باقرمحمدی، علیرضا (1392). شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی موفقیت وبسایتهای عرضه خدمات آموزشی (مورد مطالعه: شرکت ایدهپردازان کسبوکار و مراکز وابسته). پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشکدۀ مدیریت، گروه مدیریت اجرایی، گرایش بازاریابی، دانشگاه تهران.
تهرانی، رضا و جمشیدی، حمید (1394). «تحلیل میزان تأثیرگذاری عوامل اطلاعاتی سیستمی و طراحی رابط کاربر بر وفاداری مشتریان وبسایتها با توجه به نقش رضایت و اعتماد». پردازش و مدیریت اطلاعات (علوم و فناوری اطلاعات)، دورۀ 30، شمارۀ 4. ص 1085ـ1106.
حقیقینسب، منیژه و تابعین، آزاده (1387). «ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفادۀ وبسایت (تارنما) شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی». نشـریۀ مـدیریت بازرگانی، دورۀ 1، شمارۀ 1، ص 21ـ38.
رحیمی، فرج اله. (1395). نرم افزارهای کاربردی در تحقیقات مدیریت (نرم افزارهای PLS, AMOS, LISREL, SPSS)). اهواز: ترآوا.
زاهدی، شمسالسادات (1389). «ارزیابی کیفیت وبسایتها ابزارها و معیارها». فصلنامۀ مدیریت توسعه و تحول، شمارۀ 4، ص 5ـ16.
قاسمی، سیدهصفا و صالحی، سودابه (1395). «تطبیق ویژگیهای بصری وبسایتهای دانشگاههای مطرح جهان با وبسایتهای دانشگاههای ایران». دوفصلنامۀ مطالعات تطبیقی هنر، دورۀ 6، شمارۀ 11. ص 131ـ142.
قاسمی، فرهاد (1392). «تأثیر کیفیت وبسایت بر خرید مشتری (کتابفروشیهای آنلاین در ایران)». پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشکدۀ مدیریت، گروه مدیریت فنّاوری اطلاعات، گرایش تجارت الکترونیک، دانشگاه تهران.
ممقانی، علیرضا (1390). «شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی مؤثر در کیفیت وبسایت ارائهکنندۀ خدمات (SITQUAL) در خریدهای آنلاین از دیدگاه مشتریان شرکت رجا». فصلنامۀ پژوهشگر (مدیریت)، دورۀ 8، ص 95ـ105.
مهرابی لواسانی، راحیل (1388). بررسی نقش کیفیت وبسایت و عادت به آن در تجارت الکترونیک (مطالعۀ موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجاء). پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشکدۀ مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی، گرایش بازرگانی بینالملل، دانشگاه تهران.
Akram, U., Hui, P., Khan, M. K., Tanveer, Y., Mehmood, K., & Ahmad, W. (2018). “How website quality affects online impulse buying”. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 30(1), 235-256.
Alkhattabi, M., Neagu, D., & Cullen, A. (2010). Information quality framework for e-learning systems. Knowledge Management & E-Learning, 2(4), 340.
Bart, Y., Shankar, V., Sultan, F., & Urban, G. L. (2005). Are the drivers and role of online trust the same for all web sites and consumers? A large-scale exploratory empirical study. Journal of marketing, 69(4), 133-152.
Chen, S. C., & Dhillon, G. S. (2003). Interpreting dimensions of consumer trust in e-commerce. Information Technology and Management, 4(2), 303-318.
Dedeke, A. N. (2016). Travel web-site design: Information task-fit, service quality and purchase intention. Tourism Management, 54, 541-554.
Delone, W. H., & McLean, E. R. (2003). The DeLone and McLean model of information systems success: a ten-year update. Journal of management information systems, 19(4), 9-30.
Dittmar, H., Long, K., & Meek, R. (2004). Buying on the Internet: Gender differences in on-line and conventional buying motivations. Sex roles, 50(5-6), 423-444.
Fan, H., & Poole, M. S. (2006). What is personalization? Perspectives on the design and implementation of personalization in information systems. Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, 16(3-4), 179-202.
Feindt, S., Jeffcoate, J., & Chappell, C. (2002). Identifying success factors for rapid growth in SME e-commerce. Small business economics, 19(1), 51-62.
Ha, Y., & Im, H. (2012). “Role of web site design quality in satisfaction and word of mouth generation”. Journal of Service Management, 23(1), 79-96.
Lee, M. K., & Turban, E. (2001). A trust model for consumer internet shopping. International Journal of Electronic Commerce, 6(1), 75-91.
Lee, S.-M., Ungson, G. R., & Russo, M. V. (2011). What determines an engaging website?: An empirical study of website characteristics and operational performance. The Journal of High Technology Management Research, 22(1), 67-79.
Lee, Y., & Kozar, K. A. (2006). Investigating the effect of website quality on e-business success: An analytic hierarchy process (AHP) approach. Decision Support Systems, 42(3), 1383-1401.
Olumuyiwa Dele, O. (2017). An Analysis of Factors Influencing the Success of Social Networking Websites. Master’s Thesis Computer Science Informatics. Blekinge Institute of Technology.
Salem, I. E. B., Salem, I. E. B., Čavlek, N., & Čavlek, N. (2016). Evaluation of hotel website contents: existence-importance analysis. Journal of Hospitality and Tourism Technology, 7(4), 366-389.
Sharma, H., & Aggarwal, A. G. (2019). Finding determinants of e-commerce success: a PLS-SEM approach. Journal of Advances in Management Research.
Sørum, H., Normann Andersen, K., & Clemmensen, T. (2013). Website quality in government: Exploring the webmaster's perception and explanation of website quality. Transforming Government: People, Process and Policy, 7(3), 322-341.
Toh, R. S., DeKay, C. F., & Raven, P. (2011). Travel planning: searching for and booking hotels on the internet. Cornell Hospitality Quarterly, 52(4), 388-398.
Webb, H. W., & Webb, L. A. (2004). SiteQual: an integrated measure of Web site quality. Journal of Enterprise Information Management, 17(6), 430-440.
Wolk, A., & Theysohn, S. (2007). Factors influencing website traffic in the paid content market. Journal of Marketing Management, 23(7-8), 769-796.
Wong, E., Leung, R., & Law, R. (2020). Significance of the dimensions and attributes of hotel mobile website from the perceptions of users. International Journal of Hospitality & Tourism Administration, 21(1), 15-37.
Yang, Z., Peterson, R. T., & Cai, S. (2003). Services quality dimensions of Internet retailing: an exploratory analysis. Journal of Services Marketing, 17(7), 685-700.