نمایه نویسندگان

آ

  • آزادی، یونس تأثیر خدمت‌گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتل‌داری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
  • آسمان دره، یاسر بخش‌بندی بازار برمبنای مزایای موردانتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
  • آقایی، پرویز تأثیر ارزش ویژة برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه مورد مطالعه: موزة ملی ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]

ا

  • ابراهیمی نژاد، مهدی تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های بین‌المللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
  • احمدی زاد، آرمان به کارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هتل‌ها و آژانس‌های مسافرتی استان کردستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
  • احمدی نصرآبادسفلی، الله داد بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان مطالعة موردی: شهر یاسوج [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
  • اسدزاده، احمد ارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]
  • اسماعیلی، محمودرضا شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
  • اصلانی افراشته، امیر تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
  • ایمانی خوشخو، محمدحسین ارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]
  • ایمانی خوشخو، محمدحسین ارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]

ب

  • باشکوه اجیرلو، محمد ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
  • باقری، فاطمه تأثیر اقدامات بازاریابی مبتنی بر ارتباط متقابل آژانس‌های مسافرتی بر رفتار خرید بسته‌های ایران‌گردی مورد مطالعه: آژانس‏های مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
  • بسته نگار، مهرنوش طراحی مدل مفهومی گردشگری خلاق [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-108]
  • بسحاق، محمدرضا تحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]
  • بهبودی، امید تحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]

پ

  • پرچکانی، پروانه ارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]
  • پناهی، حسین تبیین عوامل مؤثر بر سطح حمایت ساکنان شهر تبریز از توسعة گردشگری (با تأکید بر ابعاد اجتماعی ـ فرهنگی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
  • پورجم، افسانه مطالعه وضعیت سرمایه اجتماعی و ارتباط آن با شکل‌گیری شبکه در کسب‌و‌کارهای گردشگری (مورد مطالعه: آژانس‌های گردشگری شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 100-115]

ت

  • تاجوران، مرضیه مدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
  • ترابی، ذبیح الله برنامه‌ریزی توسعة گردشگری کشاورزی جامعه‌محور با استفاده از چارچوب مشارکتیSOAR (مورد مطالعه: روستای دیزج شاهرود) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 139-153]
  • تقدیر، ملیحه بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]

ج

  • جبارزاده، یونس ارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]
  • جنتی، نادر اولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیت‌های گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]

چ

  • چیتی، ندا تحلیل رقابت‌پذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]

ح

  • حیدری ساربان، وکیل عوامل موثر بر توسعه گردشگری روستایی از دیدگاه مردم محلی (مورد مطالعه: دهستان سردابه شهرستان اردبیل) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 177-198]
  • حیدری سورشجانی، رسول مدل‌سازی ساختاری عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پدیده‌های گردشگری مصنوعی (مورد مطالعه: پارک و دریاچة چیتگر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 149-168]
  • حسنی، علی طراحی مدل مفهومی گردشگری خلاق [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-108]
  • حسین زاده، مهناز تحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث تأثیر اقدامات بازاریابی مبتنی بر ارتباط متقابل آژانس‌های مسافرتی بر رفتار خرید بسته‌های ایران‌گردی مورد مطالعه: آژانس‏های مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]

خ

  • خاکزار بفروئی، مرتضی طراحی مدل مفهومی گردشگری خلاق [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-108]
  • خدادادی، محمدرسول تحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
  • خلیل نژاد، شهرام تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
  • خوشه بست، فرزانه شناسایی عوامل تأثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-80]

د

  • درخشان، الهام بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان مطالعة موردی: شهر یاسوج [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
  • دلشاد، علی تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه و تکامل مقصدهای گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-149]
  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر خدمت‌گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتل‌داری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های بین‌المللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
  • دهقان فرد، سکینه شناسایی مشکلات توسعة صنعت گردشگری استان ساحلی بوشهر و ارائه راهکارهای مناسب [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 178-194]

ر

  • رجوعی، مرتضی بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
  • رستگار، احمد مدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
  • رضوانی، محمدرضا شناسایی عوامل تأثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-80]
  • رکن الدین افتخاری، عبدالرضا ارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]
  • رنجبر فردوئی، ابوالفضل ارزیابی تناسب اراضی منطقة مرنجاب برای مکان‌یابی دهکدة گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
  • روشنیان، سوران تأثیر عوامل آمیختة بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید شهرستان بانه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-21]

ز

  • زارعی، قاسم ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
  • زاهدی، شمس السادات تحلیلی بر وضعیت بازارگرایی در صنعت هتل‌داری ایران مورد مطالعه: هتل‌های چهار و پنج‌ستارة شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 134-148]

س

  • ساده، احسان ارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
  • سبهوند، رضا تبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
  • سپاهی پارسا، محمد تحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]
  • سپهوند، رضا شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
  • سیدی، پیمان عوامل مؤثر بر رضایت کلی با نقش میانجی ارزش ویژة برند مقصد گردشگری مورد مطالعه: گردشگران بازدیدکننده از کاخ گلستان در تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
  • سلطانی بناوندی، اعظم تأثیر خدمت‌گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتل‌داری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]

ش

  • شاه زیدی، مهری ایجاد خدمات اقامتی تجربه‌محور از طریق باززنده‌سازی خانه‌های تاریخی نمونة موردمطالعه: محلة تاریخی علی‌قلی‌آقا، اصفهان، ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
  • شجاعی، محمد حسین تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
  • شجاعی، محمد رضا ارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
  • شیری، اردشیر تأثیر خدمت‌گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتل‌داری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
  • شیرافکن لمسو، مهدی اثر شاخص های فرهنگی بر جریان توریسم کشورهای خاورمیانه: رهیافت گشتاور تعمیم‌یافته سیستمی (GMM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]
  • شریعت نژاد، علی تبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
  • شریفیان آرانی، سید مجتبی ارزیابی تناسب اراضی منطقة مرنجاب برای مکان‌یابی دهکدة گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
  • شعرباف عیدگاهی، احمد بخش‌بندی بازار برمبنای مزایای موردانتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]

ص

  • صالحی، سیدموسی بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان مطالعة موردی: شهر یاسوج [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
  • صیف، محمد حسن مدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
  • صمدزاد، سعیده تبیین عوامل مؤثر بر سطح حمایت ساکنان شهر تبریز از توسعة گردشگری (با تأکید بر ابعاد اجتماعی ـ فرهنگی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]

ط

  • طهماسبی، اصغر تأثیر عوامل آمیختة بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید شهرستان بانه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-21]

ع

  • عربشاهی، معصومه تحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]

غ

  • غفاری، محمد تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 106-120]
  • غیور باغبانی، سید مرتضی بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]

ف

  • فارسی زاده، حسین تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های بین‌المللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
  • فرزان، فرزام تحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
  • فلاح تفتی، حامد تحلیل تأثیر ابعاد فناوری اطلاعات بر رضایت گردشگران و عملکرد مالی بازیگران در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 64-81]
  • فهیم زاده، هادی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]

ق

  • قاسمی یالقوزآغاج، اکبر ارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]
  • قاسمی زاد، علی رضا شناسایی مشکلات توسعة صنعت گردشگری استان ساحلی بوشهر و ارائه راهکارهای مناسب [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 178-194]
  • قره خانی، ازاده تحلیل تأثیر ابعاد فناوری اطلاعات بر رضایت گردشگران و عملکرد مالی بازیگران در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 64-81]
  • قنبری، ابوالفضل بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان مطالعة موردی: شهر یاسوج [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]

ک

  • کیانی سلمی، صدیقه تحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]
  • کریمی فرد، طاهره مدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
  • کروبی، مهدی عوامل مؤثر بر رضایت کلی با نقش میانجی ارزش ویژة برند مقصد گردشگری مورد مطالعه: گردشگران بازدیدکننده از کاخ گلستان در تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
  • کشانی همدانی، مینا ایجاد خدمات اقامتی تجربه‌محور از طریق باززنده‌سازی خانه‌های تاریخی نمونة موردمطالعه: محلة تاریخی علی‌قلی‌آقا، اصفهان، ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
  • کشفی، سیدمحمدامین تحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]
  • کفچه، پرویز به کارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هتل‌ها و آژانس‌های مسافرتی استان کردستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
  • کوزه گر کالجی، لطفعلی تأثیر ارزش ویژة برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه مورد مطالعه: موزة ملی ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]

ل

  • لطفی یامچی، خدیجه تحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]

م

  • محمدی، حیدر تأثیر ارزش ویژة برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه مورد مطالعه: موزة ملی ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]
  • محمّدی، مصطفی نقش شواهد فیزیکی در ابعاد تسلسل وفاداری میهمانان در هتل‌های مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 22-38]
  • محمدزاده، پرویز تبیین عوامل مؤثر بر سطح حمایت ساکنان شهر تبریز از توسعة گردشگری (با تأکید بر ابعاد اجتماعی ـ فرهنگی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
  • محمدزاده خلیل آبادی، عاطفه بخش‌بندی بازار برمبنای مزایای موردانتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
  • محمدی کنگرانی، حنانه تحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]
  • محمودی پاچال، زینب ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
  • میرمحمدی، سیدمحمد اولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیت‌های گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]
  • معصوم زاده سوره، سارا اثر شاخص های فرهنگی بر جریان توریسم کشورهای خاورمیانه: رهیافت گشتاور تعمیم‌یافته سیستمی (GMM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]
  • منصوریار، ساناز ارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
  • موحدی، سحر ایجاد خدمات اقامتی تجربه‌محور از طریق باززنده‌سازی خانه‌های تاریخی نمونة موردمطالعه: محلة تاریخی علی‌قلی‌آقا، اصفهان، ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
  • موسوی، سیدحجت ارزیابی تناسب اراضی منطقة مرنجاب برای مکان‌یابی دهکدة گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
  • موسوی، سید محمد تحلیلی بر وضعیت بازارگرایی در صنعت هتل‌داری ایران مورد مطالعه: هتل‌های چهار و پنج‌ستارة شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 134-148]
  • موسوی، نجم الدین تبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]

ن

  • نادعلی پور، زهرا تحلیل رقابت‌پذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]
  • ناطقی، سپیده مطالعه وضعیت سرمایه اجتماعی و ارتباط آن با شکل‌گیری شبکه در کسب‌و‌کارهای گردشگری (مورد مطالعه: آژانس‌های گردشگری شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 100-115]
  • نجارزاده، محمد برنامه‌ریزی توسعة گردشگری کشاورزی جامعه‌محور با استفاده از چارچوب مشارکتیSOAR (مورد مطالعه: روستای دیزج شاهرود) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 139-153]

و

  • واحدی، الهام شناسایی عوامل تأثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-80]
  • وحدتی، حجت شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
  • ورمقانی، مریم به کارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هتل‌ها و آژانس‌های مسافرتی استان کردستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
  • وفایی، امیرعباس عوامل مؤثر بر رضایت کلی با نقش میانجی ارزش ویژة برند مقصد گردشگری مورد مطالعه: گردشگران بازدیدکننده از کاخ گلستان در تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]

ه

  • هاشمی، سید سعید ارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]
  • همتی، امین تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های بین‌المللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]