اثنیعشری، مسعود (1390). ارزیابی تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند با توجه به نقش تعدیلگر جوّ رقابتی و رضایت شغلی در نظام بانکی ایران: مطالعۀ موردی بانک تات. پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه پیام نور دماوند.
استراوس، انسلم ال.، و کوربین، جولیت ام. (1392). مبانی پژوهش کیفی : فنون و مراحل تولید نظریۀ زمینهای. ترجمۀ ابراهیم افشار، تهران: نشر نی.
بازرگان هرندی، عباس (1395). مقدمهای بر روشهای تحقیق کیفی و آمیختۀ رویکردهای متداول در علوم رفتاری. (ویراست 3). تهران: نشر دیدار.
تورانی، سمانه (1393). بررسی عوامل کلیدی موفقیت برندسازی داخلی در بانک ملت (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان تهران). پایاننامۀ کارشناسیارشد، گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز.
حسینیپور، سعید، شهبازی، محمد و صالحی، مسلم (1389). «قرارداد روانشناختی و نقش آن در پروژههای توسعۀ سازمانی». تدبیر. شمارۀ 216، ص 16-23.
خاکی، غلامرضا (1392). روش تحقیق گرانددی در مدیریت (با رویکرد پایاننامهنویسی). تهران: فوژان.
شفیعا، سعید (1396). برندسازی داخلی: مبانی نظری، الگوها و نمونههای موفق. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
منصوری، سیدامیر و شفیعا، سعید (1398). آشنایی با منظر (گردشگری منظر). تهران: انتشارات مهکامه.
هادیزاده مقدم، اکرم، جمالی، شهرام و رضایی، مرتضی (1391). «مدل تأثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری». فصلنامۀ مدرس علوم انسانی (پژوهشهای مدیریت در ایران). دورۀ 16، شمارۀ 3، ص 203-223.
Bataineh, A. Q., Alfalah, T. F., Falah, J. F., & Idris, M. I. (2017). “The Effect of Employee-Based Brand Equity on Organizational Citizenship Behavior: The Mediating Role of Job Satisfaction”. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences. 7(2), 423–436. ideas.repec.org/a/hur/ijarbs/v7y2017i2p423-436.html
Baumgarth, C. & Schmidt, M. (2010). “How strong is the business-to-business brand in the workforce? An empirically-tested model of “internal brand equity” in a business-to-business setting”. Industrial Marketing Management, 39(8), 1250–1260. DOI: 10.1016/j.indmarman.2010.02.022
Buil, I., Martínez, E. & Matute, J. (2016). “From internal brand management to organizational citizenship behaviours: Evidence from frontline employees in the hotel industry”. Tourism Management, 57, 256–271. DOI: 10.1016/j.tourman.2016.06.009
Burmann, C., & Zeplin, S. (2005). “Building brand commitment: A behavioural approach to internal brand management”. Journal Of Brand Management, 12(4), 279–300. DOI: 10.1057/palgrave.bm.2540223
Ceridwyn, K., & Debra G. (2010). “Building and measuring employee‐based brand equity”. European Journal of Marketing. 44(7/8), 938–971. DOI: 10.1108/03090561011047472
Hur, Yoonkyung (2009). Employee training and job satisfaction and their effects on restaurant internal brand image. Doctoral dissertation, Purdue University, Indiana. docs.lib.purdue.edu/dissertations/ AAI1470057
King, C., & Grace, D. (2009). “Employee Based Brand Equity: A Third Perspective”. Services Marketing Quarterly, 30(2), 122–147. DOI: 10.1080/15332960802619082
Lee, Y.-K., Kim, S., & Kim, S. Y. (2014). “The Impact of Internal Branding on Employee Engagement and Outcome Variables in the Hotel Industry”. Asia Pacific Journal of Tourism Research, 19(12), 1359–1380. DOI: 10.1080/10941665.2013.863790
Liu, G., Chapleo, C., Ko, W. W., & Ngugi, I. K. (2013). “The Role of Internal Branding in Nonprofit Brand Management: An Empirical Investigation”. Nonprofit And Voluntary Sector Quarterly, 44(2), 319-339. DOI: 10.1177/0899764013511303
Miles, S. J., & Mangold, G. (2004). “A Conceptualization of the Employee Branding Process”. Journal of Relationship Marketing, 3(2-3), 65–87. DOI: 10.1300/J366v03n02_05
Oliveira, A., Moro, S., & Torres, P. (2019). “Psychological Contract، Internal Branding and Employee Turnover in an IT Company”. Academic Journal of Interdisciplinary Studies. 8(1), 9-18 .
Pswarayi, S. (2013). The employee perspective of internal branding processes: A quantitative study. Doctoral dissertation, Capella University. gradworks.umi.com/36/00/3600105.html
Punjaisri, K., & Wilson, A. (2011). “Internal branding process: key mechanisms، outcomes and moderating factors”. European Journal of Marketing. 45(9/10), 1521–1537. DOI: 10.1108/03090561111151871
Punjaisri, K., Evanschitzky, H., & Wilson, A. (2007). “The role of internal branding in the delivery of employee brand promise”. Journal of Brand Management, 15(1), 57–70. DOI: 10.1057/palgrave.bm.2550110
Ravens, C. (2014). Internal brand management in an international context. Wiesbaden: Springer Gabler.
Scheys, A., & Baert, H. (2008). “Internal branding as a learning process: How employees adapt their behaviour after a brand change in service organisations”. Presented at the International marketing trends, Venice. Retrieved from https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/184834
Terglav, K., Ruzzier, M. K., & Kaše, R. (2016). “Internal branding process: Exploring the role of mediators in top management’s leadership–commitment relationship”. International Journal of Hospitality Management. 54، 1–11. DOI: 10/1016/j.ijhm.2015.12.007
Tuominen, S., Hirvonen, S., Reijonen, H., & Laukkanen, T. (2016). “The internal branding process and financial performance in service companies: An examination of the required steps”. Journal of Brand Management, 23(3), 306–326. DOI: 10.1057/bm.2016.9
Vallaster, C., & de Chernatony, L. (2003). How much do leaders matter in internal brand building? An international perspective. Birmingham Business School Working Paper Series.
Xiong, L, & King, C. (2015). “Motivational drivers that fuel employees to champion the hospitality brand”. International Journal of Hospitality Management. 44, 58–69. DOI: 10/1016/j.ijhm.2014.10.009
Zhang، H., & Niu, Z. (2015). “A holistic model of brand equity management for hotel companies: Understanding the role of employees in brand building”. In 2015 12th International Conference on Service Systems and Service Management (ICSSSM) (pp. 1-5). IEEE. DOI: 10.1109/ICSSSM.2015.7170148