آردیان، آرام تبیین تعاملات شبکه ای بین کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای گردشگری با رویکرد تحلیل شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: شهر یزد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]
آردیان، آرام تحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتلداری با رویکرد ترکیبی نگاشتشناختی فازی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 55-66]
آزاد، ناصر طراحی مدل برندسازی جزیرۀ کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 93-108]
ا
ابراهیمی فینی، فاطمه تحلیل چالشها و نقش سازمانهای غیردولتی در توسعۀ بومگردی در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 201-2014]
احمدخانی، مسعود تبیین تعاملات شبکه ای بین کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای گردشگری با رویکرد تحلیل شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: شهر یزد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]
احمدی، منیژه واکاوی موانع اقتصادی توسعة گردشگری در نواحی روستایی با استفاده از نظریة بنیانی مطالعة موردی: روستاهای هدف گردشگری استان زنجان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 277-296]
احمدی زاد، آرمان پیامدهای مشارکت مشتری بهمنظور خلق محصولات جدید در صنعت گردشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-245]
احمدی زاد، آرمان نقش مشارکت مشتریان در ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی در اکوسیستم کسبوکار گردشگری مورد مطالعه: مشتریان شرکتهای فعال حوزۀ گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 113-126]
اروجی، حسن تبیین و ارائۀ مدل کارکرد و توسعۀ کیوتوریسم در گردشگری پایدار (مورد مطالعه: مجموعۀ شیخ صفی، شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 141-158]
اسدی، عباس ارائۀ الگوی بازاریابی گردشگری در شهر تهران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 31-50]
اسعدی، میر محمد تبیین تعاملات شبکه ای بین کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای گردشگری با رویکرد تحلیل شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: شهر یزد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]
اسماعیل پور، منصور مدل ارزیابی آمادگی گردشگری الکترونیک (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 63-80]
اصغری صارم، علی مدل ارزیابی آمادگی گردشگری الکترونیک (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 63-80]
اصفهانی، مجید نقش گردشگری دانش محور در توسعه جوامع محلی ( مطالعه موردی: ژئوپارک قشم) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 189-202]
افروشه، رضا شناسایی و دستهبندی چالشهای توسعۀ گردشگری شهر گرمی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-95]
اکبرپور، محمد تحلیل دیدگاه جوامع روستایی دربارۀ میزان تأثیرپذیری کیفیت زندگی از گردشگری؛ موردمطالعه: استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 149-160]
امامی کیا، وحید ارزیابی کیفیت مقاصد ژئوتوریستی شهروندان کلانشهر تبریز با استفاده از روش VQE مطالعۀ موردی: استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 109-122]
امیرنژاد، سعید طراحی الگوی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 167-180]
امینی کاشانی، امین برنامه ریزی توسعه گردشگری روستایی مبتنی بر اکوتوریسم پایدار مورد پژوهی ناحیه کجور در استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 89-111]
ایمانی خوشخو، محمدحسین مطالعۀ تطبیقی تأثیر عوامل مؤثر در گردشگری بینالمللی در کشورهای توسعهیافته و درحال توسعۀ منتخب با تأکید بر شاخص نهادی ICRG (شاخص راهنمای بینالمللی ریسک کشوری) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-15]
ایمنی قشلاق، سیاوش تحلیل آثار اجتماعی ـ فرهنگی گردشگری در مقصدهای مذهبی و تاریخی مورد مطالعه: شهرهای قم و اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 137-148]
ب
بابائی، یاور شناسایی عوامل اثرگذار و اثرپذیر بر پذیرش شهروندی شرکتی در کسب وکارهای گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 303-319]
باپیری، جعفر آسیب شناسی نظام آموزش های کوتاه مدت گردشگری ایران از رویکرد ذی نفعان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-88]
باختر، سهیلا تحلیل دیدگاه جوامع روستایی دربارۀ میزان تأثیرپذیری کیفیت زندگی از گردشگری؛ موردمطالعه: استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 149-160]
باقری قره بلاغ، هوشمند واکاوی پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی: نقش میانجی هویتیابی مشتری با برند در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 51-62]
باقری قره بلاغ، هوشمند تأملی بر راهبردهای بازاریابی پساکرونا در صنعت گردشگری و هتلداری در جهان: مطالعهای مروری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
بذله، مرجان بررسی نقش واسط رضایت شغلی در تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 257-272]
برومندزاد، یاسمین تحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتلداری با رویکرد ترکیبی نگاشتشناختی فازی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 55-66]
بسته نگار، مهرنوش شناسایی و اولویت بندی جاذبه های موسیقایی مؤثر در توسعۀ گردشگری کودک (مطالعۀ موردی: شهر خلاق سنندج) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 279-295]
بهاری، جعفر بررسی نقش واسط رضایت شغلی در تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 257-272]
بهاری، شهلا بررسی نقش واسط رضایت شغلی در تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 257-272]
پ
پاشازاده، اصغر شناسایی و دستهبندی چالشهای توسعۀ گردشگری شهر گرمی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-95]
پورطاهری، مهدی تحلیل ادراک ذینفعان از مسئولیت اجتماعی مجتمع های گردشگری مطالعة موردی: مجتمع های گردشگری روستایی استان تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 33-44]
پورفرج، اکبر طراحی چارچوب مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری برمبنای فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 251-276]
پورفرج، اکبر رابطۀ محیط قابلیتگرا و کسب مزیت رقابتی پایدار در هتلهای ایران موردمطالعه: هتلهای تهران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 127-140]
حسینی صالحی، سید محمد مطالعۀ تطبیقی تأثیر عوامل مؤثر در گردشگری بینالمللی در کشورهای توسعهیافته و درحال توسعۀ منتخب با تأکید بر شاخص نهادی ICRG (شاخص راهنمای بینالمللی ریسک کشوری) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-15]
حقی، یعقوب تبیین راهبردی پیشرانهای رقابتپذیری گردشگری در دستیابی به بازارهای هدف گردشگری مورد مطالعه: استان زنجان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-49]
حنایی، تکتم نقش معنای مکان در شکل گیری تصویرذهنی گردشگران(مطالعه موردی:محله جنت شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 125-142]
حیدرپوردعویسرائی، وحید عوامل تعیینکنندة موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا رهیافت فراترکیب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 201-227]
حیدرزاده، کامبیز ارائۀ الگوی بازاریابی گردشگری در شهر تهران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 31-50]
حیدری، محمد تقی تبیین راهبردی پیشرانهای رقابتپذیری گردشگری در دستیابی به بازارهای هدف گردشگری مورد مطالعه: استان زنجان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-49]
خ
خادم الحسینی، احمد شاخص سازی گردشگری خلاق شهری با رویکرد ایرانی اسلامی (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-17]
خانمرادی، سجاد تبیین راهبردی پیشرانهای رقابتپذیری گردشگری در دستیابی به بازارهای هدف گردشگری مورد مطالعه: استان زنجان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-49]
خانی، امیر محمد نقش نوآوری و رضایتمندی بر بهزیستی ذهنی و قصد رفتاری در گردشگری واقعیت مجازی در شرایط شیوع کرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-24]
خون سیاوش، محسن ارائۀ الگوی بازاریابی گردشگری در شهر تهران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 31-50]
د
دانشگر، شیوا بررسی تأثیر ارزیابی اولیه در رفتارهای تقابلی فعالانه و منفعلانۀ مشتریان با نقش میانجی عوامل شناختی و احساسی مورد مطالعه: هتل بینالمللی قصر طلایی مشهد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 215-229]
دربان آستانه، علیرضا نقش گردشگری دانش محور در توسعه جوامع محلی ( مطالعه موردی: ژئوپارک قشم) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 189-202]
دل افروز، نرگس قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی آنلاین در توسعۀ مقصد گردشگری قشم با رویکرد تحلیل روایت [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 203-220]
دلشاد، علی تحلیل اثرگذاری هوشمندی در رقابتپذیری مقصدهای گردشگری مورد مطالعه: دوازده مقصد شهری منتخب در ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 247-261]
دهقان خاوری، سعید تحلیل پیچیدگی و پویایی ابعاد و مؤلفههای گردشگری پایدار از منظر اقتصادی با استفاده از الگوی تفسیری پویاییهای سیستم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 215-229]
دهقانی زاده، قاسم ارزیابی راهنمایان تور از دیدگاه گردشگران خارجی در استان یزد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 45-62]
دوستی ایرانی، مهناز تحلیل پیچیدگی و پویایی ابعاد و مؤلفههای گردشگری پایدار از منظر اقتصادی با استفاده از الگوی تفسیری پویاییهای سیستم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 215-229]
ر
راه حق، آتنا بررسی تأثیر تجربیات واقعیت مجازی در هواخواهی تجربی گردشگران در بازدید از پارک واقعیت مجازی اکسون [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 181-200]
ربیعی مندجین، محمدرضا تبیین و ارائۀ مدل کارکرد و توسعۀ کیوتوریسم در گردشگری پایدار (مورد مطالعه: مجموعۀ شیخ صفی، شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 141-158]
رجوعی، مرتضی واکاوی عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری دانش در مورد مقصد گردشگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 173-188]
رحمانی، مریم تبیین راهبردی پیشرانهای رقابتپذیری گردشگری در دستیابی به بازارهای هدف گردشگری مورد مطالعه: استان زنجان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-49]
رحمتی، منصور شناسایی و دستهبندی چالشهای توسعۀ گردشگری شهر گرمی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-95]
رستمی، احسان پیامدهای مشارکت مشتری بهمنظور خلق محصولات جدید در صنعت گردشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-245]
رضوانی، محمدرضا ارائۀ الگویی برای توسعۀ پایدار مقصدهای گردشگری روستایی با رویکرد برنامهریزی فضایی مورد مطالعه: شرق استان مازندران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 161-184]
رضوی، سید محمد حسین طراحی الگوی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 167-180]
رکن الدین افتخاری، عبدالرضا تحلیل و اولویتبندی ابعاد مؤثر در ادراک گردشگران رویداد بزرگداشت فردوسی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-68]
رکن الدین افتخاری، عبدالرضا تحلیل ادراک ذینفعان از مسئولیت اجتماعی مجتمع های گردشگری مطالعة موردی: مجتمع های گردشگری روستایی استان تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 33-44]
رکن الدین افتخاری، عبدالرضا طراحی الگوی توسعۀ پایدار گردشگری کشاورزی مبتنی بر مؤلفههای سازمانی مورد مطالعه: استانهای حاشیۀ دریای خزر [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 159-173]
روستایی، شهرام ارزیابی کیفیت مقاصد ژئوتوریستی شهروندان کلانشهر تبریز با استفاده از روش VQE مطالعۀ موردی: استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 109-122]
رومیانی، احمد ارائۀ الگویی برای توسعۀ پایدار مقصدهای گردشگری روستایی با رویکرد برنامهریزی فضایی مورد مطالعه: شرق استان مازندران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 161-184]
رییسی نژاد، امیر افشین بررسی ارتباط ساختار معماری اقامتگاههای بومگردی با میزان رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: اقامتگاه های بومگردی روستای جنت رودبار، رامسر، استان مازندران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 81-94]
ز
زاهدی، شمس السادات طراحی الگوی ارزیابی توانمندی فنّاورانه در صنعت هتلداری مطالعة موردی هتلهای زنجیرهای پارسیان تهران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 249-266]
زحمتکش سردوراهی، مهدیه تحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتلداری با رویکرد ترکیبی نگاشتشناختی فازی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 55-66]
زرندیان، ندا طراحی چارچوب مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری برمبنای فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 251-276]
زنگی آبادی، علی بررسی نقش تصویر برند در ارزش ویژه برند گردشگری اصفهان از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
سالم، مرضیه تحلیل فضایی زیرساخت های گردشگری در استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 221-240]
سبک رو، مهدی بررسی صداقت رهبر بر آوای کارکنان با میانجیگری رفتارهای توانمندسازانه رهبر(مورد مطالعه :آژانس های مسافرتی شهر یزد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 241-256]
سبک رو، مهدی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز در عملکرد محیطی با میانجیگری عوامل توانمندساز فرهنگ سازمانی سبز، تعهد سازمانی و رفتار زیستمحیطی مورد مطالعه: هتلهای شهر یزد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 231-247]
سپهوند، فاطمه راهکارهای توسعۀ اکوتوریسم پایدار مبتنی بر قابلیتهای جوامع محلی منطقۀ گردشگری کهمان در شهرستان سلسله [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 185-199]
سجاسی قیداری، حمدالله ارائۀ الگویی برای توسعۀ پایدار مقصدهای گردشگری روستایی با رویکرد برنامهریزی فضایی مورد مطالعه: شرق استان مازندران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 161-184]
سرلک، احمد مطالعۀ تطبیقی تأثیر عوامل مؤثر در گردشگری بینالمللی در کشورهای توسعهیافته و درحال توسعۀ منتخب با تأکید بر شاخص نهادی ICRG (شاخص راهنمای بینالمللی ریسک کشوری) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-15]
سعیدا اردکانی، سعید بررسی صداقت رهبر بر آوای کارکنان با میانجیگری رفتارهای توانمندسازانه رهبر(مورد مطالعه :آژانس های مسافرتی شهر یزد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 241-256]
سعیدا اردکانی، سعید تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز در عملکرد محیطی با میانجیگری عوامل توانمندساز فرهنگ سازمانی سبز، تعهد سازمانی و رفتار زیستمحیطی مورد مطالعه: هتلهای شهر یزد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 231-247]
سعیدا اردکانی، سعید تأثیر امضای برند در شهرت و عملکرد برند با تأکید بر نقش ارزش ویژۀ برند [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 69-80]
سلطانی، مرتضی مرور نظاممند روند جهانی پژوهش در حوزۀ همآفرینی در گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
سلطانی، مرتضی شناسایی عوامل اثرگذار و اثرپذیر بر پذیرش شهروندی شرکتی در کسب وکارهای گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 303-319]
سلطانی هوراند، امین آسیب شناسی نظام آموزش های کوتاه مدت گردشگری ایران از رویکرد ذی نفعان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-88]
سلیمان پورعمران، محبوبه بررسی تأثیر آموزش طبیعت گردی در رفتار حمایت از حیوانات و رفتار حفاظت از محیط زیست دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 267-278]
سیادتان، محمد تحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتلداری با رویکرد ترکیبی نگاشتشناختی فازی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 55-66]
ش
شافعی، رضا نقش مشارکت مشتریان در ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی در اکوسیستم کسبوکار گردشگری مورد مطالعه: مشتریان شرکتهای فعال حوزۀ گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 113-126]
شالبافیان، علی اصغر طراحی چارچوب مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری برمبنای فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 251-276]
شایان، حمید ارائۀ الگویی برای توسعۀ پایدار مقصدهای گردشگری روستایی با رویکرد برنامهریزی فضایی مورد مطالعه: شرق استان مازندران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 161-184]
شفیعی، زاهد آسیب شناسی نظام آموزش های کوتاه مدت گردشگری ایران از رویکرد ذی نفعان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-88]
شفیعی رودپشتی، میثم عوامل تعیینکنندة موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا رهیافت فراترکیب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 201-227]
شکوهی بیدهندی، محمدصالح رتبهبندی شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان براساس ظرفیت گردشگری فرهنگی و میراثی با استفاده از روش آراس [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 175-198]
شهوازیان، سلاله ارزیابی راهنمایان تور از دیدگاه گردشگران خارجی در استان یزد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 45-62]
شوهانی، احمد سنجش وتحلیل میزان احساس امنیت وآسایش گردشگران مذهبی در سفر به عتبات عالیات (مطالعه موردی مرز بین المللی مهران اربعین 96و97) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 143-158]
شوهانی، سارا سنجش وتحلیل میزان احساس امنیت وآسایش گردشگران مذهبی در سفر به عتبات عالیات (مطالعه موردی مرز بین المللی مهران اربعین 96و97) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 143-158]
شوهانی، نادر سنجش وتحلیل میزان احساس امنیت وآسایش گردشگران مذهبی در سفر به عتبات عالیات (مطالعه موردی مرز بین المللی مهران اربعین 96و97) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 143-158]
شیرمحمدی، یزدان طراحی مدلی برای خطمشیگذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 17-34]
شیرمحمدی، یزدان تأثیر استفاده از واقعیت مجازی در عصر کرونا بر افزایش تعداد گردشگران بینالمللی در دورۀ پساکرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-54]
ص
صابری، حمید شاخص سازی گردشگری خلاق شهری با رویکرد ایرانی اسلامی (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-17]
صادقی پوریانی، عباس مدل ارزیابی آمادگی گردشگری الکترونیک (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 63-80]
صلاحی کجور، عظیم طراحی الگوی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 167-180]
ض
ضرابخانه، فرزانه تأثیر امضای برند در شهرت و عملکرد برند با تأکید بر نقش ارزش ویژۀ برند [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 69-80]
ضرغام بروجنی، حمید تحلیل مضامین موثر بر خلق ارزش از طریق زنجیره تامین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 321-335]
ضیائی، محمود الگوی عوامل محیطی توسعه گردشگری دسترسپذیر برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
ط
طالقانی، محمد بررسی تأثیر تجربیات واقعیت مجازی در هواخواهی تجربی گردشگران در بازدید از پارک واقعیت مجازی اکسون [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 181-200]
طباطبایی قمی، زهرا تحلیل آثار اجتماعی ـ فرهنگی گردشگری در مقصدهای مذهبی و تاریخی مورد مطالعه: شهرهای قم و اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 137-148]
طهماسبی، اصغر تحلیل فضایی جاذبههای گردشگری غذا موردمطالعه: استان مازندران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
ع
عباسی، عباس گردشگری راهبرانه-مسئولانه: رویکردی برای مقابله با بحران کوید 19 [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 25-40]
عباسی، فریبا واکاوی موانع اقتصادی توسعة گردشگری در نواحی روستایی با استفاده از نظریة بنیانی مطالعة موردی: روستاهای هدف گردشگری استان زنجان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 277-296]
عبدی دایلاری، خاطه بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای غذای محلی در جذب گردشگران غذایی (مورد مطالعه: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 95-106]
عزیزی، بهادر ارزیابی عملکرد انجمن گردشگری ورزشی به روش کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 263-273]
عزیزی، عذرا تحلیل مضامین موثر بر خلق ارزش از طریق زنجیره تامین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 321-335]
علی الحسابی، مهران برنامه ریزی توسعه گردشگری روستایی مبتنی بر اکوتوریسم پایدار مورد پژوهی ناحیه کجور در استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 89-111]
علیزاده، محمد تبیین و ارائۀ مدل کارکرد و توسعۀ کیوتوریسم در گردشگری پایدار (مورد مطالعه: مجموعۀ شیخ صفی، شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 141-158]
علیقلی، منصوره ارائۀ الگوی بازاریابی گردشگری در شهر تهران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 31-50]
عین علی، محسن تأملی بر راهبردهای بازاریابی پساکرونا در صنعت گردشگری و هتلداری در جهان: مطالعهای مروری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
غ
غریب زاده، جواد تحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتلداری با رویکرد ترکیبی نگاشتشناختی فازی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 55-66]
غفاری، محمد عوامل تعیینکنندة موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا رهیافت فراترکیب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 201-227]
غلامرضایی، سعید راهکارهای توسعۀ اکوتوریسم پایدار مبتنی بر قابلیتهای جوامع محلی منطقۀ گردشگری کهمان در شهرستان سلسله [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 185-199]
غلامی، علی نقش گردشگری دانش محور در توسعه جوامع محلی ( مطالعه موردی: ژئوپارک قشم) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 189-202]
غیور باغبانی، سید مرتضی بررسی تأثیر ارزیابی اولیه در رفتارهای تقابلی فعالانه و منفعلانۀ مشتریان با نقش میانجی عوامل شناختی و احساسی مورد مطالعه: هتل بینالمللی قصر طلایی مشهد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 215-229]
غیور باغبانی، سید مرتضی واکاوی عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری دانش در مورد مقصد گردشگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 173-188]
ف
فرجی، عبدالله توزیع فضایی و رتبهبندی کارایی نسبی زیرساختهای گردشگری استان زنجان با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 81-92]
فرزان، فرزام مرور نظاممند مطالعات حوزۀ گردشگری ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 231-250]
فرزان کیا، شیرین بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای غذای محلی در جذب گردشگران غذایی (مورد مطالعه: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 95-106]
فرزین، محمدرضا طراحی چارچوب مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری برمبنای فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 251-276]
فرزین، محمدرضا رابطۀ محیط قابلیتگرا و کسب مزیت رقابتی پایدار در هتلهای ایران موردمطالعه: هتلهای تهران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 127-140]
فرمانی، مهدی عوامل تعیینکنندة موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا رهیافت فراترکیب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 201-227]
فضلی، نفیسه تحلیل ادراک ذینفعان از مسئولیت اجتماعی مجتمع های گردشگری مطالعة موردی: مجتمع های گردشگری روستایی استان تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 33-44]
فطرس، محمدحسن مطالعۀ تطبیقی تأثیر عوامل مؤثر در گردشگری بینالمللی در کشورهای توسعهیافته و درحال توسعۀ منتخب با تأکید بر شاخص نهادی ICRG (شاخص راهنمای بینالمللی ریسک کشوری) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-15]
فکری زاد، نازنین الگوی عوامل محیطی توسعه گردشگری دسترسپذیر برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
فلاح تفتی، حامد پیشبینی تعداد گردشگران بر اساس رکوردهای اطلاعاتی گوگل ترندز با روش یادگیری ماشینی (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-79]
فلاح تفتی، نازنین واکاوی عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری دانش در مورد مقصد گردشگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 173-188]
فیروزیان اصل، یوسف تحلیل فضایی جاذبههای گردشگری غذا موردمطالعه: استان مازندران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
فیض، داود واکاوی پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی: نقش میانجی هویتیابی مشتری با برند در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 51-62]
ق
قائم مقامی تبریزی، خدیجه طراحی مدل برندسازی جزیرۀ کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 93-108]
قاسمی وسمه جانی، ابوطالب تحلیل فضایی جاذبههای گردشگری غذا موردمطالعه: استان مازندران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
قربان زاده، داود بررسی تأثیر تجربیات واقعیت مجازی در هواخواهی تجربی گردشگران در بازدید از پارک واقعیت مجازی اکسون [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 181-200]
قربانی پاجی، عقیل طراحی مدلی برای خطمشیگذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 17-34]
قلی پور، آرین طراحی مدلی برای خطمشیگذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 17-34]
قلی پورسلیمانی، علی قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی آنلاین در توسعۀ مقصد گردشگری قشم با رویکرد تحلیل روایت [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 203-220]
قلی زاده، نسیم بررسی تأثیر آموزش طبیعت گردی در رفتار حمایت از حیوانات و رفتار حفاظت از محیط زیست دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 267-278]
قمری، رضوان شناسایی و اولویت بندی جاذبه های موسیقایی مؤثر در توسعۀ گردشگری کودک (مطالعۀ موردی: شهر خلاق سنندج) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 279-295]
قنبری، ابوالفضل بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای غذای محلی در جذب گردشگران غذایی (مورد مطالعه: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 95-106]
ک
کایدیان، اذین تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز در عملکرد محیطی با میانجیگری عوامل توانمندساز فرهنگ سازمانی سبز، تعهد سازمانی و رفتار زیستمحیطی مورد مطالعه: هتلهای شهر یزد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 231-247]
کروبی، مهدی ارزیابی عملکرد انجمن گردشگری ورزشی به روش کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 263-273]
کروبی، مهدی الگوی عوامل محیطی توسعه گردشگری دسترسپذیر برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
کروبی، مهدی رابطۀ محیط قابلیتگرا و کسب مزیت رقابتی پایدار در هتلهای ایران موردمطالعه: هتلهای تهران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 127-140]
کریم زاده، حسین تحلیل نقش توسعۀ گردشگری در رونق کسبوکارهای خُرد روستایی مطالعۀ موردی: دهستان باروق، شهرستان میاندوآب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 147-166]
کریمی، سعید راهکارهای توسعۀ اکوتوریسم پایدار مبتنی بر قابلیتهای جوامع محلی منطقۀ گردشگری کهمان در شهرستان سلسله [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 185-199]
کفچه، پرویز پیامدهای مشارکت مشتری بهمنظور خلق محصولات جدید در صنعت گردشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-245]
کلانتری، خلیل طراحی الگوی توسعۀ پایدار گردشگری کشاورزی مبتنی بر مؤلفههای سازمانی مورد مطالعه: استانهای حاشیۀ دریای خزر [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 159-173]
کلانتری، خلیل تحلیل چالشها و نقش سازمانهای غیردولتی در توسعۀ بومگردی در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 201-2014]
کنجکاومنفرد، امیررضا تأثیر امضای برند در شهرت و عملکرد برند با تأکید بر نقش ارزش ویژۀ برند [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 69-80]
گ
گلی، آرمین قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی آنلاین در توسعۀ مقصد گردشگری قشم با رویکرد تحلیل روایت [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 203-220]
ل
لطفی، سهند ارائة راهبردهای برنامهریزی شهرهای رویدادمدار بر مبنای اصول ارتقای رقابتپذیری یک مقصد گردشگری؛ مطالعة موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-115]
م
مجیدی فر، محمد مسعود طراحی الگوی ارزیابی توانمندی فنّاورانه در صنعت هتلداری مطالعة موردی هتلهای زنجیرهای پارسیان تهران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 249-266]
محمدزاده لاریجانی، فاطمه نقش گردشگری دانش محور در توسعه جوامع محلی ( مطالعه موردی: ژئوپارک قشم) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 189-202]
محمدی، سحر سادات گردشگری راهبرانه-مسئولانه: رویکردی برای مقابله با بحران کوید 19 [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 25-40]
محمدی، سمیرا بررسی نقش واسط رضایت شغلی در تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های شهر تبریز) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 257-272]
محمدی، فاطمه مرور نظاممند روند جهانی پژوهش در حوزۀ همآفرینی در گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
محمدی، نصرالله طراحی الگوی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 167-180]
محمدیان محمودجیق، نسیم آسیب شناسی نظام آموزش های کوتاه مدت گردشگری ایران از رویکرد ذی نفعان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-88]
محمدی مقدم، مریم طراحی مدلی برای خطمشیگذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 17-34]
محمودزاده، سید مجتبی طراحی چارچوب مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری برمبنای فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 251-276]
محمودزاده، سید مجتبی الگوی عوامل محیطی توسعه گردشگری دسترسپذیر برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
محمودی، احمد ارزیابی عملکرد انجمن گردشگری ورزشی به روش کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 263-273]
محمودی، مریم طراحی الگوی توسعۀ پایدار گردشگری کشاورزی مبتنی بر مؤلفههای سازمانی مورد مطالعه: استانهای حاشیۀ دریای خزر [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 159-173]
محمودی، مصطفی رابطۀ محیط قابلیتگرا و کسب مزیت رقابتی پایدار در هتلهای ایران موردمطالعه: هتلهای تهران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 127-140]
مختار جوزانی، مریم تأثیر استفاده از واقعیت مجازی در عصر کرونا بر افزایش تعداد گردشگران بینالمللی در دورۀ پساکرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-54]
مختاری، داود ارزیابی کیفیت مقاصد ژئوتوریستی شهروندان کلانشهر تبریز با استفاده از روش VQE مطالعۀ موردی: استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 109-122]
مختاری ملک آبادی، رضا شاخص سازی گردشگری خلاق شهری با رویکرد ایرانی اسلامی (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-17]
مشبکی اصفهانی، اصغر طراحی مدل برندسازی جزیرۀ کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 93-108]
مصاحبی پور فرد، مریم شاخص سازی گردشگری خلاق شهری با رویکرد ایرانی اسلامی (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-17]
مصطفایی، جواد مرور نظاممند مطالعات حوزۀ گردشگری ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 231-250]
مطهر، رضا رتبهبندی شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان براساس ظرفیت گردشگری فرهنگی و میراثی با استفاده از روش آراس [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 175-198]
مطیعی، محسن نقش نوآوری و رضایتمندی بر بهزیستی ذهنی و قصد رفتاری در گردشگری واقعیت مجازی در شرایط شیوع کرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-24]
مظفری، لیلا توزیع فضایی و رتبهبندی کارایی نسبی زیرساختهای گردشگری استان زنجان با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 81-92]
مقامی دولت اباد، مهری طراحی مدلی برای خطمشیگذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 17-34]
ملکی مین باش، مرتضی واکاوی پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی: نقش میانجی هویتیابی مشتری با برند در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 51-62]
مولائی، زینب نقش مشارکت مشتریان در ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی در اکوسیستم کسبوکار گردشگری مورد مطالعه: مشتریان شرکتهای فعال حوزۀ گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 113-126]
مومن، نرجس تحلیل فضایی زیرساخت های گردشگری در استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 221-240]
میرتقیان رودسری، سیّد محمّد ساخت و اعتباریابی مقیاس وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 159-172]
میرتقیان رودسری، سیّد محمّد نقش معماری خانههای روستایی در تمایلات رفتاری بازدیدکنندگان موزۀ میراث روستایی گیلان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 131-145]
میر حسینی، سید محمّد بررسی ارتباط ساختار معماری اقامتگاههای بومگردی با میزان رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: اقامتگاه های بومگردی روستای جنت رودبار، رامسر، استان مازندران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 81-94]
ن
نادعلی پور، زهرا تأثیر استفاده از واقعیت مجازی در عصر کرونا بر افزایش تعداد گردشگران بینالمللی در دورۀ پساکرونا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-54]
ناسوتی، مهشید نقش معماری خانههای روستایی در تمایلات رفتاری بازدیدکنندگان موزۀ میراث روستایی گیلان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 131-145]
نجارزاده، محمد تأملی بر راهبردهای بازاریابی پساکرونا در صنعت گردشگری و هتلداری در جهان: مطالعهای مروری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
نعامی، عبداله طراحی مدل برندسازی جزیرۀ کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 93-108]
نوری خواجوی، درسا تعیین عوامل مؤثر بر رقابتپذیری زنجیرۀ تأمین پایدار گردشگری پزشکی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-136]
و
وحیدزادگان، فریبا بررسی نقش تصویر برند در ارزش ویژه برند گردشگری اصفهان از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
ورمزیاری، حجت تحلیل چالشها و نقش سازمانهای غیردولتی در توسعۀ بومگردی در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 201-2014]
ولائی، محمد تحلیل نقش توسعۀ گردشگری در رونق کسبوکارهای خُرد روستایی مطالعۀ موردی: دهستان باروق، شهرستان میاندوآب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 147-166]
ه
هاشمی، سید سعید طراحی الگوی ارزیابی توانمندی فنّاورانه در صنعت هتلداری مطالعة موردی هتلهای زنجیرهای پارسیان تهران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 249-266]
هنرمند، الهام نقش معنای مکان در شکل گیری تصویرذهنی گردشگران(مطالعه موردی:محله جنت شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 125-142]
هنرور، افشار مرور نظاممند مطالعات حوزۀ گردشگری ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 231-250]
ی
یزدانی، حمید رضا مرور نظاممند روند جهانی پژوهش در حوزۀ همآفرینی در گردشگری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد