تعداد مقالات: 370

1. ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب‌وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب

دوره 5، شماره 3، اسفند 1395، صفحه 1-24

هاشم آقازاده؛ علی حیدری؛ حمید ضرغام بروجنی؛ علی اصغر شالبافیان


3. تحلیل اثر ارتباطات یکپارچه بازاریابی و فناوری اطلاعات پیشرفته بر ارزش ویژه برند گردشگری سلامت

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 1-19

زینب هاشمی باغی؛ یزدان شیرمحمدی؛ نسترن شاهسون


4. تاثیر قیمت نفت برتقاضای گردشگری: مقایسه کشورهای OECD و کشورهای خاورمیانه

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 1-17

10.22034/jtd.2018.69450

هادی رفیعی؛ سمیرا حیدریان؛ علی رهنما؛ سحر اتحادی


6. بررسی تأثیر نوسانات نرخ ارز بر بخش گردشگری ایران

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 1-17

10.22034/jtd.2019.118442.1334

علیرضا تمیزی؛ ساناز شهبازی


8. ارائه چارچوبی برای شناسایی و تجاری‌سازی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری تندرستی

دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 1-22

10.22034/jtd.2019.129875.1401

نادر سیدامیری؛ زهرا رحمانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور


9. اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری سلامت ایران در افق 1414 با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری

دوره 8، شماره 3، آبان 1398، صفحه 1-29

10.22034/jtd.2019.173793.1663

کیوان پلویی؛ صفر فضلی؛ فرهاد درویشی سه تلانی؛ روح الله بیات؛ اسماعیل قادری


10. تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری

دوره 8، شماره 4، دی 1398، صفحه 1-22

10.22034/jtd.2018.126856.1379

مرتضی اکبری؛ مریم مهرعلی؛ نادر سیدامیری؛ مژگان دانش؛ قاسم رمضانپور نرگسی


14. عوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 1-22

10.22034/jtd.2020.110400

پیمان سیدی؛ امیرعباس وفایی؛ مهدی کروبی


16. ارایه مدل امکان سنجی محصولات گردشگری خلاق در چارچوب کارت امتیازی متوازن

دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 17-34

10.22034/jtd.2020.110392

علی محمدی؛ معصومه محرر؛ محمد صادق باباخانی فرد


25. بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان (مطالعه ی موردی: شهریاسوج)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 23-44

10.22034/jtd.2020.110397

ابوالفضل قنبری؛ الهام درخشان؛ سید موسی صالحی؛ اله داد احمدی نصرآبادسفلی