساخت و مدیریت برند در روستاهای ژئوتوریسمی استان اصفهان (مطالعۀ موردی: روستاهای مصر و گرمه). پژوهش و برنامهریزی روستایی، ۶(۲)، ۲۱۳-228.
صادقی، مهلا (1393). بررسی تطبیقی بورس اوراق بهادار ایران با سایر بورسهای جهان و دلایل قوت و ضعف آن، پژوهش حسابداری، ۴(۱)، ۱۷۵-193.
صفری، حسین، رضوی، سیدمصطفی و علی احمدی، محمدهادی (1392). اولویتبندی اهداف استراتژیک با استفاده از تکنیک برنامهریزی ترجیحات فازی لگاریتمی و ترسیم نقشۀ استراتژی به کمک مفاهیم کارت امتیازی و روش آنالیز مسیر، مدیریت فردا، ۱۲(34)، ۸۱-87.
عنابستانی، علیاکبر و وصال، زینب (1395). تحلیل عوامل مؤثر در ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه روستایی موردی: شهرستان بینالود، برنامهریزی و توسعه گردشگری، ۵(۱۶)، ۱۲۷-148.
غفرانی، محسن، محمودی، احمد، قربانی، محمدحسین و مژدهی، سهیلا (1396). شناسایی و اولویتبندی انگیزههای شرکت در فعالیتهای ورزشی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر زاهدان، مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی، ۲(۴)، ۱۱-۲۲.
کاشانیپور، محمد، صالحنژاد، سیدحسن، رضایی، اسعد و یوسفیمنش، داوود (1392). بررسی تأثیر تغییر میزان حد نوسان قیمت سهام بر بازده سهام و حجم معاملات شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، دانش حسابداری، ۴(۱۲)، ۱۵۳-172.
کرمی، فرزاد، فلاحی، مصطفی و گراوند، بهروز (1392). نقش گردشگری در توسعۀ پایدار روستایی (نمونۀ موردی: روستای بیشه). دومین همایش ملی گردشگری و طبیعتگردی ایرانزمین، همدان.
کیانی فیضآبادی، زهره (1388). اولویتبندی عوامل مؤثر در برندسازی مقصد گردشگری و سنجش آنها در ایران. پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکدۀ مدیریت و حسابداری.
مبارکی، محمدحسن، زالی، محمدرضا، عبدالوهاب، سمیه و مقیمی، حسین (1391). اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکتهای بیمه خصوصی در ایران. پژوهشنامه بیمه، ۱(۱)، ۷۱-96.
محمدپور، حسین، حسنی، علی و امینیان، ناصر (1395). عوامل مؤثر در برند شهری و اولویتبندی آن از دیدگاه گردشگران، موردی: برج میلاد، اقتصاد و مدیریت شهری، ۴(۱۴)، ۱۱۵-135.
محمودی پاچال، زینب، زارعی، قاسم و باشکوه اجیرلو، محمد (1396). ارائه مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین. گردشگری و توسعه، ۶(۳)، ۱۱۶-138.
مرندی، مهسا (1391). بررسی عوامل مؤثر در تصویر برند مقصد گردشگری، و تأثیر آن بر رفتار گردشگران داخلی (مطالعۀ موردی: شهر قزوین). پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه بینالمللی امام خمینی، دانشکدۀ علوم اجتماعی.
نتایج سرشماری نفوس و مسکن (1395). مرکز آمار ایران / www.amar.org.ir
Anabestani, A. (2016). An analysis of factors affecting tourism brands in rural settlements of Iran (case study: binaloud county). Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 6.
Deslandes, D. D. (2003). Assessing consumer perceptions of destinations: A necessary first step in the destination branding process. The Florida State University..
Hankinson, G. (2004). Relational network brands: Towards a conceptual model of place brands. Journal of vacation marketing, 10(2), 109-121.
Haven-Tang, C., & Sedgley, D. (2014). Partnership working in enhancing the destination brand of rural areas: A case study of Made in Monmouthshire, Wales, UK. Journal of Destination Marketing & Management, 3(1), 59-67.
Qu, H., Kim, L. H., & Im, H. H. (2011). A model of destination branding: Integrating the concepts of the branding and destination image. Tourism management, 32(3), 465-476.
Im, H. J. H. (2003). An exploratory study of destination branding for the state of Oklahoma. Oklahoma State University.
Kim, H., & Stepchenkova Dr, S. (2015). Perceived destination personality based on visitors’ experience: A case of Jeju Island, South Korea.Kotler, P., Pfoertsch, W., & Pförtsch, W. A. (2010). Ingredient branding: Making the invisible visible (p. 76). Berlin: Springer.
Mahmoudzadeh, S., Nasr, M., & Hashemi, M. (2014). A survey on factors influencing city branding. Management Science Letters, 4(10), 2325-2328.
Melkumyan, M. (2011). Development of a logo assessment matrix in response to challenges in designing graphic identity for country tourism branding campaigns. Iowa State University.
Onésimo, C., & ArelyBermúdez, R. (2017). Factors For Destination Branding Based On Tourists Perspective. International Journal of Approximate Reasoning, 5, 919-926.
Pike, S. D. (2004). Destination brand positioning slogans–towards the development of a set of accountability criteria. Acta Turistica, 16(2), 102-124.
Sammut‐Bonnici, T. (2015). Brand and branding. Wiley Encyclopedia of Management, 1-3.
Zhu, J., & Zhu, M. (2018). A Study on the Driving Factors of Tourism Destination Brand Equity Based on Internet Sharing Content: A Case Study of Shenzhen Happy Valley. Journal of Service Science and Management, 11(06), 578.