رحیمنیا، فریبرز، غلامی، محمد و نصرتی، سعید (1397). «بررسی تأثیر جوّ بخشش درکشده بر نگرشها و رفتارهای کارکنان هتلآپارتمانها و مهمانپذیرهای شهر مشهد». مجلۀ برنامهریزی و توسعۀ گردشگری، سال هفتم، شمارۀ 24، ص 102-122.
سیدصالحی، علیرضا و کاظمی، مهناز (1394). «عوامل مؤثر بر رفتار انتخابی مصرفکننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف». مجلۀ مدیریت بازاریابی، شمارۀ 26، ص 75-92.
عزیزی، شهریار و بسحاق، مریم (پاییز و زمستان 1391). «شناسایی موانع توسۀه فروش اینترنتی: رویکرد پژوهش آمیخته». مدیریت تولید و عملیات، دورۀ سوم، پیاپی 5، شمارۀ 2، ص 115-132.
فخریه، مهدی، رحیمنیا، فریبرز و پویا، علیرضا (1393). «تأثیر نگرش خریدار بر ارزش برند بهواسطۀ کیفیت رابطۀ خریدار ـ فروشنده». اولین همایش ملی بازاریابی: فرصتها و چالشها، دانشگاه فردوسی مشهد.
قاسمی یالقوز آغاج، اکبر، اسدزاده، احمد، ایمانی خوشخو، محسن و جبارزاده، یونس (1397). «تأثیر عوامل انگیزشی گردشگری درمانی بر قصد رفتاری گردشگران: نقش واسطهای عوامل ادراکی و رضایتمندی». مجلۀ برنامهریزی و توسعۀ گردشگری، سال هفتم، شمارۀ 24، ص 59-81.
موون، جان سی و مینور، میشل (1388). رفتار مصرفکننده. ترجمۀ کامبیز حیدرزاده. قزوین: نشر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین. سال اثر اصلی: 2009.
همتی، رضا و زهرانی، داود (1393). «بررسی عوامل مؤثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری». مجلۀ برنامهریزی و توسعۀ گردشگری، سال سوم، شمارۀ 10، ص 182-204.
Andreu, L., Joaqun, A., Bigne, J. E., & Mattila, A. S. (2010). “An analysis of ebusiness adoption and its impact on relational quality in travel agency supplie relationships”. Tourism Management, 31(6), 777-787.
Bamberger, P. , & Meshoulam, I. (2002). Human resource strategy. CA: Sage
Bandura, A. (2001). “Self-efficacy and health”. In N. J. Smelser & P. B. Baltes (Eds. ), International encyclopedia of the social and behavioral sciences. Oxford: Elsevier Science. 20, 13815-13820
Barclay, D., Higgins, C., & Thompson, R. (1995). “The partial least squares approach to causal modeling: personal computer adoption and use as an illustration”. Technological Studies: special issue on research methodology, 2(2), 284-324.
Brown, S., & Reid, R. (2003). “Shoppers on the verge of a nervous breakdown”. in Brown, S. and Turley, D. (Eds), Consumer Research: Postcards from the Edge, Routledge, London.
Chen, L., Gillenson, M. L., & Sherrell, D. L. (2002). “Enticing online consumers: An extended technology acceptance perspective”. Information & Management, 39(8), 705-719.
Cronbach, L. (1951). “Coefficient alpha and the internal structure of tests”. Psychometrika, 16(3), 297-334.
Davis, F. D., Bagozzi, R. P., & Warshaw, P. R. (1989). “User acceptance of computer technology: A comparison of tow theoretical models”. Management Science, 35(8), 982-1003.
Fornell, C., & Larcker, D. (1981). “Evaluating structural equation models with unobservable and measuring error”. Journal of High Technology Management Reasearch, 8(1), 39-50.
Garman, A. N., Corrigan, P. W., & Morris, S. (2002). “Staff burnout and patient satisfaction: Evidence of relationships at the care unit level”. Journal of Occupational Health psychology,7, 235-241.
Grant, R., Clarke, R. J., & Kyrazis, E. (2007). “Areview of factors affecting online consumer search behaviour from an information value perspective”. Journal of Marketing Management, 23(5,6), 519-533
Hirschman, E. C., & Holbrook, M. B. (1984). “Hedonic consumption: emerging concepts, methods andpropositions”. Journal of Marketing, 46(3), 92-101.
Hulland, j. (1999). “Use of partial least squres in stratgic management research: a review of four recent studies”. Stratgic Management Journal, 20(2), 195-204.
Jafari S. A., & Mohammadi, R. (2011). “Measuring Customer Satisfaction Index (CSI) in Iranian Tile Industry Using Pls Path Modeling Technique”. Middle-East Journal of Scientific Research, 8(1), 141-149.
Lee ,Jin-Soo, Lee, Choong-Ki, Choi ,Youngjoon, (2010). Examining the Role of Emotional and Functional Values in Festival Evaluation, Journal of Travel Research, Sage publication
McKay, Donald O., & Verts, B. J. (1978). “Estimates of Some Attributes of a Population of Nuttall's Cottontails”. Journal of Wildlife Management, 42(1), 159-168.
Nunnaly, J. C. &Bernsten, I. H. (1994). Psychometric Theory. New york: Mc Graw Hill.
Rabinovich, Elliot (2007). “Linking e-service quality and markups:The role of imperfect information in the supply chain”. Journal of Operations Management, 25, 14-41.
Rivard, S., & Huff, S. l. (1988). “Factors of success fro end user computing”. Communication of the ACM, 31(5), 552-561.
Rowley, J. , (2006). An analysis of the e-service literature: towards a research agenda, Journal of Internet Research, 12(5), 339-359.
Salwani, Mohamed Intan, Marthandan, Govindan, Norzaidi, Mohd Daud, & Chong, Siong Choy (2009). “E-commerce usage and business performance in the Malaysian tourism sector: empirical analysis”. Information Management & Computer Security, 17(2), 166-185.
Taylor, S., & Todd, P. (1995). “Understanding information technology usage: A test of competing models”. Information Systems Research, 6(2), 144-176.
Vinzi, V., Trinchera, L., & Amato, S (2010). PLS Path Modeling: From foundations to recent developments and open issues for model assessment and improvement. Berlin: Springer Berlin Heidelberg.
Wang, T. (2016). “Social identity dimensions and consumer behavior in social media”. Asia Pacific Management Review, 22(1), 45-51.