کلیدواژه‌ها = تصویر برند
اثر مسئولیت اجتماعی هتل‏ ها بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی تصویر برند، تعهد و رضایت مشتری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 فروردین 1403

10.22034/jtd.2024.433403.2881

حمیدرضا رضائی انور؛ نیلوفر عباس پور؛ مریم صداقت


تحلیل اثر ارتباطات یکپارچه بازاریابی و فناوری اطلاعات پیشرفته بر ارزش ویژه برند گردشگری سلامت

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 1-19

زینب هاشمی باغی؛ یزدان شیرمحمدی؛ نسترن شاهسون


ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 116-138

زینب محمودی پاچال؛ قاسم زارعی؛ محمد باشکوه اجیرلو