کلیدواژه‌ها = %D8%B9%D8%B4%D9%82 %D8%A8%D9%87 %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF
پدیدۀ عشق به مقصد: بررسی سیستماتیک ادبیات و مسیرهای پژوهشی آینده

دوره 11، شماره 3، مهر 1401، صفحه 165-188

10.22034/jtd.2021.302790.2441

عباس فلاح نژاد؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزانی؛ محسن خون سیاوش


بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد

دوره 6، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 121-138

ملیحه تقدیر؛ سید مرتضی غیور باغبانی؛ مرتضی رجوعی