کلیدواژه‌ها = برندسازی
طراحی الگوی مطلوب برندسازی در اقامتگاه های بوم گردی (مورد مطالعه:استان گلستان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آبان 1402

10.22034/jtd.2023.385120.2741

محمدعلی فیاضی؛ سید سعید هاشمی؛ منوچهر جهانیان؛ پروانه پرچگانی


چارچوب توسعۀ گردشگری شهری با رویکرد برندسازی شهر سنندج

دوره 11، شماره 4، دی 1401، صفحه 141-156

10.22034/jtd.2022.314543.2506

مارال حسامی نقشبندی؛ فرزین چاره جو؛ عاطفه احمدی دهرشید؛ کسری کتاب اللهی


طراحی مدل برندسازی جزیرۀ کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 10، شماره 2، تیر 1400، صفحه 93-108

10.22034/jtd.2020.233971.2051

خدیجه قائم مقامی تبریزی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ عبداله نعامی؛ ناصر آزاد


برندسازی مقصد گردشگری با تأکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 219-234

10.22034/jtd.2019.163650.1594

محمدرضا تقی زاده جورشری؛ نرگس دل افروز؛ محمود شبگو منصف؛ سعید باقرسلیمی


توسعه صنعت گردشگری از طریق برندسازی صنایع دستی

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 226-240

10.22034/jtd.2018.117569.1323

سید نجم الدین موسوی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ علی سرشومی؛ رضا سبهوند