کلیدواژه‌ها = کیفیت خدمات
تعداد مقالات: 3
1. شناسایی شکاف‌های کیفیت خدمات گردشگری پزشکی با رویکرد فازی (مطالعه‌ موردی: شهر اردبیل)

دوره 9، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 91-106

10.22034/jtd.2019.172090.1656

باقر عسگرنژاد نوری؛ ولی نعمتی؛ سمیه صائب نیا؛ زهرا عبدالرحیمی


2. تأثیر کیفیت خدمات بر قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظه نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد

دوره 9، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 279-292

10.22034/jtd.2019.164900.1603

بهمن سهرابی؛ نیما سلطانی نژاد؛ علی عابدینی؛ مرضیه مختاری پویا


3. تاثیر خدمت‌گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان)

دوره 6، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 39-62

10.22034/jtd.2020.110396

اردشیر شیری؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ اعظم سلطانی بناوندی؛ یونس آزادی