کلیدواژه‌ها = service quality
تحلیل کتاب سنجی کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1402

10.22034/jtd.2023.412562.2811

فائزه عبدالله نژاد؛ رضا اندام؛ مجتبی رجبی


The Future of Accommodation Industry in Vietnam: Tourists’ Booking Intention in Post-Covid-19 Era

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 اسفند 1402

10.22034/jtd.2023.407026.2796

Thuy-Phuong Nguyen؛ Pham-Linh-Nhu HO


شناسایی شکاف‌های کیفیت خدمات گردشگری پزشکی با رویکرد فازی (مطالعه‌ موردی: شهر اردبیل)

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 91-106

10.22034/jtd.2019.172090.1656

باقر عسگرنژاد نوری؛ ولی نعمتی؛ سمیه صائب نیا؛ زهرا عبدالرحیمی


تأثیر انتظارات گردشگر بر تمایلات رفتاری با میانجیگری کیفیت ادراک شده خدمات

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 299-315

10.22034/jtd.2018.149907.1515

لیلا وثوقی؛ زهره کیانی فیض آبادی؛ مونا معرفی


تاثیر خدمت‌گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 39-62

10.22034/jtd.2020.110396

اردشیر شیری؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ اعظم سلطانی بناوندی؛ یونس آزادی