امانی، جواد، خضری آذر، هیمن و محمودی، حجت (1391). معرفی مدلیابی معادلات ساختاری به روش حداقل مجذورات جزئی و کاربرد آن در پژوهشهای رفتاری». مجلهٔ برخط دانش روانشناختی، ۱(۱)، ۴۱-۵۵.
باسخا، مهدی، حسینی، محمود و روحینژاد، سالومه (1399). نقش اقتصاد تجربهٔ گردشگری روستایی بر دلبستگی مکان و نیات رفتاری گردشگران روستایی». مطالعات مدیریت گردشگری، ۱۴(۴۷)، ۱۲۵-۱۵۶. https://doi.org/10.22054/tms.2019.10610
ترکستانی، محمدصالح، مفاخری، فهیمه و حقیقت، فاطمه (1395). تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری».
مطالعات مدیریت گردشگری،
۱۱(۳۴)، ۹۳-۱۰۹.
https://doi.org/10.22054/tms.2016.5731
جلیلیان، حسین، ابراهیمی، عبدالحمید و محمودیان، امید (1398). تأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق تصویر برند مبتنی بر مشتری در میان مشتریان (مطالعهٔ موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell)». مدیریت بازرگانی، ۴، ۴۱-۶۴. https://doi.org/10.22059/jibm.2013.54760
حقیقی، مهدی و اکبری، مسعود (1398). اولویتبندی عوامل مؤثر بر وفاداری مصرفکننده با استفاده از مدل ECS. مدیریت بازاریابی، (۲۰)، ۹۵-۱۱۸.
خوشنیت، محمد (1392). بررسی مفهوم و ماهیت گردشگری الکترونیکی و توسعهٔ پایدار. سپهر، ۲۲(۸۵)، ۱۰۲-۱۰۹.
رئیسینژاد، امیرافشین، جهانبخش، حیدر و حسینی، سیدمحمد (1400). بررسی ارتباط ساختار معماری اقامتگاههای بومگردی با میزان رضایتمندی گردشگران (مطالعهٔ موردی: اقامتگاههای بومگردی روستاهای جنت رودبار، رامسر، استان مازندران). گردشگری و توسعه، ۱۰(۱)، ۸۱-۹۴. https://doi.org/10.22034/jtd.2020.215665.1941
سعیدا اردکانی، سعید و جهانبازی، ندا (1394). تأثیر تبلیغات و ترفیعهای فروش بر ارزش ویژهٔ برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان. چشمانداز مدیریت بازرگانی، (۲۲)، ۱۰۷-۱۲۲.
غفوریان شاگردی، امیر، بهبودی، امید، عربشاهی، معصومه و خانی صحرایی، سمانه (1399). بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرفکنندگان محصولات سبز.
مطالعات رفتار مصرفکننده،
۷(۲)، ۲۳۵-۲۵۳. .
https://doi.org/10.34785/J018.2020.169
غفوریان شاگردی، امیر، بهبودی، امید، مؤمن، مصطفی و هوشیار، وجیهه (1400). تأثیر بیگانهگرایی مصرفکننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولیدکننده و نگرش به برند. مدیریت کسبوکارهای بینالمللی، ۴(۱)، ۱۲۹-۱۴۶.
فلاح تفتی، نازنین، رجوعی، مرتضی و غیورباغبانی، سیدمرتضی (1400). واکاوی عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری دانش درمورد مقصد گردشگری در شبکهٔ اجتماعی اینستاگرام. گردشگری و توسعه، ۱۰(۱)، ۱۷۳-۱۹۹.
قادری، اسماعیل، مقیمی، شوکت و حاجیها، بهاره (1392). اقتصاد تجربه: رویکردی نو در نظام عرضه و تقاضای گردشگری. اقتصاد و مدیریت شهری، (۱)، ۱-۱۳.
هنرمند، رحیم (1398). بررسی تأثیر نقش تجربهٔ خرید آنلاین بر رضایت و قصد خرید آنلاین مشتریان شرکت دیجیکالا. رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، ۳(۱۴)، ۸۹-۱۰۳.
Amani, J., Khezri Azar, H., & Mahmoudi, H. (2011). Introducing modeling of structural equations using the method of partial least squares and its application in behavioral research. Online Journal of Psychological Science, 1(1), 41-55. [In Persian]
Bae, S. J., Lee, H., Suh, E. K., & Suh, K. S. (2017). Shared experience in pretrip and experience sharing in posttrip: A survey of Airbnb users.
Information & Management,
54(6), 714-727.
https://doi.org/10.1016/j.im.2016.12.008
Basakha, M., Hosseini Amiri, S. M., & Rouhinezhad, S. (2019). The Role of the Economy of Rural Tourism Experience on Place Attachment and Behavioral Intentions of Rural Tourists (Case Study: Countryside and Rural Areas of Ramsar and Chalous). Tourism Management Studies, 14(47), 125-156. https://doi.org/10.22054/tms.2019.10610 [In Persian]
Fallah Tafti, N., Rojuee, M., & Ghayour Baghbani, S. M. (2021). Study of Effective Factors on Sharing Knowledge on Tourism Destination in Instagram Social Network. Journal of Tourism and Development, 10(1), 173-188. https://doi.org/10.22034/jtd.2020.206881.1865 [In Persian]
Ghafourian, A., Behboodi, O., Arabshahi, M., & Khani Sahraei, S. (2020). Investigating Factors Affecting the Ethical Buying Behavior of Green Product Consumers.
Consumer Behavior Studies Journal,
7(2), 235-253.
https://doi.org/10.34785/J018.2020.169 [In Persian]
Ghafourian Shagerdi, A., Behboodi, O., Momen, M., & Hoshyar, V. (2021). The Impact of Consumer xenocentrism on the Purpose of Purchasing Foreign Products: An Analysis of the Role of the Image of the Country of Production and Brand Attitude. Journal of International Business Administration, 4(1), 129-146. https://doi.org/10.22034/jiba.2021.43009.1578 [In Persian]
Haghighi Kaffash, M., & Akbari, M. (2011). The Priority of Effective Factors on Customer's Loyalty with Using of ECSI Model. Jounal of Marketing Management, 6(10), 95-118. [In Persian]
Honarmand, R. (2018). Investigating the effect of the role of online shopping experience on the satisfaction and online shopping intention of Digikala customers. New Research Approaches in Management and Accounting, 3(14), 89-103. [In Persian]
Jalilian, H., Ebrahimi, E., & Mahmoudian, O. (2013). The Effect of Electronic Word of Mouth (e-WOM) on Consumer’s Purchase Intention through Customer Based Brand Equity (CBBE) (The Case: Dell Laptop). Journal of Business Management, 4(4), 41-64. https://doi.org/10.22059/jibm.2013.54760 [In Persian]
Jung, T., tom Dieck, M. C., Lee, H., & Chung, N. (2016). Effects of virtual reality and augmented reality on visitor experiences in museum. In Information and communication technologies in tourism 2016 (pp. 621-635). Springer, Cham. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-28231-2_45
Kang, M., & Gretzel, U. (2012). Effects of podcast tours on tourist experiences in a national park. Tourism Management, 33(2), 440-455.
Khoshniyat, M. (2013). The concept and nature of e-tourism. Scientific-Research Quarterly of Geographical Data (SEPEHR), 22(SEPEHR), 102-109. [In Persian]
Kim, D. (2012). Marketing games in social commerce. In International Conference on Game Theory for Networks (pp. 125-137). Springer, Berlin, Heidelberg. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-642-35582-0_10
Lee, H., Reid, E., & Kim, W. G. (2014). Understanding knowledge sharing in online travel communities: antecedents and the moderating effects of interaction modes.
Journal of Hospitality & Tourism Research,
38(2), 222-242.
https://doi.org/10.1177/1096348012451454
Liu, H., Wu, L., & Li, X. (2019). Social media envy: How experience sharing on social networking sites drives millennials’ aspirational tourism consumption.
Journal of Travel Research,
58(3), 355-369.
https://doi.org/10.1177/0047287518761615
Mayzlin, D. (2016). Social Media Management. Advanced Database Marketing: Innovative Methodologies and Applications for Managing Customer Relationships. Routledge.
Moorhouse, N., & Jung, T. (2017). Augmented reality to enhance the learning experience in cultural heritage tourism: An experiential learning cycle perspective. eReview of Tourism Research, 8, 1-5. https://e-space.mmu.ac.uk/617555/
Morwitz, V. (2014). Consumers' purchase intentions and their behavior. Foundations and Trends in Marketing, 7(3), 181-230.
Qaderi, A., Moghimi, S. and Hajiha, B. (2012). Experience economy: a new approach in tourism supply and demand system. Economics and Urban Management, (1), 1-13. [In Persian]
Quan, N., Chi, N., Nhung, D., Ngan, N., & Phong, L. (2020). The influence of website brand equity, e-brand experience on e-loyalty: The mediating role of e-satisfaction.
Management Science Letters,
10(1), 63-76. https://doi.org/
10.5267/j.msl.2019.8.015
Raeisi Nejad, A. A., Mirhoseini, S. M., & Jahanbakhsh, H. (2021). ُStudy the Relationship between Architecture Structure of Eco-tourist Residence with Tourist Satisfaction (Case Study: Residence of Janat Rudbar Village, Ramsar, Mazandaran Province). Journal of Tourism and Development, 10(1), 81-94. https://doi.org/10.22034/jtd.2020.215665.1941 [In Persian]
Saeeda Ardakani, S., & Jahanbazi, N. (2015). The Influence of Advertising and Sales Promotions on Brand Equity Toward Improve Customer Loyalty. Journal of Business Management Perspective, 14(23), 107-122. [In Persian]
Song, H. J., Lee, C. K., Park, J. A., Hwang, Y. H., & Reisinger, Y. (2015). The influence of tourist experience on perceived value and satisfaction with temple stays: The experience economy theory.
Journal of Travel & Tourism Marketing,
32(4), 401-415.
https://doi.org/10.1080/10548408.2014.898606
Templeman, M. (2017). Stats and facts every marketer should know about video marketing. Forbes Technology Council, available on the Internet: https://www. forbes. com/sites/miketempleman/2017/09/06/17-stats-about-video-marketing.
Torkestani, M. S., Mafakheri, F., & Haghighat, F. (2016). The Effect of Satisfaction and Trust on Electronic Loyalty and Tourism Products Online Shopping.
Tourism Management Studies,
11(34), 93-109.
https://doi.org/10.22054/tms.2016.5731 [In Persian]
tom Dieck, M. C., Jung, T. H., Kim, W. G., & Moon, Y. (2017). Hotel guests’ social media acceptance in luxury hotels.
International Journal of Contemporary Hospitality Management,
29(1), 530-555.
https://doi.org/10.1108/IJCHM-10-2015-0552
Tran, G. A., & Strutton, D. (2020). Comparing email and SNS users: Investigating e-servicescape, customer reviews, trust, loyalty and E-WOM.
Journal of Retailing and Consumer Services,
53, 101782.
https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2019.03.009
Tsai, H. T., Chang, H. C., & Tsai, M. T. (2016). Predicting repurchase intention for online clothing brands in Taiwan: quality disconfirmation, satisfaction, and corporate social responsibility. Electronic Commerce Research, 16(3), 375-399. https://link.springer.com/article/10.1007/s10660-015-9207-2
Venkatesan, R. (2017). Executing on a customer engagement strategy. Journal of the Academy of Marketing Science, 45, 289–293. https://doi.org/10.1007/s11747-016-0513-6
Wei, C., Chiang, C., Kou, T., & Lee, B. C. Y (2017). Toward sustainable livelihoods: Investigating the drivers of purchase behavior for green products.
Business Strategy & the Environment,
26(5),183-184.
https://doi.org/10.1002/bse.1942
Zollo, L., Filieri, R., Rialti, R., & Yoon, S. (2020). Unpacking the relationship between social media marketing and brand equity: The mediating role of consumers’ benefits and experience
. Journal of Business Research,
117, 256-267.
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.05.001