ابراهیمزاده گنجی، سیدزینب، شیرخدایی، میثم و حسینی، ابوالحسن (1395). «تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وبسایتهای گردشگری». فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، دورۀ 11، شمارۀ 34، ص 129-111.
اخوان خرازیان، مریم و ریختهگران، بهاره (1394). «موانع استفاده از فنّاوری رسانۀ اجتماعی در حوزۀ مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی». فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، سال دهم، شمارۀ 29، ص 1-19.
پیرمحمدیانی، روجیار و محمدی، شهریار (1396). «ارائۀ مدلی برای بررسی اثرگذاری شدت اعتماد میان کاربران در محیط رسانههای اجتماعی». مجلۀ مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران، دورۀ نهم، شمارۀ 31، ص 191-216.
ترکستانی، محمدصالح، مفاخری، فهیمه و حقیقت، فاطمه (پاییز 1395). «تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری». فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، سال یازدهم ،شمارۀ 34، ص 93-109.
تقویفرد، محمدتقی و اسدیان اردکانی، فائزه (1395). «ارائۀ مدل توسعۀ گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدلسازی ساختاری ـ تفسیری». فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، سال یازدهم، شمارۀ 33، ص 19-39.
حسینی، میرزاحسن و امینیان، مقداد (1394). «نقش فنّاوری شبکۀ اجتماعی آنلاین بر مشارکت مشتری»، پژوهش و فنّاوری، شمارۀ 1، ص 67-84.
حسینی، منیژه و قلمکاری، افسون (1396). «تحلیل جوامع برند آنلاین برپایۀ شبکههای اجتماعی با روش شبکهنگاری». سومین کنفرانس بینالمللی وبپژوهی، تهران، دانشگاه علم و فرهنگ. www.civilica.com/Paper-IRANWEB03-IRANWEB03_026.html
جعفری مقدم، سعید و هاشمی، نوشین (1395). «شناسایی راهکارهای مؤثر در افزایش اثربخشی اطلاعاتی وبگاه هتلها». مدیریت و فنّاوری اطلاعات، دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران، سال هشتم، شمارۀ 29، ص 733-750.
دلاور، علی، قادری، اسماعیل و مجدی، نیما (1393). «جایگاه رسانههای اجتماعی در توسعۀ بازاریابی گردشگری الکترونیک». فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی مطالعات گردشگری، سال نهم، شمارۀ 28، ص 1-16.
دهدشتی شاهرخ، زهره و شکیبا جمال آباد، غدیر (1392). «مدل ساختاری جهت شناسایی مؤلفههای استراتژیک اثربخش بر نهادینهسازی گردشگری الکترونی».فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، سال هشتم، شمارۀ 22، ص 163- 190.
رحیمی، زینب (1391). تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر رفتار مصرفکنندگان با تأکید بر محتوای تولید کاربر در مورد سفر. پایاننامۀ کارشناسیارشد. دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکدۀ مدیریت و حسابداری.
رنجبران، بهرام، محمودی، ادریس، جعفریزاده، فروز و هوشمند، محسن (1392). «بررسی رفتار همنوایی مصرفکنندگان در شبکههای مجازی در بین دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز». فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال سوم، شمارۀ ا1، پیاپی 8، ص 49-62.
رنجبریان، بهرام، امامی، علیرضا و غفاری، محمد (1393). رفتار مصرفکننده در گردشگری. تهران: نشر مهکامه. چاپ اول.
سجادیان، فاطمه و شیخ، رضا و سوری، محمداحسان (1395). «شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعه راف و نتنوگرافی». فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی گردشگری و توسعه، سال پنجم، شمارۀ 3، زمستان 95، ص 98-117.
سعیدنیا، حمیدرضا، قهرمانی، آمنه و ایراننژاد پاریزی، مهدی (1395). «پیامدهای تأثیر جامعۀ برند مبتنی بر رسانۀ اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند». نشریۀ علمی-پژوهشی مدیریت برند، سال سوم، شمارۀ 6، ص 65-88.
سیدنقوی، میرعلی و شکیبا جمالآباد، غدیر(بهار 1392). «مؤلفههای مؤثر بر اعتماد گردشگران در حوزۀ گردشگری الکترونیک». فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، سال هشتم، شمارۀ 21، ص 1-27.
ضیاییپرور، حمید و عقیلی، سیدوحید (زمستان 1388). «بررسی نفوذ شبکههای اجتماعی مجازی در میان کاربران ایرانی». مجلۀ رسانه، سال بیستم، شمارۀ 80، ص 24-42.
علیاکبری، مریم (1390). «جادوی رهبران فکری در بازاریابی شبکههای اجتماعی». فصلنامۀ تحلیلی-پژوهشی کتاب مهر، سال اول، شمارۀ سوم و جهارم، ص 44-67.
غفاری، غلامرضا و تقیزادگان، مریم (1394). «مشارکت و فعالیت در شبکههای مجازی گردشگری و سرمایۀ اجتماعی مجازی در ایران». مجلۀ برنامهریزی و توسعۀ گردشگری، سال چهارم، شمارۀ 14، ص 67-90.
قنادان، علیرضا و امام علیزاده، نسرین (1387). «شناسایی و رتبهبندی فاکتورهای مؤثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در کسبوکارهای الکترونیکی با استفاده از روش بردار ویژه». پنجمین همایش ملی تجارت الکترونیک. تهران، وزارت بازرگانی، معاونت برنامهریزی و اموراقتصادی.
کاتلر، فیلیپ (1390). بازاریابی 3، حرکت از مشتریمحوری به سوی روح انسانی. ترجمۀ عبدالحمید ابراهیمی. تبریز: نشر افق دانش.
محمودی میمند، محمد و فارسیجانی، حسن و طاهری موسوی، سارا (1392). «ارائۀ الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران». چشمانداز مدیریت بازرگانی، شمارۀ 13، ص 123-143.
مروتی شریفآبادی، علی و اسدیان اردکانی، فائزه (1393). «ارائۀ مدل توسعۀ گردشگری سلامت با رویکرد تلفیقی تاپسیس فازی و مدلسازی ساختاری تفسیری در استان یزد». نشریۀ مدیریت سلامت، جلد 17، شمارۀ 55، ص 88-73.
مظلومی، نادر و جلالی سیدحسین (1391). «شبکههای اجتماعی و موفقیت سیاستگذاری گردشگری ایران». فصلنامۀ عملی ـ پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری.دورۀ 7، شمارۀ 18، ص 25-48.
میناتزی، روبرتا (1395). بازاریابی رسانههای اجتماعی در گردشگری و مهماننوازی. ترجمۀ محسن نظری، تهران: مهکامه. چاپ اول.
موسوی، فریبرز و رضاییان، صدیقه (بهار و تابستان 1385). «نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (e-CRM) در گردشگری ایران». فصلنامۀ اطلاعرسانی، آموزشی و پژوهشی مدیریت فردا، شمارۀ 13 و 14، ص 105-126.
نعامی، عبدالله و مشبکی، اصغر و آتیهکار، غلامرضا (1395). «عوامل مؤثر در خریدهای لذتباور از راه اینستاگرام»، فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال ششم، شمارۀ 2، شمارۀ پیاپی 21، ص 1-18.
موسوی، فریبرز و رضاییان، صدیقه (1385). «نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در گردشگری ایران». فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی مدیریت فردا، سال چهارم، شماره 13 و 14، ص 105-126.
هاشمی، زهره و فیضی، کامران (1395). «شناسایی شاخصهای ارزیابی وبسایتهای آژانسهای گردشگری». سومین کنفرانس پژوهشی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی، گرجستان.
هاوکینز، دل، بست، راجر و کانی، کنث (1385). رفتار مصرفکننده، مترجمان احمد روستا و عطیه بطحایی. تهران: انتشارات سارگل.
یادگاری، مهدی، محمدی، شهریار و یارمحمدی سامانی، پیمان (1394). «الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی». فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی مطالعات گردشگری، سال دهم، شمارۀ 30، ص 129-148.
Bashar, S. M. (2014). Impact of social travel networks on travel planning: The case of tripadvisor. Master Thesis Faculty of Economics University of Ljubljana Slovenia.
Berbegal-Mirabent, J., Mas-Machuca, M., Marimon, F. (2016). “Antecedents of online purchasing behaviour in the tourism sector”. Industrial Management and Data Systems, 116(1), 87-102.
Chang, L. H., Tsai, C. H., Chang, W. C. and Hsiao, U. U. (2015). “Social Media and Travel Behaviors” In Advances in Hospitality and Leisure, (pp. 137-152). Emerald Group Publishing Limited.
Constantinides, E. (2004). “Influencing the Online Consumer's Behavior: The Web Experience”. Internet Research, 14(2), 111-126.
Cooper, M., Thai, L Q., Claster, W., Vafadari, K., & Pardo, P. (2017). “Social Media and Knowledge Transfer in Tourism: Five-star Hotels in Philadelphia.” In Knowledge Transfer to and within Tourism: Academic, Industy and Govermment Bridges, pp. 239-255. Emerald Publishing Limited.
Gunawan, D. D., & Huarng, K. H. (2015). “Viral effects of social network and media on consumers purchase intention”. Journal of Business Research, 68(11), 2237-2241.
Kazakov, S & Predvoditeleva, M. (2015). “How Travelers Use Online and Social Media Channels to Make Hotel Choice Decision. A Comparative Stud of Russian Federation and American Tourist’ Online Consumer Behavior”. Higher School of Economics Research Paper No. WP BRP 44.
Kotler, P., Setiawan, I. & Kartajay, H. (2010). Marketing 3.O. New Jersey, USA: John Wiley & Sons. Inc. Hoboken.
Kiráľová, A. & Pavlíčeka, A. (2015). “Development of Social Media Strategies in Tourism Destination”. Procedia- Social and Behavioral Sciences, 175, 358-366.
Sahin, G. G. &Sengün, G. (2015). “The Effects of Social Media on Tourism Marketing: A Study among University Students”. Management and Administrative Sciences Review, 4(5), 772-786.
Shaw-Ching Liu, B., Madhavan, R. & Sudharshan, D. (2005). “The Impact of Network Structure on Diffusion of Innovation”. European Journal of Innovation Management, 8(2), 240-262.
Soti, A., Shanker, R., & Kaushal O. P. (2010). “Modeling the Enablers of Six Sigma Using Interpreting Structural Modeling”. Journal of Modeling in Management, 5(2), 124-141.
Živković, R., Gajić, J. & Brdar, I. (2014). “The Impact Of social media on tourism”. E-Business in tourism and hospitality industry. doI: 10.15308/SInteZa-2014-758-761.
Zykova, I. (2017). Marketing of Travel Agency via Social Media Business Economics and Tourism. University of Applied Sciences.