کلیدواژه‌ها = برند
تحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتل‌داری با رویکرد ترکیبی نگاشت‌‌شناختی فازی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی

دوره 10، شماره 2، تیر 1400، صفحه 55-66

10.22034/jtd.2020.224752.2007

مهدیه زحمتکش سردوراهی؛ یاسمین برومندزاد؛ جواد غریب زاده؛ محمد سیادتان؛ آرام آردیان


نقش تجربه گردشگر در بهبود تصویر ذهنی مقصد گردشگری اصفهان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 97-112

10.22034/jtd.2018.69463

محمد غفاری؛ احمد عباسی؛ امیررضا کنجکاو منفرد