کلیدواژه‌ها = تجربه برند
بررسی پیشرانها و ستاده های اصالت برند مقصد: مطالعه کشور ایران به عنوان مقصد گردشگری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 فروردین 1401

10.22034/jtd.2022.285802.2345

سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو؛ صهبا غفوری اصل


تأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 102-119

10.22034/jtd.2018.153466.1545

شهرام خلیل نژاد؛ امید سلیمان‌زاده؛ مرضیه کراقلی