دوره و شماره: دوره 10، شماره 2 - شماره پیاپی 27، تابستان 1400، صفحه 1-296 
5. تحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتل‌داری با رویکرد ترکیبی نگاشت‌‌شناختی فازی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی

صفحه 55-66

مهدیه زحمتکش سردوراهی؛ یاسمین برومندزاد؛ جواد غریب زاده؛ محمد سیادتان؛ آرام آردیان


8. طراحی مدل برندسازی جزیرۀ کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریۀ داده‌بنیاد

صفحه 93-108

خدیجه قائم مقامی تبریزی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ عبداله نعامی؛ ناصر آزاد


18. طراحی چارچوب مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری برمبنای فراترکیب مطالعات پیشین

صفحه 251-276

ندا زرندیان؛ محمدرضا فرزین؛ علی اصغر شالبافیان؛ اکبر پورفرج؛ سید مجتبی محمودزاده