آژانس مسافرتیبکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
آگاهی از مقصدعوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
آگاهی برندارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
آگاهی محیط زیستیمدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
آمیخته بازاریابی خدماتتاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید شهرستان بانه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-21]
ا
ابزارهای بازاریابی الکترونیکبکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
ابعاد بازارگراییتحلیلی بر وضعیت بازارگرایی در صنعت هتلداری ایران (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 134-148]
اثرات اجتماعی– فرهنگیتبیین عوامل موثر بر سطح حمایت ساکنین شهر تبریز از توسعه گردشگری (با تاکید بر ابعاد اجتماعی – فرهنگی ) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
ادراک گردشگرتحلیل رقابتپذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]
ارزش برند مقصدعوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
ارزش خودخواهانهمدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
ارزش نوع دوستانهمدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
ارزش ویژه برندارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
ارزش ویژه برندتاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]
ارزیابی چندمعیارهارزیابی تناسب اراضی منطقه مرنجاب جهت احداث دهکده گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
استان البرزتحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]
استان بوشهرشناسایی مشکلات توسعه صنعت گردشگری استان ساحلی بوشهر وارائه راهکارهای مناسب [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 178-194]
اصفهانتدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 106-120]
اصلاح دستگاه مالیاتیاولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیتهای گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]
اصلاح نظام مالیاتیاولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیتهای گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]
اعتمادشناسایی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-80]
اقدامات بازاریابی رابطه مندتأثیر اقدامات بازاریابی رابطه مند آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایرانگردی مورد مطالعه:آژانسهای مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
اکوتوریسمارزیابی تناسب اراضی منطقه مرنجاب جهت احداث دهکده گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
انگیزشتحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]
ب
بازارگراییتحلیلی بر وضعیت بازارگرایی در صنعت هتلداری ایران (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 134-148]
بازاریابی الکترونیکبکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
بازاریابی رابطه مندتأثیر اقدامات بازاریابی رابطه مند آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایرانگردی مورد مطالعه:آژانسهای مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
بازدارندههاتحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
باززندهسازیعرضه خدمات اقامتی تجربهمحور از طریق باززندهسازی خانههای تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علیقلیآقا، اصفهان، ایران) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
بخشبندی بازاربخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
برندسازی داخلیتأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای بینالمللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
برندسازی شهریتبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
بسته های ایرانگردیتأثیر اقدامات بازاریابی رابطه مند آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایرانگردی مورد مطالعه:آژانسهای مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
پ
پارک و دریاچه مصنوعی چیتگرمدل سازی ساختاری عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پدیده های گردشگری مصنوعی (نمونه موردی پارک و دریاچه چیتگر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 149-168]
ت
تبریزتبیین عوامل موثر بر سطح حمایت ساکنین شهر تبریز از توسعه گردشگری (با تاکید بر ابعاد اجتماعی – فرهنگی ) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
تجربه گردشگریتحلیل رقابتپذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]
تحلیل SWOTتبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
تحلیل خوشهایبخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
تحلیل عاملیتحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
تحلیل عاملیبخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
تحلیل محتواشناسایی ابعاد و مولفههای رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
تصمیم گیری چندمعیاره فازیارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]
تصویر برندارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
تصویر ساکنان از جامعه محلیتبیین عوامل موثر بر سطح حمایت ساکنین شهر تبریز از توسعه گردشگری (با تاکید بر ابعاد اجتماعی – فرهنگی ) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
تصویر مقصدعوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
تعهد به برندتأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای بینالمللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
تکنیک Fuzzy AHPتبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
تناسب اراضیارزیابی تناسب اراضی منطقه مرنجاب جهت احداث دهکده گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
تناسب برند با سبک زندگیبررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
توانمندسازهاارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
توسعه پایدارگردشگریارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]
توسعه روستاییعوامل موثر بر توسعه گردشگری روستایی از دیدگاه مردم محلی (مورد مطالعه: دهستان سردابه شهرستان اردبیل) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 177-198]
توسعه گردشگری درمانیارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]
ج
جاذبه های مصنوعیمدل سازی ساختاری عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پدیده های گردشگری مصنوعی (نمونه موردی پارک و دریاچه چیتگر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 149-168]
جریان گردشگریاثر شاخص های فرهنگی بر جریان توریسم کشورهای خاورمیانه: رهیافت گشتاور تعمیمیافته سیستمی (GMM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]
جزیرهی قشمتحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]
حمایت ساکنانتبیین عوامل موثر بر سطح حمایت ساکنین شهر تبریز از توسعه گردشگری (با تاکید بر ابعاد اجتماعی – فرهنگی ) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
خ
خدمتگراییتاثیر خدمتگرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
د
دلبستگی به مکاننقش شواهد فیزیکی در ابعاد تسلسل وفاداری میهمانان در هتلهای مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 22-38]
دلفی فازیشناسایی ابعاد و مولفههای رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
دهستان سردابهعوامل موثر بر توسعه گردشگری روستایی از دیدگاه مردم محلی (مورد مطالعه: دهستان سردابه شهرستان اردبیل) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 177-198]
دهکده گردشگریارزیابی تناسب اراضی منطقه مرنجاب جهت احداث دهکده گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
ر
راهکارشناسایی مشکلات توسعه صنعت گردشگری استان ساحلی بوشهر وارائه راهکارهای مناسب [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 178-194]
رضایت ساکنانتبیین عوامل موثر بر سطح حمایت ساکنین شهر تبریز از توسعه گردشگری (با تاکید بر ابعاد اجتماعی – فرهنگی ) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
رضایت کلیعوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
رضایت گردشگرتحلیل تأثیر ابعاد فناوری اطلاعات بر رضایت گردشگران و عملکرد مالی بازیگران در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 64-81]
رضایتمندیشناسایی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-80]
رضایتمندی گردشگرتحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]
رفتار خریدتأثیر اقدامات بازاریابی رابطه مند آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایرانگردی مورد مطالعه:آژانسهای مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
رفتار خرید گردشگرانتاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید شهرستان بانه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-21]
رفتار شهروندی سازمانیتاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
رفتار شهروندی سازمانیشناسایی ابعاد و مولفههای رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
رفتارهای حافظ محیط زیستمدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
رقابتتحلیل رقابتپذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]
رقابتپذیری مقصدتحلیل رقابتپذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]
رهیافت گشتاور تعمیم یافته سیستمیاثر شاخص های فرهنگی بر جریان توریسم کشورهای خاورمیانه: رهیافت گشتاور تعمیمیافته سیستمی (GMM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]
روستای دیزجبرنامهریزی توسعة گردشگری کشاورزی جامعهمحور با استفاده از چارچوب مشارکتیSOAR (مورد مطالعه: روستای دیزج شاهرود) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 139-153]
رویکرد تحلیل شبکههای اجتماعیتحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]
رویکرد سیستمیاولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیتهای گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]
ز
زنجیره تأمین صنایع دستیتحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]
زیرساخت های گردشگریتحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]
شاخصهای فرهنگیاثر شاخص های فرهنگی بر جریان توریسم کشورهای خاورمیانه: رهیافت گشتاور تعمیمیافته سیستمی (GMM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]
شهر بانهتاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید شهرستان بانه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-21]
شهرستان اردبیلعوامل موثر بر توسعه گردشگری روستایی از دیدگاه مردم محلی (مورد مطالعه: دهستان سردابه شهرستان اردبیل) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 177-198]
شهرستان ساوجبلاغتحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]
صنعت گردشگریتبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
صنعت گردشگریشناسایی ابعاد و مولفههای رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
صنعت هتلداریتاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
صنعت هتلداریتاثیر خدمتگرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
عجین شدن با شغلتاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
عشق به برندبررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
عملکرد برندتأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای بینالمللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
عملکرد مالی بازیگرانتحلیل تأثیر ابعاد فناوری اطلاعات بر رضایت گردشگران و عملکرد مالی بازیگران در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 64-81]
عوامل بهبود گردشگریعوامل موثر بر توسعه گردشگری روستایی از دیدگاه مردم محلی (مورد مطالعه: دهستان سردابه شهرستان اردبیل) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 177-198]
عوامل تاثیرگذار و تاثیرپذیرتحلیل عوامل موثر بر توسعه و تکامل مقصدهای گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-149]
عوامل رانشیتحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]
عوامل کششیتحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]
ف
فناوری اطلاعاتتحلیل تأثیر ابعاد فناوری اطلاعات بر رضایت گردشگران و عملکرد مالی بازیگران در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 64-81]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتاولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیتهای گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]
ک
کشورهای خاورمیانهاثر شاخص های فرهنگی بر جریان توریسم کشورهای خاورمیانه: رهیافت گشتاور تعمیمیافته سیستمی (GMM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]
کیفیتتدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 106-120]
کیفیت ادراک شدهتدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 106-120]
کیفیت برندارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
کیفیت خدماتتاثیر خدمتگرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
کیفیت خدمات درمانیارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
کیفیت زندگیبررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان (مطالعه ی موردی: شهریاسوج) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
گ
گردشگران درمانیارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]
گردشگریتحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]
گردشگریتأثیر اقدامات بازاریابی رابطه مند آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایرانگردی مورد مطالعه:آژانسهای مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
گردشگریبکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
گردشگریبخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
گردشگریعرضه خدمات اقامتی تجربهمحور از طریق باززندهسازی خانههای تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علیقلیآقا، اصفهان، ایران) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
گردشگریعوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
گردشگریتاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]
گردشگریمدل سازی ساختاری عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پدیده های گردشگری مصنوعی (نمونه موردی پارک و دریاچه چیتگر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 149-168]
گردشگریپزشکیارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
گردشگری روستاییعوامل موثر بر توسعه گردشگری روستایی از دیدگاه مردم محلی (مورد مطالعه: دهستان سردابه شهرستان اردبیل) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 177-198]
گردشگری ساحلیشناسایی مشکلات توسعه صنعت گردشگری استان ساحلی بوشهر وارائه راهکارهای مناسب [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 178-194]
گردشگریسلامتارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
گردشگری شهریبررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان (مطالعه ی موردی: شهریاسوج) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
گردشگری کشاورزیبرنامهریزی توسعة گردشگری کشاورزی جامعهمحور با استفاده از چارچوب مشارکتیSOAR (مورد مطالعه: روستای دیزج شاهرود) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 139-153]
گردشگری مذهبیتحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]
گردشگری ورزشیتحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
م
محرکهاتحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
محله علی قلی آقاعرضه خدمات اقامتی تجربهمحور از طریق باززندهسازی خانههای تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علیقلیآقا، اصفهان، ایران) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
مدل پنج فازیتبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
مدلسازی ساختاریمدل سازی ساختاری عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پدیده های گردشگری مصنوعی (نمونه موردی پارک و دریاچه چیتگر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 149-168]
مدلسازیساختاری تفسیری(ISM)ارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM)اولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیتهای گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]
مدل مسیریتحلیل تأثیر ابعاد فناوری اطلاعات بر رضایت گردشگران و عملکرد مالی بازیگران در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 64-81]
مدلهای توسعه و تکاملتحلیل عوامل موثر بر توسعه و تکامل مقصدهای گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-149]
مدیریت برند داخلیتاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
مراکز اقامتی تجربهمحورعرضه خدمات اقامتی تجربهمحور از طریق باززندهسازی خانههای تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علیقلیآقا، اصفهان، ایران) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
مزایای مورد انتظاربخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
مشارکتبرنامهریزی توسعة گردشگری کشاورزی جامعهمحور با استفاده از چارچوب مشارکتیSOAR (مورد مطالعه: روستای دیزج شاهرود) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 139-153]
مشارکت گردشگرتحلیل رقابتپذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]
مقصد گردشگریتدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 106-120]
مقصد گردشگری خریدتاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید شهرستان بانه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-21]
مقصدهای گردشگریتحلیل عوامل موثر بر توسعه و تکامل مقصدهای گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-149]
مکانیزاسیوناولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیتهای گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]
منطقه مرنجابارزیابی تناسب اراضی منطقه مرنجاب جهت احداث دهکده گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
موانعشناسایی مشکلات توسعه صنعت گردشگری استان ساحلی بوشهر وارائه راهکارهای مناسب [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 178-194]
موزهتاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]
میراث ملموس و ناملموسعرضه خدمات اقامتی تجربهمحور از طریق باززندهسازی خانههای تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علیقلیآقا، اصفهان، ایران) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
و
واژگان کلیدی: کیفیت خدمات الکترونیکیشناسایی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-80]
وفاداریتحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]
وفاداری به برندتأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای بینالمللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
وفاداری به برندارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
وفاداری به برندبررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
وفاداری گردشگرتاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]
وفاداری مشتریتاثیر خدمتگرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
وفاداری نگرشی و کنشینقش شواهد فیزیکی در ابعاد تسلسل وفاداری میهمانان در هتلهای مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 22-38]
ه
هتلبکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
هتل های4 و 5 ستاره شهر تهرانتحلیلی بر وضعیت بازارگرایی در صنعت هتلداری ایران (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 134-148]
هنجار شخصیمدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
هویت برندتأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای بینالمللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
هویت برندبررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
هویتپذیری برند توسط مشتریبررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
هویت سازمانیتاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
ی
یاسوجبررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان (مطالعه ی موردی: شهریاسوج) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد