حقیقی، محمد، روشندل اربطانی، طاهر، صالحی، علی (1394). «بررسی مشکلات و موانع توسعۀ صنعت گردشگری در شهر اصفهان از دیدگاه گردشگران». فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی مدیریت بازرگانی، دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران، دورۀ 7، شمارۀ 2، صص 865-880.
حمیدیزاده، محمدرضا، یزدانی، ناصر (1390). «مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرفکنندگان». فصلنامۀ کاوشهای مدیریت بازرگانی، دورل 3، شمارۀ 6، صص 150-176.
خراسانیزاده، فرنوش، مهرابی، زهرا (1391). «نقش صنایعدستی اصفهان در توسعۀ اقتصاد گردشگری ایران». مجموعهمقالات همایش ملی گردشگری و طبیعتگردی ایرانزمین.
درزیان عزیزی، عبدالهادی، رحیمی، فرجالله، اسداللهی دهکردی، الهه (1394). «بررسی تأثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند». فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران، دورۀ 7، شمارۀ 3، صص 642-664.
دهدشتی، زهره، خانی، سجاد، اجلی، امین (1393). «نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقای ارزش ویژۀ برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان». فصلنامۀ مطالعات گردشگری، دورۀ 9، شمارۀ 25، صص 27-61.
رسولزاده، مریم، حسننژاد، مریم (1391). «بررسی و اولویتبندی روشهای تبلیغاتی مؤثر در جذب گردشگر در خراسان رضوی». دوفصلنامۀ مطالعات گردشگری، شمارۀ 1، صص 18-33.
روستا، احمد، سبزعلی، کبری (1390). فرهنگ واژگان برند. تهران: انتشارات سیته، چاپ اول.
شفیعی، زاهد، فرخیان، فیروزه، میرقدر، لیلا (1393). «اصفهان بهعنوان شهر خلاق صنایعدستی با رویکرد گردشگری». فصلنامۀ انجمن جغرافیای ایران، شمارۀ 43، صص 251-278.
صرامی، حسین (1384). «صنایعدستی اصفهان و مشکلات آن». نشریۀ فضای جغرافیایی، شمارۀ 13، صص 49-60.
قاسمی، رضا، احمدی، حسین (1392). «ارزیابی مؤسسات آموزش عالی با کمک کارت امتیازی متوازن و روشهای تصمیمگیری چندمعیارۀ گروهی». فصلنامۀ توسعۀ آموزش در علوم پزشکی زنجان، دورۀ 6، شمارۀ 10، صص 38-49.
کیارزم، آمنه (1393). «اولویتبندی شرکتهای بیمۀ دولتی ایران بر مبنای رویکرد کارت امتیازی متوازن با بهکارگیری تکنیک تحلیل سلسلهمراتبی گروهی». سومین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، صص 25-36.
معصومزاده زواره، ابوالفضل، ابراهیمی، ابوالقاسم، شمسی، جعفر، دهنوی، خلیل (1392). «برنامۀ عملیاتی برندسازی محصول زعفران ایران». نشریۀ زراعت و فناوری زعفران، شمارۀ 2، صص 39-68.
یاوری، حسین (1390). شناخت صنایعدستی ایران. تهران: انتشارات مهکامه.
Bendixen, M., Bukasa, K. A., and Abratt, R. A. (2004). Brand equity in the business-tobusiness market. Industrial Marketing Management, 33(5): 371-380.
Blech, G and Blech, MA. (1980). Advertising and Promotion, New York: Mc.Graw-Hill,.
Ghodeswar, M. B. (2008). Building brand identity in competitive markets: a conceptual model. Journal of Product& Brand Management, 7 (1): 4-12.
Hair, J., Bush, R. and Ortinau, D. (2002). Marketing Research: Within a Changing Information Environment”, 2rd edition, Megraw Hill/ Irwin Series in Marketing, pp. 10-221.
Jabulani, Nyawo, Mubangizi, Betty C. (2015) Art and Craft in local economic development: Tourism possibilities in
John, Suja (2014). A study on the role of tourism in promoting art and crafts. 2rd Int. conf. on global business, economics, finance and social sciences. Chennai, India 11-13 july.
Kaplan, R. S. and Norton, D. P. (1996). Using the Balanced Scorecard as a Strategic Management System. Harvard Business Review, Jan-Feb: 47-59.
Kotler, P. and Armstrong, G. (2012). Principle of Marketing (14th Ed.). New Jersey: Prentice-Hall Inc.
Kotler, Ph., Keller, K. L., Koshy, A., Jha, M. (2013). Marketing Management: A South Asian Perspective, 14thEdition. Imprint Pearson Education, 2013, 728 p.
Mohammadian, S, Sereshoumi, A, (2016). Influence of organizational learning on Organizational Performance due to mediator role of Organizational Innovation, 3rd Int. Conf on Accounting & Management Tehran,Iran, 15 March, 2016.