استان اردبیلشناسایی و الگوسازی عوامل مؤثر در جذب سرمایهگذار در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 261-276]
استان کرمانتبیین ساختاری - عملکردی تأثیر بازاریابی سبز در توسعهٔ گردشگری سلامت در استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 163-176]
استان گیلانطراحی مدل عوامل تأثیرگذار در تمایلات رفتاری گردشگران غذا در استان گیلان با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 49-65]
اصالت برندبررسی پیشرانها و ستادههای اصالت برند مقصد: مطالعهٔ ایران بهمنزلهٔ مقصد گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]
اصالت برند مقصداثر اصالت برند مقصد و همخوانی خودپنداره با برند بر وفاداری با توجه به نقش تعامل با برند (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 247-260]
اقامتگاههای بومگردیارائهٔ چهارچوب کیفیت خدمات اقامتگاههای بومگردی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 15-33]
اقامتگاههای بومگردیتبیین روند توسعهٔ اقامتگاههای بومگردی در ایران با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 219-230]
اندیشهٔ رهبریگفتمان گردشگری در ایدئولوژی مقام معظم رهبری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 143-161]
ایرانشناسایی راهکارهای عملیاتی کاربرد فنّاوری بلاکچین در رونق گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 277-294]
ب
بازاریابی الکترونیکطراحی و اعتبارسنجی مدل بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-85]
بازاریابی سبزتبیین ساختاری - عملکردی تأثیر بازاریابی سبز در توسعهٔ گردشگری سلامت در استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 163-176]
برنداثر اصالت برند مقصد و همخوانی خودپنداره با برند بر وفاداری با توجه به نقش تعامل با برند (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 247-260]
برندواکاوی نقش سرمایههای فکری بر مزیت رقابتی برند با نقش میانجی نوآوری و ارزش برند (موردمطالعه: مدیران بازاریابی بخش مهماننوازی و هتلداری) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 141-163]
برندسازی خدمات آنلاینارائهٔ مدل برندسازی آژانسهای اینترنتی خدمات گردشگری در شبکههای اجتماعی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-103]
بلاکچینشناسایی راهکارهای عملیاتی کاربرد فنّاوری بلاکچین در رونق گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 277-294]
بوم گردشگریپهنهبندی حفاظتی ـ گردشگری و برآورد ظرفیت برد بوم گردشگری منطقۀحفاظتشدۀ جنگلی هلن، استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 43-58]
بومگردیارائهٔ چهارچوب کیفیت خدمات اقامتگاههای بومگردی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 15-33]
پ
پایداریتعیین مؤلفههای الگوی توسعۀ پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]
پذیرش فنّاوریبررسی تأثیر عوامل مؤثر در پذیرش فنّاوری کلانداده در صنعت گردشگری با استفاده از چهارچوب پذیرش فنّاوری TOE (مطالعهٔ موردی: مشاغل صنعت گردشگری شیراز) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]
پزشکیبررسی تأثیر توسعهٔ گردشگری پزشکی در عصر اپیدمی کووید-۱۹ در بازدید مجدد مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته (کیفی - کمّی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 203-218]
ت
تأثیراتواکاوی تأثیر مراکز اقامتی فاقد مجوز (مافام) در کسبوکار هتلداری شهر اصفهان با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 231-254]
تئوری دادهبنیاداستقرار موفق مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 219-232]
تابآوریتحلیل ابعاد روانشناختی مؤثر در موفقیت کارآفرینان گردشگری با تأکید بر مؤلفههای خوشبینی و تابآوری (مطالعهٔ موردی: استان مازندران) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
تبلیغ دهانبهدهانبررسی تأثیر توسعهٔ گردشگری پزشکی در عصر اپیدمی کووید-۱۹ در بازدید مجدد مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته (کیفی - کمّی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 203-218]
تجربهٔ برندبررسی پیشرانها و ستادههای اصالت برند مقصد: مطالعهٔ ایران بهمنزلهٔ مقصد گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]
تجربهٔ گردشگریبررسی تأثیر توسعهٔ گردشگری پزشکی در عصر اپیدمی کووید-۱۹ در بازدید مجدد مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته (کیفی - کمّی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 203-218]
تجربهٔ مشتریبررسی تأثیر تجربهٔ حسی، عاطفی، رفتاری و ذهنی برنیات رفتاری مشتریان در صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 59-76]
تحقیق آمیختهطراحی و اعتبارسنجی مدل بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-85]
تحلیل ساختاریتبیین ساختاری - عملکردی تأثیر بازاریابی سبز در توسعهٔ گردشگری سلامت در استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 163-176]
تصویر ذهنی هتلواکاوی واکنشهای رفتاری مهمانان به مدیریت بهداشت هتل در دوران شیوع کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 127-141]
تعاملالگوی تعامل پایدار سیاست و میراث فرهنگی در توسعهٔ گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 121-140]
تعامل رفتاریبررسی تأثیر تجربهٔ حسی، عاطفی، رفتاری و ذهنی برنیات رفتاری مشتریان در صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 59-76]
تعامل شناختیبررسی تأثیر تجربهٔ حسی، عاطفی، رفتاری و ذهنی برنیات رفتاری مشتریان در صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 59-76]
تعامل عاطفیبررسی تأثیر تجربهٔ حسی، عاطفی، رفتاری و ذهنی برنیات رفتاری مشتریان در صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 59-76]
تقاضای گردشگریبررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری پزشکی خارجی در کلانشهر اهواز [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 201-218]
تمایلات رفتاریطراحی مدل عوامل تأثیرگذار در تمایلات رفتاری گردشگران غذا در استان گیلان با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 49-65]
توان مدیریتیپهنهبندی حفاظتی ـ گردشگری و برآورد ظرفیت برد بوم گردشگری منطقۀحفاظتشدۀ جنگلی هلن، استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 43-58]
توسعهالگوی تعامل پایدار سیاست و میراث فرهنگی در توسعهٔ گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 121-140]
توسعهٔ گردشگریتدوین سناریوهای توسعهٔ گردشگری با رویکرد آیندهپژوهی (نمونهٔ موردی: شهرستان خرمآباد) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 177-199]
توسعهٔ گردشگریچالشهای توسعهٔ گردشگری روستایی با رویکرد نگاشتشناختی فازی (موردمطالعه: روستاهای هدف گردشگری شهرستان لنده) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]
توسعۀ پایدارتعیین مؤلفههای الگوی توسعۀ پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]
توسعۀ گردشگری سلامتارائۀ الگویی شناختی از فراترکیب عوامل مؤثر در حمایت ساکنان از توسعۀ پایدار گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهرک سلامت اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
ج
جامعهٔ محلیتبیین روند توسعهٔ اقامتگاههای بومگردی در ایران با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 219-230]
جامعۀ میزبانارائۀ الگویی شناختی از فراترکیب عوامل مؤثر در حمایت ساکنان از توسعۀ پایدار گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهرک سلامت اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
جذابیتتعیین مؤلفههای الگوی توسعۀ پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]
چ
چهارچوب TOEبررسی تأثیر عوامل مؤثر در پذیرش فنّاوری کلانداده در صنعت گردشگری با استفاده از چهارچوب پذیرش فنّاوری TOE (مطالعهٔ موردی: مشاغل صنعت گردشگری شیراز) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]
دوسوتوانی در گردشگریطراحی مدل دوسوتوانی سازمانی در سازمانهای علمی و فنّاورانهٔ فعال حوزهٔ گردشگری با توجه به تجاریسازی (موردمطالعه: جهاددانشگاهی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 105-120]
دوسوتوانی سازمانیطراحی مدل دوسوتوانی سازمانی در سازمانهای علمی و فنّاورانهٔ فعال حوزهٔ گردشگری با توجه به تجاریسازی (موردمطالعه: جهاددانشگاهی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 105-120]
زیرساختتعیین مؤلفههای الگوی توسعۀ پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]
زیرساختهای اقامتیتبیین روند توسعهٔ اقامتگاههای بومگردی در ایران با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 219-230]
زیرساختهای فنّاوری اطلاعاتتأثیر مؤلفههای اقتصاد دانشبنیان در توسعهٔ صنعت گردشگری در کشورهای منتخب [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 59-72]
زیرساختهای گردشگریپهنهبندی حفاظتی ـ گردشگری و برآورد ظرفیت برد بوم گردشگری منطقۀحفاظتشدۀ جنگلی هلن، استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 43-58]
س
سازمانهای علمی و فنّاورانهٔ گردشگریطراحی مدل دوسوتوانی سازمانی در سازمانهای علمی و فنّاورانهٔ فعال حوزهٔ گردشگری با توجه به تجاریسازی (موردمطالعه: جهاددانشگاهی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 105-120]
سرمایهٔ فکریواکاوی نقش سرمایههای فکری بر مزیت رقابتی برند با نقش میانجی نوآوری و ارزش برند (موردمطالعه: مدیران بازاریابی بخش مهماننوازی و هتلداری) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 141-163]
سرمایهگذاریشناسایی و الگوسازی عوامل مؤثر در جذب سرمایهگذار در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 261-276]
سرمایهگذاری در گردشگریشناسایی و الگوسازی عوامل مؤثر در جذب سرمایهگذار در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 261-276]
سناریونویسیتدوین سناریوهای توسعهٔ گردشگری با رویکرد آیندهپژوهی (نمونهٔ موردی: شهرستان خرمآباد) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 177-199]
کارآفرینیتحلیل ابعاد روانشناختی مؤثر در موفقیت کارآفرینان گردشگری با تأکید بر مؤلفههای خوشبینی و تابآوری (مطالعهٔ موردی: استان مازندران) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
کارکنانبررسی تأثیر توسعهٔ گردشگری پزشکی در عصر اپیدمی کووید-۱۹ در بازدید مجدد مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته (کیفی - کمّی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 203-218]
کسبوکارواکاوی تأثیر مراکز اقامتی فاقد مجوز (مافام) در کسبوکار هتلداری شهر اصفهان با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 231-254]
کلاندادهبررسی تأثیر عوامل مؤثر در پذیرش فنّاوری کلانداده در صنعت گردشگری با استفاده از چهارچوب پذیرش فنّاوری TOE (مطالعهٔ موردی: مشاغل صنعت گردشگری شیراز) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]
کلانشهر اهوازبررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری پزشکی خارجی در کلانشهر اهواز [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 201-218]
کووید-19واکاوی واکنشهای رفتاری مهمانان به مدیریت بهداشت هتل در دوران شیوع کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 127-141]
کیفیت خدماتارائهٔ چهارچوب کیفیت خدمات اقامتگاههای بومگردی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 15-33]
گ
گردشگران خارجیبررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری پزشکی خارجی در کلانشهر اهواز [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 201-218]
گردشگریاثر اصالت برند مقصد و همخوانی خودپنداره با برند بر وفاداری با توجه به نقش تعامل با برند (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 247-260]
گردشگریتبیین ساختاری - عملکردی تأثیر بازاریابی سبز در توسعهٔ گردشگری سلامت در استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 163-176]
گردشگریتأثیر مؤلفههای اقتصاد دانشبنیان در توسعهٔ صنعت گردشگری در کشورهای منتخب [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 59-72]
گردشگریطراحی مدل عوامل تأثیرگذار در تمایلات رفتاری گردشگران غذا در استان گیلان با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 49-65]
گردشگریشناسایی و الگوسازی عوامل مؤثر در جذب سرمایهگذار در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 261-276]
گردشگریشناسایی راهکارهای عملیاتی کاربرد فنّاوری بلاکچین در رونق گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 277-294]
گردشگریتدوین سناریوهای توسعهٔ گردشگری با رویکرد آیندهپژوهی (نمونهٔ موردی: شهرستان خرمآباد) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 177-199]
گردشگریارائهٔ چهارچوب کیفیت خدمات اقامتگاههای بومگردی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 15-33]
گردشگریشناسایی ابعاد تأثیرگذاری فنّاوری واقعیت افزوده در گردشگری و موزه با تأکید بر رویکرد «گردشگر بهمثابهٔ یادگیرنده» [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 23-42]
گردشگریتحلیل ابعاد روانشناختی مؤثر در موفقیت کارآفرینان گردشگری با تأکید بر مؤلفههای خوشبینی و تابآوری (مطالعهٔ موردی: استان مازندران) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
گردشگری پزشکیبررسی تأثیر توسعهٔ گردشگری پزشکی در عصر اپیدمی کووید-۱۹ در بازدید مجدد مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته (کیفی - کمّی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 203-218]
گردشگری پزشکیبررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری پزشکی خارجی در کلانشهر اهواز [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 201-218]
گردشگری روستاییچالشهای توسعهٔ گردشگری روستایی با رویکرد نگاشتشناختی فازی (موردمطالعه: روستاهای هدف گردشگری شهرستان لنده) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]
گردشگری سلامتتبیین ساختاری - عملکردی تأثیر بازاریابی سبز در توسعهٔ گردشگری سلامت در استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 163-176]
گردشگری غذاطراحی مدل عوامل تأثیرگذار در تمایلات رفتاری گردشگران غذا در استان گیلان با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 49-65]
گردشگری فرهنگیالگوی تعامل پایدار سیاست و میراث فرهنگی در توسعهٔ گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 121-140]
گردشگری کوهستانتعیین مؤلفههای الگوی توسعۀ پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]
گردشگری هوشمندبررسی تأثیر عوامل مؤثر در پذیرش فنّاوری کلانداده در صنعت گردشگری با استفاده از چهارچوب پذیرش فنّاوری TOE (مطالعهٔ موردی: مشاغل صنعت گردشگری شیراز) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]
گفتمان گردشگریگفتمان گردشگری در ایدئولوژی مقام معظم رهبری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 143-161]
م
مازندرانتحلیل ابعاد روانشناختی مؤثر در موفقیت کارآفرینان گردشگری با تأکید بر مؤلفههای خوشبینی و تابآوری (مطالعهٔ موردی: استان مازندران) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
محدودیتهای بومشناختیپهنهبندی حفاظتی ـ گردشگری و برآورد ظرفیت برد بوم گردشگری منطقۀحفاظتشدۀ جنگلی هلن، استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 43-58]
مدیریت ارتباط با مشتریاستقرار موفق مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 219-232]
مدیریت بهداشتواکاوی واکنشهای رفتاری مهمانان به مدیریت بهداشت هتل در دوران شیوع کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 127-141]
مراکز اقامتی فاقد مجوزواکاوی تأثیر مراکز اقامتی فاقد مجوز (مافام) در کسبوکار هتلداری شهر اصفهان با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 231-254]
مردم محلیارائۀ الگویی شناختی از فراترکیب عوامل مؤثر در حمایت ساکنان از توسعۀ پایدار گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهرک سلامت اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
مزیت رقابتیواکاوی نقش سرمایههای فکری بر مزیت رقابتی برند با نقش میانجی نوآوری و ارزش برند (موردمطالعه: مدیران بازاریابی بخش مهماننوازی و هتلداری) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 141-163]
معماری الگوی شایستگیواکاوی الگوی معماری شایستگی کار کنان در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 1-22]
مفهوم شایستگیواکاوی الگوی معماری شایستگی کار کنان در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 1-22]
مقام معظم رهبریگفتمان گردشگری در ایدئولوژی مقام معظم رهبری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 143-161]
مناطق حفاظتشدهپهنهبندی حفاظتی ـ گردشگری و برآورد ظرفیت برد بوم گردشگری منطقۀحفاظتشدۀ جنگلی هلن، استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 43-58]
مهارتهای ضروری صنعت گردشگریواکاوی الگوی معماری شایستگی کار کنان در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 1-22]
میراث برندبررسی پیشرانها و ستادههای اصالت برند مقصد: مطالعهٔ ایران بهمنزلهٔ مقصد گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]
میراث فرهنگیالگوی تعامل پایدار سیاست و میراث فرهنگی در توسعهٔ گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 121-140]
میراث فرهنگیشناسایی ابعاد تأثیرگذاری فنّاوری واقعیت افزوده در گردشگری و موزه با تأکید بر رویکرد «گردشگر بهمثابهٔ یادگیرنده» [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 23-42]
میهماننوازیارائۀ الگویی شناختی از فراترکیب عوامل مؤثر در حمایت ساکنان از توسعۀ پایدار گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهرک سلامت اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
ن
نظام گردشگریتبیین روند توسعهٔ اقامتگاههای بومگردی در ایران با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 219-230]
نظریهپردازی دادهبنیادطراحی مدل دوسوتوانی سازمانی در سازمانهای علمی و فنّاورانهٔ فعال حوزهٔ گردشگری با توجه به تجاریسازی (موردمطالعه: جهاددانشگاهی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 105-120]
نظریهٔ دادهبنیادطراحی مدل عوامل تأثیرگذار در تمایلات رفتاری گردشگران غذا در استان گیلان با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 49-65]
نظریهٔ دادهبنیادواکاوی تأثیر مراکز اقامتی فاقد مجوز (مافام) در کسبوکار هتلداری شهر اصفهان با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 231-254]
نظریهٔ داده بنیادارائهٔ مدل برندسازی آژانسهای اینترنتی خدمات گردشگری در شبکههای اجتماعی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-103]
نظریهٔ دادهبنیاد کلاسیکگفتمان گردشگری در ایدئولوژی مقام معظم رهبری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 143-161]
نظریۀدادهبنیادشناسایی و الگوسازی عوامل مؤثر در جذب سرمایهگذار در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 261-276]
نگاشتشناختی فازیچالشهای توسعهٔ گردشگری روستایی با رویکرد نگاشتشناختی فازی (موردمطالعه: روستاهای هدف گردشگری شهرستان لنده) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]
نوآوری و ارزشواکاوی نقش سرمایههای فکری بر مزیت رقابتی برند با نقش میانجی نوآوری و ارزش برند (موردمطالعه: مدیران بازاریابی بخش مهماننوازی و هتلداری) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 141-163]
نیات رفتاری مشتریبررسی تأثیر تجربهٔ حسی، عاطفی، رفتاری و ذهنی برنیات رفتاری مشتریان در صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 59-76]
واقعیت افزودهشناسایی ابعاد تأثیرگذاری فنّاوری واقعیت افزوده در گردشگری و موزه با تأکید بر رویکرد «گردشگر بهمثابهٔ یادگیرنده» [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 23-42]
واکاویواکاوی تأثیر مراکز اقامتی فاقد مجوز (مافام) در کسبوکار هتلداری شهر اصفهان با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 231-254]
واکنشهای رفتاری مهمانانواکاوی واکنشهای رفتاری مهمانان به مدیریت بهداشت هتل در دوران شیوع کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 127-141]
وفاداریاثر اصالت برند مقصد و همخوانی خودپنداره با برند بر وفاداری با توجه به نقش تعامل با برند (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 247-260]
ه
هتلداریواکاوی تأثیر مراکز اقامتی فاقد مجوز (مافام) در کسبوکار هتلداری شهر اصفهان با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 231-254]