کلیدواژه‌ها = نظریه داده بنیاد
مدل تجاری‌سازی سایت‌های تاریخی- طبیعی (موردمطالعه: سایت بیستون)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 فروردین 1401

10.22034/jtd.2021.233092.2046

هانیه پرویزی؛ یوسف محمدی فر؛ سهراب دل انگیزان


طراحی و تدوین مدل سنجش عشق به مقصد گردشگری و رفتار گردشگران داخلی بر مبنای نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه: استان قزوین)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آذر 1401

10.22034/jtd.2022.357929.2654

عباس فلاح نژاد؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش


طراحی الگوی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش با رویکرد داده‌بنیاد

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 167-180

10.22034/jtd.2020.230183.2030

عظیم صلاحی کجور؛ سید محمد حسین رضوی؛ سعید امیرنژاد؛ نصرالله محمدی؛ محمد جواد تقی پوریان


طراحی مدل بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت گردی استان کردستان

دوره 8، شماره 3، آبان 1398، صفحه 45-69

10.22034/jtd.2019.170139.1645

عابدین پویا؛ منصور ایراندوست؛ هیرش سلطانپناه؛ رضا شافعی


تحلیل ساختاری استراتژی های خلق ارزش برند مقصد گردشگری یزد

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 172-209

10.22034/jtd.2019.155854.1565

منوچهر جهانیان؛ محمد آقایی؛ الهام واحدی