نمایه نویسندگان

آ

  • آذربایجانی، کریم تحلیل و بازبینی ارتباط درآمدها و مخارج بخش گردشگری با رشد اقتصادی: شواهدی جدید از علیت پنلی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-24]
  • آقامیری، سیدامید بررسی پیوندهای پسین و پیشین صنعت هتلداری برای افزایش تولید و اشتغال در ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-37]

ا

  • اتحادی، سحر تاثیر قیمت نفت برتقاضای گردشگری: مقایسه کشورهای OECD و کشورهای خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-17]
  • اصغری، صیاد تحلیل و ارزیابی اثرات بالقوه زیست محیطی اجرای طرح گردشگری در بخش صفائیه شهرستان خوی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 118-134]
  • اصغری سراسکانرود، صالح تحلیل و ارزیابی اثرات بالقوه زیست محیطی اجرای طرح گردشگری در بخش صفائیه شهرستان خوی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 118-134]
  • اکبری پشم، فاطمه تاثیر تبعیض جنسیتی و عدالت سازمانی بر رفتار‌های انحرافی در محیط کار با میانجی‌گری دلبستگی سازمانی(مورد مطالعه: کارکنان هتل‌های شهر خرم‌آباد) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 241-257]
  • امیر احمدی، ابوالقاسم ارزیابی و انتخاب ژئوتریل های ژئوپارک پیشنهادی غرب خراسان رضوی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 158-172]
  • امیری، مجتبی واکاوی موانع توسعه گردشگری پزشکی در ایران با تاکید بر الزامات سیاستگذاری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 38-60]
  • ایمانی خوشخو، محمدحسین بررسی مهارت‌های همدلی قومی-فرهنگی کارکنان هتل‌ها با مشتریان، مورد مطالعه: گروه هتل‌های پارسیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 179-194]

ب

  • باقرسلیمی، سعید نقش ویژگی های شخصیتی مرتبط با غذای گردشگران در رضایت و وفاداری آنان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 134-152]
  • باقری، فاطمه مدیریت گردشگری ساحلی؛ تحلیل رویکرد یکپارچه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 175-204]
  • بدری، سید علی تبیین الگوی طبیعت‌گردی و کاهش فقر در روستاهای منتخب شرق استان سمنان: مطالعه‌ای کیفی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 205-225]
  • برات زاده، منیژه ارزش‌گذاری اقتصادی پارک‌های گردشگری با استفاده از بروزرسانی بیزینِ تمایل به پرداخت در مدل مشروط نامطمئن برخوردار از انتخاب دوگانه دوبعدی (DB-DC CVM)؛ مطالعه موردی: پارک گردشگری بابا امان بجنورد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 18-36]
  • بردبار، زهره بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مقصد بر وفاداری گردشگران به منطقه گردشگری شیراز [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 107-126]
  • برزگر، محبوبه تاثیر پیچیدگی برند مکان بر تبلیغات شفاهی با رویکرد مقایسه ای (مورد مطالعه: ساکنان و گردشگران خارجی شهر کرمان) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-106]
  • برک پور، ناصر تبیین همبستگی فضایی خدمات عمومی و گردشگری شهری مشهد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 130-148]
  • بهبودی، امید طراحی الگوی معیارهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت گردشگری ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 61-82]

پ

  • پوراحمد، احمد شناسایی پیشران های موثر بر وضعیت آینده گردشگری پایدار شهر کرمان با رویکرد آینده پژوهی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 156-178]
  • پورسعید، محمدمهدی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر تبلیغات شفاهی با رویکرد مقایسه ای (مورد مطالعه: ساکنان و گردشگران خارجی شهر کرمان) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-106]

ت

  • ترابی، ذبیح الله تبیین الگوی طبیعت‌گردی و کاهش فقر در روستاهای منتخب شرق استان سمنان: مطالعه‌ای کیفی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 205-225]
  • تقی لو، علی اکبر تحلیل و ارزیابی اثرات بالقوه زیست محیطی اجرای طرح گردشگری در بخش صفائیه شهرستان خوی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 118-134]
  • تمیزی، علیرضا بررسی تأثیر نوسانات نرخ ارز بر بخش گردشگری ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 1-17]
  • توکلی، هدی تاثیر تجربه خاطره انگیز از مقصد گردشگری در عشق به برند مقصد با نقش میانجی هویت یابی مشتری با برند: مطالعه گردشگران اصفهان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 127-141]

ج

  • جلال آبادی، لیلا شناسایی پیشران های موثر بر وضعیت آینده گردشگری پایدار شهر کرمان با رویکرد آینده پژوهی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 156-178]
  • جمشیدی، محمد جواد تبیین همبستگی فضایی خدمات عمومی و گردشگری شهری مشهد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 130-148]

چ

  • چراغی، مهدی ارزیابی نقش گردشگری روستایی در توسعه پایدار اجتماعات محلی (مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری- استان زنجان) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 171-193]

ح

  • حسام پور، امیر پهنه بندی اقلیم- گردشگری در راستای توسعۀ گردشگری شهری (مطالعۀ موردی: شهرهای استان کرمان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 101-117]
  • حسین زاده، مهناز توسعه پایدار گردشگری در روستای ابیانه با استفاده از رویکرد پویایی‌ سیستم [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 173-194]
  • حسینی، الهه شناسایی عوامل تاثیرگذار بر گردشگران در مصرف غذاهای محلی : مورد مطالعه استان گیلان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 119-133]
  • حسینی ابراهیم آباد، سید علی ارزش‌گذاری اقتصادی پارک‌های گردشگری با استفاده از بروزرسانی بیزینِ تمایل به پرداخت در مدل مشروط نامطمئن برخوردار از انتخاب دوگانه دوبعدی (DB-DC CVM)؛ مطالعه موردی: پارک گردشگری بابا امان بجنورد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 18-36]
  • حقیقی نسب، منیژه استخراج قوانین حاکم بر قصد استفادة کاربران ایرانی از اپلیکیشن‌های گردشگری موبایل با استفاده از عوامل فردی مبتنی بر تئوری مجموعة راف [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 83-99]
  • حکاک، محمد تاثیر تبعیض جنسیتی و عدالت سازمانی بر رفتار‌های انحرافی در محیط کار با میانجی‌گری دلبستگی سازمانی(مورد مطالعه: کارکنان هتل‌های شهر خرم‌آباد) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 241-257]
  • حیدریان، سمیرا تاثیر قیمت نفت برتقاضای گردشگری: مقایسه کشورهای OECD و کشورهای خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-17]
  • حیرانی، زهرا بررسی و تحلیل نقش و اثرات توسعه ی گردشگری بر توزیع درآمد در استان های ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 84-100]

خ

  • خانزادی، آزاد بررسی و تحلیل نقش و اثرات توسعه ی گردشگری بر توزیع درآمد در استان های ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 84-100]
  • خلیلیان گورتانی، سمیه تاثیر تصویر برند، قیمت، اعتماد و ارزش بر قصد رزرو اینترنتی هتل ها (مورد مطالعه: هتل های شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 61-83]

د

  • دائی کریم زاده، سعید تاثیر تصویر برند، قیمت، اعتماد و ارزش بر قصد رزرو اینترنتی هتل ها (مورد مطالعه: هتل های شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 61-83]
  • دربان آستانه، علیرضا مرور نظامند و فراتحلیل کیفی فرایندهای ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری روستایی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 149-170]

ر

  • رجوعی، مرتضی بررسی عوامل مؤثر بر نیات رفتاری مشتریان هتل‌های پنج ستاره مشهد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 78-96]
  • رجوعی، مرتضی طراحی الگوی معیارهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت گردشگری ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 61-82]
  • رضائی نور، جلال ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستانی در استان قم با رویکرد توسعه گردشگری پزشکی با ترکیب فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی و روش تودیم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 20-40]
  • رضایی، حسین محک زنی و رتبه‌بندی سه گروه هتل‌ ایران بر مبنای مهارت‌های ارتباطی-احساسی کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 59-77]
  • رضوانی، محمدرضا مرور نظامند و فراتحلیل کیفی فرایندهای ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری روستایی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 149-170]
  • رضوانی، محمدرضا تبیین الگوی طبیعت‌گردی و کاهش فقر در روستاهای منتخب شرق استان سمنان: مطالعه‌ای کیفی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 205-225]
  • رفیعی، هادی تاثیر قیمت نفت برتقاضای گردشگری: مقایسه کشورهای OECD و کشورهای خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-17]
  • رمضانی، یوسف بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت در توسعه گردشگری سلامت [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 100-118]
  • رهنما، علی تاثیر قیمت نفت برتقاضای گردشگری: مقایسه کشورهای OECD و کشورهای خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-17]

ز

  • زارعی، عظیم بررسی تأثیر منبع اطلاعات و تعاملات اجتماعی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان در فضای مجازی (موردمطالعه: کانال‌های تبلیغاتی خدمات گردشگری در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-129]
  • زارعی، عظیم طراحی الگوی معیارهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت گردشگری ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 61-82]
  • زنگنه اسدی، محمد علی ارزیابی و انتخاب ژئوتریل های ژئوپارک پیشنهادی غرب خراسان رضوی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 158-172]

س

  • سبهوند، رضا بررسی تاثیر عوامل غیردرمانی بر توسعه گردشگری سلامت [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 195-212]
  • سبهوند، رضا توسعه صنعت گردشگری از طریق برندسازی صنایع دستی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 226-240]
  • سجادیان، فاطمه استخراج قوانین حاکم بر قصد استفادة کاربران ایرانی از اپلیکیشن‌های گردشگری موبایل با استفاده از عوامل فردی مبتنی بر تئوری مجموعة راف [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 83-99]
  • سرخوش سرا، علی تحلیل و بازبینی ارتباط درآمدها و مخارج بخش گردشگری با رشد اقتصادی: شواهدی جدید از علیت پنلی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-24]
  • سرشومی، علی توسعه صنعت گردشگری از طریق برندسازی صنایع دستی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 226-240]
  • سلطانی، مرتضی عوامل ادراکی موثر بر تمایل گردشگران مسلمان خارجی به انتخاب محصولات حلال [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 153-174]
  • سلگی، زهرا تاثیر تبعیض جنسیتی و عدالت سازمانی بر رفتار‌های انحرافی در محیط کار با میانجی‌گری دلبستگی سازمانی(مورد مطالعه: کارکنان هتل‌های شهر خرم‌آباد) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 241-257]

ش

  • شاطریان، محسن بررسی عوامل اثرگذار بر انگیزه گردشگران رویداد در انتخاب مقصد گردشگری و اثر آن بر وفاداری گردشگران (نمونه موردی: جشنواره گل و گلاب قمصر و نیاسر) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 135-155]
  • شاهسون، نسترن تحلیل اثر ارتباطات یکپارچه بازاریابی و فناوری اطلاعات پیشرفته بر ارزش ویژه برند گردشگری سلامت [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
  • شایان یگانه، علی اکبر ارزیابی و انتخاب ژئوتریل های ژئوپارک پیشنهادی غرب خراسان رضوی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 158-172]
  • شایسته، کامران بررسی تحلیلی پارامترهای مؤثر بر ردپای بوم شناختی گردشگران منطقه تاریخی بیستون کرمانشاه با استفاده از روش آماری تجزیه مؤلفه های اصلی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 142-157]
  • شجاعی، گلنار طراحی الگوی معیارهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت گردشگری ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 61-82]
  • شریفی تهرانی، محمد محک زنی و رتبه‌بندی سه گروه هتل‌ ایران بر مبنای مهارت‌های ارتباطی-احساسی کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 59-77]
  • شفیعی، محمد علی بررسی مهارت‌های همدلی قومی-فرهنگی کارکنان هتل‌ها با مشتریان، مورد مطالعه: گروه هتل‌های پارسیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 179-194]
  • شهبازی، ساناز بررسی تأثیر نوسانات نرخ ارز بر بخش گردشگری ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 1-17]
  • شیخ الاسلامی، زینب بررسی عوامل مؤثر بر نیات رفتاری مشتریان هتل‌های پنج ستاره مشهد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 78-96]
  • شیخ زاده، فاطمه بررسی عوامل اثرگذار بر انگیزه گردشگران رویداد در انتخاب مقصد گردشگری و اثر آن بر وفاداری گردشگران (نمونه موردی: جشنواره گل و گلاب قمصر و نیاسر) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 135-155]
  • شیرمحمدی، یزدان تحلیل اثر ارتباطات یکپارچه بازاریابی و فناوری اطلاعات پیشرفته بر ارزش ویژه برند گردشگری سلامت [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]

ص

  • صداقت، مریم مدل فرایندی توسعه پایدار گردشگری جمهوری اسلامی ایران (نظریه ای داده بنیاد با تاکید بر برنامه‌های پنج‌ ساله‌ی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 25-73]
  • صفرنیا، حسن تاثیر پیچیدگی برند مکان بر تبلیغات شفاهی با رویکرد مقایسه ای (مورد مطالعه: ساکنان و گردشگران خارجی شهر کرمان) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-106]
  • صنایعی، علی محک زنی و رتبه‌بندی سه گروه هتل‌ ایران بر مبنای مهارت‌های ارتباطی-احساسی کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 59-77]

ض

  • ضرغام بروجنی، حمید مدل فرایندی توسعه پایدار گردشگری جمهوری اسلامی ایران (نظریه ای داده بنیاد با تاکید بر برنامه‌های پنج‌ ساله‌ی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 25-73]
  • ضرغام بروجنی، حمید واکاوی موانع توسعه گردشگری پزشکی در ایران با تاکید بر الزامات سیاستگذاری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 38-60]

ط

  • طبائیان، ریحانه السادات تاثیر تجربه خاطره انگیز از مقصد گردشگری در عشق به برند مقصد با نقش میانجی هویت یابی مشتری با برند: مطالعه گردشگران اصفهان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 127-141]

ع

  • عباسی، احمد نقش تجربه گردشگر در بهبود تصویر ذهنی مقصد گردشگری اصفهان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 97-112]
  • عباسی، فریبا ارزیابی نقش گردشگری روستایی در توسعه پایدار اجتماعات محلی (مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری- استان زنجان) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 171-193]
  • عباسی، فهیمه بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت در توسعه گردشگری سلامت [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 100-118]
  • عبدالهی، رضا بررسی تأثیر منبع اطلاعات و تعاملات اجتماعی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان در فضای مجازی (موردمطالعه: کانال‌های تبلیغاتی خدمات گردشگری در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-129]
  • علی اکبری، اسماعیل شناسایی پیشران های موثر بر وضعیت آینده گردشگری پایدار شهر کرمان با رویکرد آینده پژوهی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 156-178]
  • عینالی، جمشید ارزیابی نقش گردشگری روستایی در توسعه پایدار اجتماعات محلی (مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری- استان زنجان) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 171-193]

غ

  • غضنفرپور، حسین پهنه بندی اقلیم- گردشگری در راستای توسعۀ گردشگری شهری (مطالعۀ موردی: شهرهای استان کرمان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 101-117]
  • غفاری، محمد نقش تجربه گردشگر در بهبود تصویر ذهنی مقصد گردشگری اصفهان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 97-112]
  • غفوریان شاگردی، امیر توسعه صنعت گردشگری از طریق برندسازی صنایع دستی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 226-240]

ف

  • فرازی یزدان آباد، ثریا تحلیل تاثیرات متقابل صنعت بیمه و گردشگری در ایران با رویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 74-87]
  • فراهانی، حسین ارزیابی نقش گردشگری روستایی در توسعه پایدار اجتماعات محلی (مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری- استان زنجان) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 171-193]
  • فرجام، سعید بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مقصد بر وفاداری گردشگران به منطقه گردشگری شیراز [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 107-126]
  • فرزین، محمدرضا مدیریت گردشگری ساحلی؛ تحلیل رویکرد یکپارچه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 175-204]
  • فلاح تفتی، حامد تحلیل تاثیرات متقابل صنعت بیمه و گردشگری در ایران با رویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 74-87]
  • فلاختی، علی بررسی و تحلیل نقش و اثرات توسعه ی گردشگری بر توزیع درآمد در استان های ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 84-100]
  • فیض، داود بررسی تأثیر منبع اطلاعات و تعاملات اجتماعی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان در فضای مجازی (موردمطالعه: کانال‌های تبلیغاتی خدمات گردشگری در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-129]

ق

  • قائمی اصل، مهدی ارزش‌گذاری اقتصادی پارک‌های گردشگری با استفاده از بروزرسانی بیزینِ تمایل به پرداخت در مدل مشروط نامطمئن برخوردار از انتخاب دوگانه دوبعدی (DB-DC CVM)؛ مطالعه موردی: پارک گردشگری بابا امان بجنورد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 18-36]
  • قادری، اسماعیل مدیریت گردشگری ساحلی؛ تحلیل رویکرد یکپارچه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 175-204]
  • قلی پور سوته، رحمت الله واکاوی موانع توسعه گردشگری پزشکی در ایران با تاکید بر الزامات سیاستگذاری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 38-60]

ک

  • کاظمی، علی محک زنی و رتبه‌بندی سه گروه هتل‌ ایران بر مبنای مهارت‌های ارتباطی-احساسی کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 59-77]
  • کاظمیان، غلامرضا مدیریت گردشگری ساحلی؛ تحلیل رویکرد یکپارچه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 175-204]
  • کروبی، مهدی اولویت بندی معیارهای مدیریت عملکرد سازمانی برای صنعت هتلداری براساس رویکرد تلفیقی دلفی فازی و برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(LFPP) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
  • کریمی، صادق پهنه بندی اقلیم- گردشگری در راستای توسعۀ گردشگری شهری (مطالعۀ موردی: شهرهای استان کرمان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 101-117]
  • کریمی زاده، الهه شناسایی عوامل تاثیرگذار بر گردشگران در مصرف غذاهای محلی : مورد مطالعه استان گیلان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 119-133]
  • کلانتری، خلیل تبیین همبستگی فضایی خدمات عمومی و گردشگری شهری مشهد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 130-148]
  • کنجکاو منفرد، امیررضا نقش تجربه گردشگر در بهبود تصویر ذهنی مقصد گردشگری اصفهان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 97-112]
  • کیانی سلمی، صدیقه بررسی عوامل اثرگذار بر انگیزه گردشگران رویداد در انتخاب مقصد گردشگری و اثر آن بر وفاداری گردشگران (نمونه موردی: جشنواره گل و گلاب قمصر و نیاسر) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 135-155]
  • کیانی فیض آبادی، زهره واکاوی موانع توسعه گردشگری پزشکی در ایران با تاکید بر الزامات سیاستگذاری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 38-60]

ل

  • لاریجانی، سحر نقش ویژگی های شخصیتی مرتبط با غذای گردشگران در رضایت و وفاداری آنان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 134-152]

م

  • ماه آورپور، نسرین استخراج قوانین حاکم بر قصد استفادة کاربران ایرانی از اپلیکیشن‌های گردشگری موبایل با استفاده از عوامل فردی مبتنی بر تئوری مجموعة راف [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 83-99]
  • مجدی یزدی، کاظم بررسی عوامل مؤثر بر نیات رفتاری مشتریان هتل‌های پنج ستاره مشهد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 78-96]
  • محبتی، محمدرضا ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستانی در استان قم با رویکرد توسعه گردشگری پزشکی با ترکیب فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی و روش تودیم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 20-40]
  • محمدزاده لاریجانی، فاطمه مرور نظامند و فراتحلیل کیفی فرایندهای ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری روستایی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 149-170]
  • محمدشفیعی، مجید تاثیر تجربه خاطره انگیز از مقصد گردشگری در عشق به برند مقصد با نقش میانجی هویت یابی مشتری با برند: مطالعه گردشگران اصفهان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 127-141]
  • محمّدی، مصطفی تاثیر محیط فیزیکی و اجتماعی خدمات هتل در دلبستگی و رضایت میهمانان (مطالعه‌ی موردی: هتل-های پارسیان آزادی رامسر) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 37-58]
  • مرجانی، تیمور بررسی مهارت‌های همدلی قومی-فرهنگی کارکنان هتل‌ها با مشتریان، مورد مطالعه: گروه هتل‌های پارسیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 179-194]
  • مطیعی لنگرودی، سید حسن مرور نظامند و فراتحلیل کیفی فرایندهای ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری روستایی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 149-170]
  • معصومی کاشانی، محمدحسین ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستانی در استان قم با رویکرد توسعه گردشگری پزشکی با ترکیب فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی و روش تودیم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 20-40]
  • مل حسینی دارانی، کبری بررسی تحلیلی پارامترهای مؤثر بر ردپای بوم شناختی گردشگران منطقه تاریخی بیستون کرمانشاه با استفاده از روش آماری تجزیه مؤلفه های اصلی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 142-157]
  • منشادیان، سعیده تحلیل تاثیرات متقابل صنعت بیمه و گردشگری در ایران با رویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 74-87]
  • موحدی، زهرا بررسی تحلیلی پارامترهای مؤثر بر ردپای بوم شناختی گردشگران منطقه تاریخی بیستون کرمانشاه با استفاده از روش آماری تجزیه مؤلفه های اصلی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 142-157]
  • موسوی، سید نجم الدین بررسی تاثیر عوامل غیردرمانی بر توسعه گردشگری سلامت [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 195-212]
  • موسوی، سید نجم الدین توسعه صنعت گردشگری از طریق برندسازی صنایع دستی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 226-240]
  • مولوی عربشاهی، سوسن توسعه پایدار گردشگری در روستای ابیانه با استفاده از رویکرد پویایی‌ سیستم [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 173-194]
  • میرتقیان رودسری، سیّد محمّد تاثیر محیط فیزیکی و اجتماعی خدمات هتل در دلبستگی و رضایت میهمانان (مطالعه‌ی موردی: هتل-های پارسیان آزادی رامسر) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 37-58]
  • میرفخرالدینی، فائزه السادات اولویت بندی معیارهای مدیریت عملکرد سازمانی برای صنعت هتلداری براساس رویکرد تلفیقی دلفی فازی و برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(LFPP) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]

ن

  • ناصرپور، مهرداد بررسی تاثیر عوامل غیردرمانی بر توسعه گردشگری سلامت [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 195-212]
  • نساجی کامرانی، مهدی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مقصد بر وفاداری گردشگران به منطقه گردشگری شیراز [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 107-126]
  • نصرالهی، خدیجه تحلیل و بازبینی ارتباط درآمدها و مخارج بخش گردشگری با رشد اقتصادی: شواهدی جدید از علیت پنلی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-24]
  • نوری، حمید بررسی تحلیلی پارامترهای مؤثر بر ردپای بوم شناختی گردشگران منطقه تاریخی بیستون کرمانشاه با استفاده از روش آماری تجزیه مؤلفه های اصلی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 142-157]
  • نیک رفتار، طیبه شناسایی عوامل تاثیرگذار بر گردشگران در مصرف غذاهای محلی : مورد مطالعه استان گیلان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 119-133]

و

  • ویسی، زهرا بررسی تحلیلی پارامترهای مؤثر بر ردپای بوم شناختی گردشگران منطقه تاریخی بیستون کرمانشاه با استفاده از روش آماری تجزیه مؤلفه های اصلی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 142-157]

ه

  • هاشمی، سهیلا عوامل ادراکی موثر بر تمایل گردشگران مسلمان خارجی به انتخاب محصولات حلال [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 153-174]
  • هاشمی باغی، زینب تحلیل اثر ارتباطات یکپارچه بازاریابی و فناوری اطلاعات پیشرفته بر ارزش ویژه برند گردشگری سلامت [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
  • هوشمند، محمود بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت در توسعه گردشگری سلامت [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 100-118]

ی

  • یعقوبی منظری، پریسا بررسی پیوندهای پسین و پیشین صنعت هتلداری برای افزایش تولید و اشتغال در ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-37]