نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، مجتبی رتبه‌بندی ظرفیت گردشگری ورزشی طبیعت‌محور در مسیرهای گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 249-268]
  • آرایش، محمد باقر طراحی مدل توسعه بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
  • آردیان، آرام بررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمان‏های گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]
  • آشتیانی، طاهره بررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمان‏های گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]
  • آقاجانی، حسنعلی گسترش مدل مفهومی مدیریت استعداد از منظر رفتاری در حوزۀ گردشگری با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 83-96]
  • آقایاری هیر، محسن ارزیابی تأثیر آمادگی الکترونیکی در گردشگری الکترونیکی؛ نمونة موردی: ادارة کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 17-30]
  • آقایی، پرویز ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی جهت وفاداری گردشگران (مورد: شهر بانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 125-138]

ا

  • ابراهیمیان، مهرداد ادراکات جامعه محلی از عوامل موثر بر رونق گردشگری در روستای بیله درق اردبیل: پژوهشی در چارچوب روش شناسی کیو [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 107-120]
  • احمدیان، مهدی مطالعۀ تطبیقی فرایند تغییرات تصویر پیش و پس از مسافرت موردمطالعه: تصویر کلان‌شهر تبریز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 47-60]
  • احمدی زاد، آرمان تأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تاکید بر شناسایی و رضایت (مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-50]
  • احمدی فرد، مریم ارائۀ مدل توسعۀ گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-196]
  • اسعدی، میر محمد شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری کودک از منظر ویژگی‌های فرهنگی، زیرساختی و ظاهری مقصد (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
  • اسماعیل پور، فریبا شناسایی ابعاد محتوایی برند مقصد گردشگری و اثر گذاری آن در توانمندسازی گردشگران؛ یک پژوهش ترکیبی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 167-182]
  • اصانلو، بهاره طراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 97-110]
  • اصغری صارم، علی تبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
  • افتخاری، عبدالرضا رکن الدین ارائه الگوی مدیریت راهبردی فضایی گردشگری میراث شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 73-90]
  • اکبری، مجید مدل‌سازی ساختاری- تفسیری عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی در ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 285-296]
  • اکبری، محمدرضا تأثیرات زیست‌پذیری خیابان در پایداری گردشگری شهری مطالعۀ موردی خیابان ولیعصر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 61-73]
  • ال رضا امیری، صدیقه شناسایی و اولویت بندی معیارهای هویت شهر مبتنی بر تصویرذهنی اولیه و ثانویه گردشگران (مطالعه تجربی: شهر بابلسر) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 185-198]
  • الهی، علیرضا تعیین روابط علی درگیری ذهنی و قصد رفتاری گردشگران رویداد ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]
  • امینی، علیرضا مفهوم‌سازی مدل کسب‌‌وکار گردشگری در صنایع‌‌دستی اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-136]
  • ایزدی، حسن رتبه‌بندی ظرفیت گردشگری ورزشی طبیعت‌محور در مسیرهای گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 249-268]
  • ایل غمی سراسکانرود، پیمان بررسی موانع پذیرش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان کرج [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 90-102]
  • ایمانی خوشخو، محمد حسین ارائه الگوی ادراک معنوی گردشگر فرهنگی از سفر مطالعه موردی گردشگران فرهنگی خارجی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 211-228]

ب

  • بابائی، یاور اثر مسئولیت اجتماعی بر پشتیبانی از گردشگری پایدار در شهر سرعین [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 169-184]
  • باپیری، جعفر دسته بندی مدل های کسب وکار پلتفرم های تور و فعالیت با استفاده از تحلیل خوشه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]
  • باصولی، مهدی بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های چهار ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 249-262]
  • باقرسلیمی، سعید برندسازی مقصد گردشگری با تأکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 219-234]
  • باقری، محسن ایجاد اشتغال صنعت گردشگری با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-172]
  • باقری قره بلاغ، هوشمند تأملی بر مدیریت منابع انسانی سبز: نقش تعدیل گری نوجویی بازاریابی در رابطۀ بین درگیری کارکنان با مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت هتل‌داری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 235-248]
  • بخشی زاده برج، کبری تأثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 207-218]
  • بهاری، جعفر بررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی ( موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 79-96]
  • بوستان احمدی، وحید مدل‌سازی ساختاری- تفسیری عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی در ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 285-296]
  • بیات، ناصر رهیافت‌های پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • بیشمی، بهار چالش های بین المللی سازی کسب و کارهای گردشگری کشاورزی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 113-130]

پ

  • پاریاد، فرزانه تأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تاکید بر شناسایی و رضایت (مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-50]
  • پوررستمی، رمضانعلی ارزش‌گذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزش‌گذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
  • پورسعید، علیرضا طراحی مدل توسعه بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
  • پورطاهری، مهدی تحلیلی بر توزیع فضایی بازی های بومی و محلی در نواحی روستایی مطالعه موردی : روستاهای بخش خورش رستم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 235-251]
  • پورمرادیان، سامره ارزیابی میزان آمادگی شهری از نظر گردشگری با استفاده از تحلیل تصمیم‌گیری چند معیاره GIS (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 139-152]

ت

  • تاج زاده نمین، ابوالفضل اردشیر چارچوب مفهومی هوشمندی مقصدهای گردشگری شهری با رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-213]
  • ترابی، ذبیح الله بررسی اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر نگرش و رفتار مسئولانه زیست‌محیطی کارکنان اقامتگاه‌های بوم‌گردی (اقامت گاه های بوم گردی منتخب بخش بسطام، شاهرود) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 297-305]
  • تقوی فرد، محمدتقی دسته بندی مدل های کسب وکار پلتفرم های تور و فعالیت با استفاده از تحلیل خوشه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]
  • تقوی فرد، محمدتقی چارچوب مفهومی هوشمندی مقصدهای گردشگری شهری با رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-213]
  • تقی پوریان، محمد جواد گسترش مدل مفهومی مدیریت استعداد از منظر رفتاری در حوزۀ گردشگری با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 83-96]
  • تقی زاده جورشری، محمدرضا برندسازی مقصد گردشگری با تأکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 219-234]

ث

  • ثمری، داود چالش های بین المللی سازی کسب و کارهای گردشگری کشاورزی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 113-130]

ج

  • جبارزاده، یونس تأثیر خوگرفتن به رسانه‌های اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
  • جباری، اقبال تأملی بر مدیریت منابع انسانی سبز: نقش تعدیل گری نوجویی بازاریابی در رابطۀ بین درگیری کارکنان با مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت هتل‌داری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 235-248]
  • جعفری، عزیزاله ایجاد اشتغال صنعت گردشگری با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-172]
  • جعفری، فاطمه تأثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 207-218]
  • جعفری، نرگس ارائه چارچوبی برای شناسایی چالش‌های جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ایران: کاربردی از تحلیل مضمون در صنعت هتل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 130-151]
  • جلالی، مرجانه تاثیر بازاریابی تجربی بر نیات رفتاری بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری ( مطالعه موردی: مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 66-89]
  • جهانیان، منوچهر بررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی ( موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 79-96]

چ

  • چمنی هروی، تکتم بررسی رابطه بین اصالت برند و عشق به برند با ملاحظه نقش نیاز به منحصر بفرد بودن در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-14]

ح

  • حاتمی خانقاهی، توحید ادراکات جامعه محلی از عوامل موثر بر رونق گردشگری در روستای بیله درق اردبیل: پژوهشی در چارچوب روش شناسی کیو [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 107-120]
  • حاجمندی، نرگس ارائه مدل مفهومی توسعه گردشگری الکترونیک ایران با استفاده از دیمتل فازی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 15-32]
  • حبیب، فرح شناسایی و اولویت بندی معیارهای هویت شهر مبتنی بر تصویرذهنی اولیه و ثانویه گردشگران (مطالعه تجربی: شهر بابلسر) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 185-198]
  • حبیبی، آرش ارائۀ مدل توسعۀ گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-196]
  • حسن زاده، رضا بررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش ‌‌از‌ دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]
  • حسنی جلیلیان، پرستو بررسی اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر نگرش و رفتار مسئولانه زیست‌محیطی کارکنان اقامتگاه‌های بوم‌گردی (اقامت گاه های بوم گردی منتخب بخش بسطام، شاهرود) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 297-305]
  • حسینجانی زاده، مهدیه بررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش ‌‌از‌ دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]
  • حسینی، الهه تاثیر راهبردهای اکتشافی و بهره بردای بر شهرت برند گردشگری با تاکید بر نقش وفاداری و تصویر ذهنی گردشگران (مورد مطالعه: هتل های 4و5 ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 191-206]
  • حسینی، سید رسول سنتز پژوهی در مطالعات مدل برند سازی کارآفرینانه بین المللی صنعت گردشگری سلامت [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-66]
  • حسینی، سید صمد تأثیر خوگرفتن به رسانه‌های اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
  • حسینی زاده هرات، زهرا طراحی و تبیین مدل هتلداری سبز سودآور مبتنی بر استراتژی داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 269-284]
  • حق وردی زاده دهلیق، ابوالفضل شناسایی شایستگی‌های محوری راهنمایان تور بین‌المللی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 63-82]
  • حقیقی نسب، منیژه شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت روابط برخط با گردشگران در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 152-172]
  • حکاک، محمد ارائۀ مدل توسعۀ گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-196]
  • حیدری، عمران چالش های بین المللی سازی کسب و کارهای گردشگری کشاورزی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 113-130]
  • حیدری چیانه، رحیم مطالعۀ تطبیقی فرایند تغییرات تصویر پیش و پس از مسافرت موردمطالعه: تصویر کلان‌شهر تبریز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 47-60]
  • حیدری فر، زهرا ایجاد اشتغال صنعت گردشگری با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-172]
  • حیرانی، فروغ طراحی و تبیین مدل هتلداری سبز سودآور مبتنی بر استراتژی داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 269-284]

خ

  • خدامی، سهیلا طراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 97-110]
  • خستو، مریم تدوین سناریوهای پیش‌رو در زمینه آینده توسعه گردشگری پایدار استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 111-124]
  • خلیلی پور، بنفشه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پایگاه اینترنتی جاباما [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]
  • خنیفر، حسین شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پایگاه اینترنتی جاباما [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]

د

  • دادرس مقدم، امیر بررسی تاثیر فضای سرمایه گذاری بر صنعت گردشگری خاورمیانه با رهیافت اقتصاد سنجی فضایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 21-38]
  • داودی دهاقانی، ابراهیم رهیافت‌های پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • درخشان، مهدی تحلیلی بر توزیع فضایی بازی های بومی و محلی در نواحی روستایی مطالعه موردی : روستاهای بخش خورش رستم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 235-251]
  • دل افروز، نرگس برندسازی مقصد گردشگری با تأکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 219-234]
  • دلالت، مراد ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی جهت وفاداری گردشگران (مورد: شهر بانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 125-138]
  • دلشاد، علی چارچوب مفهومی هوشمندی مقصدهای گردشگری شهری با رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-213]
  • دهقانی، مسعود ارائه چارچوب پذیرش گردشگری الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش سرمایه فکری، فرصت طلبی و مزیت رقابتی در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 263-278]
  • دوستی ایرانی، مهناز بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های چهار ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 249-262]

ذ

  • ذبیحی، حسین شناسایی و اولویت بندی معیارهای هویت شهر مبتنی بر تصویرذهنی اولیه و ثانویه گردشگران (مطالعه تجربی: شهر بابلسر) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 185-198]

ر

  • رحیمی اقدم، صمد شناسایی شایستگی‌های محوری راهنمایان تور بین‌المللی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 63-82]
  • رحیمی کلور، حسین شناسایی شایستگی‌های محوری راهنمایان تور بین‌المللی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 63-82]
  • رستگار، عباسعلی تأملی بر مدیریت منابع انسانی سبز: نقش تعدیل گری نوجویی بازاریابی در رابطۀ بین درگیری کارکنان با مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت هتل‌داری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 235-248]
  • رضاییان، علی تحلیل سیستمی توسعه گردشگری ایران مبتنی بر بازارهای همسایه و ارائه مدل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-20]
  • رضوانی، محمدرضا بررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمان‏های گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]
  • رضوانی، محمدرضا بررسی اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر نگرش و رفتار مسئولانه زیست‌محیطی کارکنان اقامتگاه‌های بوم‌گردی (اقامت گاه های بوم گردی منتخب بخش بسطام، شاهرود) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 297-305]
  • رضویان، محمدتقی تأثیرات زیست‌پذیری خیابان در پایداری گردشگری شهری مطالعۀ موردی خیابان ولیعصر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 61-73]
  • رفتاری، سلمان بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر پیامدهای رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری و عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان آنلاین آژانس‌های گردشگری) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 31-46]
  • رفیعی دارانی، هادی بررسی تاثیر فضای سرمایه گذاری بر صنعت گردشگری خاورمیانه با رهیافت اقتصاد سنجی فضایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 21-38]
  • رکن الدین افتخاری، عبدالرضا تحلیلی بر توزیع فضایی بازی های بومی و محلی در نواحی روستایی مطالعه موردی : روستاهای بخش خورش رستم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 235-251]
  • رهنما، علی بررسی تاثیر فضای سرمایه گذاری بر صنعت گردشگری خاورمیانه با رهیافت اقتصاد سنجی فضایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 21-38]
  • روستا، علیرضا بررسی قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان در صنعت گردشگری با تاکید بر نقش آموزشی دانشگاه‌ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-187]
  • رونقی، محمدحسین ارائه چارچوب پذیرش گردشگری الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]

ز

  • زارع، عباس ارزش‌گذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزش‌گذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
  • زاهدی، شمس السادات ارائه الگوی مدیریت راهبردی فضایی گردشگری میراث شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 73-90]
  • زحمتکش سردوراهی، مهدیه شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری کودک از منظر ویژگی‌های فرهنگی، زیرساختی و ظاهری مقصد (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
  • زیدی، لاله ارزیابی تأثیر آمادگی الکترونیکی در گردشگری الکترونیکی؛ نمونة موردی: ادارة کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 17-30]

س

  • ستاری، بهرام سنتز پژوهی در مطالعات مدل برند سازی کارآفرینانه بین المللی صنعت گردشگری سلامت [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-66]
  • سجاسی قیداری، حمدالله بررسی و تحلیل مسئولیت‌پذیری اجتماعی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 231-248]
  • سخدری، کمال سنتز پژوهی در مطالعات مدل برند سازی کارآفرینانه بین المللی صنعت گردشگری سلامت [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-66]
  • سرگزی، زینب گردشگری خرید و چالشهای عملکردی بازارهای فرامنطقه ای نمونه کاوی: چهارراه رسولی زاهدان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 113-129]
  • سلطانی نژاد، نیما تأثیر کیفیت خدمات در قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظۀ نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد موردمطالعه: گردشگران پزشکی بیمارستان نمازی شهر شیراز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 279-292]
  • سلیمان زاده، امید تأثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 207-218]
  • سهرابی، بهمن تأثیر کیفیت خدمات در قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظۀ نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد موردمطالعه: گردشگران پزشکی بیمارستان نمازی شهر شیراز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 279-292]
  • سوری، محمدحسن رهیافت‌های پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • سیدنقوی، میرعلی راهبردهای مدیریت برند داخلی در هتل های شهر تهران : مطالعه ای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]

ش

  • شالبافیان، علی اصغر ارائه چارچوبی برای شناسایی چالش‌های جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ایران: کاربردی از تحلیل مضمون در صنعت هتل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 130-151]
  • شاهی، طاهره گسترش مدل مفهومی مدیریت استعداد از منظر رفتاری در حوزۀ گردشگری با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 83-96]
  • شایان، حمید بررسی و تحلیل مسئولیت‌پذیری اجتماعی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 231-248]
  • شبگو منصف، محمود برندسازی مقصد گردشگری با تأکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 219-234]
  • شعبانی نشتایی، میترا شناسایی ابعاد محتوایی برند مقصد گردشگری و اثر گذاری آن در توانمندسازی گردشگران؛ یک پژوهش ترکیبی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 167-182]
  • شفیعا، سعید راهبردهای مدیریت برند داخلی در هتل های شهر تهران : مطالعه ای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
  • شکری، سوره تأثیر خوگرفتن به رسانه‌های اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
  • شهبازی، امیر حمزه گردشگری خرید و چالشهای عملکردی بازارهای فرامنطقه ای نمونه کاوی: چهارراه رسولی زاهدان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 113-129]
  • شهرابی فراهانی، مهدیه ارائه الگوی ادراک معنوی گردشگر فرهنگی از سفر مطالعه موردی گردشگران فرهنگی خارجی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 211-228]
  • شیخ حسنی، نرگس اثر مسئولیت اجتماعی بر پشتیبانی از گردشگری پایدار در شهر سرعین [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 169-184]
  • شیرمحمدی، یزدان طراحی مدل کارآفرینی استراتژیک در صنعت گردشگری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]

ص

  • صائب نیا، سمیه شناسایی شکاف‌های کیفیت خدمات گردشگری پزشکی با رویکرد فازی (مطالعه‌ موردی: شهر اردبیل) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 91-106]
  • صابریان، فاطمه شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت روابط برخط با گردشگران در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 152-172]
  • صالحی، اسماعیل تدوین سناریوهای پیش‌رو در زمینه آینده توسعه گردشگری پایدار استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 111-124]
  • صالحی امیری، سید رضا مدل‌سازی پیامدهای توسعه پایدارِ گردشگریِ فرهنگی؛ رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 214-234]
  • صبری، پیمان تأثیر خوگرفتن به رسانه‌های اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
  • صداقت، مریم بررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمان‏های گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]
  • صرافی، مظفر تأثیرات زیست‌پذیری خیابان در پایداری گردشگری شهری مطالعۀ موردی خیابان ولیعصر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 61-73]
  • صفاری، مرجان تعیین روابط علی درگیری ذهنی و قصد رفتاری گردشگران رویداد ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]

ض

  • ضرغام بروجنی، حمید مدل‌سازی پیامدهای توسعه پایدارِ گردشگریِ فرهنگی؛ رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 214-234]
  • ضرغام بروجنی، حمید اثر مسئولیت اجتماعی بر پشتیبانی از گردشگری پایدار در شهر سرعین [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 169-184]
  • ضیاء، بابک سنتز پژوهی در مطالعات مدل برند سازی کارآفرینانه بین المللی صنعت گردشگری سلامت [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-66]
  • ضیائی، محمود چارچوب مفهومی هوشمندی مقصدهای گردشگری شهری با رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-213]
  • ضیایی مهر، اسد شناسایی و تحلیل عملکرد – اهمیت عوامل مؤثر بر گردشگری دریایی (مورد مطالعه: بندر خرمشهر) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 137-152]

ط

  • طالبیان، محمدحسن تأثیرات زیست‌پذیری خیابان در پایداری گردشگری شهری مطالعۀ موردی خیابان ولیعصر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 61-73]
  • طاهرپور، فاطمه مدل‌سازی ساختاری- تفسیری عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی در ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 285-296]
  • طلایی شکری، شهاب تحلیل سیستمی توسعه گردشگری ایران مبتنی بر بازارهای همسایه و ارائه مدل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-20]

ع

  • عابدینی، علی تأثیر کیفیت خدمات در قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظۀ نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد موردمطالعه: گردشگران پزشکی بیمارستان نمازی شهر شیراز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 279-292]
  • عاقلی گوکی، فاطمه تأثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش سرمایه فکری، فرصت طلبی و مزیت رقابتی در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 263-278]
  • عباسی، رسول شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در موفقیت برندسازی گردشگری کویری موردِمطالعه: دریاچۀ نمک قم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 173-190]
  • عبدالرحیمی، زهرا شناسایی شکاف‌های کیفیت خدمات گردشگری پزشکی با رویکرد فازی (مطالعه‌ موردی: شهر اردبیل) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 91-106]
  • عسگرنژاد نوری، باقر شناسایی شکاف‌های کیفیت خدمات گردشگری پزشکی با رویکرد فازی (مطالعه‌ موردی: شهر اردبیل) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 91-106]
  • عطارروشن، سینا ارزش‌گذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزش‌گذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
  • علیزاده، رضا رتبه‌بندی ظرفیت گردشگری ورزشی طبیعت‌محور در مسیرهای گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 249-268]

غ

  • غفاری، فرهاد مدل‌سازی پیامدهای توسعه پایدارِ گردشگریِ فرهنگی؛ رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 214-234]
  • غفاری، محمد شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پایگاه اینترنتی جاباما [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]
  • غفوریان شاگردی، امیر بررسی رابطه بین اصالت برند و عشق به برند با ملاحظه نقش نیاز به منحصر بفرد بودن در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-14]
  • غیور، مرتضی بررسی رابطه بین اصالت برند و عشق به برند با ملاحظه نقش نیاز به منحصر بفرد بودن در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-14]

ف

  • فتاح زاده، یلدا تدوین سناریوهای پیش‌رو در زمینه آینده توسعه گردشگری پایدار استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 111-124]
  • فتحی، سعید ارزیابی میزان آمادگی شهری از نظر گردشگری با استفاده از تحلیل تصمیم‌گیری چند معیاره GIS (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 139-152]
  • فتحی، محمد رضا تاثیر بازاریابی تجربی بر نیات رفتاری بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری ( مطالعه موردی: مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 66-89]
  • فرتوک زاده، حمید رضا تحلیل سیستمی توسعه گردشگری ایران مبتنی بر بازارهای همسایه و ارائه مدل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-20]
  • فرخ سرشت، بهزاد گسترش مدل مفهومی مدیریت استعداد از منظر رفتاری در حوزۀ گردشگری با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 83-96]
  • فرخی، سجاد تبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
  • فعال جلالی، امین بررسی و تحلیل مسئولیت‌پذیری اجتماعی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 231-248]
  • فعلی، راضیه شناسایی و تحلیل عملکرد – اهمیت عوامل مؤثر بر گردشگری دریایی (مورد مطالعه: بندر خرمشهر) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 137-152]
  • فکور ثقیه، امیرمحمد ارائه مدل مفهومی توسعه گردشگری الکترونیک ایران با استفاده از دیمتل فازی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 15-32]
  • فلاح تفتی، حامد شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری کودک از منظر ویژگی‌های فرهنگی، زیرساختی و ظاهری مقصد (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
  • فولادی، عاطفه مدل‌سازی ساختاری- تفسیری عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی در ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 285-296]
  • فیضی زاده، بختیار ارزیابی میزان آمادگی شهری از نظر گردشگری با استفاده از تحلیل تصمیم‌گیری چند معیاره GIS (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 139-152]

ق

  • قائدیها هونجانی، نفیسه رویکرد متفاوت کارآفرینان در کارآفرینی گردشگری میراث فرهنگی ناملموس [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 131-144]
  • قادری، اسماعیل دسته بندی مدل های کسب وکار پلتفرم های تور و فعالیت با استفاده از تحلیل خوشه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]
  • قبادی، تحفه تبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
  • قراقیه، حمیدرضا ارزیابی میزان آمادگی شهری از نظر گردشگری با استفاده از تحلیل تصمیم‌گیری چند معیاره GIS (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 139-152]
  • قربانی، حمید ارائه الگوی مدیریت راهبردی فضایی گردشگری میراث شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 73-90]
  • قنبری، ابوالفضل ارزیابی تأثیر آمادگی الکترونیکی در گردشگری الکترونیکی؛ نمونة موردی: ادارة کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 17-30]

ک

  • کاتبی فر، سیامک ارزش‌گذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزش‌گذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
  • کروبی، مهدی بررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی ( موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 79-96]
  • کریمی حصاری، فرشید بررسی قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان در صنعت گردشگری با تاکید بر نقش آموزشی دانشگاه‌ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-187]
  • کفچه، پرویز تأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تاکید بر شناسایی و رضایت (مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-50]
  • کنجکاومنفرد، امیررضا تاثیر راهبردهای اکتشافی و بهره بردای بر شهرت برند گردشگری با تاکید بر نقش وفاداری و تصویر ذهنی گردشگران (مورد مطالعه: هتل های 4و5 ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 191-206]
  • کوزه گر کالجی، لطفعلی ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی جهت وفاداری گردشگران (مورد: شهر بانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 125-138]

ل

  • لاجوردی، سیدجلیل تحلیل سیستمی توسعه گردشگری ایران مبتنی بر بازارهای همسایه و ارائه مدل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-20]

م

  • محمدخانی، کامران مدل‌سازی پیامدهای توسعه پایدارِ گردشگریِ فرهنگی؛ رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 214-234]
  • محمدی، حیدر ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی جهت وفاداری گردشگران (مورد: شهر بانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 125-138]
  • محمدی، مهسا طراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 97-110]
  • محمودزاده، سید مجتبی بررسی موانع پذیرش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان کرج [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 90-102]
  • مختاری پویا، مرضیه تأثیر کیفیت خدمات در قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظۀ نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد موردمطالعه: گردشگران پزشکی بیمارستان نمازی شهر شیراز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 279-292]
  • مرادی، حشمت طراحی مدل توسعه بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
  • مرادی، سعید بررسی قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان در صنعت گردشگری با تاکید بر نقش آموزشی دانشگاه‌ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-187]
  • مرادی، عرفان تعیین روابط علی درگیری ذهنی و قصد رفتاری گردشگران رویداد ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]
  • مزروعی، هاجر مفهوم‌سازی مدل کسب‌‌وکار گردشگری در صنایع‌‌دستی اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-136]
  • مصباحی، مریم تأثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش سرمایه فکری، فرصت طلبی و مزیت رقابتی در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 263-278]
  • معاونی، محمد امین طراحی مدل کارآفرینی استراتژیک در صنعت گردشگری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
  • معصوم، محمد بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر پیامدهای رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری و عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان آنلاین آژانس‌های گردشگری) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 31-46]
  • معین الدین، محمود طراحی و تبیین مدل هتلداری سبز سودآور مبتنی بر استراتژی داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 269-284]
  • معینی، حسین شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در موفقیت برندسازی گردشگری کویری موردِمطالعه: دریاچۀ نمک قم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 173-190]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی تأملی بر مدیریت منابع انسانی سبز: نقش تعدیل گری نوجویی بازاریابی در رابطۀ بین درگیری کارکنان با مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت هتل‌داری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 235-248]
  • موسی خانی، مرتضی چالش های بین المللی سازی کسب و کارهای گردشگری کشاورزی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 113-130]
  • میرواحدی، سیدسعید رویکرد متفاوت کارآفرینان در کارآفرینی گردشگری میراث فرهنگی ناملموس [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 131-144]

ن

  • نادعلی پور، زهرا تاثیر بازاریابی تجربی بر نیات رفتاری بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری ( مطالعه موردی: مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 66-89]
  • نادعلی پور، زهرا ایجاد اشتغال صنعت گردشگری با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-172]
  • ناصری، فرزین بررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش ‌‌از‌ دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]
  • ناظمی، آسیه شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت روابط برخط با گردشگران در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 152-172]
  • نجارزاده، محمد ارائه چارچوبی برای شناسایی چالش‌های جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ایران: کاربردی از تحلیل مضمون در صنعت هتل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 130-151]
  • نجارزاده، محمد بررسی اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر نگرش و رفتار مسئولانه زیست‌محیطی کارکنان اقامتگاه‌های بوم‌گردی (اقامت گاه های بوم گردی منتخب بخش بسطام، شاهرود) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 297-305]
  • نخزری مقدم، محبوبه گردشگری خرید و چالشهای عملکردی بازارهای فرامنطقه ای نمونه کاوی: چهارراه رسولی زاهدان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 113-129]
  • نصیری، سمانه سادات شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در موفقیت برندسازی گردشگری کویری موردِمطالعه: دریاچۀ نمک قم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 173-190]
  • نظرپوری، امیر هوشنگ شناسایی و تحلیل عملکرد – اهمیت عوامل مؤثر بر گردشگری دریایی (مورد مطالعه: بندر خرمشهر) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 137-152]
  • نعمتی، ولی شناسایی شکاف‌های کیفیت خدمات گردشگری پزشکی با رویکرد فازی (مطالعه‌ موردی: شهر اردبیل) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 91-106]
  • نمامیان، فرشید تبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
  • نیک بین، مهنا مدل‌سازی پیامدهای توسعه پایدارِ گردشگریِ فرهنگی؛ رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 214-234]
  • نیکخواه، یونس تأثیر خوگرفتن به رسانه‌های اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]

و

  • واحدی، مرجان طراحی مدل توسعه بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
  • وزیری، وحید ادراکات جامعه محلی از عوامل موثر بر رونق گردشگری در روستای بیله درق اردبیل: پژوهشی در چارچوب روش شناسی کیو [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 107-120]

ه

  • هاشمی، سید سعید ارائه الگوی مدیریت راهبردی فضایی گردشگری میراث شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 73-90]
  • هنرمند، مهدی بررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش ‌‌از‌ دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]

ی

  • یاوری گهر، فاطمه بررسی موانع پذیرش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان کرج [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 90-102]
  • یزدانی، حمیدرضا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پایگاه اینترنتی جاباما [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]