آژانسهای مسافرتینقش گردشگری مسئولانه در پایداری مقصد گردشگری در هتلها و آژانسهای مسافرتی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 177-190]
آموزش گردشگرانبررسی میزان کاربست ابعاد و مؤلفههای نظام تفسیر ژئوتوریسم بهمنظور ارائۀ مدل مفهومی مناسب در ژئوپارک جهانی قشم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 105-118]
آنتروپی شانوناستارتآپهای گردشگری در ایران: عوامل موفقیت و شکست [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 315-331]
آیندهپژوهیعوامل پیشران در تحقق گردشگری پایدار شهری با رویکرد اکوتوریسم (نمونهٔ موردی: شهر خوانسار) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 19-36]
ا
اثر ازدحامبررسی اثر ازدحام در اقتصاد گردشگری شهر مشهد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-214]
ارزشهای میراث نظامیجایگاه ارزشهای میراثِ نظامی در حفاظت و گردشگری مجموعهٔ قزاقخانه و میدان مشق تهران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه هنر در پردیس باغ ملی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 353-373]
ارزش ویژهٔ برند مقصد گردشگریتأثیر بازاریابی تلفن همراه در نیات رفتاری گردشگران: تحلیل نقش ارزش ویژهٔ برند مقصد گردشگری [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 231-247]
ارزیابیطراحی مدل مدیریت ریسک بیمهگران دیدارکنندگان از ایران به منظور توسعه صنایع گردشگری و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 111-122]
ارزیابی سرزمینارزیابی چندمعیارهٔ قابلیت طبیعتگردی به روش ترکیب خطی وزندار و ترکیب آن با روش فازی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 19-31]
استارتآپ گردشگریاستارتآپهای گردشگری در ایران: عوامل موفقیت و شکست [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 315-331]
استانداردسازیارزیابی چندمعیارهٔ قابلیت طبیعتگردی به روش ترکیب خطی وزندار و ترکیب آن با روش فازی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 19-31]
استان فارسمطالعهٔ رفتار کارآفرینی بومگردی زنان روستایی در استان فارس با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 51-64]
استان کرمانشناسایی چالشهای توسعۀ گردشگری پایدار در استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 145-165]
استان لرستانعوامل بازدارندۀ توسعۀ طبیعتگردی در آبشار آب سفید الیگودرز [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 245-260]
اصالتنقش اصالت اقامتگاههای بومگردی در توسعۀ اقتصاد فرهنگ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 243-257]
اعتماد به مقصدطراحی مدل رابطۀ مسئولیت اجتماعی مقصد و قصد بازدید مجدد در استان گیلان با روش پژوهش ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 115-129]
اقامتگاه بومگردینقش اصالت اقامتگاههای بومگردی در توسعۀ اقتصاد فرهنگ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 243-257]
اقامتگاه بومگردیعوامل مؤثر در مدیریت امنیت در اقامتگاههای بومگردی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 321-332]
اقتصادتأثیرات کرونایی بخش گردشگری در تقاضای اقتصاد کلان ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 263-275]
اقتصاد رفتاریاثر تجربة گردشگری بر فرایند تصمیمگیری سرمایهگذاران (مطالعة موردی امتیازدهی سرمایهگذاران حوزة کارآفرینی در ایران به شاخصهای طرحها) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-33]
اقتصاد فرهنگنقش اصالت اقامتگاههای بومگردی در توسعۀ اقتصاد فرهنگ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 243-257]
اقتصاد کلانارائۀ الگوی موانع اقتصادی توسعۀ گردشگری ورزشی ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 99-109]
اکوتوریسم شهریعوامل پیشران در تحقق گردشگری پایدار شهری با رویکرد اکوتوریسم (نمونهٔ موردی: شهر خوانسار) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 19-36]
الزاماتارائهٔ الگوی توسعهٔ گردشگری رویدادمحور مبتنی بر شناخت مؤلفههای انگیزشی جذب گردشگران در کشور [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 133-147]
الگوارائهٔ الگوی توسعهٔ گردشگری رویدادمحور مبتنی بر شناخت مؤلفههای انگیزشی جذب گردشگران در کشور [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 133-147]
الگوی فضاییالگوی فضایی رفتار گردشگران در مقصدهای گردشگری تحلیلی بر چیدمان فضایی حرکتهای بازدیدکنندگان در محدودۀ بافت تاریخی شهر یزد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 37-61]
امنیتعوامل مؤثر در مدیریت امنیت در اقامتگاههای بومگردی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 321-332]
انتقال زمان سفربررسی اثر ازدحام در اقتصاد گردشگری شهر مشهد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-214]
انزلیتأثیر منطقة آزاد انزلی در گردشگری در استان گیلان: روش کنترل ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 215-230]
اولویتبندیتعیین مسیرهای گردشگری با روش کمترین فاصله از بهترین تصمیم نمونۀ موردی: شهرستان تاریخی دامغان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 207-224]
ایجاد تجربیات هم آفرینی آنلاینتأثیر کیفیت وبسایتهای مقصد در نگرش کاربران و تمایل به مشارکت در بیان تجربیات همآفرینی آنلاین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]
ایدۀ شهر خلاقالگوی گردشگری خلاق مبتنی بر رویکرد بازآفرینی فرهنگمحور با تأکید بر ایدۀ شهر خلاق [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-52]
ایرانبررسی توسعۀ صنعت گردشگری ایران با تأکید بر کارایی این صنعت [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 211-224]
ایمنیعوامل مؤثر در مدیریت امنیت در اقامتگاههای بومگردی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 321-332]
ب
بازآفرینی فرهنگمحورالگوی گردشگری خلاق مبتنی بر رویکرد بازآفرینی فرهنگمحور با تأکید بر ایدۀ شهر خلاق [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-52]
بازاریابی تلفن همراهتأثیر بازاریابی تلفن همراه در نیات رفتاری گردشگران: تحلیل نقش ارزش ویژهٔ برند مقصد گردشگری [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 231-247]
بازاریابی دهانبهدهانبررسی تأثیر کیفیت خدمات در قصد خرید با میانجیگری بازاریابی دهانبهدهان و نقش تعدیلگر همدلی (مورد مطالعه: گردشگران و نخبگان سلامت) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 295-312]
بازاریابی دهانبهدهان الکترونیکیعوامل مؤثر بر قصد دیدار گردشگران از جاذبههای گردشگری استان کرمان با تأکید بر تبلیغات الکترونیکی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 119-132]
بازاریابی مقصدتبیین ابعاد و مؤلفههای مؤثر در تصویر مقصد گردشگری با تأکید بر زیرساختهای گردشگری (مطالعۀ موردی: جزیرۀ کیش) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 167-182]
بازنمایی مکانمحورنقش بازنمایی مکان در رسانههای برخط بر شکلگیری تصویر ذهنی اقامتگاههای سنتی (مطالعۀ موردی: اقامتگاههای کاشان به شیوۀ نظریۀ زمینهای) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 99-114]
بافت تاریخیالگوی گردشگری خلاق مبتنی بر رویکرد بازآفرینی فرهنگمحور با تأکید بر ایدۀ شهر خلاق [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-52]
بافت تاریخیالگوی فضایی رفتار گردشگران در مقصدهای گردشگری تحلیلی بر چیدمان فضایی حرکتهای بازدیدکنندگان در محدودۀ بافت تاریخی شهر یزد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 37-61]
برندسازیچارچوب توسعۀ گردشگری شهری با رویکرد برندسازی شهر سنندج [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 141-156]
برندسازی مقاصدشناسایی و تحلیل مؤلفههای مؤثر در برندسازی مقاصد گردشگری (موردپژوهی: روستای هدف گردشگری بیشه در استان لرستان) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 275-289]
برند شهریبررسی تأثیر نقش منابع انسانی بر درآمد پایدار گردشگری با متغیر میانجی برند شهری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 65-83]
برند مقصدپیشایندها و پیامدهای عشق به برند مقصد گردشگری (موردمطالعه: استان گیلان( [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 175-186]
بهروزبودنبررسی تأثیر کیفیت زندگی کاری در رفتار سازمانی کارکنان هتل مطالعۀ موردی کارکنان هتل پنجستارۀ همای تهران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 191-209]
بوشهرتوسعهٔ گردشگری موسیقی در ایران: تحلیلی ساختاری (مطالعهٔ موردی: استان بوشهر) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 183-202]
بیمهطراحی مدل مدیریت ریسک بیمهگران دیدارکنندگان از ایران به منظور توسعه صنایع گردشگری و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 111-122]
پ
پایپینگ پرسشنامهاثر تجربة گردشگری بر فرایند تصمیمگیری سرمایهگذاران (مطالعة موردی امتیازدهی سرمایهگذاران حوزة کارآفرینی در ایران به شاخصهای طرحها) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-33]
پایداریشناسایی پیشایندهای تابآوری روبهجلوی کسبوکارهای گردشگری در شرایط تحریم اقتصادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 259-276]
پایداری مقصدنقش گردشگری مسئولانه در پایداری مقصد گردشگری در هتلها و آژانسهای مسافرتی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 177-190]
پرندهنگریارزیابی و رتبهبندی استانهای کشور برای گردشگری پرندگان در مقصدهای تالابی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-335]
پرییرا اصلاحشدهتحلیل ارزشمندی و چرخۀ زیست میراث گردشگری شهرستان شوش دانیال (ع) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
پویایی سیستمبررسی عوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری درمانی با استفاده از روش پویایی سیستم و ارزیابی نقش آن در رشد اقتصادی با شاخص منفعت به هزینه [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 39-59]
پویاییشناسی سیستمهاطراحی مدلی برای افزایش درآمد حاصل از عرضۀ خدمات گردشگری (رویکرد پویاییشناسی سیستمها) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-37]
پیشگیری از جرمتأثیر مدیریت انتظامی تفرجگاههای پیراشهری بر رضایتمندی ساکنان محلی (مورد مطالعه: منطقه طرقبه و شاندیز مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 307-320]
ت
تئوری عملکرد متقاعدکنندهبررسی عوامل مؤثر بر سفر مجدد گردشگران به جزیرۀ کیش با رویکرد تئوری عملکرد متقاعدکننده: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 53-68]
تابآوریطراحی الگوی تابآوری در صنعت گردشگری براثر بیماری کووید 19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 131-144]
تاب آوری"تأثیر شخصیت تابآور کارآفرین بر نوآوری در کسبوکار صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
تابآوری روبهجلوشناسایی پیشایندهای تابآوری روبهجلوی کسبوکارهای گردشگری در شرایط تحریم اقتصادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 259-276]
تالابارزیابی و رتبهبندی استانهای کشور برای گردشگری پرندگان در مقصدهای تالابی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-335]
تبلیغات الکترونیکیعوامل مؤثر بر قصد دیدار گردشگران از جاذبههای گردشگری استان کرمان با تأکید بر تبلیغات الکترونیکی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 119-132]
تجربة گردشگریاثر تجربة گردشگری بر فرایند تصمیمگیری سرمایهگذاران (مطالعة موردی امتیازدهی سرمایهگذاران حوزة کارآفرینی در ایران به شاخصهای طرحها) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-33]
تجربه با واسطۀ مکاننقش بازنمایی مکان در رسانههای برخط بر شکلگیری تصویر ذهنی اقامتگاههای سنتی (مطالعۀ موردی: اقامتگاههای کاشان به شیوۀ نظریۀ زمینهای) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 99-114]
تصویر مقصدنقش بازنمایی مکان در رسانههای برخط بر شکلگیری تصویر ذهنی اقامتگاههای سنتی (مطالعۀ موردی: اقامتگاههای کاشان به شیوۀ نظریۀ زمینهای) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 99-114]
تصویر مقصدتأثیرگذاری زیرساختهای گردشگری در میزان وفاداری گردشگران (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 129-142]
تصویر مقصدتبیین ابعاد و مؤلفههای مؤثر در تصویر مقصد گردشگری با تأکید بر زیرساختهای گردشگری (مطالعۀ موردی: جزیرۀ کیش) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 167-182]
تصویر مقصدعوامل مؤثر بر قصد دیدار گردشگران از جاذبههای گردشگری استان کرمان با تأکید بر تبلیغات الکترونیکی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 119-132]
تصویر مقصدتدوین الگوی خلق مشترک ارزش مقصد گردشگری با تمرکز بر نقش تعدیلگر ویژگیهای شخصیتی گردشگر (مطالعۀ موردی: مقاصد منتخب گردشگری ایران) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-127]
تغییرات گردشگریبازسازی معنایی تفسیر مردم محلی از تأثیر تغییرات گردشگری در توسعۀ فرهنگی ـ اقتصادی جامعۀ بومی شرق استان گلستان: ارائۀ نظریهای دادهبنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 293-306]
تفسیر میراثتدوین الگوی مفهومی تفسیر میراث در ژئوپارکها براساس روشهای معتبر جهانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 69-85]
تلویزیونبررسی ویژگیهای پیام در رسانه بهمنظور معرفی مقصد گردشگری با استفاده از نگاشتشناخت فازی (با تأکید بر رسانۀ تلویزیون) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 63-78]
تمایلات رفتاری گردشگرتبیین ابعاد و مؤلفههای مؤثر در تصویر مقصد گردشگری با تأکید بر زیرساختهای گردشگری (مطالعۀ موردی: جزیرۀ کیش) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 167-182]
تمایل به مشارکتتأثیر کیفیت وبسایتهای مقصد در نگرش کاربران و تمایل به مشارکت در بیان تجربیات همآفرینی آنلاین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]
تهرانجایگاه ارزشهای میراثِ نظامی در حفاظت و گردشگری مجموعهٔ قزاقخانه و میدان مشق تهران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه هنر در پردیس باغ ملی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 353-373]
توسعة پایدارعوامل مؤثر در مدیریت امنیت در اقامتگاههای بومگردی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 321-332]
توسعة منطقهایتأثیر منطقة آزاد انزلی در گردشگری در استان گیلان: روش کنترل ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 215-230]
توسعهنقش اصالت اقامتگاههای بومگردی در توسعۀ اقتصاد فرهنگ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 243-257]
توسعهشناسایی چالشهای توسعۀ گردشگری پایدار در استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 145-165]
توسعهٔ پایدارطراحی مدل توسعهٔ صنعت گردشگری ایران با رویکرد توسعهٔ پایدار [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
توسعهٔ صنعت گردشگری ایرانطراحی مدل توسعهٔ صنعت گردشگری ایران با رویکرد توسعهٔ پایدار [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
توسعهٔ گردشگری مجازیطراحی مدل توسعهٔ گردشگری مجازی در صنعت گردشگری ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 277-292]
توسعهٔ مدلتوسعهٔ یک الگوی نوآوری در گردشگری بهمنزلهٔ صنعتی بینالمللی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 261-274]
توسعۀ پایدارارزیابی تناسب مکانی برای توسعۀ اکوتوریسم در حوزۀ آبخیز ابیانه ـ برزرود استان اصفهان با استفاده از تحلیل سلسلهمراتبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 225-244]
توسعۀ گردشگریبررسی توسعۀ صنعت گردشگری ایران با تأکید بر کارایی این صنعت [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 211-224]
توسعۀ گردشگریتأثیر ارتقای مؤلفه های شهر شاد در توسعۀ گردشگری شهر یزد [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 87-104]
توسعۀ گردشگریالگوی نقشآفرینی سازمان صداوسیما در توسعۀ گردشگری داخلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 189-206]
توسعۀ گردشگریطراحی الگوی توسعۀ گردشگری میراث ناملموس در ایران با رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 149-164]
توسعۀ محلیبازسازی معنایی تفسیر مردم محلی از تأثیر تغییرات گردشگری در توسعۀ فرهنگی ـ اقتصادی جامعۀ بومی شرق استان گلستان: ارائۀ نظریهای دادهبنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 293-306]
تولید محتواپیشایندها و پیامدهای شیفتگی گردشگر [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 123-140]
ث
ثبات شغلیبررسی تأثیر کیفیت زندگی کاری در رفتار سازمانی کارکنان هتل مطالعۀ موردی کارکنان هتل پنجستارۀ همای تهران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 191-209]
ج
جذابیت طبیعیارزیابی تناسب مکانی برای توسعۀ اکوتوریسم در حوزۀ آبخیز ابیانه ـ برزرود استان اصفهان با استفاده از تحلیل سلسلهمراتبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 225-244]
جزیرۀ کیشبررسی عوامل مؤثر بر سفر مجدد گردشگران به جزیرۀ کیش با رویکرد تئوری عملکرد متقاعدکننده: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 53-68]
چ
چارچوب STARالگوی نقشآفرینی سازمان صداوسیما در توسعۀ گردشگری داخلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 189-206]
چارچوب توسعهچارچوب توسعۀ گردشگری شهری با رویکرد برندسازی شهر سنندج [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 141-156]
چرخۀ زیستتحلیل ارزشمندی و چرخۀ زیست میراث گردشگری شهرستان شوش دانیال (ع) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
چیدمان فضاالگوی فضایی رفتار گردشگران در مقصدهای گردشگری تحلیلی بر چیدمان فضایی حرکتهای بازدیدکنندگان در محدودۀ بافت تاریخی شهر یزد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 37-61]
ح
حفاظتجایگاه ارزشهای میراثِ نظامی در حفاظت و گردشگری مجموعهٔ قزاقخانه و میدان مشق تهران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه هنر در پردیس باغ ملی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 353-373]
حلقههای علّی و معلولیطراحی مدلی برای افزایش درآمد حاصل از عرضۀ خدمات گردشگری (رویکرد پویاییشناسی سیستمها) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-37]
خ
خرید آنلاینشناسایی عوامل مؤثر در خریدهای آنلاین در شرکت خدمات سفر و گردشگری (مورد مطالعه: شرکت سفرهای علیبابا) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 277-294]
خلق مشترک ارزشتدوین الگوی خلق مشترک ارزش مقصد گردشگری با تمرکز بر نقش تعدیلگر ویژگیهای شخصیتی گردشگر (مطالعۀ موردی: مقاصد منتخب گردشگری ایران) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-127]
د
داده- ستاندهتأثیرات کرونایی بخش گردشگری در تقاضای اقتصاد کلان ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 263-275]
درآمد پایدار گردشگریبررسی تأثیر نقش منابع انسانی بر درآمد پایدار گردشگری با متغیر میانجی برند شهری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 65-83]
دسترسیارزیابی چندمعیارهٔ قابلیت طبیعتگردی به روش ترکیب خطی وزندار و ترکیب آن با روش فازی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 19-31]
دلبستگی به مقصدتدوین الگوی خلق مشترک ارزش مقصد گردشگری با تمرکز بر نقش تعدیلگر ویژگیهای شخصیتی گردشگر (مطالعۀ موردی: مقاصد منتخب گردشگری ایران) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-127]
ر
رسانهبررسی ویژگیهای پیام در رسانه بهمنظور معرفی مقصد گردشگری با استفاده از نگاشتشناخت فازی (با تأکید بر رسانۀ تلویزیون) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 63-78]
رسانه برخطنقش بازنمایی مکان در رسانههای برخط بر شکلگیری تصویر ذهنی اقامتگاههای سنتی (مطالعۀ موردی: اقامتگاههای کاشان به شیوۀ نظریۀ زمینهای) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 99-114]
رستورانهای ایرانیتحلیل محتوای نظریات گردشگران دربارۀ رستورانهای ایرانی در وبگاه تریپ ادوایزر [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 249-262]
رشد اقتصادیبررسی عوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری درمانی با استفاده از روش پویایی سیستم و ارزیابی نقش آن در رشد اقتصادی با شاخص منفعت به هزینه [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 39-59]
رضایت گردشگرتأثیرگذاری زیرساختهای گردشگری در میزان وفاداری گردشگران (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 129-142]
رضایت گردشگرعوامل مؤثر در مدیریت امنیت در اقامتگاههای بومگردی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 321-332]
رضایت گردشگرتبیین ابعاد و مؤلفههای مؤثر در تصویر مقصد گردشگری با تأکید بر زیرساختهای گردشگری (مطالعۀ موردی: جزیرۀ کیش) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 167-182]
رضایت گردشگرطراحی مدل رابطۀ مسئولیت اجتماعی مقصد و قصد بازدید مجدد در استان گیلان با روش پژوهش ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 115-129]
رفتار حفاظت از محیطزیستیادگیری حاصل از گردشگری کودکان در توسعۀ پایدار گردشگری: نقش تعدیلگر ویژگیهای جمعیتشناختی خانواده [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 1-18]
رفتار سازمانیبررسی تأثیر کیفیت زندگی کاری در رفتار سازمانی کارکنان هتل مطالعۀ موردی کارکنان هتل پنجستارۀ همای تهران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 191-209]
رفتار کارآفرینی بومگردیمطالعهٔ رفتار کارآفرینی بومگردی زنان روستایی در استان فارس با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 51-64]
رفتار مصرفکنندهشناسایی عوامل مؤثر در خریدهای آنلاین در شرکت خدمات سفر و گردشگری (مورد مطالعه: شرکت سفرهای علیبابا) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 277-294]
رقابتپذیریرقابتپذیری گردشگری شهرهای ایران در پرتو مدیریت مقصد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 79-98]
روابط مصرفکننده – برندپدیدۀ عشق به مقصد: بررسی سیستماتیک ادبیات و مسیرهای پژوهشی آینده [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 165-188]
روستای گردشگری بیشهشناسایی و تحلیل مؤلفههای مؤثر در برندسازی مقاصد گردشگری (موردپژوهی: روستای هدف گردشگری بیشه در استان لرستان) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 275-289]
روش دلفی فازیعوامل بازدارندۀ توسعۀ طبیعتگردی در آبشار آب سفید الیگودرز [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 245-260]
روش سواراارزیابی و رتبهبندی استانهای کشور برای گردشگری پرندگان در مقصدهای تالابی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-335]
روش فرایند تحلیل شبکهای (ANP)ارزیابی مؤلفههای مؤثر در طراحی مسیرهای گردشگری میراثی (موردپژوهی: محور تاریخی، فرهنگی و گردشگری جلفا) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 33-49]
روش کمترین فاصله از بهترین تصمیمتعیین مسیرهای گردشگری با روش کمترین فاصله از بهترین تصمیم نمونۀ موردی: شهرستان تاریخی دامغان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 207-224]
رویدادمحورارائهٔ الگوی توسعهٔ گردشگری رویدادمحور مبتنی بر شناخت مؤلفههای انگیزشی جذب گردشگران در کشور [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 133-147]
رویداد ورزشیارائۀ الگوی موانع اقتصادی توسعۀ گردشگری ورزشی ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 99-109]
رویکرد آمیختهبررسی عوامل مؤثر بر سفر مجدد گردشگران به جزیرۀ کیش با رویکرد تئوری عملکرد متقاعدکننده: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 53-68]
رویکرد دادهبنیادطراحی الگوی توسعۀ گردشگری میراث ناملموس در ایران با رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 149-164]
رویکرد فرهنگی و اقتصادیبازسازی معنایی تفسیر مردم محلی از تأثیر تغییرات گردشگری در توسعۀ فرهنگی ـ اقتصادی جامعۀ بومی شرق استان گلستان: ارائۀ نظریهای دادهبنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 293-306]
ریسکطراحی مدل مدیریت ریسک بیمهگران دیدارکنندگان از ایران به منظور توسعه صنایع گردشگری و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 111-122]
ز
زمینهسازارائهٔ الگوی توسعهٔ گردشگری رویدادمحور مبتنی بر شناخت مؤلفههای انگیزشی جذب گردشگران در کشور [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 133-147]
زنان روستایی و عشایریمطالعهٔ رفتار کارآفرینی بومگردی زنان روستایی در استان فارس با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 51-64]
زنجیرۀ ارزش صنعت گردشگریطراحی مدلی برای افزایش درآمد حاصل از عرضۀ خدمات گردشگری (رویکرد پویاییشناسی سیستمها) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-37]
زیرساخت گردشگریتأثیرگذاری زیرساختهای گردشگری در میزان وفاداری گردشگران (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 129-142]
زیرساخت گردشگریتبیین ابعاد و مؤلفههای مؤثر در تصویر مقصد گردشگری با تأکید بر زیرساختهای گردشگری (مطالعۀ موردی: جزیرۀ کیش) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 167-182]
ژ
ژئوپارک جهانی جزیرهٔ قشمبررسی میزان کاربست ابعاد و مؤلفههای نظام تفسیر ژئوتوریسم بهمنظور ارائۀ مدل مفهومی مناسب در ژئوپارک جهانی قشم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 105-118]
ژئوپارک های عضو شبکۀ جهانی یونسکوتدوین الگوی مفهومی تفسیر میراث در ژئوپارکها براساس روشهای معتبر جهانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 69-85]
ژئوتوریسمارزیابی تناسب مکانی برای توسعۀ اکوتوریسم در حوزۀ آبخیز ابیانه ـ برزرود استان اصفهان با استفاده از تحلیل سلسلهمراتبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 225-244]
ژئوتوریسمتدوین الگوی مفهومی تفسیر میراث در ژئوپارکها براساس روشهای معتبر جهانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 69-85]
س
سازمان صداوسیماالگوی نقشآفرینی سازمان صداوسیما در توسعۀ گردشگری داخلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 189-206]
سایت تریپ ادوایزرتحلیل محتوای نظریات گردشگران دربارۀ رستورانهای ایرانی در وبگاه تریپ ادوایزر [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 249-262]
سرمایهگذاریارائۀ الگوی موانع اقتصادی توسعۀ گردشگری ورزشی ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 99-109]
سرمایهگذاری خطرپذیراثر تجربة گردشگری بر فرایند تصمیمگیری سرمایهگذاران (مطالعة موردی امتیازدهی سرمایهگذاران حوزة کارآفرینی در ایران به شاخصهای طرحها) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-33]
سفر مجددبررسی عوامل مؤثر بر سفر مجدد گردشگران به جزیرۀ کیش با رویکرد تئوری عملکرد متقاعدکننده: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 53-68]
سناریونگاریارائۀ سناریوهای آیندۀ گردشگری مذهبی شهر مشهد در افق 1404 [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 85-98]
سنندجچارچوب توسعۀ گردشگری شهری با رویکرد برندسازی شهر سنندج [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 141-156]
ش
شاخص رقابتپذیری زیستمحیطیطراحی مدل توسعهٔ صنعت گردشگری ایران با رویکرد توسعهٔ پایدار [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
شاخص رنجشتحلیل ارزشمندی و چرخۀ زیست میراث گردشگری شهرستان شوش دانیال (ع) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
شاخص زیستمحیطیطراحی مدل توسعهٔ صنعت گردشگری ایران با رویکرد توسعهٔ پایدار [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
شاخصهای اکولوژیکیطراحی مدل توسعهٔ صنعت گردشگری ایران با رویکرد توسعهٔ پایدار [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
شادیتأثیر ارتقای مؤلفه های شهر شاد در توسعۀ گردشگری شهر یزد [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 87-104]
شبکه نگاریشناسایی عوامل مؤثر در خریدهای آنلاین در شرکت خدمات سفر و گردشگری (مورد مطالعه: شرکت سفرهای علیبابا) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 277-294]
شکست استارتآپاستارتآپهای گردشگری در ایران: عوامل موفقیت و شکست [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 315-331]
شهرت مقصدطراحی مدل رابطۀ مسئولیت اجتماعی مقصد و قصد بازدید مجدد در استان گیلان با روش پژوهش ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 115-129]
شهر خلاق سنندجالگوی گردشگری خلاق مبتنی بر رویکرد بازآفرینی فرهنگمحور با تأکید بر ایدۀ شهر خلاق [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-52]
شهر خوانسارعوامل پیشران در تحقق گردشگری پایدار شهری با رویکرد اکوتوریسم (نمونهٔ موردی: شهر خوانسار) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 19-36]
شهر دامغانتعیین مسیرهای گردشگری با روش کمترین فاصله از بهترین تصمیم نمونۀ موردی: شهرستان تاریخی دامغان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 207-224]
شهر شادتأثیر ارتقای مؤلفه های شهر شاد در توسعۀ گردشگری شهر یزد [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 87-104]
شهر مشهدبررسی اثر ازدحام در اقتصاد گردشگری شهر مشهد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-214]
شهر و ایرانرقابتپذیری گردشگری شهرهای ایران در پرتو مدیریت مقصد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 79-98]
شهر یزدالگوی فضایی رفتار گردشگران در مقصدهای گردشگری تحلیلی بر چیدمان فضایی حرکتهای بازدیدکنندگان در محدودۀ بافت تاریخی شهر یزد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 37-61]
شوش دانیال (ع)تحلیل ارزشمندی و چرخۀ زیست میراث گردشگری شهرستان شوش دانیال (ع) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
صنعت گردشگریطراحی مدلی برای افزایش درآمد حاصل از عرضۀ خدمات گردشگری (رویکرد پویاییشناسی سیستمها) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-37]
صنعت گردشگریتوسعهٔ یک الگوی نوآوری در گردشگری بهمنزلهٔ صنعتی بینالمللی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 261-274]
صنعت گردشگری"تأثیر شخصیت تابآور کارآفرین بر نوآوری در کسبوکار صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
صنعت گردشگری ایرانطراحی مدل توسعهٔ گردشگری مجازی در صنعت گردشگری ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 277-292]
صنعت هتلداریبررسی تأثیر کیفیت زندگی کاری در رفتار سازمانی کارکنان هتل مطالعۀ موردی کارکنان هتل پنجستارۀ همای تهران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 191-209]
ط
طبیعتگردی پایدارارزیابی چندمعیارهٔ قابلیت طبیعتگردی به روش ترکیب خطی وزندار و ترکیب آن با روش فازی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 19-31]
طرقبه و شاندیزتأثیر مدیریت انتظامی تفرجگاههای پیراشهری بر رضایتمندی ساکنان محلی (مورد مطالعه: منطقه طرقبه و شاندیز مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 307-320]
طول مسیرتعیین مسیرهای گردشگری با روش کمترین فاصله از بهترین تصمیم نمونۀ موردی: شهرستان تاریخی دامغان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 207-224]
ظ
ظرفیت بردارزیابی و رتبهبندی استانهای کشور برای گردشگری پرندگان در مقصدهای تالابی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-335]
ظرفیتهای گردشگریارزیابی تناسب مکانی برای توسعۀ اکوتوریسم در حوزۀ آبخیز ابیانه ـ برزرود استان اصفهان با استفاده از تحلیل سلسلهمراتبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 225-244]
ع
عشق به برندپیشایندها و پیامدهای عشق به برند مقصد گردشگری (موردمطالعه: استان گیلان( [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 175-186]
عشق به برندپدیدۀ عشق به مقصد: بررسی سیستماتیک ادبیات و مسیرهای پژوهشی آینده [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 165-188]
عشق به برند مقصدپیشایندها و پیامدهای عشق به برند مقصد گردشگری (موردمطالعه: استان گیلان( [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 175-186]
عشق به مقصدپدیدۀ عشق به مقصد: بررسی سیستماتیک ادبیات و مسیرهای پژوهشی آینده [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 165-188]
علمسنجیترسیم نقشۀ دانش گردشگری پایدار ـ مسئولانه: تحلیل شبکۀ همکاری و همتألیفی با رویکرد علمسنجی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 159-176]
علیباباشناسایی عوامل مؤثر در خریدهای آنلاین در شرکت خدمات سفر و گردشگری (مورد مطالعه: شرکت سفرهای علیبابا) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 277-294]
عواملبررسی عوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری درمانی با استفاده از روش پویایی سیستم و ارزیابی نقش آن در رشد اقتصادی با شاخص منفعت به هزینه [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 39-59]
عوامل مدیریتیعوامل مؤثر در مدیریت امنیت در اقامتگاههای بومگردی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 321-332]
ق
قزاقخانهجایگاه ارزشهای میراثِ نظامی در حفاظت و گردشگری مجموعهٔ قزاقخانه و میدان مشق تهران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه هنر در پردیس باغ ملی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 353-373]
قصد بازدید مجددطراحی مدل رابطۀ مسئولیت اجتماعی مقصد و قصد بازدید مجدد در استان گیلان با روش پژوهش ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 115-129]
قصد خریدبررسی تأثیر کیفیت خدمات در قصد خرید با میانجیگری بازاریابی دهانبهدهان و نقش تعدیلگر همدلی (مورد مطالعه: گردشگران و نخبگان سلامت) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 295-312]
قصد دیدار مقصدعوامل مؤثر بر قصد دیدار گردشگران از جاذبههای گردشگری استان کرمان با تأکید بر تبلیغات الکترونیکی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 119-132]
ک
کارآفرین"تأثیر شخصیت تابآور کارآفرین بر نوآوری در کسبوکار صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
کارآفرینیمطالعهٔ رفتار کارآفرینی بومگردی زنان روستایی در استان فارس با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 51-64]
کارافزارهای گردشگریتعیین میزان اهمیت الزامات فنی توسعۀ کارافزارهای گردشگری با استفاده از روشهای گسترش عملکرد کیفیت و نقشۀ شناختی فازی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-17]
کارایی گردشگریبررسی توسعۀ صنعت گردشگری ایران با تأکید بر کارایی این صنعت [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 211-224]
کسبوکارهای گردشگریشناسایی پیشایندهای تابآوری روبهجلوی کسبوکارهای گردشگری در شرایط تحریم اقتصادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 259-276]
کنترل ترکیبیتأثیر منطقة آزاد انزلی در گردشگری در استان گیلان: روش کنترل ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 215-230]
کنترل و مقابله با جرمتأثیر مدیریت انتظامی تفرجگاههای پیراشهری بر رضایتمندی ساکنان محلی (مورد مطالعه: منطقه طرقبه و شاندیز مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 307-320]
کووید 19طراحی الگوی تابآوری در صنعت گردشگری براثر بیماری کووید 19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 131-144]
کووید 19تأثیرات کرونایی بخش گردشگری در تقاضای اقتصاد کلان ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 263-275]
کیفیت خدماتبررسی تأثیر کیفیت خدمات در قصد خرید با میانجیگری بازاریابی دهانبهدهان و نقش تعدیلگر همدلی (مورد مطالعه: گردشگران و نخبگان سلامت) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 295-312]
کیفیت زندگی کاریبررسی تأثیر کیفیت زندگی کاری در رفتار سازمانی کارکنان هتل مطالعۀ موردی کارکنان هتل پنجستارۀ همای تهران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 191-209]
کیفیت وبسایت مقصدتأثیر کیفیت وبسایتهای مقصد در نگرش کاربران و تمایل به مشارکت در بیان تجربیات همآفرینی آنلاین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]
گ
گردشکرشناسایی چالشهای توسعۀ گردشگری پایدار در استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 145-165]
گردشگریپیشایندها و پیامدهای عشق به برند مقصد گردشگری (موردمطالعه: استان گیلان( [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 175-186]
گردشگریرقابتپذیری گردشگری شهرهای ایران در پرتو مدیریت مقصد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 79-98]
گردشگریپدیدۀ عشق به مقصد: بررسی سیستماتیک ادبیات و مسیرهای پژوهشی آینده [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 165-188]
گردشگریارائهٔ الگوی توسعهٔ گردشگری رویدادمحور مبتنی بر شناخت مؤلفههای انگیزشی جذب گردشگران در کشور [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 133-147]
گردشگریجایگاه ارزشهای میراثِ نظامی در حفاظت و گردشگری مجموعهٔ قزاقخانه و میدان مشق تهران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه هنر در پردیس باغ ملی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 353-373]
گردشگریبررسی اثر ازدحام در اقتصاد گردشگری شهر مشهد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-214]
گردشگریعوامل بازدارندۀ توسعۀ طبیعتگردی در آبشار آب سفید الیگودرز [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 245-260]
گردشگریطراحی الگوی تابآوری در صنعت گردشگری براثر بیماری کووید 19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 131-144]
گردشگریچارچوب توسعۀ گردشگری شهری با رویکرد برندسازی شهر سنندج [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 141-156]
گردشگریتأثیر منطقة آزاد انزلی در گردشگری در استان گیلان: روش کنترل ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 215-230]
گردشگرینقش اصالت اقامتگاههای بومگردی در توسعۀ اقتصاد فرهنگ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 243-257]
گردشگرینقش گردشگری مسئولانه در پایداری مقصد گردشگری در هتلها و آژانسهای مسافرتی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 177-190]
گردشگریشناسایی چالشهای توسعۀ گردشگری پایدار در استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 145-165]
گردشگریتأثیرات کرونایی بخش گردشگری در تقاضای اقتصاد کلان ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 263-275]
گردشگریطراحی مدل مدیریت ریسک بیمهگران دیدارکنندگان از ایران به منظور توسعه صنایع گردشگری و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 111-122]
گردشگری انبوهبازسازی معنایی تفسیر مردم محلی از تأثیر تغییرات گردشگری در توسعۀ فرهنگی ـ اقتصادی جامعۀ بومی شرق استان گلستان: ارائۀ نظریهای دادهبنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 293-306]
گردشگری پایداریادگیری حاصل از گردشگری کودکان در توسعۀ پایدار گردشگری: نقش تعدیلگر ویژگیهای جمعیتشناختی خانواده [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 1-18]
گردشگری پایدارترسیم نقشۀ دانش گردشگری پایدار ـ مسئولانه: تحلیل شبکۀ همکاری و همتألیفی با رویکرد علمسنجی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 159-176]
گردشگری پایدارشناسایی چالشهای توسعۀ گردشگری پایدار در استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 145-165]
گردشگری پایداربازسازی معنایی تفسیر مردم محلی از تأثیر تغییرات گردشگری در توسعۀ فرهنگی ـ اقتصادی جامعۀ بومی شرق استان گلستان: ارائۀ نظریهای دادهبنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 293-306]
گردشگری پرندگانارزیابی و رتبهبندی استانهای کشور برای گردشگری پرندگان در مقصدهای تالابی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-335]
گردشگری درمانیبررسی عوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری درمانی با استفاده از روش پویایی سیستم و ارزیابی نقش آن در رشد اقتصادی با شاخص منفعت به هزینه [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 39-59]
گردشگری سلامتبررسی تأثیر کیفیت خدمات در قصد خرید با میانجیگری بازاریابی دهانبهدهان و نقش تعدیلگر همدلی (مورد مطالعه: گردشگران و نخبگان سلامت) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 295-312]
گردشگری شهریعوامل پیشران در تحقق گردشگری پایدار شهری با رویکرد اکوتوریسم (نمونهٔ موردی: شهر خوانسار) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 19-36]
گردشگری شهریالگوی فضایی رفتار گردشگران در مقصدهای گردشگری تحلیلی بر چیدمان فضایی حرکتهای بازدیدکنندگان در محدودۀ بافت تاریخی شهر یزد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 37-61]
گردشگری غذاتحلیل محتوای نظریات گردشگران دربارۀ رستورانهای ایرانی در وبگاه تریپ ادوایزر [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 249-262]
گردشگری فرهنگیتوسعهٔ گردشگری موسیقی در ایران: تحلیلی ساختاری (مطالعهٔ موردی: استان بوشهر) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 183-202]
گردشگری کودکیادگیری حاصل از گردشگری کودکان در توسعۀ پایدار گردشگری: نقش تعدیلگر ویژگیهای جمعیتشناختی خانواده [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 1-18]
مدلسازی معادلات ساختاریشناسایی و تحلیل مؤلفههای مؤثر در برندسازی مقاصد گردشگری (موردپژوهی: روستای هدف گردشگری بیشه در استان لرستان) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 275-289]
مدلسازی معادلات ساختاریتوسعهٔ یک الگوی نوآوری در گردشگری بهمنزلهٔ صنعتی بینالمللی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 261-274]
مدل سازی معادلات ساختاری"تأثیر شخصیت تابآور کارآفرین بر نوآوری در کسبوکار صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
مدل مفهومیتدوین الگوی مفهومی تفسیر میراث در ژئوپارکها براساس روشهای معتبر جهانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 69-85]
مدیریت آموزش غیررسمیبررسی میزان کاربست ابعاد و مؤلفههای نظام تفسیر ژئوتوریسم بهمنظور ارائۀ مدل مفهومی مناسب در ژئوپارک جهانی قشم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 105-118]
مدیریت انتظامیتأثیر مدیریت انتظامی تفرجگاههای پیراشهری بر رضایتمندی ساکنان محلی (مورد مطالعه: منطقه طرقبه و شاندیز مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 307-320]
مدیریت ترافیک و حملونقل جادهایتأثیر مدیریت انتظامی تفرجگاههای پیراشهری بر رضایتمندی ساکنان محلی (مورد مطالعه: منطقه طرقبه و شاندیز مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 307-320]
مدیریت مقصدرقابتپذیری گردشگری شهرهای ایران در پرتو مدیریت مقصد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 79-98]
مزایای رقابتیتعیین میزان اهمیت الزامات فنی توسعۀ کارافزارهای گردشگری با استفاده از روشهای گسترش عملکرد کیفیت و نقشۀ شناختی فازی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-17]
مسئولیت اجتماعی مقصدطراحی مدل رابطۀ مسئولیت اجتماعی مقصد و قصد بازدید مجدد در استان گیلان با روش پژوهش ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 115-129]
مسجدجامع عتیق اصفهانبررسی چگونگی تأثیر تجربهٔ بازدیدکنندهٔ مسجد جامع عتیق اصفهان بهمثابهٔ موزهٔ معماری ایران در توسعهٔ گردشگری معماری [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 333-351]
مسیر گردشگریتعیین مسیرهای گردشگری با روش کمترین فاصله از بهترین تصمیم نمونۀ موردی: شهرستان تاریخی دامغان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 207-224]
مطالعۀ موردیالگوی نقشآفرینی سازمان صداوسیما در توسعۀ گردشگری داخلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 189-206]
معمارینقش بازنمایی مکان در رسانههای برخط بر شکلگیری تصویر ذهنی اقامتگاههای سنتی (مطالعۀ موردی: اقامتگاههای کاشان به شیوۀ نظریۀ زمینهای) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 99-114]
مقصد گردشگریبررسی ویژگیهای پیام در رسانه بهمنظور معرفی مقصد گردشگری با استفاده از نگاشتشناخت فازی (با تأکید بر رسانۀ تلویزیون) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 63-78]
منابع انسانیبررسی تأثیر نقش منابع انسانی بر درآمد پایدار گردشگری با متغیر میانجی برند شهری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 65-83]
منطقة آزادتأثیر منطقة آزاد انزلی در گردشگری در استان گیلان: روش کنترل ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 215-230]
منفعت به هزینهبررسی عوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری درمانی با استفاده از روش پویایی سیستم و ارزیابی نقش آن در رشد اقتصادی با شاخص منفعت به هزینه [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 39-59]
مهماننوازیپدیدۀ عشق به مقصد: بررسی سیستماتیک ادبیات و مسیرهای پژوهشی آینده [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 165-188]
موفقیت استارتآپاستارتآپهای گردشگری در ایران: عوامل موفقیت و شکست [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 315-331]
میدان مشقجایگاه ارزشهای میراثِ نظامی در حفاظت و گردشگری مجموعهٔ قزاقخانه و میدان مشق تهران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه هنر در پردیس باغ ملی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 353-373]
میراث طبیعیارزیابی تناسب مکانی برای توسعۀ اکوتوریسم در حوزۀ آبخیز ابیانه ـ برزرود استان اصفهان با استفاده از تحلیل سلسلهمراتبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 225-244]
میراث فرهنگیارزیابی تناسب مکانی برای توسعۀ اکوتوریسم در حوزۀ آبخیز ابیانه ـ برزرود استان اصفهان با استفاده از تحلیل سلسلهمراتبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 225-244]
میراث گردشگریتحلیل ارزشمندی و چرخۀ زیست میراث گردشگری شهرستان شوش دانیال (ع) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
میراث ناملموسطراحی الگوی توسعۀ گردشگری میراث ناملموس در ایران با رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 149-164]
ن
نتنوگرافیشناسایی عوامل مؤثر در خریدهای آنلاین در شرکت خدمات سفر و گردشگری (مورد مطالعه: شرکت سفرهای علیبابا) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 277-294]
نظام تفسیر ژئوتوریسمبررسی میزان کاربست ابعاد و مؤلفههای نظام تفسیر ژئوتوریسم بهمنظور ارائۀ مدل مفهومی مناسب در ژئوپارک جهانی قشم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 105-118]
نظریهٔ دادهبنیادمطالعهٔ رفتار کارآفرینی بومگردی زنان روستایی در استان فارس با استفاده از نظریهٔ دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 51-64]
نقشۀ شناختی فازی (FCM)تعیین میزان اهمیت الزامات فنی توسعۀ کارافزارهای گردشگری با استفاده از روشهای گسترش عملکرد کیفیت و نقشۀ شناختی فازی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-17]
نگاشتشناخت فازیبررسی ویژگیهای پیام در رسانه بهمنظور معرفی مقصد گردشگری با استفاده از نگاشتشناخت فازی (با تأکید بر رسانۀ تلویزیون) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 63-78]
نگرش به مقصد گردشگریعوامل مؤثر بر قصد دیدار گردشگران از جاذبههای گردشگری استان کرمان با تأکید بر تبلیغات الکترونیکی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 119-132]
نگرش کاربرانتأثیر کیفیت وبسایتهای مقصد در نگرش کاربران و تمایل به مشارکت در بیان تجربیات همآفرینی آنلاین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]
نمودار زیرسیستمهاطراحی مدلی برای افزایش درآمد حاصل از عرضۀ خدمات گردشگری (رویکرد پویاییشناسی سیستمها) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-37]
نوآوریتوسعهٔ یک الگوی نوآوری در گردشگری بهمنزلهٔ صنعتی بینالمللی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 261-274]
نوآوری"تأثیر شخصیت تابآور کارآفرین بر نوآوری در کسبوکار صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
نوآوری بازاریابیتوسعهٔ یک الگوی نوآوری در گردشگری بهمنزلهٔ صنعتی بینالمللی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 261-274]
نوآوری در خدماتتوسعهٔ یک الگوی نوآوری در گردشگری بهمنزلهٔ صنعتی بینالمللی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 261-274]
نیات رفتاری گردشگرانتأثیر بازاریابی تلفن همراه در نیات رفتاری گردشگران: تحلیل نقش ارزش ویژهٔ برند مقصد گردشگری [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 231-247]
و
وزندهیارزیابی چندمعیارهٔ قابلیت طبیعتگردی به روش ترکیب خطی وزندار و ترکیب آن با روش فازی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 19-31]
وفاداری گردشگرتأثیرگذاری زیرساختهای گردشگری در میزان وفاداری گردشگران (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 129-142]
همدلیبررسی تأثیر کیفیت خدمات در قصد خرید با میانجیگری بازاریابی دهانبهدهان و نقش تعدیلگر همدلی (مورد مطالعه: گردشگران و نخبگان سلامت) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 295-312]
همه گیریتأثیرات کرونایی بخش گردشگری در تقاضای اقتصاد کلان ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 263-275]