صالحی، صادق، بهاری، جعفر و محمدی، سمیرا (1399). تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستورانداری، فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، 15(50)، ص ۶۱-۹۴.
صالحی، صادق، مرادی اصل، امیر و عبدلی، سیده فاطمه (1397). تأثیر ویژگیهای اجتماعی ـ شناختی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان)، فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، 13(43)، ص ۵۷-۷۵.
عباسی، فاطمه، خدیور، آمنه و یزدینژاد، محسن (1399). تحلیل ادراکات کاربران دربارۀ خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا. ۸(۳۲)، ص ۱۸۱-210.
فیاض، ابراهیم و میرتقیان رودسری، سید محمد (1395). بررسی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران غذا (شاهد تجربی: رستورانهای سنتی شهرستان رامسر). دو فصلنامۀ مطالعات هتلداری و میزبانی، 1(1)، ص ۳۹-۵۷.
محمدپور، احمد، صادقی، رسول و رضایی، مهدی (1389). «روشهای تحقیق ترکیبی بهعنوان سومین جنبش روششناختی: مبانی نظری و اصول عملی». جامعهشناسی کاربردی مجلۀ پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان. ۲۱(۲)، ص ۷۷-۱۰۰.
محمدی، مصطفی و اسفندیان، آزیتا (1395). واکاوی عوامل مؤثر بر انتخاب رستوران از دیدگاه گردشگران (مطالعۀ موردی: رستورانهای مجتمع تفریحی توریستی میزبان، بابلسر)، دوفصلنامۀ مطالعات هتلداری و میزبانی، 1(1)، ص ۱۵۵-171.
Aydın, B. (2016). Sosyal medyada restoran imajı: Tripadvisor örneği. Disiplinlerarası Akademik Turizm Dergisi, 1(1), 13-30.
Azman, A. M. (2012). Food tourism in special events and festivals in Appalachian Ohio (Doctoral dissertation, Ohio University).
Buhalis, D., & Sinarta, Y. (2019). Real-time co-creation and nowness service: lessons from tourism and hospitality. Journal of Travel & Tourism Marketing, 36(5), 563-582.
Chaves, M. S., Laurel, A., Sacramento, N., & Pedron, C. D. (2014). Fine-grained analysis of aspects, sentiments and types of attitudes in restaurant reviews. Tourism & Management Studies, 10(1), 66-72.
Choe, J. Y. J., & Kim, S. S. (2018). Effects of tourists’ local food consumption value on attitude, food destination image, and behavioral intention. International Journal of Hospitality Management, 71, 1-10.
Dalgıç, A., Güler, O., & Birdir, K. (2016). Tripadvisor. com’da yer alan restoran şikâyetlerinin analizi: Mersin ve Hatay’da yöresel yiyecek sunan restoranlara yönelik bir araştırma. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 4(1), 153-173.
Erdem, Ö., & Yay, Ö. (2017). Tripadvisor’daki Müşteri Şikâyetlerinin Değerlendirilmesi: Antalya Örneği (Evaluation. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 227, 249.
ERTÜRK, M. (2019). An investigation of negative reviews on TripAdvisor about the seafood restaurants in Kyrenia. Economic Research, 3(7), 33-45.
Fang, B., Ye, Q., Kucukusta, D., & Law, R. (2016). Analysis of the perceived value of online tourism reviews: Influence of readability and reviewer characteristics. Tourism Management, 52, 498-506.
Han, S. H., Nguyen, B., & Lee, T. J. (2015). Consumer-based chain restaurant brand equity, brand reputation, and brand trust. International Journal of Hospitality Management, 50, 84-93.
Hsieh, H. F., & Shannon, S. E. (2005). Three approaches to qualitative content analysis. Qualitative health research, 15(9), 1277-1288.
Kaplan, A. M., & Haenlein, M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media. Business horizons, 53(1), 59-68.
Kim, I., & Kuljis, J. (2010). Applying content analysis to web-based content. Journal of Computing and Information Technology, 18(4), 369-375.
Lee, J. S., Lee, C. K., & Choi, Y. (2011). Examining the role of emotional and functional values in festival evaluation. Journal of Travel Research, 50(6), 685-696.
Lei, S., & Law, R. (2015). Content analysis of TripAdvisor reviews on restaurants: A case study of Macau. Journal of tourism, 16(1).
Lepp, A., & Holland, S. (2006). A comparison of attitudes toward state-led conservation and community-based conservation in the village of Bigodi, Uganda. Society and Natural Resources, 19(7), 609-623.
Molinillo, S., Fernández-Morales, A., Ximénez-de-Sandoval, J. L., & Coca-Stefaniak, A. (2016). Hotel assessment through social media–TripAdvisor as a case study. Tourism & Management Studies, 12(1), 15-24.
Okumus, B., Koseoglu, M. A., & Ma, F. (2018). Food and gastronomy research in tourism and hospitality: A bibliometric analysis. International Journal of Hospitality Management, 73, 64-74.
Oxenswardh, A. (2018). Processes of value co-creation at a tourist accommodation. Quality Innovation Prosperity, 22(3), 36-54.
Pantelidis, I. S. (2010). Electronic meal experience: A content analysis of online restaurant comments. Cornell Hospitality Quarterly, 51(4), 483-491.
Prebensen, N. K., Vittersø, J., & Dahl, T. I. (2013). Value co-creation significance of tourist resources. Annals of tourism Research, 42, 240-261.
Rousta, A., & Jamshidi, D. (2020). Food tourism value: Investigating the factors that influence tourists to revisit. Journal of Vacation Marketing, 26(1), 73-95.
Rust, R. T., & Lemon, K. N. (2001). E-service and the consumer. International journal of electronic commerce, 5(3), 85-101.
Shenoy, S. S. (2005). Food Tourism and The Culinary Tourist_ A Thesis Presented to the Graduate School of (Doctoral dissertation, Doctoral dissertation, Clemson University).
Soltani, M., Nejad, N. S., Azad, F. T., Taheri, B., & Gannon, M. J. (2020). Food consumption experiences: a framework for understanding food tourists’ behavioral intentions. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 33(1), 75-100
Tajzadeh-Namin, A. (2012). A review on value creation in tourism industry. Management Science Letters, 2(1), 203-212.
Tsai, C. T. S., & Wang, Y. C. (2017). Experiential value in branding food tourism. Journal of Destination Marketing & Management, 6(1), 56-65.