نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آذربایجان‌شرقی ارزیابی تأثیر آمادگی الکترونیکی در گردشگری الکترونیکی؛ نمونة موردی: ادارة کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 17-30]
  • آمادگی الکترونیکی ارزیابی تأثیر آمادگی الکترونیکی در گردشگری الکترونیکی؛ نمونة موردی: ادارة کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 17-30]
  • آموزش بررسی قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان در صنعت گردشگری با تاکید بر نقش آموزشی دانشگاه‌ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-187]
  • آنتروپی شانون ارائه چارچوب پذیرش گردشگری الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
  • آنتروپی شانون مفهوم‌سازی مدل کسب‌‌وکار گردشگری در صنایع‌‌دستی اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-136]
  • آینده‌پژوهی تدوین سناریوهای پیش‌رو در زمینه آینده توسعه گردشگری پایدار استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 111-124]
  • آینده‌پژوهی مدل‌سازی ساختاری- تفسیری عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی در ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 285-296]

ا

  • اداره کل میراث فرهنگی بررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمان‏های گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]
  • ادراک ارائه الگوی ادراک معنوی گردشگر فرهنگی از سفر مطالعه موردی گردشگران فرهنگی خارجی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 211-228]
  • ارزش تفریحی ارزش‌گذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزش‌گذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
  • ارزش‌گذاری مشروط ارزش‌گذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزش‌گذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
  • ارزش ویژة برند مقصدگردشگری بررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی ( موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 79-96]
  • ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی جهت وفاداری گردشگران (مورد: شهر بانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 125-138]
  • ارزش ویژه برند مقصد طراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 97-110]
  • استان البرز بررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی ( موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 79-96]
  • استان لرستان رتبه‌بندی ظرفیت گردشگری ورزشی طبیعت‌محور در مسیرهای گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 249-268]
  • استراتژی کارآفرینانه طراحی مدل کارآفرینی استراتژیک در صنعت گردشگری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
  • اشتغال ایجاد اشتغال صنعت گردشگری با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-172]
  • اصالت برند بررسی رابطه بین اصالت برند و عشق به برند با ملاحظه نقش نیاز به منحصر بفرد بودن در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-14]
  • اطلاع‌یابی تأثیر خوگرفتن به رسانه‌های اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
  • اعتماد تأثیر خوگرفتن به رسانه‌های اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
  • اعتماد به مقصد تأثیر کیفیت خدمات در قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظۀ نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد موردمطالعه: گردشگران پزشکی بیمارستان نمازی شهر شیراز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 279-292]
  • اقامتگاهای بوم گردی بررسی اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر نگرش و رفتار مسئولانه زیست‌محیطی کارکنان اقامتگاه‌های بوم‌گردی (اقامت گاه های بوم گردی منتخب بخش بسطام، شاهرود) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 297-305]
  • اقامتگاه‌های بوم‌گردی بررسی و تحلیل مسئولیت‌پذیری اجتماعی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 231-248]
  • امنیت ارائه چارچوب پذیرش گردشگری الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
  • اوقات فراغت تحلیلی بر توزیع فضایی بازی های بومی و محلی در نواحی روستایی مطالعه موردی : روستاهای بخش خورش رستم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 235-251]
  • ایران چالش های بین المللی سازی کسب و کارهای گردشگری کشاورزی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 113-130]

ب

  • بابلسر شناسایی و اولویت بندی معیارهای هویت شهر مبتنی بر تصویرذهنی اولیه و ثانویه گردشگران (مطالعه تجربی: شهر بابلسر) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 185-198]
  • بازار فرا منطقه ای گردشگری خرید و چالشهای عملکردی بازارهای فرامنطقه ای نمونه کاوی: چهارراه رسولی زاهدان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 113-129]
  • بازارهای همسایه تحلیل سیستمی توسعه گردشگری ایران مبتنی بر بازارهای همسایه و ارائه مدل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-20]
  • بازاریابی تجربی تاثیر بازاریابی تجربی بر نیات رفتاری بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری ( مطالعه موردی: مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 66-89]
  • بازاریابی توصیه‌ای شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت روابط برخط با گردشگران در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 152-172]
  • بازاریابی محتوا شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت روابط برخط با گردشگران در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 152-172]
  • بازاریابی محتوا شناسایی ابعاد محتوایی برند مقصد گردشگری و اثر گذاری آن در توانمندسازی گردشگران؛ یک پژوهش ترکیبی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 167-182]
  • بازدید مجدد تأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تاکید بر شناسایی و رضایت (مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-50]
  • بازی های بومی تحلیلی بر توزیع فضایی بازی های بومی و محلی در نواحی روستایی مطالعه موردی : روستاهای بخش خورش رستم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 235-251]
  • بانه ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی جهت وفاداری گردشگران (مورد: شهر بانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 125-138]
  • برندسازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در موفقیت برندسازی گردشگری کویری موردِمطالعه: دریاچۀ نمک قم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 173-190]
  • برندسازی برندسازی مقصد گردشگری با تأکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 219-234]
  • برندسازی مقصد گردشگری برندسازی مقصد گردشگری با تأکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 219-234]
  • بندر خرمشهر شناسایی و تحلیل عملکرد – اهمیت عوامل مؤثر بر گردشگری دریایی (مورد مطالعه: بندر خرمشهر) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 137-152]
  • بین المللی سازی چالش های بین المللی سازی کسب و کارهای گردشگری کشاورزی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 113-130]

پ

  • پایگاه اینترنتی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پایگاه اینترنتی جاباما [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]
  • پذیرش ارائه چارچوب پذیرش گردشگری الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
  • پذیرش فناوری بررسی موانع پذیرش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان کرج [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 90-102]
  • پیامد مدل‌سازی پیامدهای توسعه پایدارِ گردشگریِ فرهنگی؛ رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 214-234]
  • پیشگیری از جرم رهیافت‌های پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]

ت

  • تئوری داده بنیاد طراحی و تبیین مدل هتلداری سبز سودآور مبتنی بر استراتژی داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 269-284]
  • تبلیغات شفاهی تأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تاکید بر شناسایی و رضایت (مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-50]
  • تجربه برند مقصد طراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 97-110]
  • تحلیل اهمیت – عملکرد شناسایی و تحلیل عملکرد – اهمیت عوامل مؤثر بر گردشگری دریایی (مورد مطالعه: بندر خرمشهر) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 137-152]
  • تحلیل تم ارائه چارچوبی برای شناسایی چالش‌های جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ایران: کاربردی از تحلیل مضمون در صنعت هتل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 130-151]
  • تحلیل عاملی اکتشافی شناسایی و تحلیل عملکرد – اهمیت عوامل مؤثر بر گردشگری دریایی (مورد مطالعه: بندر خرمشهر) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 137-152]
  • تحلیل محتوای ترکیبی گسترش مدل مفهومی مدیریت استعداد از منظر رفتاری در حوزۀ گردشگری با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 83-96]
  • تصاویر ماهواره‌ای بررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش ‌‌از‌ دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]
  • تصویر بعد از سفر مطالعۀ تطبیقی فرایند تغییرات تصویر پیش و پس از مسافرت موردمطالعه: تصویر کلان‌شهر تبریز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 47-60]
  • تصویر ذهنی اولیه شناسایی و اولویت بندی معیارهای هویت شهر مبتنی بر تصویرذهنی اولیه و ثانویه گردشگران (مطالعه تجربی: شهر بابلسر) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 185-198]
  • تصویر ذهنی ثانویه شناسایی و اولویت بندی معیارهای هویت شهر مبتنی بر تصویرذهنی اولیه و ثانویه گردشگران (مطالعه تجربی: شهر بابلسر) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 185-198]
  • تصویر ذهنی گردشگر تاثیر راهبردهای اکتشافی و بهره بردای بر شهرت برند گردشگری با تاکید بر نقش وفاداری و تصویر ذهنی گردشگران (مورد مطالعه: هتل های 4و5 ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 191-206]
  • تصویر قبل از سفر مطالعۀ تطبیقی فرایند تغییرات تصویر پیش و پس از مسافرت موردمطالعه: تصویر کلان‌شهر تبریز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 47-60]
  • تصویر مقصد مطالعۀ تطبیقی فرایند تغییرات تصویر پیش و پس از مسافرت موردمطالعه: تصویر کلان‌شهر تبریز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 47-60]
  • تصویر مقصد تأثیر کیفیت خدمات در قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظۀ نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد موردمطالعه: گردشگران پزشکی بیمارستان نمازی شهر شیراز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 279-292]
  • تعلق به برند مقصد تأثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 207-218]
  • تمایل به پرداخت ارزش‌گذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزش‌گذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
  • توانمندسازهای مدیریت دانش بررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمان‏های گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]
  • توانمندسازی گردشگر شناسایی ابعاد محتوایی برند مقصد گردشگری و اثر گذاری آن در توانمندسازی گردشگران؛ یک پژوهش ترکیبی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 167-182]
  • توجه بصری تبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
  • توریسم ارائۀ مدل توسعۀ گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-196]
  • توزیع فضایی تحلیلی بر توزیع فضایی بازی های بومی و محلی در نواحی روستایی مطالعه موردی : روستاهای بخش خورش رستم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 235-251]
  • توسعه تحلیل سیستمی توسعه گردشگری ایران مبتنی بر بازارهای همسایه و ارائه مدل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-20]
  • توسعه پایدار تحلیلی بر توزیع فضایی بازی های بومی و محلی در نواحی روستایی مطالعه موردی : روستاهای بخش خورش رستم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 235-251]
  • توسعه پایدار گردشگری مدل‌سازی پیامدهای توسعه پایدارِ گردشگریِ فرهنگی؛ رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 214-234]
  • توسعه گردشگری ارائۀ مدل توسعۀ گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-196]

ج

  • جاباما شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پایگاه اینترنتی جاباما [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]
  • جاذبه گردشگری تاثیر بازاریابی تجربی بر نیات رفتاری بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری ( مطالعه موردی: مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 66-89]
  • جامعه میزبان اثر مسئولیت اجتماعی بر پشتیبانی از گردشگری پایدار در شهر سرعین [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 169-184]

چ

  • چالش عملکردی گردشگری خرید و چالشهای عملکردی بازارهای فرامنطقه ای نمونه کاوی: چهارراه رسولی زاهدان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 113-129]
  • چالش های گردشگری چالش های بین المللی سازی کسب و کارهای گردشگری کشاورزی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 113-130]
  • چهارراه رسولی گردشگری خرید و چالشهای عملکردی بازارهای فرامنطقه ای نمونه کاوی: چهارراه رسولی زاهدان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 113-129]

ح

  • حداقل مربعات جزئی (PLS) ارزیابی تأثیر آمادگی الکترونیکی در گردشگری الکترونیکی؛ نمونة موردی: ادارة کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 17-30]

خ

  • خاورمیانه بررسی تاثیر فضای سرمایه گذاری بر صنعت گردشگری خاورمیانه با رهیافت اقتصاد سنجی فضایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 21-38]
  • خرید تکانشگری تبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
  • خود تجانسی تأثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 207-218]
  • خودتجانسی طراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 97-110]
  • خود-کارامدی بررسی قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان در صنعت گردشگری با تاکید بر نقش آموزشی دانشگاه‌ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-187]
  • خو گرفتن با رسانه اجتماعی تأثیر خوگرفتن به رسانه‌های اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
  • خیابان ولیعصر تأثیرات زیست‌پذیری خیابان در پایداری گردشگری شهری مطالعۀ موردی خیابان ولیعصر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 61-73]

د

  • درگیری ذهنی تعیین روابط علی درگیری ذهنی و قصد رفتاری گردشگران رویداد ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]
  • درگیری ذهنی با برند مقصد تأثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 207-218]
  • درگیری کارکنان هتل تأملی بر مدیریت منابع انسانی سبز: نقش تعدیل گری نوجویی بازاریابی در رابطۀ بین درگیری کارکنان با مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت هتل‌داری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 235-248]
  • دریاچه نمک قم شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در موفقیت برندسازی گردشگری کویری موردِمطالعه: دریاچۀ نمک قم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 173-190]
  • دلفی شناسایی شایستگی‌های محوری راهنمایان تور بین‌المللی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 63-82]
  • دهکده تفریحی و توریستی باغستان ارزش‌گذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزش‌گذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
  • دیدگاه استروالدر و پیگنیور مفهوم‌سازی مدل کسب‌‌وکار گردشگری در صنایع‌‌دستی اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-136]
  • دیمتل خاکستری شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت روابط برخط با گردشگران در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 152-172]

ر

  • راهبرد اکتشافی تاثیر راهبردهای اکتشافی و بهره بردای بر شهرت برند گردشگری با تاکید بر نقش وفاداری و تصویر ذهنی گردشگران (مورد مطالعه: هتل های 4و5 ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 191-206]
  • راهبرد بهره‌برداری تاثیر راهبردهای اکتشافی و بهره بردای بر شهرت برند گردشگری با تاکید بر نقش وفاداری و تصویر ذهنی گردشگران (مورد مطالعه: هتل های 4و5 ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 191-206]
  • راهبردهای مدیریت برند داخلی راهبردهای مدیریت برند داخلی در هتل های شهر تهران : مطالعه ای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
  • راهنمای تور شناسایی شایستگی‌های محوری راهنمایان تور بین‌المللی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 63-82]
  • رشت شناسایی ابعاد محتوایی برند مقصد گردشگری و اثر گذاری آن در توانمندسازی گردشگران؛ یک پژوهش ترکیبی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 167-182]
  • رضایت تأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تاکید بر شناسایی و رضایت (مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-50]
  • رضایت گردشگر بررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی ( موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 79-96]
  • رضایت مشتری بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر پیامدهای رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری و عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان آنلاین آژانس‌های گردشگری) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 31-46]
  • رفتار خرید تبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
  • رفتار مسئولانه زیست‌محیطی بررسی اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر نگرش و رفتار مسئولانه زیست‌محیطی کارکنان اقامتگاه‌های بوم‌گردی (اقامت گاه های بوم گردی منتخب بخش بسطام، شاهرود) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 297-305]
  • رفتار نوآورانه تأثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش سرمایه فکری، فرصت طلبی و مزیت رقابتی در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 263-278]
  • روش EDAS رتبه‌بندی ظرفیت گردشگری ورزشی طبیعت‌محور در مسیرهای گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 249-268]
  • روش دلفی رهیافت‌های پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • روش دیمتل ارائه مدل مفهومی توسعه گردشگری الکترونیک ایران با استفاده از دیمتل فازی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 15-32]
  • روش فازی شناسایی شکاف‌های کیفیت خدمات گردشگری پزشکی با رویکرد فازی (مطالعه‌ موردی: شهر اردبیل) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 91-106]
  • رویکرد آمیخته طراحی مدل کارآفرینی استراتژیک در صنعت گردشگری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
  • رویکرد پویایی‌ سیستمی تحلیل سیستمی توسعه گردشگری ایران مبتنی بر بازارهای همسایه و ارائه مدل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-20]

ز

  • زاهدان گردشگری خرید و چالشهای عملکردی بازارهای فرامنطقه ای نمونه کاوی: چهارراه رسولی زاهدان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 113-129]
  • زیست‌پذیری خیابان تأثیرات زیست‌پذیری خیابان در پایداری گردشگری شهری مطالعۀ موردی خیابان ولیعصر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 61-73]

ژ

  • ژئو‌پارک بررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش ‌‌از‌ دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]
  • ژئوتوریسم بررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش ‌‌از‌ دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]
  • ژئوسایت بررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش ‌‌از‌ دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]

س

  • سرمایه فکری بررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمان‏های گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]
  • سرمایه فکری تأثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش سرمایه فکری، فرصت طلبی و مزیت رقابتی در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 263-278]
  • سرمایه‌گذاری ایجاد اشتغال صنعت گردشگری با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-172]
  • سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی ارائه چارچوبی برای شناسایی چالش‌های جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ایران: کاربردی از تحلیل مضمون در صنعت هتل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 130-151]
  • سفر ارائه الگوی ادراک معنوی گردشگر فرهنگی از سفر مطالعه موردی گردشگران فرهنگی خارجی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 211-228]
  • سناریونویسی تدوین سناریوهای پیش‌رو در زمینه آینده توسعه گردشگری پایدار استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 111-124]
  • سیستم های پویا ایجاد اشتغال صنعت گردشگری با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-172]

ش

  • شایستگی محوری شناسایی شایستگی‌های محوری راهنمایان تور بین‌المللی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 63-82]
  • شخصیت برند مقصد تأثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 207-218]
  • شخصیت برند مقصد طراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 97-110]
  • شخصیت برند مقصد گردشگری برندسازی مقصد گردشگری با تأکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 219-234]
  • شخصیت مقصد تأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تاکید بر شناسایی و رضایت (مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-50]
  • شدت رابطه تأثیر خوگرفتن به رسانه‌های اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
  • شکاف‌ کیفیت خدمات شناسایی شکاف‌های کیفیت خدمات گردشگری پزشکی با رویکرد فازی (مطالعه‌ موردی: شهر اردبیل) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 91-106]
  • شناسایی تأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تاکید بر شناسایی و رضایت (مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-50]
  • شناسایی و اولویت‌بندی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پایگاه اینترنتی جاباما [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]
  • شهرت برند گردشگری تاثیر راهبردهای اکتشافی و بهره بردای بر شهرت برند گردشگری با تاکید بر نقش وفاداری و تصویر ذهنی گردشگران (مورد مطالعه: هتل های 4و5 ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 191-206]
  • شهر تهران ارائه الگوی مدیریت راهبردی فضایی گردشگری میراث شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 73-90]
  • شهر خلاق گسترنومی شناسایی ابعاد محتوایی برند مقصد گردشگری و اثر گذاری آن در توانمندسازی گردشگران؛ یک پژوهش ترکیبی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 167-182]
  • شهر یزد شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری کودک از منظر ویژگی‌های فرهنگی، زیرساختی و ظاهری مقصد (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]

ص

  • صنایع‌دستی مفهوم‌سازی مدل کسب‌‌وکار گردشگری در صنایع‌‌دستی اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-136]
  • صنعت گردشگری بررسی موانع پذیرش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان کرج [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 90-102]
  • صنعت گردشگری شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت روابط برخط با گردشگران در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 152-172]
  • صنعت گردشگری طراحی مدل کارآفرینی استراتژیک در صنعت گردشگری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
  • صنعت گردشگری شناسایی شایستگی‌های محوری راهنمایان تور بین‌المللی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 63-82]
  • صنعت گردشگری تحلیل سیستمی توسعه گردشگری ایران مبتنی بر بازارهای همسایه و ارائه مدل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-20]
  • صنعت گردشگری بررسی تاثیر فضای سرمایه گذاری بر صنعت گردشگری خاورمیانه با رهیافت اقتصاد سنجی فضایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 21-38]
  • صنعت گردشگری گسترش مدل مفهومی مدیریت استعداد از منظر رفتاری در حوزۀ گردشگری با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 83-96]
  • صنعت گردشگری ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی جهت وفاداری گردشگران (مورد: شهر بانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 125-138]
  • صنعت گردشگری تبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
  • صنعت هتل ارائه چارچوبی برای شناسایی چالش‌های جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ایران: کاربردی از تحلیل مضمون در صنعت هتل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 130-151]
  • صنعت هتلداری تأثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش سرمایه فکری، فرصت طلبی و مزیت رقابتی در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 263-278]

ع

  • عشق برند بررسی رابطه بین اصالت برند و عشق به برند با ملاحظه نقش نیاز به منحصر بفرد بودن در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-14]
  • عشق به برند بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر پیامدهای رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری و عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان آنلاین آژانس‌های گردشگری) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 31-46]
  • عملکرد سازمانی تأثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش سرمایه فکری، فرصت طلبی و مزیت رقابتی در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 263-278]
  • عملکردمالی سودآور طراحی و تبیین مدل هتلداری سبز سودآور مبتنی بر استراتژی داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 269-284]
  • عوامل پیشینی و پسینی پذیرش بررسی موانع پذیرش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان کرج [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 90-102]
  • عوامل موفقیت شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پایگاه اینترنتی جاباما [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]

ف

  • فراترکیب چارچوب مفهومی هوشمندی مقصدهای گردشگری شهری با رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-213]
  • فراترکیب ارائه چارچوب پذیرش گردشگری الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
  • فراترکیب تبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی بررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش ‌‌از‌ دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]
  • فرهنگ سازمانی بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های چهار ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 249-262]
  • فضای سرمایه‌گذاری بررسی تاثیر فضای سرمایه گذاری بر صنعت گردشگری خاورمیانه با رهیافت اقتصاد سنجی فضایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 21-38]
  • فناوری ارتباطی و اطلاعاتی بررسی موانع پذیرش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان کرج [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 90-102]
  • فناوری خویش خدمتی شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت روابط برخط با گردشگران در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 152-172]

ق

  • قصد بازدید تأثیر خوگرفتن به رسانه‌های اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
  • قصد بازدید مجدد تأثیر کیفیت خدمات در قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظۀ نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد موردمطالعه: گردشگران پزشکی بیمارستان نمازی شهر شیراز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 279-292]
  • قصد رفتاری تعیین روابط علی درگیری ذهنی و قصد رفتاری گردشگران رویداد ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]
  • قصد کارآفرینی اجتماعی بررسی قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان در صنعت گردشگری با تاکید بر نقش آموزشی دانشگاه‌ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-187]

ک

  • کارآفرینی بین المللی سنتز پژوهی در مطالعات مدل برند سازی کارآفرینانه بین المللی صنعت گردشگری سلامت [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-66]
  • کارآفرینی فرهنگی رویکرد متفاوت کارآفرینان در کارآفرینی گردشگری میراث فرهنگی ناملموس [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 131-144]
  • کارآفرینی گردشگری رویکرد متفاوت کارآفرینان در کارآفرینی گردشگری میراث فرهنگی ناملموس [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 131-144]
  • کدگذاری طراحی مدل توسعه بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
  • کرج ارزش‌گذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزش‌گذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
  • کرمانشاه طراحی مدل توسعه بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
  • کسب و کارهای گردشگری بررسی و تحلیل مسئولیت‌پذیری اجتماعی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 231-248]
  • کشور ایران مدل‌سازی ساختاری- تفسیری عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی در ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 285-296]
  • کلانشهر تبریز مطالعۀ تطبیقی فرایند تغییرات تصویر پیش و پس از مسافرت موردمطالعه: تصویر کلان‌شهر تبریز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 47-60]
  • کلان‌شهر تهران رهیافت‌های پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • کیفیت ادراک شده برند مقصد بررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی ( موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 79-96]
  • کیفیت خدمات شناسایی شکاف‌های کیفیت خدمات گردشگری پزشکی با رویکرد فازی (مطالعه‌ موردی: شهر اردبیل) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 91-106]
  • کیفیت خدمات تأثیر کیفیت خدمات در قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظۀ نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد موردمطالعه: گردشگران پزشکی بیمارستان نمازی شهر شیراز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 279-292]

گ

  • گردشگران رویداد ورزشی تعیین روابط علی درگیری ذهنی و قصد رفتاری گردشگران رویداد ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]
  • گردشگر خارجی رهیافت‌های پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • گردشگر فرهنگی ارائه الگوی ادراک معنوی گردشگر فرهنگی از سفر مطالعه موردی گردشگران فرهنگی خارجی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 211-228]
  • گردشگری رهیافت‌های پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • گردشگری طراحی مدل توسعه بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
  • گردشگری چارچوب مفهومی هوشمندی مقصدهای گردشگری شهری با رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-213]
  • گردشگری ارائۀ مدل توسعۀ گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-196]
  • گردشگری مطالعۀ تطبیقی فرایند تغییرات تصویر پیش و پس از مسافرت موردمطالعه: تصویر کلان‌شهر تبریز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 47-60]
  • گردشگری ایجاد اشتغال صنعت گردشگری با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-172]
  • گردشگری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در موفقیت برندسازی گردشگری کویری موردِمطالعه: دریاچۀ نمک قم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 173-190]
  • گردشگری شناسایی و اولویت بندی معیارهای هویت شهر مبتنی بر تصویرذهنی اولیه و ثانویه گردشگران (مطالعه تجربی: شهر بابلسر) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 185-198]
  • گردشگری الکترونیک ارائه مدل مفهومی توسعه گردشگری الکترونیک ایران با استفاده از دیمتل فازی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 15-32]
  • گردشگری الکترونیک ارائه چارچوب پذیرش گردشگری الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
  • گردشگری الکترونیکی ارزیابی تأثیر آمادگی الکترونیکی در گردشگری الکترونیکی؛ نمونة موردی: ادارة کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 17-30]
  • گردشگری پایدار تأثیرات زیست‌پذیری خیابان در پایداری گردشگری شهری مطالعۀ موردی خیابان ولیعصر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 61-73]
  • گردشگری پایدار تدوین سناریوهای پیش‌رو در زمینه آینده توسعه گردشگری پایدار استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 111-124]
  • گردشگری پایدار اثر مسئولیت اجتماعی بر پشتیبانی از گردشگری پایدار در شهر سرعین [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 169-184]
  • گردشگری پزشکی شناسایی شکاف‌های کیفیت خدمات گردشگری پزشکی با رویکرد فازی (مطالعه‌ موردی: شهر اردبیل) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 91-106]
  • گردشگری پزشکی تأثیر کیفیت خدمات در قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظۀ نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد موردمطالعه: گردشگران پزشکی بیمارستان نمازی شهر شیراز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 279-292]
  • گردشگری خرید گردشگری خرید و چالشهای عملکردی بازارهای فرامنطقه ای نمونه کاوی: چهارراه رسولی زاهدان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 113-129]
  • گردشگری دریایی شناسایی و تحلیل عملکرد – اهمیت عوامل مؤثر بر گردشگری دریایی (مورد مطالعه: بندر خرمشهر) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 137-152]
  • گردشگری روستایی بررسی و تحلیل مسئولیت‌پذیری اجتماعی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 231-248]
  • گردشگری سلامت سنتز پژوهی در مطالعات مدل برند سازی کارآفرینانه بین المللی صنعت گردشگری سلامت [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-66]
  • گردشگری فرهنگی مدل‌سازی پیامدهای توسعه پایدارِ گردشگریِ فرهنگی؛ رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 214-234]
  • گردشگری کشاورزی چالش های بین المللی سازی کسب و کارهای گردشگری کشاورزی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 113-130]
  • گردشگری کودک شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری کودک از منظر ویژگی‌های فرهنگی، زیرساختی و ظاهری مقصد (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
  • گردشگری کویر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در موفقیت برندسازی گردشگری کویری موردِمطالعه: دریاچۀ نمک قم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 173-190]
  • گردشگری مذهبی مدل‌سازی ساختاری- تفسیری عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی در ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 285-296]
  • گردشگری میراث شهری ارائه الگوی مدیریت راهبردی فضایی گردشگری میراث شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 73-90]
  • گردشگری میراثی ارائه الگوی مدیریت راهبردی فضایی گردشگری میراث شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 73-90]
  • گردشگری ورزشی بررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی ( موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 79-96]
  • گردشگری و صنایع دستی استان یزد بررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمان‏های گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]
  • گیلان تدوین سناریوهای پیش‌رو در زمینه آینده توسعه گردشگری پایدار استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 111-124]
  • گیمیفیکیشن بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر پیامدهای رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری و عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان آنلاین آژانس‌های گردشگری) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 31-46]

م

  • مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس تاثیر بازاریابی تجربی بر نیات رفتاری بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری ( مطالعه موردی: مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 66-89]
  • مدل توسعه بوم گردی طراحی مدل توسعه بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
  • مدل دوربین فضایی پانل بررسی تاثیر فضای سرمایه گذاری بر صنعت گردشگری خاورمیانه با رهیافت اقتصاد سنجی فضایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 21-38]
  • مدل ساختاری تفسیری ارائۀ مدل توسعۀ گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-196]
  • مدلسازی دینامیکی تحلیل سیستمی توسعه گردشگری ایران مبتنی بر بازارهای همسایه و ارائه مدل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-20]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری مدل‌سازی پیامدهای توسعه پایدارِ گردشگریِ فرهنگی؛ رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 214-234]
  • مدل‌سازی ساختاری- تفسیری مدل‌سازی ساختاری- تفسیری عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی در ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 285-296]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری تأثیرات زیست‌پذیری خیابان در پایداری گردشگری شهری مطالعۀ موردی خیابان ولیعصر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 61-73]
  • مدل-سازی معادلات ساختاری بررسی قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان در صنعت گردشگری با تاکید بر نقش آموزشی دانشگاه‌ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-187]
  • مدل کسب‌وکار مفهوم‌سازی مدل کسب‌‌وکار گردشگری در صنایع‌‌دستی اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-136]
  • مدل مفهومی ارائه مدل مفهومی توسعه گردشگری الکترونیک ایران با استفاده از دیمتل فازی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 15-32]
  • مدل یکپارچه هتلداری سبز طراحی و تبیین مدل هتلداری سبز سودآور مبتنی بر استراتژی داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 269-284]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های چهار ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 249-262]
  • مدیریت استعداد گسترش مدل مفهومی مدیریت استعداد از منظر رفتاری در حوزۀ گردشگری با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 83-96]
  • مدیریت برند راهبردهای مدیریت برند داخلی در هتل های شهر تهران : مطالعه ای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
  • مدیریت برند داخلی راهبردهای مدیریت برند داخلی در هتل های شهر تهران : مطالعه ای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
  • مدیریت راهبردی – فضایی ارائه الگوی مدیریت راهبردی فضایی گردشگری میراث شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 73-90]
  • مدیریت زنجیره تأمین سبز تأملی بر مدیریت منابع انسانی سبز: نقش تعدیل گری نوجویی بازاریابی در رابطۀ بین درگیری کارکنان با مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت هتل‌داری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 235-248]
  • مدیریت منابع انسانی سبز تأملی بر مدیریت منابع انسانی سبز: نقش تعدیل گری نوجویی بازاریابی در رابطۀ بین درگیری کارکنان با مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت هتل‌داری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 235-248]
  • مزیت رقابتی تأثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش سرمایه فکری، فرصت طلبی و مزیت رقابتی در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 263-278]
  • مسئولیت اجتماعی اثر مسئولیت اجتماعی بر پشتیبانی از گردشگری پایدار در شهر سرعین [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 169-184]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی بررسی و تحلیل مسئولیت‌پذیری اجتماعی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 231-248]
  • مسیر گردشگری ورزشی طبیعت‌محور رتبه‌بندی ظرفیت گردشگری ورزشی طبیعت‌محور در مسیرهای گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 249-268]
  • معادلات ساختاری حداقل مربعات جزیی بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های چهار ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 249-262]
  • معنویت ارائه الگوی ادراک معنوی گردشگر فرهنگی از سفر مطالعه موردی گردشگران فرهنگی خارجی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 211-228]
  • مقصدهای شهری چارچوب مفهومی هوشمندی مقصدهای گردشگری شهری با رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-213]
  • منافع گردشگری اثر مسئولیت اجتماعی بر پشتیبانی از گردشگری پایدار در شهر سرعین [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 169-184]
  • منطق فازی ارائه مدل مفهومی توسعه گردشگری الکترونیک ایران با استفاده از دیمتل فازی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 15-32]
  • منطق فازی ارائۀ مدل توسعۀ گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-196]
  • مهارت های رفتاری گسترش مدل مفهومی مدیریت استعداد از منظر رفتاری در حوزۀ گردشگری با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 83-96]
  • میراث فرهنگی ناملموس رویکرد متفاوت کارآفرینان در کارآفرینی گردشگری میراث فرهنگی ناملموس [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 131-144]
  • میراث ناملموس فرهنگی تحلیلی بر توزیع فضایی بازی های بومی و محلی در نواحی روستایی مطالعه موردی : روستاهای بخش خورش رستم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 235-251]

ن

  • نگرش بررسی قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان در صنعت گردشگری با تاکید بر نقش آموزشی دانشگاه‌ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-187]
  • نگرش بررسی اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر نگرش و رفتار مسئولانه زیست‌محیطی کارکنان اقامتگاه‌های بوم‌گردی (اقامت گاه های بوم گردی منتخب بخش بسطام، شاهرود) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 297-305]
  • نوجویی بازاریابی تأملی بر مدیریت منابع انسانی سبز: نقش تعدیل گری نوجویی بازاریابی در رابطۀ بین درگیری کارکنان با مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت هتل‌داری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 235-248]
  • نیات رفتاری تاثیر بازاریابی تجربی بر نیات رفتاری بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری ( مطالعه موردی: مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 66-89]
  • نیاز به منحصر بفرد بودن بررسی رابطه بین اصالت برند و عشق به برند با ملاحظه نقش نیاز به منحصر بفرد بودن در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-14]

و

  • واژگان کلیدی: برند سازی سنتز پژوهی در مطالعات مدل برند سازی کارآفرینانه بین المللی صنعت گردشگری سلامت [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-66]
  • وفاداری به برند مقصد طراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 97-110]
  • وفاداری گردشگر تاثیر راهبردهای اکتشافی و بهره بردای بر شهرت برند گردشگری با تاکید بر نقش وفاداری و تصویر ذهنی گردشگران (مورد مطالعه: هتل های 4و5 ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 191-206]
  • وفاداری گردشگران ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی جهت وفاداری گردشگران (مورد: شهر بانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 125-138]
  • ویژگی‌های زیرساختی مقصد شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری کودک از منظر ویژگی‌های فرهنگی، زیرساختی و ظاهری مقصد (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
  • ویژگی‌های ظاهری مقصد شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری کودک از منظر ویژگی‌های فرهنگی، زیرساختی و ظاهری مقصد (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
  • ویژگی‌های فرهنگی مقصد شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری کودک از منظر ویژگی‌های فرهنگی، زیرساختی و ظاهری مقصد (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]

ه

  • هتل بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های چهار ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 249-262]
  • هتلداری سبز طراحی و تبیین مدل هتلداری سبز سودآور مبتنی بر استراتژی داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 269-284]
  • هتل های پنج ستاره شهر مشهد بررسی رابطه بین اصالت برند و عشق به برند با ملاحظه نقش نیاز به منحصر بفرد بودن در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-14]
  • هتل های شهر تهران راهبردهای مدیریت برند داخلی در هتل های شهر تهران : مطالعه ای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
  • هوش سازمانی بررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمان‏های گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]
  • هوشمندی چارچوب مفهومی هوشمندی مقصدهای گردشگری شهری با رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-213]
  • هویت شهر شناسایی و اولویت بندی معیارهای هویت شهر مبتنی بر تصویرذهنی اولیه و ثانویه گردشگران (مطالعه تجربی: شهر بابلسر) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 185-198]
  • هیجان تاثیر بازاریابی تجربی بر نیات رفتاری بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری ( مطالعه موردی: مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 66-89]

ی

  • یادگیری مشارکتی بررسی اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر نگرش و رفتار مسئولانه زیست‌محیطی کارکنان اقامتگاه‌های بوم‌گردی (اقامت گاه های بوم گردی منتخب بخش بسطام، شاهرود) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 297-305]