براتی مارنانی، احمد. قادری، اعظم، گوهری، محمودرضا و صادقی، احمد (1389). «بررسی فرهنگ سازمانی بیمارستان شهید هاشمینژاد تهران بر اساس مدل دنیسون ـ 1388». مدیریت سلامت، دورۀ 13، شمارۀ 40، ص 63-72.
بلوکی، صدیقه، پرون، صدیقه و حقشناس، فاطمه (۱۳۹۴). «بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)». دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت در قرن 21، تهران. مؤسسۀ مدیران ایدهپرداز پایتخت ویرا.
داوری، علی و رضازاده، آرش (1392). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS. تهران: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
صالحی کردآبادی، سجاد (۱۳۹۳). «مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازاریابی (موردمطالعه: صنعت بیمۀ استان گیلان)». بیستویکمین همایش ملی و هفتمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه، پژوهشکدۀ بیمه، تهران.
مدادی، الهه، کشکر، سارا و صدقی، حسن (1395). «بررسی رابطۀ مدیریت ارتباط با مشتری و ویژگیهای فرهنگ سازمانی». دومین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی، تهران.
نیکو، حسین و مروتی شریفآبادی، علی (1396). «تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبههای عملکرد سازمانی (موردمطالعه: هتلهای سه تا پنج ستارۀ مشهد)». مطالعات مدیریت گردشگری، شمارۀ 39، ص 27-48.
Al Dahnahani, A., & Abdullah, N. H. (2019). “Influence Of Organizational Culture And Employees’job Performance: An Empirical Study Of Abu Dhabi National Oil Company”. International Journal of Business Management and Economic Review, 2(5), 38-53
Al-Weshah, G. A., Al-Manasrah, E., & Al-Qatawneh, M. (2019). “Customer relationship management systems and organizational performance: Quantitative evidence from the Jordanian telecommunication industry”. Journal of Marketing Communications, 25(8), 799-819.
Bilgihan, A., Nejad, M. G., Bahri-Ammari, N., & Nusair, K. (2015). Key factors for a successful implementation of a customer relationship management technology in the Tunisian hotel sector. Journal of Hospitality and Tourism Technology.
Denison, D. R. (1990). Corporate culture and organizational effectiveness. John Wiley & Sons.
Dewnarain, S., Ramkissoon, H., & Mavondo, F. (2019). “Social customer relationship management: An integrated conceptual framework”. Journal of Hospitality Marketing & Management, 28(2), 172-188.
Fornell, C., & Larcker, D. F. (1981). “Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error”. Journal of Marketing Research, 18(1), 39-50.
Gülerdġ, M. (2020). The Dark Triad And Counterproductive Work Behaviors: Organizational Culture As A Moderator (Doctoral Dissertation, Middle East Technical University).
Harrigan, P., Ramsey, E., & Ibbotson, P. (2012). “Entrepreneurial marketing in SMEs: the key capabilities of e-CRM”. Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, (14)1, 40–64.
Kassem, R., Ajmal, M., Gunasekaran, A., & Helo, P. (2019). “Assessing the impact of organizational culture on achieving business excellence with a moderating role of ICT”. Benchmarking: An International Journal.
Kirin, S., Gavrić, G., & Kirin, S. (2019). “Organizational Culture in Serbian Companies According to the Denison Model”. Economic Analysis, 52(1), 97-108.
Nguyen, T., & Pham, T. (2020). “The effect of corporate entrepreneurship, organizational culture on supply chain management and business performance in chemical industry”. Uncertain Supply Chain Management, 8(1), 67-76.
Rahimi, R. (2017). “Customer relationship management (people, process and technology) and organisational culture in hotels: Which traits matter?”. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 29(5), 1380-1402.
Shita, T. (2019). The Effect Of Organizational Culture On Emplyees Job Performance: The Case Of Heineken Ethiopia (Doctoral Dissertation, St. Mary's University).
Sigala, M. (2018). “Implementing social customer relationship management”. International Journal of Contemporary Hospitality Management.
Sin, L. Y., Tse, A. C., & Yim, F. H. (2005). “CRM: conceptualization and scale development”. European Journal of Marketing, 39(11/12), 1264-1290.
Sota, S., Chaudhry, H., & Srivastava, M. K. (2020). “Customer relationship management research in hospitality industry: a review and classification”. Journal of Hospitality Marketing & Management, 29(1), 39-64.
Tenenhaus, M., Amato, S., Esposito Vinzi, V. (2004). “A global goodness-offit index for PLS structural equation modeling”. In Proceedings of the XLII SIS Scientific Meeting, 1(2), 739-742.
Xuan, T. T. H., Hao, N. Đ., & Phuc, N. T. (2019). “Organizational Culture Of Enterprises In Thua Thien Hue Province With Denison Model”. Hue University Journal of Science: Economics and Development, 128(5C), 45-54