احمدی، علیرضا، آجیلی، عبدالعظیم، فروزانی، معصومه و ی دانپناه، مسعود .)1395( «بررسی رابطه و می ان تأثیر عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران نسبت به مناطق گردشگری.» گردشگری و توسعه. دورة 5، شمارة 2،ص 8-24
زارعی، عظیم، قربانی، فاطمه و پدرامنیا، مینو .)1391( «عوامل مؤثر بر واکنشهای رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری.» مطالعات مدیریت گردشگری، دورة 7، شمارة 20، ص .166-141
صابری، رستم .)1397( «اولویت بندی نیازها و انتظارات گردشگران مناطق شهری.» نشریة برنامه ریزی و آمایش فضا، دورة 22، شمارة 2، ص .93-75
عباسی، دیاکو، بهرنگ، سلاجقه و زارع ، علی .)1393( «تبیین پروفایل رفتاری گردشگران در جزایر خلیج فارس، مطالعة موردی: جزیره کیش.» فصلنامة خلیج فارس، 2، ص .59-35
فکور ثقیه، امیرمحمد، حدادیان، سیما و کلیدری، یگانه .)1394( «تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایتمندی و ارزش درک شدة مشتری.» دوفصلنامة علمی ـ پژوهشی کاوش های مدیریت بازرگانی، دورة7، شمارة 13، ص .203-183
مؤمنی، منصور، فعال قیومی، علی .)1396( تحلیل های آماری با استفاده از .SPSS نشر کتاب نو. تهران.
Barutçu, S., Doğan, H. and Üngüren, E. (2011). “Tourists' perception and satisfaction of shopping in Alanya region: A comparative analysis of different nationalities”. Procedia Social and Behavioral Science, 24, 1049-1059.
Caber, M. and Albayrak, T. (2018). “Assessing daily tour service quality: A proposal for a DAILYSERV scale”. Journal of Destination Marketing & Management, 7, 18-25.
Cetin, G. and Dincer, F. I. (2014). “Influence of customer experience on loyalty and word-of-mouth in hospitality operations”. Anatolia, 25(2), 181-194.
Chen, C. M., Lee, H. T., Chen, S. H. and Huang, T. H. (2011). “Tourist Behavioural Intentions in Relation to Service Quality and Customer Satisfaction in Kinmen National Park, Taiwan”. International Journal of Tourism Research, 13(5), pp. 416- 432.
Gnoth, J. (2016). Encyclopedia of Tourism. Springer International Publishing Switzerland. P. 822.
Hui, T. K., Wan, D. and Ho, A. (2007). “Tourists satisfaction, recommendation and revisiting Singapore”. Tourism Management, 28(4), 965-975.
Kasiria, L. A., Cheng, K. T. G., Sambasivan, M. and Sidin, S. M (2017). “Integration of standardization and customization: Impact on service quality, customer satisfaction, and loyalty”. Journal of Retailing and Consumer Services, 35, 91-97.
Kim, S. H., Holland, S. and Han, H. S. (2013). “A Structural Model for Examining how Destination Image, Perceived Value, and Service Quality Affect Destination Loyalty”. International Journal of Tourism Research, 15(4), pp. 313-328.
Lai, M. C. & Chou F. S 2015(2015). The relationships among involvement level, service failure, service recovery disconfirmation and customer lifetime value. Journal of Economics, Business and management, Vol 3, No 4, 452-457.
- Mendes. J. )2016(. Encyclopedia of Tourism. Springer International Publishing Switzerland, p. 891.
Moliner, M. A., Sánchez, J., Rodríguez, R. M. and Callarisa, L. (2007). “Relationship quality with a travel agency: The influence of the post purchase perceived value of a tourism package”. Tourism and Hospitality Research, 7(3-4), 194-211
Nama, J. H. and Lee, T. J. (2011). Foreign travelers’ satisfaction with traditional Korean restaurants. International Journal of Hospitality Management, 30(4), 982– 989.
Rajesh, R. (2013). “Impact of Tourist Perceptions, Destination Image and Tourist Satisfaction on Destination Loyalty: A Conceptual Model”. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, 11(3), 67-78.
Cossío-Silva, F. J., Revilla-Camacho, M. Á., and Vega-Vázquez, M. (2019). “The tourist loyalty index: A new indicator for measuring tourist destination loyalty?” Journal of Innovation & Knowledge, 4(2), pp. 71-77.
Smith, A. and Reynolds, N. (2009). “Affect and cognition as predictors of behavioral intention towards Service”. International Marketing Review, 26(6), 580-600.
-Tasci,
Asli D. A. (2017). “A quest for destination loyalty by profiling loyal travelers”.
Journal of Destination Marketing & Management. 6(3), 207-220.Tsai, Y. H. (2017). “Travel agency managers' perceptions of tourism industry”.
Journal of Hospitality, Leisure, Sport & Tourism Education. 20, 122-133
Wang, C., Qu, H. and Hsu, M. K. (2016). “Toward an integrated model of tourist expectation formation and gender difference”. Tourism Management, 54, 58-7