کلیدواژه‌ها = مقصد گردشگری
تعداد مقالات: 4
1. ارائه مدل برندسازی جزیره کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریه داده‌بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اسفند 1399

خدیجه قائم مقامی تبریزی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ عبداله نعامی؛ ناصر آزاد


3. نقش تجربه گردشگر در بهبود تصویر ذهنی مقصد گردشگری اصفهان

دوره 7، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 97-112

محمد غفاری؛ احمد عباسی؛ امیررضا کنجکاو منفرد