کلیدواژه‌ها = شهر تبریز
تحلیل کارکردهای اساسی فرهنگی اجتماعی توسعه گردشگری هوشمند در مقاصد شهری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 اردیبهشت 1403

10.22034/jtd.2024.432412.2874

ابوالفضل حق وردی زاده دهلیق؛ قاسم زارعی؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ حسین رحیمی کلور


ارزیابی شاخص‌های برند در برندسازی جاذبه‌های ملموس گردشگری موردمطالعه: شهر تبریز

دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 239-262

10.22034/jtd.2023.363609.2667

ژاله هاشم زاده؛ اکبر پورفرج؛ طاهره آشتیانی؛ مرتضی کرمی