کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1 %D9%85%D9%82%D8%B5%D8%AF
نقش صنعت فیلم سازی در برندسازی مقاصد گردشگری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مهر 1402

10.22034/jtd.2023.390588.2760

یسرا صالحی؛ ارمان احمدی زاد؛ زاهد قادری


بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مقصد بر وفاداری گردشگران به منطقه گردشگری شیراز

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 107-126

10.22034/jtd.2018.81142

زهره بردبار؛ سعید فرجام؛ مهدی نساجی کامرانی