کلیدواژه‌ها = تحلیل شبکه‌های اجتماعی
عوامل مؤثر بر اثرات بازاریابی سبز بر ضرورت توسعه اکوتوریسم با استفاده از رویکرد نگاشت شناختی فازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 بهمن 1402

10.22034/jtd.2023.398072.2771

محمد سیادتان؛ محمدرضا رضوانی؛ مهدیه زحمت‌کش سردوراهی؛ نسترن فتوحی؛ فاطمه محمدپور شیرازی


تحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتل‌داری با رویکرد ترکیبی نگاشت‌‌شناختی فازی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی

دوره 10، شماره 2، تیر 1400، صفحه 55-66

10.22034/jtd.2020.224752.2007

مهدیه زحمتکش سردوراهی؛ یاسمین برومندزاد؛ جواد غریب زاده؛ محمد سیادتان؛ آرام آردیان