کلیدواژه‌ها = نظریه داده بنیاد
مدل تجاری‌سازی سایت‌های تاریخی- طبیعی (موردمطالعه: سایت بیستون)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 فروردین 1401

10.22034/jtd.2021.233092.2046

هانیه پرویزی؛ یوسف محمدی فر؛ سهراب دل انگیزان


طراحی مدل خشنودی مشتریان در صنعت هتلداری بر مبنای نظریه داده‌بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 فروردین 1401

10.22034/jtd.2022.298062.2406

محسن سهرابی؛ احمد راه چمنی؛ رسول ثانوی فرد


شناسایی و مدل سازی عوامل موثر بر جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 تیر 1401

10.22034/jtd.2022.319008.2530

آرش فرهودی؛ سید محمود شبگو منصف؛ علی قلیپور سلیمانی


واکاوی تأثیر مراکز اقامتی فاقد مجوز (مافام) بر کسب و کار هتلداری شهر اصفهان با استفاده از نظریه داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مهر 1401

10.22034/jtd.2022.306705.2460

مهدی فدائی؛ شهرام آقاجانی مبارکه


طراحی الگوی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش با رویکرد داده‌بنیاد

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 167-180

10.22034/jtd.2020.230183.2030

عظیم صلاحی کجور؛ سید محمد حسین رضوی؛ سعید امیرنژاد؛ نصرالله محمدی؛ محمد جواد تقی پوریان


طراحی مدل بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت گردی استان کردستان

دوره 8، شماره 3، آبان 1398، صفحه 45-69

10.22034/jtd.2019.170139.1645

عابدین پویا؛ منصور ایراندوست؛ هیرش سلطانپناه؛ رضا شافعی


تحلیل ساختاری استراتژی های خلق ارزش برند مقصد گردشگری یزد

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 172-209

10.22034/jtd.2019.155854.1565

منوچهر جهانیان؛ محمد آقایی؛ الهام واحدی