کلیدواژه‌ها = %D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1 %D8%B4%D9%87%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%DB%8C %D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C
بررسی مهارت‌های همدلی قومی-فرهنگی کارکنان هتل‌ها با مشتریان، مورد مطالعه: گروه هتل‌های پارسیان

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 179-194

محمدحسین ایمانی خوشخو؛ محمد علی شفیعی؛ تیمور مرجانی


شناسایی ابعاد و مولفه‌های رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 109-133

10.22034/jtd.2020.110408

هادی فهیم زاده؛ محمودرضا اسماعیلی؛ حچت وحدتی؛ رضا سبهوند