بوشهری سنگیزاد، بابک و بحرینیزاد، منیژه (1398). «ارائۀ مدل بومی وفاداری به مقصد گردشگری با رویکرد کیفی مبتنی بر داده بنیاد: بندر بوشهر، مقصد گردشگری». فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، دورۀ 14، شمارۀ 45، ص 193-220.
باباخانی، فاطمه (1398). «قشــم، سرزمین افســانهها». https://donya-e-eqtesad.com.
پرچکانی، پروانه، هاشمی، سیدسعید، رکنالدین افتخاری، عبدالرضا و ایمانی خوشخو، محمدحسین (1396). «تأثیر عوامل تعیینکننده در برندینگ پایدار مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعۀ موردی: منطقۀ ساحلی چابهار)». برنامهریزی و آمایش فضا، دورۀ 21، شمارۀ 4، ص 35-58.
خراسانی، حمید، خورانی، اسداله، ذولفقاری، حسن (1395). «ارزیابی ساعتی شرایط آسایش اقلیمی جزیره قشم برای انواع مختلف فعالیت گردشگری». مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری، سال پنجم، شماره 16، ص 229-209.
دهقانی سلطانی، مهدی، شیری، اردشیر، نثاری، طاهره و رئوفی، مصطفی (1397). «نقش رسانههای اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری». فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، دورۀ 13، شمارۀ 34، ص 141-169.
زارعی، عظیم و سیاهسرانی کجوری، محمدعلی (1397). «ارائۀ مدل پیشبینیکنندۀ بازگشت گردشگران سلامت بر اساس خوشههای سبک زندگی (با تأکید بر چشمههای آبگرم رامسر)». فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، دورۀ 13، شمارۀ 41، ص 136-109.
شفیعی، ساناز، رجبزاده قطری، علی، حسنزاده، علیرضا و جهانیان، سعید (1399). «مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم». فصلنامۀ علمی مطالعات مدیریت گردشگری، دورۀ 15، شمارۀ 49، ص 33-62.
فراستخواه، مقصود (1398). روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی با تأکید بر «نظریۀ بر پایه» (گراندد تئوری GTM). انتشارات آگاه، چاپ هفتم.
فرزین، محمدرضا، شکاری، فاطمه و عزیزی، فاطمه (1397). «رقابتپذیری مقصد گردشگری: تحلیل اهمیت عملکرد (مورد مطالعه: شهر یزد و شهر شیراز)». فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، دورۀ 13، شمارۀ 4، ص 219-247.
کروبی، مهدی، قادری، اسماعیل و جلیلیان، نگار (1398). «امکانسنجی توسعة گردشگری رویداد (با تأکید بر رویدادهای فرهنگی) و تأثیر آن بر تعدیل فصلیبودن مقصدهای گردشگری، مطالعۀ موردی: شهر همدان». فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، دورۀ 14، شمارۀ 5، ص 35-56.
گائینی، محمد (1395). «قشم، جزیرۀ تندیسها». http://www.beinabein.com.
Appiah Osei, B., Mensah, I., & kwesi Amenumey, E. (2018). “Utilisation of social media by international tourists to Ghana”. An International Journal of Tourism and Hospitality Research, 29(3), 1-12.
Akgün, A., E., Keskin, H., Ayar, H., & Erdoğan, E. (2015). “The influence of storytelling approach in travel writings on readers’ empathy and travel intentions”. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 207, 577- 586.
Bassano, C., Barile, S., Piciocchi, P., Spohrer, C. J., Francesc, I., & Fiske, R. (2019). “Storytelling about places: Tourism marketing in the digital age”. Cities, 87, 10-20.
Braun, V., & Clarke, V. (2006). “Using thematic analysis in psychology”. Qualitative Research in Psychology, 3(2), 77-101.
Chen, Y. C., King, B., & Lee, H. W. (2018). “Experiencing the destination brand: Behavioral intentions of arts festival tourists”. Journal of Destination Marketing & Management, 10, 61-67.
Choi, S. S. (2016). “A Study on Effect of Tourism Storytelling of Tourism Destination Brand Value and Tourist Behavioral Intentions”. Indian Journal of Science and Technology, 9(46), 1-6.
Foucault, M. (1977). Discipline and punish: The birth of the prison. London: Allen Lane, Penguin.
Gamil, R. E. (2017). “Storytelling as a Tool for Safeguarding and Marketing The Intangible Cultural Heritage (ICH): The Case of Nubia City, Egypt”. Journal of Tourism Research, 18, 163-182.
Hsiao, K. L., Lu, H. P., & Lan, W. C. (2013). “The influence of the components of storytelling blogs on readers’ travel intentions”. Internet Research, 23(2), 160-182.
Huertas, A. (2018). “How live videos and stories in social media influence tourist opinions and behaviour”. Information Technology & Tourism, 19(1/4), 1-28.
Jones, P., & Comfort, D. (2018). “Storytelling and sustainability reporting: a case study of the tourism and hospitality industry”. International Journal of Management Cases, 20(3), 44-58.
Jenkins, H. (2003). Transmedia Storytelling. MIT Technology Review.
Keskin, H., Akgun, A. E., Zehir, C., & Ayar, H. (2016). “Tales of Cities: City Branding Through Storytelling”. Journal of Global Strategic Management, 10(1), 31-41
Lund, N. F., Cohen, S. A., & Scarles, C. (2018). “The power of social media storytelling in destination branding”. Journal of Destination Marketing & Management, 5, 1-10.
Lundqvist, A., Liljander, V., Gummerus, J., & Riel, A.C.R. V. (2013). “The impact of storytelling on the consumer brand experience: The case of a firm-originated story”. Journal of Brand Management, 20(4), 283-297.
Mossberg, L., Therkelsen, A., Huijbens, E., Björk, P., & Olsson, A. K. (2010). “Storytelling and Destination Development, Nordic Innovation Centre (NICe) Project”. Retrieved from http://www.nordicinnovation.org/Global/_Publications/Reports/2010/201012_StorytellingAndDestinationDevelopment_report.pdf.
Psomadaki, O. I., Dimoulas, C. A., Kalliris, G. M., & Paschalidis, G. (2018). “Digital storytelling and audience engagement in cultural heritage management: A collaborative model based on the Digital City of Thessaloniki”. Journal of Cultural Heritage, 36, 12-22.
Paiano, P., A., Passiante, G., Valente, L., & Mancarella, M. (2017). “A Hashtag Campaign: A Critical Tool to Transmedia Storytelling Within a Digital Strategy and Its Legal Informatics Issues. A Case Study”. Springer Proceedings in Business and Economics, 49-71.
Peters, K., Chen, Y., Kaplan, A. M., Ognibeni, B., & Pauwels, K. (2013). “Social media metrics - a framework and guidelines for managing social media”. Journal of Interactive Marketing, 27(4), 281-298.
Sharp, N. L., Bye, R. A., & Cusick, A. (2019). Narrative Analysis. Handbook of Research Methods in Health Social Sciences.
Tiago, M. T. P. M. B., & Veríssimo, J. M. C. (2014). “Digital marketing and social media: Why bother?”. Business Horizons, 57(6), 703-708.
Yavuz, M. C., Sumbu, M., Ergec, N. E., & Derdiyok, C. I. (2016). “Storytelling in Destination Brand Communication: A Qualitative Analysis”. International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Journal, 1(2), 63-72.
Yang, Y. K. (2018). “A Study on the Correlations among Tourism Storytelling, Perception of Touristic Attractiveness and Behavioral Intention for Baekje Historic Areas”. International Journal of Pure and Applied Mathematics, 118(24), 1-15.
Youssef, K. B., Leicht, T., & Marongiu, L. (2018). “Storytelling in the context of destination marketing: an analysis of conceptualisations and impact measurement”. Journal of Strategic Marketing, 27(8), 1-18.
Wang, X., Yu, C., & Wei, Y. (2012). “Social Media Peer Communication and Impacts on Purchase Intentions: A Consumer Socialization Framework”. Journal of Interactive Marketing, 26, 198-208.
World Travel & Tourism Council (WTTC) (2016). “Economic Impact Research”. http://wttc.org/research/economic-impact-research/. Accessed 21 August 2016.