آ
-
آزادی، یونس
تاثیر خدمتگرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
-
آسمان دره، یاسر
بخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
-
آقایی، پرویز
تاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]
ا
-
ابراهیمی نژاد، مهدی
تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای بینالمللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
-
احمدی زاد، آرمان
بکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
-
احمدی نصرآبادسفلی، اله داد
بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان (مطالعه ی موردی: شهریاسوج) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
-
اسدزاده، احمد
ارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]
-
اسماعیلی، محمودرضا
شناسایی ابعاد و مولفههای رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
-
اصلانی افراشته، امیر
تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
-
ایمانی خوشخو، محمدحسین
ارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]
-
ایمانی خوشخو، محمدحسین
ارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]
ب
-
باشکوه اجیرلو، محمد
ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
-
باقری، فاطمه
تأثیر اقدامات بازاریابی رابطه مند آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایرانگردی مورد مطالعه:آژانسهای مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
-
بسته نگار، مهرنوش
مدل مفهومی گردشگری خلاق [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-108]
-
بسحاق، محمدرضا
تحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]
-
بهبودی، امید
تحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]
پ
-
پرچکانی، پروانه
ارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]
-
پناهی، حسین
تبیین عوامل موثر بر سطح حمایت ساکنین شهر تبریز از توسعه گردشگری (با تاکید بر ابعاد اجتماعی – فرهنگی ) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
-
پورجم، افسانه
مطالعه وضعیت سرمایه اجتماعی و ارتباط آن با شکلگیری شبکه در کسبوکارهای گردشگری (مورد مطالعه: آژانسهای گردشگری شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 100-115]
ت
-
تاجوران، مرضیه
مدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
-
ترابی، ذبیح الله
برنامهریزی توسعة گردشگری کشاورزی جامعهمحور با استفاده از چارچوب مشارکتیSOAR (مورد مطالعه: روستای دیزج شاهرود) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 139-153]
-
تقدیر، ملیحه
بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
ج
-
جبارزاده، یونس
ارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]
-
جنتی، نادر
اولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیتهای گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]
چ
-
چیتی، ندا
تحلیل رقابتپذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]
ح
-
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث
تأثیر اقدامات بازاریابی رابطه مند آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایرانگردی مورد مطالعه:آژانسهای مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
-
حسین زاده، مهناز
تحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]
-
حیدری ساربان، وکیل
عوامل موثر بر توسعه گردشگری روستایی از دیدگاه مردم محلی (مورد مطالعه: دهستان سردابه شهرستان اردبیل) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 177-198]
-
حیدری سورشجانی، رسول
مدل سازی ساختاری عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پدیده های گردشگری مصنوعی (نمونه موردی پارک و دریاچه چیتگر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 149-168]
خ
-
خدادادی، محمدرسول
تحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
-
خلیل نژاد، شهرام
تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
-
خوشه بست، فرزانه
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-80]
د
-
درخشان، الهام
بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان (مطالعه ی موردی: شهریاسوج) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
-
دلشاد، علی
تحلیل عوامل موثر بر توسعه و تکامل مقصدهای گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-149]
-
دهقانفر، سکینه
شناسایی مشکلات توسعه صنعت گردشگری استان ساحلی بوشهر وارائه راهکارهای مناسب [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 178-194]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای بینالمللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
تاثیر خدمتگرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
ر
-
رجوعی، مرتضی
بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
-
رستگار، احمد
مدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
-
رضوانی، محمدرضا
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-80]
-
رکن الدین افتخاری، عبدالرضا
ارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]
-
رنجبر فردویی، ابوالفضل
ارزیابی تناسب اراضی منطقه مرنجاب جهت احداث دهکده گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
-
روشنیان، سوران
تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید شهرستان بانه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-21]
ز
-
زارعی، قاسم
ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
-
زاهدی، شمس السادات
تحلیلی بر وضعیت بازارگرایی در صنعت هتلداری ایران (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 134-148]
س
-
ساده، احسان
ارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
-
سبهوند، رضا
تبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
-
سبهوند، رضا
شناسایی ابعاد و مولفههای رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
-
سپاهی پارسا، محمد
تحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]
-
سلطانی بناوندی، اعظم
تاثیر خدمتگرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
-
سیدی، پیمان
عوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
ش
-
شاه زیدی، مهری
عرضه خدمات اقامتی تجربهمحور از طریق باززندهسازی خانههای تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علیقلیآقا، اصفهان، ایران) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
-
شجاعی، محمد حسین
تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
-
شجاعی، محمد رضا
ارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
-
شریعت نژاد، علی
تبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
-
شریفیان، سید مجتبی
ارزیابی تناسب اراضی منطقه مرنجاب جهت احداث دهکده گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
-
شعرباف عیدگاهی، احمد
بخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
-
شیرافکن لمسو، مهدی
اثر شاخص های فرهنگی بر جریان توریسم کشورهای خاورمیانه: رهیافت گشتاور تعمیمیافته سیستمی (GMM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]
-
شیری، اردشیر
تاثیر خدمتگرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
ص
-
صالحی، سید موسی
بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان (مطالعه ی موردی: شهریاسوج) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
-
صمدزاد، سعیده
تبیین عوامل موثر بر سطح حمایت ساکنین شهر تبریز از توسعه گردشگری (با تاکید بر ابعاد اجتماعی – فرهنگی ) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
-
صیف، محمد حسن
مدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
ط
-
طهماسبی، اصغر
تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید شهرستان بانه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-21]
ع
-
عربشاهی، معصومه
تحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]
غ
-
غفاری، محمد
تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 106-120]
-
غیور باغبانی، سید مرتضی
بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
ف
-
فارسی زاده، حسین
تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای بینالمللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
-
فرزان، فرزام
تحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
-
فلاح تفتی، حامد
تحلیل تأثیر ابعاد فناوری اطلاعات بر رضایت گردشگران و عملکرد مالی بازیگران در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 64-81]
-
فهیم زاده، هادی
شناسایی ابعاد و مولفههای رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
ق
-
قاسمی زاد، علی رضا
شناسایی مشکلات توسعه صنعت گردشگری استان ساحلی بوشهر وارائه راهکارهای مناسب [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 178-194]
-
قاسمی یالقوزآغاج، اکبر
ارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]
-
قره خانی، ازاده
تحلیل تأثیر ابعاد فناوری اطلاعات بر رضایت گردشگران و عملکرد مالی بازیگران در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 64-81]
-
قنبری، ابوالفضل
بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان (مطالعه ی موردی: شهریاسوج) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
ک
-
کروبی، مهدی
عوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
-
کریمی فرد، طاهره
مدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
-
کشانی همدانی، مینا
عرضه خدمات اقامتی تجربهمحور از طریق باززندهسازی خانههای تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علیقلیآقا، اصفهان، ایران) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
-
کشفی، سیدمحمدامین
تحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]
-
کفچه، پرویز
بکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
-
کوزه گر کالجی، لطفعلی
تاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]
-
کیانی سلمی، صدیقه
تحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]
ل
-
لطفی یامچی، خدیجه
تحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
م
-
محمدزاده، پرویز
تبیین عوامل موثر بر سطح حمایت ساکنین شهر تبریز از توسعه گردشگری (با تاکید بر ابعاد اجتماعی – فرهنگی ) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
-
محمدزاده خلیل آبادی، عاطفه
بخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
-
محمدی، حیدر
تاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]
-
محمّدی، مصطفی
نقش شواهد فیزیکی در ابعاد تسلسل وفاداری میهمانان در هتلهای مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 22-38]
-
محمدی کنگرانی، حنانه
تحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]
-
محمودی پاچال، زینب
ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
-
معصوم زاده سوره، سارا
اثر شاخص های فرهنگی بر جریان توریسم کشورهای خاورمیانه: رهیافت گشتاور تعمیمیافته سیستمی (GMM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]
-
منصوریار، ساناز
ارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
-
موحدی، سحر
عرضه خدمات اقامتی تجربهمحور از طریق باززندهسازی خانههای تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علیقلیآقا، اصفهان، ایران) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
-
موسوی، سید حجت
ارزیابی تناسب اراضی منطقه مرنجاب جهت احداث دهکده گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
-
موسوی، سید محمد
تحلیلی بر وضعیت بازارگرایی در صنعت هتلداری ایران (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 134-148]
-
موسوی، نجم الدین
تبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
-
میرمحمدی، سیدمحمد
اولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیتهای گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]
ن
-
نادعلی پور، زهرا
تحلیل رقابتپذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]
-
ناطقی، سپیده
مطالعه وضعیت سرمایه اجتماعی و ارتباط آن با شکلگیری شبکه در کسبوکارهای گردشگری (مورد مطالعه: آژانسهای گردشگری شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 100-115]
-
نجارزاده، محمد
برنامهریزی توسعة گردشگری کشاورزی جامعهمحور با استفاده از چارچوب مشارکتیSOAR (مورد مطالعه: روستای دیزج شاهرود) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 139-153]
و
-
واحدی، الهام
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-80]
-
وحدتی، حچت
شناسایی ابعاد و مولفههای رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
-
ورمقانی، مریم
بکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
-
وفایی، امیرعباس
عوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
ه
-
هاشمی، سید سعید
ارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]
-
همتی، امین
تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای بینالمللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد