ابراهیمزاده، عیسی؛ رضازاده، معصومه و دارائی، مرضیه (1393). برنامهریزی و مکانیابی بهینه تسهیلات و زیرساختهای گردشگری شهری با استفاده از GIS، مورد: شهرستان سمنان، جغرافیا و توسعه، ۱۲(۳۵)، ص ۳۳-۴۸.
ایمانی خشخو، محمدحسین، فرهادی یونکی، مجید و دوستی ایرانی، مهناز (1398). تأثیرگذاری زیرساختهای گردشگری بر انتخاب مقصد مطالعۀ موردی: شهر اصفهان، فصلنامۀ علمی پژوهشی گردشگری و توسعه، ۸(۴)، ص ۱۲۶-۱۴۷.
ایمان، محمدتقی و نوشادی، محمودرضا (1390). تحلیل محتوای کیفی، فصلنامۀ علمی پژوهش، ۳(۲)، ص 17-21.
پوریان، محمدجواد، یزدانی، رضا و آقاییفر، محمد (1397). نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران، مطالعۀ موردی: گردشگران غرب استان مازندران، فصلنامۀ گردشگری شهری، ۵(۴)، ص ۳۷-۵۱.
حیدرزاده، کامبیز؛ نجفی، کبری و حسینی، سیدعلی (1396). تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران. فصلنامه مدیریتگردشگری، سال 12 (40)، 115-153.
حیدری چیانه، رحیم و خضرنژاد، پخشان (۱۳۹۵). تحلیلی بر عوامل مؤثر بر شکلگیری تصویر مقصد در گردشگری شهری، مطالعۀ موردی: شهر ارومیه. فصلنامۀ علمی پژوهشی مطالعات شهری، ۶(۲۱)، ص 5ـ16.
خضرنژاد، پخشان و حیدری چیانه، رحیم (1395). مدل عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر مقصد در گردشگری شهری فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات شهری، شماره بیست و یکم.
راجی، زهرا (1399). مطالعه ی عوامل شکل دهنده ی تصویر از ایران در گردشگران المانی، جغرافیا و روابط انسانی، بهار 1399 ،دوره2 ،شماره4 ص 329.
شرفی، حجت اله؛ جعفری، مرضیه و قاسمی، مسلم (1396). ماهیت سطح زیرساختبندیهای گردشگری روستایی با استفاده از رویکرد رافست (مطالعۀ موردی: دهستانهای شهرستان کرمان(، مجلۀ جغرافیا و توسعه ناحیهای، ۱۵(۱)، ص ۵-۱۶.
غفاری، محمد؛ عباسی، احمد و منفرد، امیر رضا (1397). نقش تجربه گردشگر در بهبود تصویر ذهنی مقصد گردشگری اصفهان. فصلنامه علمی پژوهشی گردشگری و توسعه، سال هفتم(2)، 97-112.
فنی، زهره، برغمدی، مجتبی، اسکندرپور، مجید و سلیمانی، منصور (1391). سنجش میزان رضایتمندی گردشگران شهر گرگان، فصلنامۀ علمی پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری، ۷(۲۰)، ص ۲۱-۴۸.
محمدزاده، پرویز، پناهی، حسین و صمدزاده، سعیده (1397). عوامل مؤثر در شکلگیری تصویر مقصد از دیدگاه گردشگران داخلی، فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، ۱۳(۴۱)، ص ۸۳-107.
محمدی، مصطفی و میرتقیان رودسری، سیدمحمد (1398). بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری شهری، مطالعۀ موردی: شهر رامسر، فصلنامۀ علمی پژوهشی گردشگری شهری، ۶(۱)، ص 149-167.
مرادی، عرفان، الهی، علیرضا و صفاری، مرجان (1398). تعیین روابط علّی میان درگیری ذهنی و قصد رفتاری گردشگران رویداد ورزشی، فصلنامۀ علمی - پژوهشی گردشگری و توسعه، ۹(۲)، ۱۴۵-۱۶۶.
مشکینی، ابوالفضل، بهنام مرشدی، حسن و برغمدی، مجتبـی (1397). تحلیل و سطحبندی فضایی محورهای گردشگری روزانۀ استان تهران برمبنای خدمات و تسهیلات گردشگری. برنامهریزی و آمایش فضا، ۲۲(۲)، ص 132-۹۵.
ملکی، سعید و مودت، الیاس (1393). تحلیلی بر توزیع و اولویتبندی زیرساخت گردشگری استان یزد با استفاده از تکنیکهای برنامهریزی، نشریۀ تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، ۱۴(۳۴)، ص ۴۷-۶۸.
منصوری مؤید، فرشته و سلیمانی، سمیرا (1391). ابزارهای بازاریابی و تصویر ذهنی گردشگران از مقصد. فصلنامۀ علمی پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری، ۷(۱۸)، ص 93-110.
موسیوند، جعفر و ساسانپور، جعفر (1390). ارزیابی نقش زیرساختهای شهری جهت تعیین قطب گردشگری با استفاده از مدلهای TOPSIS و AHP در استان مازندران، فصلنامت فضای گردشگری، ۱(۱)، ص ۶۳-۸۲.
نظمفر، حسین، عشقی، علی و علوی، سعیده (1396). سطحبندی شهرستانهای استان هرمزگان در بهرهمندی از زیرساختهای گردشگری با استفاده از مدل تلفیقی کاندرست، گردشگری شهری، ۴(۲)، ص ۶۱-۷۹.
واحدپور، غلامعباس و جعفری، مهتاب (1390). راهبردهای مدیریت و توسعه پایدار زیرساختهای گردشگری ایران، فصلنامۀ برنامهریزی منطقهای، ۱(۱)، ص 83-97.
Yilmaz, & Yilmaz, Y. (2020). Pre‐and post‐trip antecedents of destination image for non‐visitors and visitors: A literature review. International Journal of Tourism Research, 22(4), 518-535