نمایه نویسندگان

آ

  • آقایی، محمد تحلیل ساختاری استراتژی های خلق ارزش برند مقصد گردشگری یزد [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 172-209]
  • آیباغی اصفهانی، سعید بررسی تأثیر سیستم جبران خدمات مبتنی بر عملکرد و بازاریابی داخلی بر انعطاف‌پذیری منابع انسانی در هتل‌ها [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 169-186]

ا

  • ابراهیمبای سلامی، غلامحیدر لجن درمانی با رویکرد قابلیت سنجی توسعه گردشگری سلامت (مطالعه موردی شهرستان گلوگاه در سواحل دریای مازندران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
  • ابراهیمی، الهه بررسی تأثیر سیستم جبران خدمات مبتنی بر عملکرد و بازاریابی داخلی بر انعطاف‌پذیری منابع انسانی در هتل‌ها [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 169-186]
  • احمدی، عبدالحمید طراحی و تبیین مدل مدیریت توسعه گردشگری ورزشی در آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 99-125]
  • ازکیا، مصطفی فرصت های اجتماعی اشتغال زنان در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 82-101]
  • اسلامبولچی، علیرضا تحلیل تاثیر تلاش عرضه کننده و تلاش مصرف کننده به‌واسطه تجربه مصرف کننده به منظور نیل به رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-153]
  • اشرفی، یکتا اثرات توسعه گردشگری ورودی بر تولید و اشتغال بخش های اقتصادی: رهیافت تحلیل مسیر ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 38-58]
  • افسر، امیر مدل ترکیبی پیش بینی تقاضای گردشگری داخلی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 250-275]
  • اکبری، مرتضی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
  • امینی، علیرضا تحلیل مسیر از نوآوری بازاریابی تا ارزش ویژه برند در صنعت رستوران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-139]
  • انواری، ابراهیم برآورد ارزش تفریحی قلعه سلاسل شهرستان شوشتر با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط و روش هزینۀ سفر فردی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 48-65]
  • ایراندوست، منصور طراحی مدل بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت گردی استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 45-69]
  • ایرانی، حمیدرضا شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وب‌سایت‌های گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 231-249]
  • ایرانی، حمیدرضا روند جهانی پژوهش در حوزه کانال های توزیع گردشگری: یک تحلیل کتاب سنجی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-81]
  • ایمانی خوشخو، محمدحسین طراحی مدل توسعه‌ی کارآفرینی گردشگری فرهنگی با استفاده از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (مورد مطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-104]
  • ایمانی خوشخو، محمدحسین تأثیرگذاری زیرساخت گردشگری بر انتخاب مقصد (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 126-147]

ب

  • باصولی، مهدی طراحی مدل توسعه‌ی کارآفرینی گردشگری فرهنگی با استفاده از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (مورد مطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-104]
  • بسته نگار، مهرنوش معماری اکوسیستم گردشگری شهر خلاق گسترونومی با تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 105-126]
  • بلالی، حمید تعیین ارزش تفرجگاهی منطقه گردشگری دشت میشان با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 30-44]
  • بهمن‌پور، هومن تعیین ظرفیت برد ورزشی و تفرجی پهنه‌های طبیعی در راستای برنامه‌ریزی پایدار (نمونه موردی: منطقه کوهستانی درکه) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 82-98]
  • بیات، روح الله اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری سلامت ایران در افق 1414 با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-29]

پ

  • پلویی، کیوان اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری سلامت ایران در افق 1414 با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-29]
  • پورطاهری، مهدی شناسایی و ارزیابی شاخص های سنجش کیفیت محیط روستاهای هدف گردشگری، مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری استان تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 276-298]
  • پویا، عابدین طراحی مدل بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت گردی استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 45-69]

ج

  • جافری، پریسا مدل سازی عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری ورزشی کوهستان با تمرکز بر نوآوری ( مورد مطالعه: کوهستان‌های کلان شهر تهران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 127-146]
  • جمشیدی، معصومه بازسازی معنایی مهم‌ترین چالش‌های ساکنان مناطق همجوار سایت‌های اسکان طبیعت‌گردی نوروزی در شهرستان چرداول [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 70-89]
  • جهانیان، منوچهر تحلیل ساختاری استراتژی های خلق ارزش برند مقصد گردشگری یزد [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 172-209]

ح

  • حاجی گل، فائزه تأثیر برند گردشگری شهر یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 23-37]
  • حبیبی، الهام فرصت های اجتماعی اشتغال زنان در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 82-101]
  • حسنقلی‌پور، طهمورث ارائه چارچوبی برای شناسایی و تجاری‌سازی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری تندرستی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-22]
  • حسنی، علی معماری اکوسیستم گردشگری شهر خلاق گسترونومی با تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 105-126]
  • حق وردی زاده، ابوالفضل تأثیر ازدحام ادراک شده بر رضایت گردشگران با نقش میانجی رفتارهای مقابله‌ای: مطالعه موردی بازار تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 90-105]
  • حیدری، رسول تحلیل شبکۀ دسترسی به هتل ها با توجه به توزیع مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 147-168]
  • حیدری کوشکنو، مجید ارزیابی کیفیت خدمات دفاتر گردشگری مبتنی بر ادراک مراجعین (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 210-230]

خ

  • خاشعی ورنامخواستی، وحید آینده‌پژوهی گردشگری مذهبی استان قم با رویکرد سناریونگاری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 184-205]
  • خلیل نژاد، شهرام تأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 102-119]

د

  • دانائی فر، ایمان برآورد ارزش تفریحی قلعه سلاسل شهرستان شوشتر با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط و روش هزینۀ سفر فردی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 48-65]
  • دانش، مژگان تحلیل مسیر از نوآوری بازاریابی تا ارزش ویژه برند در صنعت رستوران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-139]
  • دانش، مژگان تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
  • دبیر، علیرضا مدل ترکیبی پیش بینی تقاضای گردشگری داخلی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 250-275]
  • درویش، فاطمه اثر مؤلفه‌های حسی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان مثبت با میانجی‌گری عواطف نسبت به هتل مقصد و تجربه‌ برند در صنعت گردشگری (موردمطالعه: گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 66-82]
  • درویشی سه تلانی، فرهاد اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری سلامت ایران در افق 1414 با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-29]
  • دهقان، ابوالفضل تحلیل شبکۀ دسترسی به هتل ها با توجه به توزیع مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 147-168]
  • دوستی ایرانی، مهناز تأثیرگذاری زیرساخت گردشگری بر انتخاب مقصد (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 126-147]
  • دولتشاه، پیمان تحلیل مسیر از نوآوری بازاریابی تا ارزش ویژه برند در صنعت رستوران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-139]

ر

  • رازقی، علی رضا مطالعه ظرفیت های گردشگری میراث فرهنگی و طبیعی در نوار ساحلی مکران استان هرمزگان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 148-180]
  • رحمانی، زهرا ارائه چارچوبی برای شناسایی و تجاری‌سازی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری تندرستی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-22]
  • رشیدی، حسن بررسی عوامل موثر بر خلق ارزش مشترک و تاثیر آن بر وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر دامغان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-47]
  • رضایی، سهیل مقایسه دو الگوریتم درخت تصمیم‌گیری و ماشین بردار پشتیبان برای طبقه‌بندی مکان‌های جاذب گردشگری بر اساس اطلاعات زمینه‌ای کاربر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 202-218]
  • رضایی راد، مصطفی تحلیل تاثیر تلاش عرضه کننده و تلاش مصرف کننده به‌واسطه تجربه مصرف کننده به منظور نیل به رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-153]
  • رضوانی، محمد رضا بازسازی معنایی مهم‌ترین چالش‌های ساکنان مناطق همجوار سایت‌های اسکان طبیعت‌گردی نوروزی در شهرستان چرداول [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 70-89]
  • رضوی، سید محمد حسین مدل سازی عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری ورزشی کوهستان با تمرکز بر نوآوری ( مورد مطالعه: کوهستان‌های کلان شهر تهران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 127-146]
  • رکن الدین افتخاری، عبدالرضا شناسایی و ارزیابی شاخص های سنجش کیفیت محیط روستاهای هدف گردشگری، مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری استان تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 276-298]
  • رمضانپور نرگسی، قاسم تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]

ز

  • زارعی، قاسم واکاوی مطالعات گردشگری ایران از بعد موضوعی و روش‌شناختی و ترسیم آینده مطالعات پژوهشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • زندی، ابتهال مدل ترکیبی پیش بینی تقاضای گردشگری داخلی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 250-275]
  • زنگانه، عادل مقایسه الگوریتم های تناظریابی برای تهیه تور مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 41-64]

س

  • سبک رو، مهدی بررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی برند محور بر ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی (HLM) (مورد مطالعه: هتل های شیراز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 160-177]
  • سقایی، مهدی لجن درمانی با رویکرد قابلیت سنجی توسعه گردشگری سلامت (مطالعه موردی شهرستان گلوگاه در سواحل دریای مازندران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
  • سلطانپناه، هیرش طراحی مدل بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت گردی استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 45-69]
  • سلطان مرادی، زهره واکاوی چگونگی تبدیل اصفهان صفوی به پیش‌الگوی یک مقصد سفر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 181-201]
  • سلطانی، آزاده کشف نحوه ی تاثیرپذیری وفاداری گردشگران از رابطه عاطفی با برند با استفاده از قوانین انجمنی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 106-123]
  • سلطانی، مرتضی روند جهانی پژوهش در حوزه کانال های توزیع گردشگری: یک تحلیل کتاب سنجی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-81]
  • سلطانی نژاد، نیما روند جهانی پژوهش در حوزه کانال های توزیع گردشگری: یک تحلیل کتاب سنجی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-81]
  • سلیمان‌زاده، امید تأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 102-119]
  • سیدامیری، نادر ارائه چارچوبی برای شناسایی و تجاری‌سازی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری تندرستی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-22]
  • سیدامیری، نادر تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]

ش

  • شافعی، رضا طراحی مدل بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت گردی استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 45-69]
  • شاکری، مریم مقایسه دو الگوریتم درخت تصمیم‌گیری و ماشین بردار پشتیبان برای طبقه‌بندی مکان‌های جاذب گردشگری بر اساس اطلاعات زمینه‌ای کاربر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 202-218]
  • شالبافیان، علی اصغر شبکه مضامین مرتبط با ویژگی‌های سازمانی موثر بر شکل‌گیری اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 20-40]

ص

  • صادقی نیارکی، ابوالقاسم مقایسه الگوریتم های تناظریابی برای تهیه تور مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 41-64]
  • صادقی نیارکی، ابوالقاسم مقایسه دو الگوریتم درخت تصمیم‌گیری و ماشین بردار پشتیبان برای طبقه‌بندی مکان‌های جاذب گردشگری بر اساس اطلاعات زمینه‌ای کاربر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 202-218]
  • صفاری‌نیا، مهدی آینده‌پژوهی گردشگری مذهبی استان قم با رویکرد سناریونگاری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 184-205]
  • صمدی، سمیه شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وب‌سایت‌های گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 231-249]
  • صنوبر، ناصر تأثیر ازدحام ادراک شده بر رضایت گردشگران با نقش میانجی رفتارهای مقابله‌ای: مطالعه موردی بازار تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 90-105]

ض

  • ضرغام بروجنی، حمید اثرات توسعه گردشگری ورودی بر تولید و اشتغال بخش های اقتصادی: رهیافت تحلیل مسیر ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 38-58]

ط

  • طاهری، صدرالدین واکاوی چگونگی تبدیل اصفهان صفوی به پیش‌الگوی یک مقصد سفر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 181-201]
  • طاهری حسین آبادی، محمد تعیین ظرفیت برد ورزشی و تفرجی پهنه‌های طبیعی در راستای برنامه‌ریزی پایدار (نمونه موردی: منطقه کوهستانی درکه) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 82-98]
  • طباطبایی نسب، سید محمد بررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی برند محور بر ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی (HLM) (مورد مطالعه: هتل های شیراز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 160-177]
  • طیبی ثانی، سید مصطفی تعیین ظرفیت برد ورزشی و تفرجی پهنه‌های طبیعی در راستای برنامه‌ریزی پایدار (نمونه موردی: منطقه کوهستانی درکه) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 82-98]

ع

  • عاقلی، میثم بررسی عوامل موثر بر خلق ارزش مشترک و تاثیر آن بر وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر دامغان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-47]
  • عباس پور، نیلوفر اثرات توسعه گردشگری ورودی بر تولید و اشتغال بخش های اقتصادی: رهیافت تحلیل مسیر ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 38-58]
  • عبدی، الهام تعیین ارزش تفرجگاهی منطقه گردشگری دشت میشان با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 30-44]

غ

  • غفوریان شاگردی، امیر بررسی تأثیر سیستم جبران خدمات مبتنی بر عملکرد و بازاریابی داخلی بر انعطاف‌پذیری منابع انسانی در هتل‌ها [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 169-186]

ف

  • فاطمی، محبوبه سادات لجن درمانی با رویکرد قابلیت سنجی توسعه گردشگری سلامت (مطالعه موردی شهرستان گلوگاه در سواحل دریای مازندران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
  • فتاحی، حمیدرضا تحلیل مسیر از نوآوری بازاریابی تا ارزش ویژه برند در صنعت رستوران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-139]
  • فتحی، محمد رضا آینده‌پژوهی گردشگری مذهبی استان قم با رویکرد سناریونگاری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 184-205]
  • فرزین، محمدرضا مدل ترکیبی پیش بینی تقاضای گردشگری داخلی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 250-275]
  • فرزین، محمدرضا اثرات توسعه گردشگری ورودی بر تولید و اشتغال بخش های اقتصادی: رهیافت تحلیل مسیر ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 38-58]
  • فرهادی یونکی، مجید تأثیرگذاری زیرساخت گردشگری بر انتخاب مقصد (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 126-147]
  • فضلی، صفر اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری سلامت ایران در افق 1414 با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-29]
  • فلاح تفتی، حامد ارزیابی کیفیت خدمات دفاتر گردشگری مبتنی بر ادراک مراجعین (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 210-230]
  • فلاحی، محمد باقر بررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی برند محور بر ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی (HLM) (مورد مطالعه: هتل های شیراز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 160-177]
  • فهیمی‌نژاد، علی تعیین ظرفیت برد ورزشی و تفرجی پهنه‌های طبیعی در راستای برنامه‌ریزی پایدار (نمونه موردی: منطقه کوهستانی درکه) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 82-98]

ق

  • قادری، اسماعیل اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری سلامت ایران در افق 1414 با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-29]
  • قاسمی، اکبر تأثیر ازدحام ادراک شده بر رضایت گردشگران با نقش میانجی رفتارهای مقابله‌ای: مطالعه موردی بازار تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 90-105]
  • قاسمی، پریا تحلیل تاثیر تلاش عرضه کننده و تلاش مصرف کننده به‌واسطه تجربه مصرف کننده به منظور نیل به رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-153]

ک

  • کاظمیان شیروان، غلامرضا تأثیر برند گردشگری شهر یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 23-37]
  • کراقلی، مرضیه تأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 102-119]
  • کردناییج، اسداله نقش ارزش ها و نگرش های گردشگران در پاسخ های شناختی و رفتاری آنان در انتخاب وب سایت های خدمات گردشگری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 147-164]
  • کروبی، مهدی تأثیر برند گردشگری شهر یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 23-37]
  • کریمی، اوژن بررسی عوامل موثر بر خلق ارزش مشترک و تاثیر آن بر وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر دامغان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-47]
  • کلاته سیفری، معصومه مدل سازی عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری ورزشی کوهستان با تمرکز بر نوآوری ( مورد مطالعه: کوهستان‌های کلان شهر تهران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 127-146]
  • کیانی فیض آبادی، زهره تأثیر انتظارات گردشگر بر تمایلات رفتاری با میانجیگری کیفیت ادراک شده خدمات [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 299-315]

م

  • محرم زاده، مهرداد طراحی و تبیین مدل مدیریت توسعه گردشگری ورزشی در آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 99-125]
  • محمدّی، حسین نگرش هتلداران مقصد گردشگری رامسر نسبت به اقدامات کاهشی-سازگاری در برابر تغییر اقلیم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-81]
  • محمودی پاچال، زینب واکاوی مطالعات گردشگری ایران از بعد موضوعی و روش‌شناختی و ترسیم آینده مطالعات پژوهشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • مرادی، علیرضا مدل سازی شبکه های اجتماعی در رفتار گردشگران با رویکرد ساختاری-تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 165-183]
  • معرفی، مونا تأثیر انتظارات گردشگر بر تمایلات رفتاری با میانجیگری کیفیت ادراک شده خدمات [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 299-315]
  • معروفی، فخرالدین مدل سازی شبکه های اجتماعی در رفتار گردشگران با رویکرد ساختاری-تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 165-183]
  • ملکی، محمد حسن آینده‌پژوهی گردشگری مذهبی استان قم با رویکرد سناریونگاری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 184-205]
  • منصوری مؤید، فرشته نقش ارزش ها و نگرش های گردشگران در پاسخ های شناختی و رفتاری آنان در انتخاب وب سایت های خدمات گردشگری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 147-164]
  • مهدوی، محمدصادق فرصت های اجتماعی اشتغال زنان در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 82-101]
  • مهدی زاده، مهرداد برآورد ارزش تفریحی قلعه سلاسل شهرستان شوشتر با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط و روش هزینۀ سفر فردی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 48-65]
  • مهرعلی، مریم تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
  • موحدی، رضا تعیین ارزش تفرجگاهی منطقه گردشگری دشت میشان با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 30-44]
  • میرتقیان رودسری، سیّد محمّد نگرش هتلداران مقصد گردشگری رامسر نسبت به اقدامات کاهشی-سازگاری در برابر تغییر اقلیم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-81]
  • میرتقیان رودسری، سیّد محمّد آسیب شناسی کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری در پژوهش های گردشگری ایرانی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 124-146]
  • میرغفوری، سید حبیب الله طراحی مدل توسعه‌ی کارآفرینی گردشگری فرهنگی با استفاده از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (مورد مطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-104]
  • مینایی، رضا مدل سازی شبکه های اجتماعی در رفتار گردشگران با رویکرد ساختاری-تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 165-183]

ن

  • نجفیان، محمد تحلیل تاثیر تلاش عرضه کننده و تلاش مصرف کننده به‌واسطه تجربه مصرف کننده به منظور نیل به رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-153]
  • نقی پور، میرپوریا نقش ارزش ها و نگرش های گردشگران در پاسخ های شناختی و رفتاری آنان در انتخاب وب سایت های خدمات گردشگری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 147-164]
  • نمامیان، فرشید مدل سازی شبکه های اجتماعی در رفتار گردشگران با رویکرد ساختاری-تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 165-183]
  • نوروزی، حسین اثر مؤلفه‌های حسی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان مثبت با میانجی‌گری عواطف نسبت به هتل مقصد و تجربه‌ برند در صنعت گردشگری (موردمطالعه: گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 66-82]
  • نیکخواه فرخانی، زهرا کشف نحوه ی تاثیرپذیری وفاداری گردشگران از رابطه عاطفی با برند با استفاده از قوانین انجمنی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 106-123]
  • نیکنام، کامبیز طراحی و تبیین مدل مدیریت توسعه گردشگری ورزشی در آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 99-125]

و

  • واحدی، الهام تحلیل ساختاری استراتژی های خلق ارزش برند مقصد گردشگری یزد [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 172-209]
  • وثوقی، لیلا تأثیر انتظارات گردشگر بر تمایلات رفتاری با میانجیگری کیفیت ادراک شده خدمات [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 299-315]
  • ورشوساز، مسعود مقایسه الگوریتم های تناظریابی برای تهیه تور مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 41-64]
  • ولاشجردی فراهانی، راضیه شناسایی و ارزیابی شاخص های سنجش کیفیت محیط روستاهای هدف گردشگری، مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری استان تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 276-298]

ه

  • هاشمی، سید سعید طراحی مدل توسعه‌ی کارآفرینی گردشگری فرهنگی با استفاده از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (مورد مطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-104]
  • هنری، حبیب طراحی و تبیین مدل مدیریت توسعه گردشگری ورزشی در آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 99-125]

ی

  • یزدانی، حمیدرضا شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وب‌سایت‌های گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 231-249]
  • یزدانی، حمیدرضا روند جهانی پژوهش در حوزه کانال های توزیع گردشگری: یک تحلیل کتاب سنجی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-81]