آقایی، پرویز، رضویان، محمدتقی، سعیدی راد، مجید و خزایی، مصطفی (1394). «تحلیل مؤلفههای تأثیرگذار بر رضایتمندی از مقاصد گردشگری، مورد پژوهی: گردشگران شهرستان قروه». فصلنامۀ فضای گردشگری، سال چهارم، شمارة 14، ص 97-113.
ایمانی خوشخو، محمدحسین و ایوبی یزدی، حمید (1389). «عوامل مؤثر بر ارزش ویژة برند در مقصد گردشگری شهر یزد». فصلنامۀ مطالعات گردشگری، شمارة 13، ص 113-137.
بهاری, جعفر، کروبی, مهدی، جهانیان, منوچهر و قادری, اسماعیل (1398). «تأثیر کیفیت خدمات گردشگری بر تصویر برند و وفاداری گردشگران (مطالعة موردی: منطقة شمالی استان البرز)». فصلنامۀ علوم مدیریت ایران، پیاپی 55، ص 131-151.
پروازی، مهناز (1395). «تحلیل ارزش ویژة برند گردشگری شهری (مورد مطالعه شهر مرزی بانه)». فصلنامۀ جغرافیا (برنامهریزی منطقهای)، دورۀ 17، شمارۀ 1، ص 49-69.
تاجزاده نمین، ابوالفضل و اسمعیل مشرفی، فاطمه (1392). «اولویتبندی مؤلفههای ارزش ویژة برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی». فصلنامة مطالعات مدیریت گردشگری، سال هشتم، شمارة 24، ص 58-35.
حافظنیا، محمدرضا (1394). مقدمهای بر روشتحقیق در علوم انسانی. تهران، انتشارات سمت.
شیرخدایی، میثم، نجات، سهیل، اسفیدانی، محمدرحیم و شاهی، محبوبه (1394). «بررسی تأثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری». مطالعات مدیریت گردشگری، دورۀ 10، شمارۀ 32، ص 111-129.
کروبی، مهدی (1398). «تأثیر برند گردشگری شهر یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی (مطالعة موردی: شهر یزد)». گردشگری و توسعه، دورۀ 8، شمارۀ 4، ص 23-37.
کیانی فیضآبادی، زهره (1397). «عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری با نقش میانجی رضایت گردشگران (مورد مطالعه: شهرکاشان)». نشریة گردشگری شهری، دورۀ 5، شمارۀ 4، ص 105-120.
همتی, رضا و زهرانی, داود (1393). «بررسی عوامل مؤثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابة برند گردشگری». برنامهریزی و توسعۀ گردشگری، دورۀ 3، شمارۀ 10، ص 182-204.
Aaker, D. (1991). Managing Brand Equity. Capitalizing on the Value of a brand names. New York: The Free Press.
Aaker, D. (1996). “Measuring brand equity across products and markets”. California Management Review, 3, 102-120.
Aaker, D., & Joachimsthaler, E. (2000). Brand Leadership: The Next Level of Brand Revolution. New York: Handcover,
Balakrishnan, M. S. (2009). “Strategic Branding of Destinations: a framework”. European Journal of Marketing, 43(5/6), 611-629.
Chiu, W., Zeng, S., & Cheng, P. S.T. (2016). “The influence of destination image and tourist satisfaction on tourist loyalty: a case study of Chinese tourists in Korea”. International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 10(2), 223–234. doi:10.1108/ijcthr-07-2015-0080
Clarke, J. (2000). “Tourism brands: An exploratory study of the brands box model”. Journal of Vacation Marketing, 6(4), 329–345.
Edwards, D. (2008). “Urban Tourism Research Developing an Agenda”. Annals of Tourism Research, 35(4), 1032-1052.
Fanni, Z., Raesi, H., & Aghaei, P. (2015). “Strategy Planning for Sustainable Urban Tourism Case Study: Baneh cityL. Journal of Urban and Rural Management. 14(41), 219-234.
García, J. A., Gómez, M., & Molina, A. (2012). “A Destination-Branding Model: An empirical Analysis Based on Stakeholders”. Tourism Management, 33(3), 646-661.
Ghodeswar, B. M. (2008). “Building brand identity in competitive markets: a conceptual model”. Journal of Product & Brand Management, 17(1), 4-12.
Giannopoulos, A. A., Piha, P. L., & Avlonitis, G. J. (2011). “Desti-Nation Branding’: What for? From the notions of tourism and nation branding to an integrated framework”. Paper presented at the Berlin International Economics Congress 2011: An international conference on the future of nation branding, tourism and international investments in a globalized world, Berlin, Germany.
Hankinson, G. (2007). “The Management of Destination Brands: Five Guiding Principles based on Recent Developments in Corporate Branding Theory”. Journal of Brand Management, 14(3), 240-254.
Keller, K. L. (January 1993). “Conceptualizing, measuring and managing customer-based brand equity”. Journal of Marketing, 57, 1-22.
Keller, K. L. (1998). Strategic Brand Management. Building, Measurement and Managing Brand Equity. New Jersey: Pratice Hall.
Keller, K. L. (2001). “Building Customer-Based Brand Equity: A Blueprint for Creating Strong Brands”. Working Paper Series Marketing Science Institute, Report n°01-107, MSI, Cambridge.
Keller, K. L. (2003a). “Brand Synthesis: The Multidimensionality of Brand Knowledge”. Journal of Consumer Research, 29, 595-600.
Keller, K. L. (2003b). Strategic Brand Management. Building, Measurement and Managing Brand Equity. 2 ed. New Jersey: Pratice Hall,
Kim, S., Han, H., Holland, S., & Byon, K. (2009). Structural relationships among involvement, destination brand equity, satisfaction and destination visit intentions: the case of Japanese outbound travelers. Journal of Vacation Marketing, 15(4), 349e365.
Konecnik, M., & Gartner, W. C. (2007). “Customer-Based Brand Equity for a Destination”. Annals of Tourism Research, 34(2), 400-421.
Morgan, N., Annette, P., & Rachel, P. (2002). “New Zealand, 100% Pure. The Creation of a Powerful Niche Destination Brand”. Jol of Brand Management, 9(April), 335-354.
Noel. J. (2001) Re-inventing the Brand. London: Kogan Page.
Qu, H., Kim, L. H., & Im, H. H. (2011). “A Model of Destination Branding: Integrating the Concepts of the Branding and Destination Image”. Journal of Tourism Management, 32(3), 465-476.
Quinlan, T. (2008). A stakeholder approach to the branding of urban tourism destination. unpublished master of art thesis, Waterford institute of technology.
Romao, J., Leeuwen, E., Neuts, B., & Nijkamp, P. (2015). “Tourist Loyalty and Urban E-Services: A Comparison of Behavioral Impacts in Leipzig and Amsterdam”. Journal of Urban Technology, 22(2), 85-101. DOI: 10.1080/10630732.2015.1018724
Sariisik, M., Turkay, O., & Akova, O. (2011). How to manage yacht tourism in Turkey: A swot analysis andrelated strategies”. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 24, 1014-1025.
Schaar, R (2013). “Destination Branding: A Snapshot”. UW-L Journal of Undergraduate Research XVI, 6(4), 1-10.
Suhartanto, D., Brien, A., Primiana, I., Wibisono, N., & Triyuni, N. N. (2019). “Tourist loyalty in creative tourism: the role of experience quality, value, satisfaction, and motivation”. Current Issues in Tourism, 1–13. doi:10.1080/13683500.2019.1568400
Svetlana, S., & Juline, E. (2010). “Destination Image: A Meta-Analysis of2000-2007 Research”. Journal of Hospitality Marketing & Management, 19(6), 575-609.
Terzibasoglu, E. (2004). “Successful destination management and marketing fundamentals”. Paper presented at the Conference on Destination Marketing for the 21st Century, Moscow.
WTO (2007). Six decades of multilateral trade cooperation: What have we learnt?. In https://www.wto.org/englIsh/res_e/booksp_e/anrep_e/world_trade_report07_e.pdf
Zhang, H., Fu, X., Cai, L. A., & Lu, L. (2014). “Destination image and tourist loyalty: A meta-analysis”. Tourism Management, 40, 213–223. doi:10.1016/j.tourman.2013.06.006