نمایه نویسندگان

آ

  • آجیلی، عبدالعظیم بررسی رابطه و میزان تأثیر عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران نسبت به مناطق گردشگری  مطالعه موردی: شهرستان­های مسجدسلیمان، اندیکا و لالی؛ [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • آقازاده، هاشم ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب‌وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 1-24]

ا

  • ابراهیمی، یوسف برآورد ارزش غیراستفاده ­ای مجموعه تاریخی- فرهنگی آرامگاه بوعلی‌سینا  با استفاده از روش ارزش‌گذاری مشروط [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 35-45]
  • ابوهاشم آبادی، فرزانه شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری یزد با رویکرد VIKORفازی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 129-147]
  • احمدی، عاطفه تحلیل و ارزیابی شاخص های پایداری گردشگری روستایی با استفاده از روش های تحلیل تصمیم گیری چندمعیاره مطالعه موردی: روستاهای شهرستان طالقان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 148-161]
  • احمدی، علیرضا بررسی رابطه و میزان تأثیر عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران نسبت به مناطق گردشگری  مطالعه موردی: شهرستان­های مسجدسلیمان، اندیکا و لالی؛ [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • اسدیان اردکانی، فائزه شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری یزد با رویکرد VIKORفازی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 129-147]
  • اسفیدانی، محمدرحیم تحلیل تأثیر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری بر رفتار آینده آن ها (مطالعه موردی شهرستان چالوس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 45-63]
  • اسفندیاری بیات، الهام بررسی پتانسیل کارآفرینی گردشگری فرهنگی در جامعة عشایر قشقایی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 78-62]
  • افراخته، حسن تحلیل نابرابری های فضایی در توسعه منابع گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 107-128]
  • امامی کیا، وحید تحلیلی بر عوامل مؤثر در ایجاد و توسعة ژئومورفوسایت‌های پیست اسکی زمستانی با رویکرد ژئوتوریسم مطالعة موردی : دامنه‌های کوه سهند [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 61-41]
  • ایمانی خوشخو، محمدحسین ارائه الگوی مفهومی رقابت پذیری مقصدگردشگری در چارچوب توسعه پایدار [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 84-106]
  • ایمانی خوشخو، محمدحسین گونه‌شناسی زائران کربلا بر‌اساس هدف و انگیزه از سفر مطالعة موردی: پیاده‌روی اربعین [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 155-137]
  • ایمنی قشلاق، سیاوش تحلیل نابرابری های فضایی در توسعه منابع گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 107-128]

ب

  • باباخانی فرد، محمدصادق ارائه چارچوبی برای ارزیابی محصولات گردشگری خلاق با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-34]
  • بیات، روح الله تبیین تاثیر تداعی های برند مؤثر بر شکل گیری تصویر مقصد گردشگری در بین گردشگران داخلی بر اساس برندسازی مقصد گردشگری (مطالعه مقایسه ای قزوین و اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 64-83]
  • بد، مهدیه گونه‌شناسی زائران کربلا بر‌اساس هدف و انگیزه از سفر مطالعة موردی: پیاده‌روی اربعین [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 155-137]
  • بستانی، علیرضا ارزیابی پتانسیل های گردشگری بخش رستاق با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 162-177]
  • بلالی، حمید برآورد ارزش غیراستفاده ­ای مجموعه تاریخی- فرهنگی آرامگاه بوعلی‌سینا  با استفاده از روش ارزش‌گذاری مشروط [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 35-45]

پ

  • پایدار، ابوذر بررسی تطبیقی ابعاد مؤثر بر توسعة گردشگری برج آزادی و ایفل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 195-178]
  • پورجم علویجه، افسانه بومی سازی شاخص های مدیریت کارآفرینی پایدار گردشگری در هتل های ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-44]
  • پورطاهری، مهدی بومی سازی شاخص های مدیریت کارآفرینی پایدار گردشگری در هتل های ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-44]

ت

  • تجلی اردکانی، مریم تحلیل تأثیر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری بر رفتار آینده آن ها (مطالعه موردی شهرستان چالوس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 45-63]

ج

  • جهانیان، منوچهر نقش دولت در توسعة اقتصاد گردشگری ایران با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 177-156]
  • جوانی، خدیجه ارزیابی پتانسیل های گردشگری بخش رستاق با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 162-177]

ح

  • حاتمی فر، پژمان ارزیابی عملکرد یکپارچه زنجیره تأمین هتل‌ها به منظور کسب مزیت رقابتی مورد مطالعه هتل‌های شهر اصفهان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 46-64]
  • حاجی نژاد، علی بررسی تطبیقی ابعاد مؤثر بر توسعة گردشگری برج آزادی و ایفل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 195-178]
  • حبیبی، فاتح بررسی عوامل اثرگذار در انتخاب مقصد مسافرتی در میان مشتریان آژانس‌های گردشگری استان کردستان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 86-103]
  • حبیبی، مرضیه پهنه‌بندی توان اکوتوریسمی منطقه صادق‌آباد بافق، استان یزد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 65-85]
  • حیدری، علی ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب‌وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 1-24]

د

  • دربان آستانه، علیرضا ارزیابی عملکرد یکپارچه زنجیره تأمین هتل‌ها به منظور کسب مزیت رقابتی مورد مطالعه هتل‌های شهر اصفهان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 46-64]

ر

  • ریاحی، وحید تحلیل و ارزیابی شاخص های پایداری گردشگری روستایی با استفاده از روش های تحلیل تصمیم گیری چندمعیاره مطالعه موردی: روستاهای شهرستان طالقان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 148-161]
  • رحمتی، محمدحسین تحلیل تأثیر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری بر رفتار آینده آن ها (مطالعه موردی شهرستان چالوس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 45-63]
  • رحیمی هرآبادی، سعید ارزیابی و مدیریت جامع ژئومورفوسایت‌های کارستیک با استفاده از تلفیق مدل‌های ارزیابی (مطالعة موردی: غار چال‌نخجیر در استان مرکزی) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 136-118]
  • رضوانی، محمدرضا ارزیابی عملکرد یکپارچه زنجیره تأمین هتل‌ها به منظور کسب مزیت رقابتی مورد مطالعه هتل‌های شهر اصفهان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 46-64]
  • رفیعی، معصومه تحلیل و ارزیابی شاخص های پایداری گردشگری روستایی با استفاده از روش های تحلیل تصمیم گیری چندمعیاره مطالعه موردی: روستاهای شهرستان طالقان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 148-161]
  • رکن الدین افتخاری، عبدالرضا بومی سازی شاخص های مدیریت کارآفرینی پایدار گردشگری در هتل های ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-44]
  • رهنمایی، محمدتقی تحلیل نابرابری های فضایی در توسعه منابع گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 107-128]

س

  • سجادیان، فاطمه شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعة راف و نتنوگرافی مطالعة موردی: شیراز، اصفهان، تهران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 117-98]
  • سوری، محمداحسان شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعة راف و نتنوگرافی مطالعة موردی: شیراز، اصفهان، تهران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 117-98]

ش

  • شایان، سیاوش ارزیابی و مدیریت جامع ژئومورفوسایت‌های کارستیک با استفاده از تلفیق مدل‌های ارزیابی (مطالعة موردی: غار چال‌نخجیر در استان مرکزی) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 136-118]
  • شالبافیان، علی اصغر ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب‌وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 1-24]
  • شیخ، رضا شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعة راف و نتنوگرافی مطالعة موردی: شیراز، اصفهان، تهران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 117-98]

ض

  • ضرغام بروجنی، حمید ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب‌وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 1-24]

ط

  • طهماسبی، اصغر تحلیل نابرابری های فضایی در توسعه منابع گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 107-128]

ع

  • عبدی، ناصر بررسی تطبیقی ابعاد مؤثر بر توسعة گردشگری برج آزادی و ایفل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 195-178]
  • عمونیا، حمید ارزیابی و مدیریت جامع ژئومورفوسایت‌های کارستیک با استفاده از تلفیق مدل‌های ارزیابی (مطالعة موردی: غار چال‌نخجیر در استان مرکزی) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 136-118]

ف

  • فیروزی، محمدعلی تبیین موانع توسعه گردشگری جنگ در استان خوزستان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]
  • فروزانی، معصومه بررسی رابطه و میزان تأثیر عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران نسبت به مناطق گردشگری  مطالعه موردی: شهرستان­های مسجدسلیمان، اندیکا و لالی؛ [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]

ک

  • کیانی سلمی، صدیقه شناسایی عوامل مؤثر و اولویت‌بندی فعالیت‌های گردشگری ورزشی با استفاده از فنون تصمیم‌گیری چند معیاره  (مطالعه موردی: استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 104-128]
  • کتابی، سعیده واکاوی کارایی صنعت هتل‌داری استان یزد با استفاده از تحلیل رابطة خاکستری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-40]
  • کرماجیان، زاهد بررسی عوامل اثرگذار در انتخاب مقصد مسافرتی در میان مشتریان آژانس‌های گردشگری استان کردستان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 86-103]
  • کنجکاو منفرد، امیررضا واکاوی کارایی صنعت هتل‌داری استان یزد با استفاده از تحلیل رابطة خاکستری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-40]

م

  • محرر، معصومه ارائه چارچوبی برای ارزیابی محصولات گردشگری خلاق با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-34]
  • محمدی، علی ارائه چارچوبی برای ارزیابی محصولات گردشگری خلاق با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-34]
  • محمودی میمند، مرتضی واکاوی کارایی صنعت هتل‌داری استان یزد با استفاده از تحلیل رابطة خاکستری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-40]
  • محنت فر، یوسف تأثیر درآمدهای گردشگری برجذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی مطالعة موردی: 23 کشور جهان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 97-79]
  • مختاری، داوود تحلیلی بر عوامل مؤثر در ایجاد و توسعة ژئومورفوسایت‌های پیست اسکی زمستانی با رویکرد ژئوتوریسم مطالعة موردی : دامنه‌های کوه سهند [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 61-41]
  • مرندی، مهسا تبیین تاثیر تداعی های برند مؤثر بر شکل گیری تصویر مقصد گردشگری در بین گردشگران داخلی بر اساس برندسازی مقصد گردشگری (مطالعه مقایسه ای قزوین و اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 64-83]
  • میرواحدی، سیدسعید بررسی پتانسیل کارآفرینی گردشگری فرهنگی در جامعة عشایر قشقایی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 78-62]
  • مروتی شریف‌آبادی، علی شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری یزد با رویکرد VIKORفازی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 129-147]
  • موسی پور، صاحبه تحلیل تأثیر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری بر رفتار آینده آن ها (مطالعه موردی شهرستان چالوس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 45-63]

ن

  • نادعلی پور، زهرا ارائه الگوی مفهومی رقابت پذیری مقصدگردشگری در چارچوب توسعه پایدار [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 84-106]

ه

  • هاشمی، سیدسعید پهنه‌بندی توان اکوتوریسمی منطقه صادق‌آباد بافق، استان یزد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 65-85]

ی

  • یزدان پناه، مسعود بررسی رابطه و میزان تأثیر عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران نسبت به مناطق گردشگری  مطالعه موردی: شهرستان­های مسجدسلیمان، اندیکا و لالی؛ [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • یگانه دستگردی، پریسا شناسایی عوامل مؤثر و اولویت‌بندی فعالیت‌های گردشگری ورزشی با استفاده از فنون تصمیم‌گیری چند معیاره  (مطالعه موردی: استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 104-128]