آرین، مریم، منصوریمؤید، فرشته و کردنائیج، اسدالله (1397). «رضایتمندی از برند و قصد خرید مجدد مصرفکننده: تبیین نقش سبک زندگی و ارزش لذتجویانه». فصلنامۀ پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، سال هشتم، شمارۀ 1، ص 1ـ21.
آقایی، پرویز، رضویان، محمدتقی، سعیدیراد، مجید و خزایی، مصطفی (1394). «تحلیل مؤلفههای تأثیرگذار بر رضایتمندی از مقاصد گردشگری، مورد مطالعه: گردشگران شهرستان قروه». فصلنامۀ فضای گردشگری، سال چهارم، شمارۀ 14، ص97-113.
احمدیفر، کاظم، خانلری، امیر و معصومی خلجی، حمیدرضا (1397). «بررسی رابطۀ هویت برند، ارزش ادراکشده و رضایتمندی از برند با قصد خرید با توجه به نفش واسطهگری ترجیح برند». مجلۀ نخبگان علوم و مهندسی، جلد 3، شمارۀ 6، ص 15-27.
ایمانیخوشخو، محمدحسین و ایوبی یزدی، حمید (1389). «عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد». فصلنامۀ مطالعات گردشگری، شماره 13. ص 113-138
ایوبی یزدی، حمید و بذرافشان، مرتضی (۱۳۹۰). «اهمیت برند و برندسازی در مقاصد گردشگری». همایش مدیریت و توسعۀ گردشگری، چالش ها و راهکارها، تهران.
ایوبی یزدی، حمید و حسینی، سیدمحمدحسن (۱۳۸۸). «جایگاه و چالشهای برند در مقاصد گردشگری». نخستین کنفرانس بینالمللی مدیریت سرمایۀ فکری، زنجان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایۀ زنجان،https://www.civilica.com/Paper-IICM01-IICM01_037.html
تاجزاده نمین، ابوالفضل (1397). «تأثیر شناخت و هیجانات در میزان رضایت و تمایلات رفتاری از دیدگاه بازدیدکنندگان کاخ موزه». فصلنامۀ چشمانداز مدیریت دولتی، سال نهم، شمارۀ 34، ص 153-174.
ترکستانی، محمدصالح، بخشیزاده برج، کبری و جاهدی، پدرام (1397). «نگاشت شبکۀ تداعیهای برند گردشگری منطقۀ آزاد کیش با استفاده از روش نقشۀ مفهومی برند». فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، سال سیزدهم، شمارۀ 42، ص 41-65.
ثریایی، علی، رادمرد، مهدیه، رادمرد، مونا و یونسی، علی (۱۳۹۱). «بررسی تأثیر تصویر برندینگ شهری بر رفتار توریسم در شهرستان رامسر». اولین همایش ملی گردشگری و طبیعتگردی ایران زمین، همدان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، شرکت هماندیشان محیطزیست فردا، http://www.Civilica.Com/Paper-CTEI01-CTEI01_100.Html
دیواندری، علی،کرمانشاه، علی و اخلاصی، امیر (1391). «ارائۀ مدل برندسازی برای کلانپروژههای تفریحی، اقامتی، گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی براساس تئوری مبتنی بر دادهها». فصلنامۀ پژوهشهای بازرگانی، دورۀ 17، شمارۀ 65، ص 27-64.
شیرخدایی، میثم، نجات، سهیل، اسفیدانی، محمدرحیم و شاهی، محبوبه (1394). «بررسی تأثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری». فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، شمارۀ 32، ص 111-129.
قنبری، ابوالفضل و احمدیان، فرشته (1397). «بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز بهعنوان برند گردشگری». فصلنامۀ گردشگری شهری، دورۀ 5، شمارۀ 3، ص 1ـ16.
کوزهگر کالجی، لطفعلی، آقایی، پرویز، محمدی، حیدر (1396). «تأثیر ارزش ویژۀ برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه؛ مورد مطالعه: موزۀ ملی ایران». فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی گردشگری و توسعه، سال ششم، شمارۀ 11، ص 190-207.
محمدی، فهیمه و اسماعیلپور، حسن (1394). «بررسی رابطۀ بین ارزش درکشده، کیفیت درکشده، رضایتمندی مشتری و قصد خرید مجدد (مطالعۀ موردی: ابرفروشگاه هایپراستار تهران)». فصلنامۀ اختصاصی تبلیغات و بازاریابی پارس مدیر، شمارۀ 1، ص 15ـ26.
مقدم، فرزاد (1390). تبلیغات شگفتانگیز (10 نمونۀ برتر بازاریابی و ساخت برند در گردشگری). تهران: انتشارات تهران سیته.
ملازاده، عباس و افتخارنیا، مینا (۱۳۹۰). «ارزیابی اثرهای برندگذاری شهری در جذب گردشگران». اوّلین همایش بینالمللی مدیریت گردشگری و توسعۀ پایدار، مرودشت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، http://www.civilica.com/Paper-TMSD01-TMSD01_018.html)
همتی، رضا و زهرانی، داود (1393). «بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفها بهمثابۀ برند گردشگران». فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی برنامهریزی و توسعۀ گردشگری، شمارۀ 10، ص 182ـ204.
Bazazo, E., Elyas, T., Awawdeh, L., Faroun, M,. & Qawasmeh, S. (2017). “The Impact of Islam Attributes of Destination on Destination Loyalty via the Mediating Effect of Tourist Satisfaction”. International Journal of Business Administration, 8(4), 65-78.
Chang, H., & Liu, Y. M. (2009). “The impact of brand equity on brand preference and purchase intentions in the service industries”. The Service Industries Journal, 29(12), 1687-1706.
Chen, C., & Chen, F. (2010). “Experience Quality, Perceived Value, Satisfactions for Heritage Tourists”. Tourism Management, 31, 29-35.
Chen, C. F., & Tsai, D. C. (2007). “How destination image and evaluate factors affect behavioral intentions?”. Tourism Management, 28, 1115-1122.
Forsido, M. Z. (2012). Brand loyalty in Smartphone. Master Thesis, Uppsala Universited.
Gholizadeh Sarvari, N. (2012). Destination Brand Equity, Satisfaction and Revisit Intention: An Application in TRNC as a Tourism Destination. (MS Dissertation), Eastern Mediterranean University.
Heding, T., Knudtzen, C. F., & Bjerre, M. (2009). “Brand Management: Research, Theory and Practice”. London: Routledge.
Hutchinson, J., Lai, F., & Wang, Y. (2009). “Understanding the relationships of quality, value, equity, satisfaction, and behavioral intentions among golf travelers”. Tourism Management, 30, 298-308.
Jun, S., Hyun, Y. J., Gentry, James, Song, C. S. (2001). “The relative influence of affective experience on consumer satisfaction under positive versus negative discrepancies”. Journal of Consumer Satisfaction, Dissatisfaction and Complaining Behavior, 14, pp 141- 153.
Kapferer, Jean-Noël. (2008). The New Strategic Brand Management, 4th edition.
Konecnik, M., & De Chernatony, L. (2010). “A Systematic Approach to Branding Slovenia”. Paper Presented at 2010 Thought Leaders International Conference on Brand Management, Lugano, Switzerland.
Kotler, P., & Gertner, D. (2002). “Country as Brand, Product and Beyond: APlace Marketing and Brand Management Perspective”, Journal of Brand Management. 9 (4–5), pp. 249–61.
Lam, S. K., Ahearne, M., Hu, Y., & Schillewaert, N. (2010). “Resistance to Brand Switching When a Radically New Brand Is Introduced: A Social Identity Theory Perspective”. Journal of Marketing, 74(6), 128-146.
Møller J. J., & Hansan, T. (2006). “An Empirical Examination of Brand Loyalty”. Journal of Product & Brand Management, 15(7), 442-49.
Moilanen, T., & Rainisto, S. K. (2009). How to Brand Nations, Cities and Destinations. London: Palgrave Macmillan UK.
Nam, J., Ekinci, Y., & Whyatt, G. (2011). “Brand Equity, Brand Loyalty and Consumer Satisfaction”. Annals of Tourism Research, 38(3), 1009–1030.
Oliver, R. L. (1999). “Whence Consumer Loyalty?”. Journal of Marketing, 63, Special Issue, 33-44.
Rajan, V. (2015). “Factors Affecting Tourist Destination Loyalty a Case Study of Munnar”
. India as a Tourism Destination, International Conference on Business, Economics and Managemen. 1, 18-21,
http://dx.doi.org/10.15242/ICEHM. ED0415020.
Severi, E., & Ling, C. K. (2013).“The Mediating Effects of Brand Association, Brand Loyalty, Brand Image and Perceived Quality on Brand Equity”, Asian Social Science, 9(3), 125-137.
Upshaw, Lynn B. (1995) Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace. U.S.A: Wiley.
Saeedi, H., & Heidarzadeh Hanzaee, K. (2018). “The effects of heritage image on destination branding: an Iranian perspective”. Journal of Heritage Tourism, 13(2), 152-166.
Xu, Y. H., Wong, I. A., & Tan, X. S. (2016). “Exploring event bundling: The strategy and its impacts”. Tourism Management, 52, 455-467.